Γεια χαρά σε όλους!
Καταρχάς, συχωρέστε με που δεν έχω πει κουβέντα εδώ και 2 μήνες. Αφενός, πέρασα μια περίοδο φορτωμένης εργασίας τελευταία, και αφετέρου δεν αρέσκομαι να κάθομαι πολύ στον υπολογιστή. Πέρασα υπερβολικό χρόνο της εφηβείας μου μπροστά στις οθόνες και έχω γίνει πολύ προσεκτικός μ' αυτό από τότε.
Ονομάζομαι Κώστας-Κωνσταντίνος ή Κωστάκης για τους φίλους, είμαι 29 χρονών και 'τα ζησα όλα τους σχεδόν στην Θεσσαλονίκη. Ασχολούμαι με το θέατρο, την μουσική, τον κινηματογράφο ως ηθοποιός κυρίως και έπειτα μουσικός. Ιδανικά θα ήθελα να είμαι τροφοσσυλέκτης όπως 100.000 χρόνια πριν, και μετά το μάζεμα, να τραγουδούσαμε να χορεύαμε.
Τώρα όσο για την μοτοσυκλέτα, μπορείς να πεις πως ίσως πρώτα (στα 19 μου) να το έκανα από αντίδραση στους γονείς μου που δεν μ' αφηναν να κάνω ποδήλατο μέσα στην πόλη για να μην με σκοτώσουν οι ανέυθυνοι έλληνες οδηγοί. Πάντως στην συνέχεια κατάλαβα πως τα δίκυκλα είναι για μένα, γιατί συνήθως μου αρέσει η βόλτα να είναι γυμνή -και όχι τετραπακ αυτοκίνητη, εκτός αν είναι κάμπριο-, συμφέρει οικονομικά για τον τρόπο που τα βγάζω πέρα, και έχω μικρότερο μέγεθος στην κίνηση του δρόμου και την στάθμευση, ζώντας σε μια πόλη που δεν χωράει άλλους ανθρώπους και οχήματα. Επίσης, δεν είμαι χαρακτήρας των ανέσεων.. Και σε μια μηχανή το νιώθεις αυτό περισσότερο. Δεν είμαι πολύ έμπειρος όσον αφορά τις επισκευές μιας μοτοσυκλέτας, μα ο πατέρας μου μέσω φίλων αγωνιστών μηχανόβιων και ως γνώστης πάνω στις παντός τύπου μηχανικές κατασκευές μου μαθαίνει ό,τι μπορεί.
Με αφορμή λοιπόν την αγορά μιας συλλεκτικής Royal Enfield Bullet ES 500cc/2007 πριν 2 μήνες, στα 8.600 χλμ.,απο έναν μαθηματικό Λαρισσαίο που την αγόρασε από την αντιπροσωπεία του Σαββίδη και φαντασιονώταν τον εαυτό του σε άγριες νεανικές εξορμήσεις με την παρέα του (που πήγαν όμως άπατες, την είχε παρατημένη με αρκετά προβληματάκια, εξού και την πουλούσε) βρέθηκα εδώ μαζί σας.
Κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά:
έχει σπασμένο κόμπλερ και δεν σκοπεύω να αλλάξω αυτήν την κατάσταση. Μανιβελάτη ζωή, αρκεί όλα να δουλέυουνε ρολόι για την μανιβελάτη λειτουργία.
παλαιού τύπου φρένα, χωρίς δισκόφρενα
μόλις άλλαξα λάστιχα, Dunlop. Λίγο άγρια, τόσο όσο τακουνάτα, για να πατάει και στο χώμα. (φορούσε λάστιχα απ' το 2007..)
Λάρισα-Θεσσαλονίκη 200χλμ έκανα για να την φέρω και όταν έφτασα, από περιέργεια άνοιξα να τσεκάρω τα λάδια και το καζάνι ήταν άδειο!
Από μικρή προηγούμενη έρευνα που είχα κάνει για τις συγκεκριμένες μοτο, κατάλαβα πως χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης όσον αφορά την διαδικασία συντήρησης της και δυστυχώς μπήκα εξαρχής στα βαθυά: 2μιση μήνες (27 Ιουλίου - 15 Οκτώβρη) τώρα ήταν στο συνεργείο MOTOACTION - εξουσιοδοτημένο, και ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Όσον αφορά την επικοινωνία, την ενημέρωση του κόστους και της αναμονής, την αναβλητικότητα, ψέματα.. Δυο βδομάδες τώρα έχω την μηχανή ξανά, και κατάλαβα πως δεν θέλουν γενικά να λερώσουν τα χέρια τους (κατόπιν έμαθα πως κι άλλοι πελάτες είναι δυσσαρεστημένοι). Αποτέλεσματα (απ' όσα μου είπαν, γιατί ακόμη δεν έκανα την επαλήθευση τους) αλλαγή φλάντζας κεφαλής γιατί έσταζε απ' την μια πλευρά, καθάρισμα καρμπυρατέρ, φόρτισμα μπαταρίας, λάδι κινητήρα, και λάδια στην πρωτέυουσα -που μάλλον το πιστέυω αυτό το τελευταίο γιατί στάζει απο κάτω σε όλο το μήκος της το καπάκι, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον δεν το κλεισαν καλά. Έχω δουλειές να κάνω πάνω της, και νομίζω πως πρέπει να κατατοπιστώ σε άλλο θέμα αντί να σας ρωτήσω εδώ. Μου την έχουν δώσει χωρίς να φτιάξουν πολλά που είναι για αλλαγή. 300 ευρώ κόστος.
Τελος πάντων, μου αρέσει πολύ η συνολική αίσθηση σε αυτήν την μηχανή και θα κάνω ό,τι μπορώ για να την κρατήσω χρόνια.
Είναι πολύ σημαντική η παρουσία της σελίδας αυτής, μ' έχετε βοηθήσει πολύ έστω και διαβάζοντας μόνο τις εμπειρίες σας, οι οποίες περνούνε από το φίλτρο της πρακτικής ουσίας και αυτό είναι που μετράει πολύ. Σας ευχαριστώ πολύ για τα μέχρι τώρα!
Καλή αρχή στους καινούργιους και καλή συνέχεια στους παλιούς.