Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Continental Gt535 | Έρχεται Η Πιο Σύγχρονη Και Ισχυρή Enfield

Δημοσιεύτηκε
Θα είναι ένα μοντέλο café racer με κλασικό χαρακτήρα
Αναμενόμενο από καιρό το νέο μοντέλο της ινδικής Royal Enfield θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο Σεπτέμβριο και από το Νοέμβριο θα αρχίσει να πουλιέται στα καταστήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού MCN πρόκειται και στην περίπτωση αυτή για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στο στυλ café racer. Έχει ήδη επιδειχθεί σε μορφή πρωτοτύπου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές αντιδράσεις, σε όλον τον κόσμο και όχι μόνον στην Ινδία όπου παράγεται.

Η επίσημη παρουσίασή του μάλιστα θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου. Κάπου εκεί στο χρόνο της παρουσίασης θα αρχίσουν να τρέχουν και οι γραμμές παραγωγής του στο νέο εργοστάσιο της Enfield, στο Oragadam της Ινδίας.

Η μοτοσυκλέτα θα ονομάζεται Continental GT535, και έχει θεαθεί πολλές φορές τους τελευταίους μήνες στους δρόμους της Ινδίας, καθώς βρίσκεται στην τελευταία φάση των δοκιμών πριν περάσει στην παραγωγή.

Ο κινητήρας του βασίζεται μεν στον τρέχοντα μονοκύλινδρο με τον ψεκασμό, αλλά έχει μεγαλύτερη διάμετρο εμβόλου ώστε να ανέβει η χωρητικότητά του στα 535cc. Παράλληλα ένα μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού, ελαφρύτερος σφόνδυλος και διαφορετική χαρτογράφηση στη CPU του ψεκασμού ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 35 με 36 ίππους. Πρόκειται πράγματι για την ισχυρότερη Enfield, στη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας…

enfieldcafe4.jpg

Ολοκαίνουργιο αλλά παραδοσιακό είναι το πλαίσιο, διπλό σωληνωτό. Νέο είναι και το πιρούνι, ενώ πίσω φορά δύο αμορτισέρ Paioli. Το πρωτότυπο των εκθέσεων φορούσε αμορτισέρ της Ohlins.

Φρενάρει με δίσκους εμπρός και πίσω, οι τροχοί έχουν ακτίνες και τα λάστιχα Pirelli. Η σχεδίασή του αντλεί από το ομώνυμο μοντέλο της δεκαετίας του ’60. Πανέμορφο είναι το λεπτοκαμωμένο και μακρουλό ρεζερβουάρ, τα χαμηλά τιμόνια και θα παράγεται με δύο επιλογές σέλας: μονή και διπλή.

Η ροπή των 535cc θα είναι 4,6χλγμ, το κιβώτιο 5 σχέσεων και τα μαρσπιέ τραβηγμένα πίσω, για να τονιστεί ο «σπορ» χαρακτήρας των café racer. Το βάρος επίσης θα είναι μειωμένο για τον ίδιο λόγο.

Με όπλο την τιμή, καθώς αναμένεται να κοστίζει στην Ινδία 2.300 ευρώ, στέκεται με ανταγωνιστικές προθέσεις απέναντι σε πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, όπως είναι τα Honda CBR250R και KTM Duke 390. Η Royal Enfield ευελπιστεί ότι θα προσελκύσει ένα τελείως διαφορετικό κοινό.

enfieldcafe2.jpg

enfieldcafe3.jpg

enfieldcafe5.jpg

enfieldcafe1.jpg
 

 

  • Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις 10,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ωραίο κείμενο και το ευχαριστηθηκα.

Το μηχανάκι μου αρέσει πολύ, παράλληλα.

Ομως, επικίνδυνοι συνδυασμοί λέξεων εντοπίστηκαν στο άρθρο.

Λέξεις όπως αγωνιστικο στήσιμο, racing αίσθηση (έστω και από την δεκαετία του '70), 142 χιλιόμετρα τελική κλπ στην ίδια παράγραφο με τις λέξεις Royal Enfield, παραπέμπουν σε εικόνες συνεργείου με ανοιχτούς κινητήρες και σπασμένα στρόφαλα...

Μακάρι να μην είναι έτσι τα πράγματα αλλα μη υποψιασμένοι αναβάτες ή αναβάτες συνηθισμένοι στα γιαπωνέζικα θα εκπλαγούν δυσάρεστα.

 

Ηδη ξεκινάνε κάτι υποψίες απο τον τρόπο που περιγράφει ότι παίρνει μπροστά το μηχανάκι και πως αν δεν το αφήσεις τουλάχιστον μισό λεπτό να δουλέψει γλυκά, το άνοιγμα του γκαζιού θα πνίξει τον κινητήρα ο οποίος θα σβήσει.

Για φαντάσου, ιαπωνο-συνηθισμένο αναβάτη να βάζει μπροστά και να κλειδώνει το γκάζι στο στοπ για να φύγει γρήγορα, χωρίς να συνειδητοποιεί τι κάνει στις ιδιόμοφες τρόμπες λίπανσης του κινητήρα του...

Ωιμέ!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε

χωρίς να συνειδητοποιεί τι κάνει στις ιδιόμοφες τρόμπες λίπανσης του κινητήρα του...

Ωιμέ!

Γίγαντα, στις EFI (μετακαρμπυρατεράτες ψεκαστές) η αντλία είναι γραναζωτή και όχι εμβολοφόρος για να έχει θέμα όπως στα δικά μας.

Μετά από έξι χρόνια ζωής ο κινητήρας της εφούλας δείχνει εξαιρετικά αξιόπιστος, δεν έχουμε ακούσει το παραμικρό. Τα προβλήματα με μπερδέματα, ηλεκτρικά κ.λπ. ελπίζω ότι ήταν μόνο στα πρώτα μοντέλα, μετά τις τελευταίες βελτιώσεις που ακούστηκαν και είναι εμφανής με την πρώτη ματιά χωρίς να σου πει κάποιος τίποτα.

 

Αν κάποιος έχει γκαβλωμάρα με αυτό το στυλ και θέλει π.χ. να φτιάξει το δικό του μηχανάκι έτσι, θα φτάσει και ίσως ξεπεράσει το ποσό των 6500 ευρώ (συνυπολιζόμενης της αξίας της μηχανής του ως μεταχειρισμένη). Άρα πουλάς την δικιά σου έφη 3000-3500 (αν μπορέσεις) και πας και δείνεις άλλα 3000 (άμα έχεις) για την διαολίτσα τζι τι.

 

Να τα δώσεις εξαρχής 6500 είναι πάρα πολλά.

Δημοσιεύτηκε
Οπως ειχε αναφερει και ο Νοε σε μια προηγουμενη συζητηση ειδα και εγω προσωπικα ποιοτικη αναβαθμιση και στις Efi..Βελτιωση του πηρουνιου,ηλεκτρικα...Σαν να ειναι πλεον σε αρκετα καλο επιπεδο..
Δημοσιεύτηκε

Επιτέλους την είδαμε από κοντά, την περιεργαστήκαμε

και για αυτό ευχαριστούμε τον Λεωνίδα (Saos)..  :)

 

 
DSC_0057_small.jpg

 

[url=http://postimg.org/image/qln2hrnzh/]DSC_0048_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/gzownq7fx/]DSC_0049_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/dwsry3hv1/]DSC_0050_small.jpg[/url]
 
[url=http://postimg.org/image/d601sbfhp/]DSC_0051_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/43bklafql/]DSC_0052_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/aegs1pgz1/]DSC_0053_small.jpg[/url]
 
[url=http://postimg.org/image/ls3bcwrhp/]DSC_0054_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/u2p4kqn1p/]DSC_0056_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/7bg1yc20d/]DSC_0058_small.jpg[/url]
 
[url=http://postimg.org/image/y0cea59v1/]DSC_0061_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/4ve8khjxp/]DSC_0062_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/40wac71gt/]DSC_0063_small.jpg[/url]
 
[url=http://postimg.org/image/htap7ts8d/]DSC_0064_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/gpqkvv7l9/]DSC_0065_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/aarjz70vh/]DSC_0066_small.jpg[/url]
 
Για την χάι ντεφινίσιον εγγραφή χρειαζόμασταν Γιγαντιαία κάρτα εγγραφής που δυστυχώς δεν είχαμε στην παρέα..  :(
Δημοσιεύτηκε
Είναι μοτοσικλέτα τεστ drive που παραχώρησε η αντιπροσωπεια προς τιμή της και την ευχαριστούμε..!!
Δημοσιεύτηκε

Είναι μοτοσικλέτα τεστ drive που παραχώρησε η αντιπροσωπεια προς τιμή της και την ευχαριστούμε..!!

Δώσε λεπτομέρειες, ποιος την είχε για test drive?
την οδηγήσατε ?
Συμπεράσματα από αυτών που την έκανε test drive?
Δημοσιεύτηκε

 

DSC_0064_small.jpg 
Συγγνώμη αλλά μόλις βλέπω την Continental δίπλα στο CB με πιάνουν νευρικά γέλια :devil:

 

βRE κακέ, η κάθε μια έχει τη χάρη της,

βέβαια με 6500 βρίσκεις καλό CB750.. :secret:

Δώσε λεπτομέρειες, ποιος την είχε για test drive?
την οδηγήσατε ?
Συμπεράσματα από αυτών που την έκανε test drive?

Ο Λεωνίδας (Saos) την είχε και είναι η ίδια μοτοσικλέτα στο τεστ στο παραπάνω δικτυακό περιοδικό.

Μη τα ξαναλέμε, περίπου τα ίδια όπως τα λέγαν τα παιδιά του περιοδικού, αλλά με εμφανή την έλλειψη της κριτικής διαπεραστικής ματιάς του Γίγαντά μας.

Δημοσιεύτηκε

 

Μη τα ξαναλέμε, περίπου τα ίδια όπως τα λέγαν τα παιδιά του περιοδικού, αλλά με εμφανή την έλλειψη της κριτικής διαπεραστικής ματιάς του Γίγαντά μας.

Να ΄σαι καλά, ωρέ Νικόλα, με κάνεις και κοκκινίζω περσσότερο κι από την Ενφιλντ :)

Φαντάζομαι ότι σήμερα το πρωί έγινε η συνάντησή σας με την καινούρια μοτοσικλέτα αλλά για να πω την αλήθεια δεν το ήξερα.

Ομως και να το γνώριζα, σίγουρα δεν θα μπορούσα να έρθω μια και η δουλειά, βλέπεις... :(

 

Το μηχανάκι περιγράφεται με μια λέξη που τα λέει όλα: Είναι Κόκκινη :)

Δημοσιεύτηκε
Συγγνώμη αλλά μόλις βλέπω την Continental δίπλα στο CB με πιάνουν νευρικά γέλια :devil:

Γιατι καλέ μου φίλε;;

Εγώ τις βλέπω στην ίδια φωτό και τις χαίρομαι και τι δυό!

Προς τιμήν του μάλιστα, ο Νϊκος φόρεσε το ιδίας απόχρωσης κουστουμάκι της ... χοντρούλας του για να υπάρχει άμεση σύγκριση χρωμάτων :)

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Λοιπον παιδια μιας και βλεπω τρελοοο ενδιαφερων για το τι μελλει γενεσται ενα royal enfield continental gt,μιας και το εκανα test drive κι εχω μια εικονα θα τα γραψω πως εγω εννιωσα αυτην την κουκλα!Πρωτα απο ολα βεβαια ειχε αλλη εξατμιση κατι το οποιο μολις πατησα την μιζα κι ακουσα αυτο το πανεμορφο μπασο στο ρελαντι(1.100στροφες),ειπα παμε να το ζησουμε εστω και για μια στιγμη.Η αληθεια ειναι οτι την εκανα δικια μου απο την πρωτη στιγμη!Ξεκιναμε λοιπον...Λεω ξεκιναμε μιας και ειχα τον mikezante μαζι μου με την δικια του κουκλα ωστε να με γυρισει πισο γιατι απο Αθηνα δεν κατεω πραμα.Οι ταχυτητες(σαζμαν)του εμπαιναν γλυκα και ομορφα....ανοιγοντας το γκαζι το μπασο με ενθουσιαζε,εβλεπα το κοντερ του να ανεβαζει με τρελο ρυθμο τα χλμ.(ελπιζω να μην εκλεβε)..!!Πρωτη,δευτερα,τριτη,ολα τελεια,κουμπωνω τεταρτη και πριν το καταλαβω ειχα φτασει τα 120χλμ.Το λεω αυτο γιατι πραγματικα μου εκανε πολυ εντυπωση ποσο ροπατο εργαλειο ειναι(παντα για enfield).Τα φρενα του τελεια για τα δεδομενα του...οι αναρτησεις τελειες για τα δεδομενα του...το γκαζι τελειο για τα δεδομενα του...λεω για τα δεδομενα του μιας πως σε σχεση με ενα κλασικο enfield ειναι ολα του παρα πολυ σκληρα,αλλα αυτο ειναι και η μαγεια του που σε πορρωνει..!!!Μην πω και για την ευκολια του στις στροφες,αριστερα δεξια αναμεσα στα αμαξια λες κι επαιζα playstation.Μεχρι εδω ολα του τελεια...Παμε τωρα και στα κακα.Σαν πρωτη φαση στο μυαλο μου το ειχα πιο μηχανη.Κατι σαν το ducati monster στο περιπου!!Ισως να υπερβαλω λιγο αλλα η αληθεια ειναι πως οταν καθεσαι πανω του νιωθεις πως εισαι σε ενα παπακι(περιπου).Τα κλιπ ον πολυ κοντα...σαν να ηθελα ακομα 10cm μακρυτερο τιμονι.Δευτερο κακο και πιστευω και το πιο σημαντικο...Θυμαστε λιγο πριν που ελεγα για το γλυκο μπασο στο ρελαντι???Εεεεε μετα απο αυτην την απολαυστικη βολτουλα που του εκανα(η αληθεια ειναι οτι το εσπασα)σταμματησαμε με τον Μακη σε ενα φαναρι(κοκκινο)και περιμενοντας...το στροφομετρο πλεον δεν επεφτε κατω απο τις 2.000 στροφες!Επαιξα μια δυο ξερογκαζιες μπας και κολαγε η ντιζα,αλλα τιποτις,εκει αυτο.Οποτε καταληξαμε προς τον δρομο της επιστροφης...!!Τωρα για τα 6.500euro που κανει...!!Νομιζω πως ΟΧΙ.Εν ολιγης τελειο αλλα...Βεβαια για να μην ειμαι και αδικος,ειχε αναψει και το λαμπακι της βενζινας και λεω απο μεσα μου βre μπας και τελειωνε το καυσημο και γι'αυτο ανεβαζε στροφες??Αλλα δεν νομιζω μιας και ειναι ψεκαστο...Οποτε ο επομενος που θα το κανει βολτα καλο θα ειναι να κοιταξει αν εχει βενζινα πριν ξεκινησει ωστε να εχουμε μια πιο σωστη αποψη επι του θεματος!!Ουφ....Χαλαλι του ομως,το εζησα κι αυτο!Ελπιζω να μην σας κουρασα...Θα ηθελα ακομα να ευχαριστησω την μαμα μου,τον μπαμπα μου,τον αδερφο μου.....χα χα χα...ΤΕΛΟΣ.
Δημοσιεύτηκε
Ωραια η περιγραφη.....μονο ενας γνησιος φιλος της μοτοσυκλετας
θα μπορουσε να γραψει ενα τετοιο ειλικρινες κειμενακι..!
Δημοσιεύτηκε
Μπραβο αντωνη!! Ωραιο review!

Εχω να παρατηρησω τα εξής:
1) Σε ορισμένα φανάρια μετα από ζόρι, νιώθω και την δικιά μου να ανεβαζει στροφες. Τωρα, στροφομετρο δεν εχω, αλλά λεω ρε παιδι μου... Μηπως ειναι θεματακι του ψεκασμου μετα απο λιώσιμο.

2) το κοντερ του gt κλέβει. Πανω απο 100 δεν πηγαμε πουθενά! Αντέ προς στο τέλος στην ευθεία πριν το κόκκινο φανάρι που αναφερεις να φτάσαμε βία 105-110.

3) εμφανιασιακά ειναι κουκλα! Και ακίνητη και στο δρόμο!! :D
Δημοσιεύτηκε

Μπραβο αντωνη!! Ωραιο review!
Εχω να παρατηρησω τα εξής:
1) Σε ορισμένα φανάρια μετα από ζόρι, νιώθω και την δικιά μου να ανεβαζει στροφες. Τωρα, στροφομετρο δεν εχω, αλλά λεω ρε παιδι μου... Μηπως ειναι θεματακι του ψεκασμου μετα απο λιώσιμο.
2) το κοντερ του gt κλέβει. Πανω απο 100 δεν πηγαμε πουθενά! Αντέ προς στο τέλος στην ευθεία πριν το κόκκινο φανάρι που αναφερεις να φτάσαμε βία 105-110.
3) εμφανιασιακά ειναι κουκλα! Και ακίνητη και στο δρόμο!! :D

Ευχαριστω mikezante.
Απαντησεις:
1)Αφου εσυ δεν το ζοριζεις??Χα χα...
2)Κι ομως τα 120χλμ.μου τα εγραψε σε μια φαση που δεν ημασταν μαζι!Εγω ειχα κολησει σε ενα stop ενω εσυ ειχες πρωτοφτασει στο επομενο και το ανοιξα για να σε φτασω...αν σε εχανα??Θα εφτανα Χανια κι οχι καλιροης.
3)Δεν ειναι απλα κουκλα,ειναι κουκλαραααα..!!
Δημοσιεύτηκε

1) Σε ορισμένα φανάρια μετα από ζόρι, νιώθω και την δικιά μου να ανεβαζει στροφες. Τωρα, στροφομετρο δεν εχω, αλλά λεω ρε παιδι μου... Μηπως ειναι θεματακι του ψεκασμου μετα απο λιώσιμο.
 

 

 

Όντως και γώ το έχω παρατηρήσει αυτό !! :think:

Δημοσιεύτηκε
Αν και όχι σχετικό θέμα ρωτάω
Με 6.5000 καινούργιο στιλ cafe racer πάνω από 250cc τι παίρνεις ?
Το ρωτάω αυτό λόγο το σχόλιο του Αντώνη

Τωρα για τα 6.500euro που κανει...!!Νομιζω πως ΟΧΙ.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.