Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Γενική Συζήτηση Royal Enfield

Γενικές ερωτήσεις, Νέα, Ανακοινώσεις

  1. Started by Nikoss Rocket,

    Bullet service manual Workshop & Maintenance Manuals Royal Enfield gift and accessories parts catalogue of c5 Bullet Electra EFI ( E5 ) and Bullet EFI ( G5 ).

      • Ευχαριστώ
      • Τέλειο
      • Μου Αρέσει
    • 62 απαντήσεις
    • 22,1k εμφανίσεις
    • 1 follower
  2. Υπέροχα νέα για τους κατόχους Royal Enfield στην Αττική! Το Classic Moto Restore του Περικλή Παπαμιχαήλ στους Αγίους Αναργύρους, πλέον αποτελεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο Royal Enfield. Η αντιπροσωπεία Muvus έδωσε το χρίσμα σε ένα εξαιρετικό μάστορα που είναι πολλά χρόνια γνώριμος στη κοινότητα των κατόχων Royal Enfield. O εγκέφαλος αλλά και γνήσια ανταλλακτικά και αναλώσιμα είναι ήδη εκεί. Περισσότερες πληροφορίες: Classic Moto Restore Αγίου Παντελεήμονος 14 'Αγιοι Ανάργυροι τηλ 2108316317

      • Ευχαριστώ
      • Τέλειο
      • Μου Αρέσει
    • 16 απαντήσεις
    • 4,5k εμφανίσεις
    • 1 follower
  3. Started by bbk,

    Εμένα μου άρεσε αυτή η Flat Track διάθεση αν και δεν θα ήθελα τα πλαϊνά καπάκια της Electra … αλλά τι να κάνουμε. Αν είχε και καμιά δεκαπενταριά αλογάκια θα ήταν και καλύτερα….αλλά τι να λέμε τώρα. Τι κάνουν οι άνθρωποι για να πουλήσουν την Electra…….εεεεεε [img]http://4.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1nfAutgTI/AAAAAAAABMo/sBs46k23jMA/s1600/Royal+Enfield+Fury+%25282011%2529+Side+2.jpg[/img] [img width=300 height=187]http://1.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1nx1phHBI/AAAAAAAABMw/YLOKM4MLPKI/s1600/Royal+Enfield+Fury+%25282011%2529+Front+Side.jpg[/img] [img width=300 height=187]http://1.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1ntODDjYI/AAAAAAAABMs/iHs4NlK7bJY/s1600/Royal+En…

    • 11 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  4. Started by stekouros,

    http://youtu.be/trjvVB6C4P4

    • 1 απάντηση
    • 855 εμφανίσεις
  5. Καλησπέρα σε όλους παιδιά! Επειτα απο την μ.....α που είχε κάνει ''μάστορας'' υποτίθεται γνώστης των R.E και έσφιξε μέχρι θανάτου! τα μπουλόνια στα καπάκια της κυλινδροκεφαλής (για να αλλαχτούν οι φλάτζες και μόνο, πρίν 5 χρόνια), απο τότε και επειτα υπήρχε πάντα μια μικρή διαρροή λαδιού στην φλάτζα απο το πρώτο καπάκι (είχα ελέγξει τα 4 μπουλόνια και είδα πως το ένα είχε φαει τα σπειρώματα), αλλά δεν με ενοχλούσε και ιδιαίτερα. Πρίν κάποιες μέρες όμως είδα μεγαλύτερη διαρροή λαδιού και αφαίρεσα το τεπόζιτο για να δω καλύτερα και διαπιστώνω πως ο συγγεκριμένος μ.....ς είχε κάνει ζημιά και στο δεύτερο σπείρωμα!! Σκέφτομαι να διορθώσω τα σπειρώματα με he…

      • Τέλειο
      • Μου Αρέσει
      • Ευχαριστώ
    • 19 απαντήσεις
    • 3,7k εμφανίσεις
    • 1 follower
  6. Ki από τότε-σχεδόν-που θυμάσαι τον εαυτό σου, το λαχταράς, την αίσθηση, το ύφος του, τη μοναδικότητά του, (και ίσως ίσως, και) τη-σχετικώς-πρόσθετη ασφάλεια που προσδίδει στους 2 τροχούς, ένας τρίτος...... Από την άλλη όμως, σαφώς θα στερηθείς (εκτός από ένα κεφάλαιο που απαιτείται για την απόκτησή του, και σίγουρα ΠΟΛΥ), ευελιξία, ευκολία ελιγμών, ενώ θα κληθείς να προσαρμοστείς σε δυνάμεις που θ ασκούνται κατά τις στροφές ή την επιβράδυνση, τί κάνεις τελικά;;;;

      • Ευχαριστώ
      • Χάχα
      • Mπερδεμένος
      • Μου Αρέσει
    • 15 απαντήσεις
    • 2,8k εμφανίσεις
    • 1 follower
  7. Started by noe,

    Πέρασα την Παρασκευή μια βόλτα από την αντιπροσωπεία την παλιά και ενημερώθηκα ότι η έκπτωση 50% ισχύει μόνο για τα ινδικά ανταλλακτικά (όχι του Χίτσκοκ). Υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά ακόμη για τις καρμπιρατεράτες, και τις ψεκαστές. Ρεζερβουάρ, φτερά, κουτιά, μπότες, εξατμίσεις, σταυροί, ρότορες, ατέρμονες, και φυσικά ντίζες. Πάρτε τηλέφωνο αργά το μεσημέρι να ρωτήσετε τον Άλεξ. Ειδικά για όσους έχουν καρμπιρατέρ ένα μικρό στοκ με βασικά ανταλλακτικά πρέπει να υπάρχει μιας και η νέα αντιπροσωπεία δεν έχει σκοπό να μας υποστηρίξει. Βρήκα κι άλλους Ενφιλντάδες που είχαν σπεύσει στο "κάλεσμα". Ακόμα και Τραιουμφάς πήγε να δει τι γίνεται..?

      • Θυμωμένος
      • Χάχα
      • Μου Αρέσει
    • 12 απαντήσεις
    • 1,6k εμφανίσεις
    • 1 follower
  8. Started by Μαρινάκης Βασίλειος,

    Καλησπέρα! ψάχνοντας για after market προϊόντα, διαπίστωσα πως είναι λίγα (τουλάχιστον όσον αφορά την HUNTER) και πολύ ακριβά (από Ελλάδα δεν το συζητάμε έχω βρει κάτι μεμονωμένες αγγελίες στο car και νομίζω ότι κάνουν πλάκα...). Μόνο από Hitchcock βρίσκω, αλλά με σημαντική απόκλιση στις τιμές σε σχέση με Ινδία. Όπως και να χει μόλις παρήγγειλα από Ινδία κάτι οικονομικό για να δω αν θα έρθει χωρίς πρόβλημα η αν θα μπλέξω με τελωνεία... Υπάρχει κάποιος έμπορος από Ελλάδα για να τον έχω υπόψη μου; Σας ευχαριστώ πολύ για το χώρο και τον χρόνο.

      • Ευχαριστώ
      • Μου Αρέσει
    • 8 απαντήσεις
    • 901 εμφανίσεις
  9. Started by royal enfield bullet 1976,

    καλησπέρα είχα πάει για καλίμπρα πέρυσι το enfield μου τέτοια εποχή και ο μηχανικός ο άσχετος δεν μου πέρασε την allen βίδα που μπαίνει κάτω από το καβούκι με αποτέλεσμα το καβούκι- τιμονόπλακα να παίρνει κλήση προς δεξιά και ο μπροστά τροχός ελαφρώς αριστερά. Υπάρχει τρόπος να περαστεί η allen βίδα χωρίς μπροστινό λύσιμο? γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει κανένα μηχανικό πλην αντιπροσωπείας που να μπορέσει να μου λύσει αυτό το ζήτημα? αναμένω προτάσεις ευχαριστώ εκ των προτέρων Ανδρέας αθήνα

      • Μου Αρέσει
    • 94 απαντήσεις
    • 8,5k εμφανίσεις
    • 2 followers
  10. Started by elifain,

    Ακούγονται φήμες...  :secret: [img]http://bikeadvice.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/07/Royal-Enfield-Desert-Storm.jpg[/img] [img]http://www.royalenfielditalia.net/NEW/Desert_Storm.jpg[/img]

    • 9 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
  11. Started by Anastazio,

    Κάπου είδα στο ιντερνετ ,ότι απο το 2012 θα βγει σε παραγωγή περιορισμένων κομματιών Royal Enfield Cafe Racer  :azn: εδώ και ένα λινκ απο fb ........ https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/300683_185249711544785_122290377840719_385703_744655_n.jpg λέτε όντως να γίνει κάτι τέτοιο??  και άν ναι ....ελπίζω με λίγες μετατροπές να μπορούμε να μοντάρουμε ένα τέτοιο κοστούμι  :roll:

    • 2 απαντήσεις
    • 1,1k εμφανίσεις
  12. Started by Nikoss Rocket,

    μια Royal Enfield Electra με άλλο μάτι Για περισσότερες φωτό εδώ

    • 2 απαντήσεις
    • 1,4k εμφανίσεις
    • 1 follower
  13. Γεια σας και απο εμενα, ενδειαφερομαι να αγορασω μια clasic 500 efi καινουργια για μικρα ταξιδια η και καποια μεγαλυτερα. Ηθελα να ρωτησω με ποια ταχυτητα μπορω να ταξιδεύω ξεκουραστα και χωρις προβληματα? Ειναι το καινούργιο μοντελο αξιόπιστο? Εχει βελτιωθεί αρκετα σε σχεση με παλιοτερα μοντελα?

      • Mπερδεμένος
      • Δεν μου αρέσει
      • Τέλειο
      • Ευχαριστώ
      • Χάχα
      • Μου Αρέσει
    • 52 απαντήσεις
    • 6,4k εμφανίσεις
    • 2 followers
  14. Started by Nikoss Rocket,

    Η αλήθεια είναι το 350ρι είναι επιτυχημένο μοντέλο από θέμα κινητήρα . Τελευταία φορα που είδαμε από 350 σε 500 δεν πήγαν καλά τα πράγματα (οι παλιοί ξέρουν). Τωρα έρχεται ένα βιντεάκι που μας δείχνει το καινούργιο 500 (?) https://www.instagram.com/reel/C-kzg_7yUap/?utm_source=ig_web_copy_link

      • Μου Αρέσει
    • 1 απάντηση
    • 282 εμφανίσεις
  15. Started by billys_elefsina,

    παιδια γεια σας .μου αρεσει παρα πολυ το νεο μοντελο και θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειναι καλο αν παρουσιαζει προβληματα κτλ.βασικα με προληματιζει που κατασκευαζεται ινδια.αν καποιος το εχει καιρο θα ηθελα την γνωμη του.ευχαριστω  βασιλης

    • 99 απαντήσεις
    • 24,1k εμφανίσεις
  16. Θα είναι ένα μοντέλο café racer με κλασικό χαρακτήρα Αναμενόμενο από καιρό το νέο μοντέλο της ινδικής Royal Enfield θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο Σεπτέμβριο και από το Νοέμβριο θα αρχίσει να πουλιέται στα καταστήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού MCN πρόκειται και στην περίπτωση αυτή για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στο στυλ café racer. Έχει ήδη επιδειχθεί σε μορφή πρωτοτύπου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές αντιδράσεις, σε όλον τον κόσμο και όχι μόνον στην Ινδία όπου παράγεται. Η επίσημη παρουσίασή του μάλιστα θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου. Κάπου εκεί στο χρόνο της παρουσίασης θα αρχίσουν να τρέχουν και οι γραμμ…

      • Μου Αρέσει
    • 95 απαντήσεις
    • 10,9k εμφανίσεις
  17. Started by kostas_fas,

    Καλημερα σας! Εδω και περιπου εναν χρονο εχω στην κατοχη μου ενα meteor 350. Εδω και καποιους μηνες σκεφτομαι πως θα ηθελα να το μετατρεψω σε καθαροαιμο Bobber ας το πουμε (μονοσελο, κοψιμο του πισω φτερου μεχρι καποιο σημειο, πινακιδα στο πλαι, αλλη εξατμιση τα κλασσικα δηλαδη) αλλα δεν βρισκω καποιον στην Αθηνα σε αναζητηση στο ιντερνετ, που να αναλαμβανει κατι τετοιο. Έχετε καποιο μαγαζι στο μυαλο σας και ισως ενα ευορς τιμης για ενα καλο bobber kit? Σας ευχαριστω εκ των προτερων

    • 3 απαντήσεις
    • 289 εμφανίσεις
  18. Started by elifain,

    Με αφορμή το θέμα για τα νέα χρώματα, οι διάφορες αλλαγές των efi του 2017: Νέα τάπα ρεζερβουάρ (δεν έχει κλειδαριά;) Διαφορετική αντλία βενζίνης (μπλιαχ) Αλλαγή στο τελικό της εξάτμισης (ήδη έχει μια υποψία σκουριάς!) Νέα πατάκια συνοδηγού (θα έπρεπε να κάνουν και τα μπροστινά έτσι!) Νέο σταντ (το παλιό ήταν σαν σωλήνα υδραυλικού) Νέο μπροστινό φτερό (τέρμα πια οι γρατζουνιές με το πηρούνι!) Νέο ψαλίδι (γιαπωνεζιά) Δισκόφρενο πίσω και ABS μπρος-πίσω (εξέλιξη!) Σύστημα μείωσης εκπομπών καυσα…

  19. Started by FRED,

    Αγαπητοί φίλοι, θέλω την συμβουλή σας στο εξής : Χρειάζομαι μια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξιδάκια το καλοκαίρι.Δηλάδη περίπου 20 χλμ κάθε μέρα και άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι. Τι λέτε τα βγάζει πέρα η EFI  ή να πάω σε Γιαπωνέζικο ?

    • 32 απαντήσεις
    • 3,6k εμφανίσεις
  20. Started by Pelucifer,

    Καλησπέρα και από μένα πάλι! Πριν πολύ καιρό κοντά 6,5 μήνες είχα γράψει για ένα πρόβλημα που που είχα πάθει με την Ηλέκτρα στην Μονεμβασια! Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. - πάντα γούσταρα να πάρω μια κλασσική -ρετρό μηχανή. Όποτε έβλεπα στο δρόμο μια Enfield χάζευα σας κοκοβιος όλο το σουλούπι και πάνω από όλα τον ήχο..φτάσανε τα χρόνια 25 πλέον να πάρω νε την σειρά μου μια Enfield. Είχα ήδη έμπειρα από steed και virago από φίλους που τις έχουν customαρει αλλά πάντα κάτι δεν με γέμιζε να πάω πάρω λαό εγώ μια αντίστοιχη. Όπως και να έχει άρχισα να ψάχνω από το car μια Enfield. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια από τις 2 τότε Ηλέκτρα που ήταν για πώληση. …

      • Μου Αρέσει
    • 13 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις
    • 1 follower
  21. Started by elifain,

    Σε ένα ινδικό φόρουμ υπήρχαν κάτι φωτό από μια έκθεση της RE. Αυτή είναι μια νέα έκδοση της G5 (παλιά electra) με καινούριο ψαλίδι, καινούρια εξάτμιση, διαφορετικό φανάρι και πίσω δισκόφρενο. Κάτι έλεγε και για χαμηλωμένο ντεπόζιτο αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά. Α, ναί.. και ο κινητήρας είναι μαύρος. :embarrassed: [url=http://postimage.org/image/cj7dn0jbr/][img]http://s15.postimage.org/cj7dn0jbr/Side_Male_WBG.jpg[/img][/url]  [url=http://postimage.org/image/8jowen0xx/][img]http://s10.postimage.org/8jowen0xx/Femal_Side_WG.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/3thovoxdh/][img]http://s18.postimage.org/3thovoxdh/IMAG0310.jpg[/img][/url]  [url=ht…

    • 3 απαντήσεις
    • 1k εμφανίσεις
  22. Started by ParisV,

    Με τα πολλα, με τα λιγα, εχω βρει μια μηχανη λογικη σε τιμη, η οποια ειναι του 10' (και θελει ξεψαχνισμα για να δουμε αν το πλαισιο ειναι σωστο, η αν εχει την ταση να εκλεγει νεο παπα καθε τρεις κ λιγο (Λευκος καπνος). Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι οτι υπαρχει αγγελια απο το ιδιο ατομο για sidecar. Υπαρχει θεμα στην καταπονηση του μοτερ? Η ακομα χειροτερα του πλαισιου? Ρωταω γιατι μηχανολογικα δεν γνωριζω, και θεωρω λογικο με μεγαλυτερο ρυμουλκουμενο φορτιο, και μαλιστα εκκεντρα, οτι ειναι λογικο να εχει "παρει σασι", ελπιζω οχι με την κυριολεκτικη εννοια. Any thoughts?

    • 4 απαντήσεις
    • 999 εμφανίσεις
  23. Started by χρηστος,

    ο κινητηρας απο τα 750 harley ξεραμε πως ηταν made in India , τωρα ομως ????? θα μας φερουν αυτον τον κινητηρα σε νεο μοντελο enfield????

      • Τέλειο
      • Χάχα
    • 3 απαντήσεις
    • 975 εμφανίσεις
    • 1 follower
  24. Started by andrew,

    Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα τη γνώμη σας για μπομπέ πιστόνια σε καρμπυρατεράτο Enfield. Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το standard? Πρέπει να γίνουν και άλλες μετατροπές ή όχι? Ενδεχομένως αντλίες υψηλής... Ζορίζεται πολύ παραπάνω ο κινητήρας?Αξίζει λέτε τον κόπο? To μοτέρ μου είναι 350 κυβικά με πιστόνι +20'. Απευθύνομαι και στους experts @noe & @stekouros!!!!

    • 0 απαντήσεις
    • 333 εμφανίσεις
  25. Started by VasileiosP,

    Πολύ ωραίο επεισόδιο από τον Freddie Dobbs στο Royal Enfield Garage Cafe στην Goa της Ινδίας με ενδιαφέροντα μοντέλα και πληροφορίες: https://youtu.be/CwtChu2mjow?si=flnqRv5ZvyhRHQiZ

    • 0 απαντήσεις
    • 279 εμφανίσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.