Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Gigas

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    2923
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    3

1 Ακόλουθο

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

3319 εμφανίσεις προφίλ

Gigas's Επιτεύγματα

Ο Ξεκαπνισμένος

Ο Ξεκαπνισμένος (1/14)

1.5k

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. A να, γειά σου.. Επιασες το νόημα ακριβώς!!!!! Γι αυτο γίνονται όλα αυτά...
  2. Εχεις ανακαλύψει ότι φέτος θα παίξει μια γ@μ@τη συναυλία που θέλεις να την παρακολουθήσεις; Διάβασες ότι το αγαπημένο σου συγκρότημα/καλλιτέχνης έρχεται να δώσει μια και μοναδική συναυλία στην Ελλάδα; Είσαι γκρούπι κάποιου καλλιτέχνη και τον ακολουθείς όπου πάει για να τον ακούς ξανά και ξανά; Θα γίνει επιτέλους εκείνο το φοβερό μουσικό φεστιβάλ όπου θέλεις να είσαι απαραιτήτως εκεί;υ Θα παίξει τελικά εκείνο το γκρουπ που έψαχνες τόσο καιρό, σε κάποιο μαγαζί φέτος τον χειμώνα, για να πας να πιεις ένα ποτό (ή και δύο) και να τους ακούσεις; Θα έρθει επιτέλους το άλλο το σχήμα και στην πόλη σου και δεν το χάνεις με τίποτα; Είσαι μέλος κάποιας μπάντας και θα παίξετε κάπου και θα ήθελες να μας ενημερώσεις σχετικά; Εδώ είναι το μέρος για να μοιραστείς όλες τις μουσικές σου συναυλιακες ανησυχίες. Ισως να υπάρχει κι άλλος σαν κι εσένα και τελικά να μην πας μόνος σου σε εκείνο το gig που κανένας φίλος σου δεν γουστάρει να ακολουθήσει. Εδώ θα μας πεις τις εντυπώσεις σου από την χτεσινή συναυλία που παρακολούθησες, από την οποία έχεις τις καλύτερες ή τις χειρότερες εντυπώσεις. Για να δούμε, πόσο συναυλιακά δραστήριος είσαι τελικά;;;;
  3. Ο θεσμός του Beering γιορτάζει φέτος τα εικοστά γεννέθλιά του. Τι είναι το Beering; Είναι μια γιορτή που διοργανώνεται από την Λε.Κλα.Μ.Π, δηλαδή την Λέσχη Κλασσικής Μοτοσικλετας Πάτρας, λαμβάνει μέρος στον Aλισσό Αχαΐας στο κάμπινγκ Golden Sunshine NEROPOLIS και περιλαμβάνει πολλές και ποικίλες δραστηριότητες. Κυνήγι χαμένου θησαυρού, παιχνίδια σε νεροτσουλήθρες για όλα τα τζόβενα που θα συμμετέχουν, αφθονο beering (κατάποση μεγάλων ποσοτήτων μπύρας δηλαδή) και φυσικά πολλή και καλή μουσική από σχήματα γνωστά και άγνωστα ανα την Ελλάδα. Ομως, αυτο το Beering 2016, εκτός από το γεγονός ότι συμπληρώνει τα 20ά του χρόνια είναι ξεχωριστό και για εμάς, για ακόμη έναν λόγο. Το Royal Enfield Club γίνεται ένας απο τους συνδιοργανωτές της γιορτής αυτής. Ετσι, η παρουσία μας εκεί θα είναι έντονη, όχι μόνο μέσω των ατόμων που θα συμβάλλουν στην διοργάνωση αλλά και μέσω των μοτοσικλετών Royal Enfield που θα παρευρεθούν εκεί. Είναι ένα ακόμη βήμα προς την ολοκλήρωση του ονείρου μας να υπάρξουμε ως ομάδα, ως club, ως παρέα δεμένη και οργανωμένη. Με τα μπάνερ μας, με τα πανώ μας κλπ... Ο χρόνος διεξαγωγής αυτού του δρώμενου είναι παραδοσιακά στο τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου κάθε χρονιάς. Ενα Σαββατοκύριακο γεμάτο δράση. Εχεις σκηνή που θέλεις να την χρησιμοποιήσεις; Αυτό είναι το μέρος για σένα. Δεν έχεις σκηνή ή δεν θέλεις να την χρησιμοποιήσεις; Πολύ κοντά στο camping υπάρχει ξενοδοχείο που μπορεί να σε φιλοξενήσει. Είναι δύσκολες οι εποχές από οικονομικής άποψης και είμαι σίγουρος πως θα θελεις να ξέρεις και το κόστος για όλο αυτό το τζέρτζελο. Πάμε λοιπόν να τα λογαριάσουμε μαζί: Βενζίνες για το πήγαινε-έλα στην Πάτρα: Από ΑΘήνα 400 χλμ + διόδια, όχι περισσότερα από 30 Ευρώ Ξενοδοχείο για ένα βράδυ ή αλλιώς διαμονή στην σκηνή σου στο camping Εξοδα φαγητού Συμμετοχή για το διήμερο event στα 20 Ευρώ που περιλαμβάνει δικαίωμα εισόδου ανά πάσα στιγμή στον χώρο του camping και παρακολούθησης συναυλιών καθώς και συμμετοχής στα παιχνίδια. Υπολογίζω το κόστος στα 100 Ευρώ συνολικά ανά άτομο για όλο το διήμερο. Με αυτό το ποσό αγοράζεις εγγυημένη διασκέδαση, άφθονη μπύρα, καλή παρέα, εξαιρετική μουσική και πολύτιμες αναμνήσεις για να έχεις να διηγείσαι στα εγγόνια σου όταν μεγαλώσεις. Το ταξίδι προς και από την Πάτρα προβλέπεται όπως πάντα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Οι βόλτες γύρω από την περιοχή των Πατρών φυσικά είναι αυτονόητες, στον βαθμό που ο χρόνος και η διάθεση θα μας το ορίσουν. Θα γνωρίσουμε κόσμο, θα προβληθούμε ως λέσχη/κλάμπ/παρέα ή όπως αλλιώς θες να το βαφτίσεις, θα περάσουμε με λίγα λόγια φίνα και ωραία. Ως κατακλείδα λοιπόν, τι έχουμε όταν ενώσουμε Beering με Royal Enfield; Εχουμε Royal Beerfield!!!!!! Ας δώσουμε λοιπον το ραντεβού μας και ας είμαστε όλοι εκεί, στο 20ό Beering του 2016 ή αλλιώς στο 1ο Royal Beerfield! Αν δεν έρθεις, εσύ θα χάσεις.
  4. Gigas

    Electra Service Manual

    Εδώ το Service Manual της Electra (δυστυχώς λειψό :() Υπάρχουν μόνο 101 σελίδες σε αυτό το μάνουαλ ενώ το κανονικό βιβλίο είναι περισσότερες. Προς το παρόν, διαθέτουμε αυτό το τμήμα, το οποίο ειναι αρκετά μεγάλο και οι έρευγες για το υπόλοιπο χαμένο κομμάτι συνεχιζονται. Το λίνκ για το βιβλίο είναι εδώ: http://www.mediafire.com/view/shjh7myk2gipr7c/Royal_Enfield_Electra_500_Service_Manual.pdf
  5. Ελλείψει μοτοσικλέτας και ελλείψει άλλου υλικού σχετικού με την μοτοσικλέτα, ορίστε το Owner's Manual μεταφρασμένο στα ελληνικά. Θα το βρείτε σε αυτήν την διεύθυνση απ' όπου μπορείτε να το κατεβάσετε ελεύθερα σε μορφή αρχείου Pdf Royal Enfield Continental GT535 Owner's Manual
  6. Gigas

    Ακτινικά Φρένα

    Τί λέει πάλι ο ποιητής;;; Τι ειν' τούτα τα ακτινικά φρένα πάλι;;; Δεν μας φτάνουν τα δικά μας;;   Είναι λίγο ασαφές αυτό το παραπάνω, είναι αλήθεια. Επειδή μπορούμε να μιλάμε για ακτινικές δαγκάνες (radial calipers) αλλά και για ακτινικές τρόμπες (radial master clylinder).   Ας μιλήσουμε πρώτα για τις δαγκάνες. Ας ξεκινήσω με μια φωτογραφία που δείχνει τις διαφορές των δύο συστημάτων.   Αριστερά, βλέπουμε το συμβατικό σύστημα στερέωσης της δαγκάνας, αξονικά, δηλαδή όπως ακριβώς είναι ο άξονας του τροχού. Ο τρόπος στερέωσης αυτός επιτρέπει την στρέβλωση της δαγκάνας αλλά και της βάσης όπου στερεώνεται η δαγκάνα, κάτι που σημαίνει πρακτικά σε ασάφεια αίσθησης στο φρενάρισμα. Αυτή η απειροελάχιστη στρέβλωση, κάνει την μανέτα να έχει μια σχετικά σπογγώδη αίσθηση, κάτι που μειώνει τελικά την απολεσματικότητα στο φρενάρισμα.   Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα, έπρεπε να στερεωθεί αλλιώτικα η δαγκάνα πάνω στο καλάμι. Ετσι, λοιπόν, αποδείχθηκε ότι καλύτερη στερέωση προσφέρεται όταν η δαγκάνε στηριχθεί ακτινικά, δηλαδή κατά κάποιο τρόπο γύρω από την δισκόπλακα. Η στερέωση τώρα γίνεται πιό στιβαρά και αποκλείεται η στρέβλωση της δαγκάνας στο φρενάρισμα. Επίσης, απλά πλέον μπορεί να αλλαχθεί ακόμη και το μέγεθος της δισκόπλακας και να τοποθετηθεί μεγαλύτερη, βάζοντας κάποιον αποστάτη και απομακρύνοντας την δαγκάνα από το καλάμι.   Οι διαφορές είναι μικρές και πιθανώς αμελητέες για την πλειονότητα των αναβατών σε καθημερινή χρήση. Ομως, επειδή η τεχνολογία έρχεται πρώτα απο τους αγώνες όπου τέτοιες ελάχιστες διαφορές κρίνουν την νίκη από την καταστροφή και επειδή αυτή η τεχνολογία σύντομα μεταφέρεται στις καθημερινές μας μοτοσικλέτες, έχουμε και εμείς την ευκαιρία να απολαμβάνουμε της πολυτέλειας αυτής, εύκολα και απλά.   Βέβαια, μετά από αυτό, κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν προχωρήσει ακόμη περισσότερο και έχουν φτιάξει δαγκάνες που αποτελούνται από ένα μόνο κομμάτι μετάλλου, για μεγαλύτερη ακαμψία και απόλυτη αίσθηση. \ Η κατεργασία του μετάλλου είναι πολυ δύσκολη αφού απαιτούνται ειδικοί τόρνοι και άλλες εργαλειομηχανές που θα κόψουν αυτό το ένα και μοναδικό κομμάτι με τέτοιο τρόπο που να καταλήξει να γίνει δαγκάνα και γι αυτό οι τιμές τους είναι.. απαγορευτικές!!!! Δεν μπορείς όμως να μην θαυμάσεις κάτι τέτοιο!!!     Μετά, έχουμε τις ακτινικές τρόμπες. σε σχέση με τις αξονικές (συμβατικές) και πάλι. Το σκεπτικό και εδώ είναι η καλύτερη και πάλι αίσθηση στο φρενάρισμα. Η διαφορά και πάλι βρίσκεται στον τρόπο που η πίεση μεταδίδεται στις δαγκάνες και γι αυτόν τον λόγο έχουν εφαρμοστεί στα κορυφαία και γρήγορα μοντέλα αυτές οι λύσεις.   Κοίτα κι εδώ, ομορφιές!    
  7. Gigas

    Εργαλεία!

    Εδώ και καιρό μου είχε δημιουργηθεί μια ανάγκη. Στην διαδικασία αναβίωσης του 350αριού του Γιώργου  κάποια στιγμή ο Χρήστος χρειάστηκε να λύσει βίδα που ήταν σφιχτή και το παραδοσιακό κατσαβίδι κατέστρεφε το κεφάλι της. Πατεντιάρης όπως είναι βέβαια, έσιαξε την κατάσταση και έλυσε την βίδα πλαγιοτρόπως αλλά η ανάγκη η δική μου έγινε εντονότερη.   Μα να μην έχω μαζί μου ένα Κρουστικό κατσαβίδι;;; Και μέχρι τώρα δεν ήταν λίγες οι φορές που θα ευχόμουν να είχα ένα τέτοιο εργαλείο να μου λύσει τα χέρια! Ετσι, λοιπόν, προέβη στην αγορά αυτού του ... αργαλείου το οποίο παρέλαβα σήμερα στα χέρια μου! Ερχεται εκ της Ταϊβάνης αλλά φαίνεται να είναι καλής ποιότητας και σίγουρα καλύπτει τις ερασιτεχνικές μου ανάγκες απολύτως και σίγουρα για τα χρήματά του θα αξιοποιηθεί καταλλήλως!    
  8. 'Αλλαξα φλασάκια! :) Τα προηγούμενα που φόραγα ήταν καλά από άποψης φωτεινοτητας αλλά ήταν φτιαγμένα από σκληρό πλαστικό και έσπαγαν σαν φρέσκα αγγουράκια :) Δεν τολμούσες να τα κοιτάξεις, κρακ.. έσπαγαν ένα-ένα... Ναι μεν ήταν φτηνά και εύκολο να αντικατασταθούν, αλλά είχε καταντήσει βαρετό! Παρήγγειλα λοιπον από Κίνα μεριά άλλο σετ φλασακίων, με βασική προϋπόθεση να έχουν λαστιχένιο βραχίονα, έτσι ώστε να είναι λιγάκι πιό ανθεκτικά. Βρήκα λοιπόν αυτά που θα σου δείξω και μάλιστα ήταν και με led αντί για λαμπάκι πυράκτωσης. Αν και θα ήταν κάπως αντίθετα με την κλασσική όψη της μοτοσικλέτας, τελικά, τα παρήγγειλα. Εχτές τα παρέλαβα και σήμερα τα αντικατέστησα, επειδή εδώ και εβδομάδες τα δύο φλασάκια της αριστερής πλευράς είχαν σπάσει και κρεμόντουσαν σαν μαραμένια γιούλια και σαν γιασεμιά... Ηταν επιτακτική η ανάγκη να αντικατασταθούν. Ξεκίνησα από πίσω μεριά, και όλα πήγαν καλά. Τα φλασάκια δούλευαν όλα μια χαρά. Σειρά είχαν τα μπροστινά. Μόλις έβγαλα το ένα φλασάκι από εμπρός, άρχισαν τα όργανα... Το φλασέρ αντιλήφθηκε οτι έλειπαν τα φλας και δεν δούλευαν σωστά, ή μάλλον, δούλευαν με τέτοιο τρόπο ώστε να σου δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά... Βλέπεις, τα led έχουν πολύ χαμηλή αντίσταση και παρότι είναι συνδεδεμένα στο κύκλωμα, το φλασέρ δεν τα αντιλαμβάνεται και σου λέει ότι είτε τα λαμπάκια είναι καμμένα είτε ότι τα φλας είναι τελείως αποσυνδεδεμένα. Το είχα αντιμετωπίσει αυτό το φαινόμενο σε άλλη μοτοσικλέτα όπου είχα αντικαταστήσει τα φλας με Leds και εκεί είχα καταφύγει στην λύση αντικατάστασης του φλασέρ με βαρέως τύπου που ασχέτως φορτίου θα δουλεύει σταθερά. Κυριακάτικα όμως, πού να βρεις τέτοιο φλασέρ για να το βάλεις. Ευτυχώς, μου είχαν από τότε ξεμείνει κάτι αντιστάσεις και έψαξα και τις βρήκα. Οι αντιστάσεις είναι η άλλη εναλλακτική λύση, αν δεν καταφύγεις στην αλλαγή του φλασέρ. Τοποθετούν αντίσταση στο κύκλωμα και ξεγελούν το φλασέρ να νομίζει ότι υπάρχει λάμπα πυράκτωσης ακόμη και όταν δεν υπάρχει. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι αν καουν ή αφαιρεθούν τα φλας, τότε δεν θα σε ειδοποιήσει με την λανθάνουσα λειτουργία του, μια και νομίζει ότι όλα πανε καλά... Μικρό το κακό. Μπήκαν λοιπόν οι αντιστάσεις και η λειτουργία επανήλθε στο φυσιολογικό. Τις στερέωσα μέσα στο πίσω φανάρι με ζιπάκια και όλα μπήκαν στην θέση τους. Μάλιστα, επειδή τα φλασάκια είναι μαύρα δεν φαίνονται πολύ ότι είναι led και έτσι δεν μοιάζουν άσχημα. Η φωτεινότητά τους είναι ικανοποιητική και φαίνονται ακόμη και την ημέρα. Τέλος καλό, όλα καλά :)
  9. Χρηστάρα, μετά την χτεσινή βραδιά όπου είπαμε και λίγα μουσικά σχετιζόμενα πραγματάκια.... ...σκέφτηκα να σου δώσω ένα κομμάτι για να ακούσεις... .... και να μου πεις την γνώμη σου.... .... μια και ασχολείσαι με την μουσική και παίζεις, τραγουδάς και σου αρέσει....   Για άκου λοιπόν και πές την  άποψή σου....... ... για το συγκεκριμένο ορχηστρικό...   http://www.firedrive.com/file/D4FCA0A44FBEBC47   Επίτηδες, έκρυψα τίτλο και καλλιτέχνη για να μην επηρρεαστείς απ' ό,τι πιθανώς έχεις ακούσει ή μάθει... ..... οπότε είναι καλύτερα να το προσεγγίσεις εντελώς ουδέτερα....   Θα εκπλαγώ ιδιαίτερα ευχάριστα αν το γνωρίζεις ήδη...
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search