Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Thomas.

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    64
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    9

Σχετικά με Thomas.

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

1.167 εμφανίσεις προφίλ

Thomas.'s Επιτεύγματα

Ο Ξεκαπνισμένος

Ο Ξεκαπνισμένος (1/14)

  • Ενεργό Μελός Rare
  • Θετικής Απήχησης
  • Πρώτη Ανάρτηση
  • Συμμετοχή
  • Συμμετοχής Πρώτης Εβδομάδας

Πρόσφατα Διακριτικά

117

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Tα Dunlop k70 φοράει και η δικιά μου, αλλά λόγω οτι δεν τα βρίσκω πουθενά ετοιμοπαράδoτα... τα heidenau φαντάζουν η μόνη επιλογή για ελαστικά της προκοπής...
  2. Kαλησπέρα, γιατί βάζεις 15W50; Στα παλιακά ένφιλντ μπαίνει 20W50. Στο δικό μου μηχανάκι βάζω το Power 1 της Castrol.
  3. @papadim Για παλιακά ένφιλντ και γενικότερα κλασσικά μηχανάκια, Κεδράς Γιώργος στην Λάρισα, τηλ.: 2410-239443.
  4. @noe Τα metzeler block c τα έχω δει σε κλασσικές BMW! Τα Dunlop όντως τα έχουν πολύ ακριβά... Για τα Mitas και τα Heidenau έχω ακούσει τα χειρότερα... γι'αυτό σκέφτομαι να βάλω τα metzeler.
  5. Καλησπέρα σε όλους! Επειδή ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών (η δικια μου φοράει τα Dunlop k70) σκέφτομαι να βάλω τα Metzeler block c. Εχει κάποιος εμπειρία σχετικά με τα ελαστικά αυτά (τα έχω βρεί στα 145 ευρω+ πέρασμα 30 ευρώ), καθώς το κόστος για να ξαναβάλω τα Dunlop εδώ στας Ιταλίας θα ξεπεράσει τα 250 ευρώ!
  6. @noe χαχαχα πολύ παλικάρι ο τύπος!! Την είχα πάει σε έναν μάστορα με κλασσικά εδώ, και μου είπε (και αυτός) για τα ελατήρια των βαλβιδων στην κεφαλή. Αλλά δεν δίνω και πολύ σημασια πλέον γιατί το κάνει σπάνια και για λίγα δευτερα... Της έκανα και ένα γενικό σέρβις και κελαηδαει! :)
  7. Πολύ καλό! Και το μπροστά φτερό (2η φωτο) παλιακό ότι πρέπει για να αλλαχτεί το μαμίσιο φτερό που είναι μια αηδία και δεν κολλάει με το στυλ της μοτοσυκλέτας.
  8. Kαλησπέρα σε όλους! Σήμερα πήγα μια βόλτα απο τον μάστορα που φτιάχνει κλασσικά μηχανάκια ειδε και άκουσε την μηχανή και αφού απέκλεισε πιστόνι (μου είπε πως αν ήταν το πιστόνι τον θόρυβο θα συνέχιζε να τον κάνει και όταν ειναι κρύο το μηχανάκι) είδε και το βίντεο και είναι σχεδόν 100% σίγουρος οτι ο θόρυβος προέρχεται απο πρόβλημα σε βαλβίδα, έδρα βαλβίδας κεφαλής και ελατήρια (παρεπιπτόντως το ίδιο μου είπε και ο μηχανικός μου στην Ελλάδα!). Όταν τον ρώτησα το κόστος επισκευής (αν είναι τελικά αυτό το ''πρόβλημα'') μου είπε περίπου 650 με 700 ευρώ (εργατικά, μηχανουργείο και νεες βαλβίδες εδρες και ελατήρια...!) Μόλις άκουσα την τιμή του είπα πως καινούργια η κεφαλή κομλπέ με βαλβίδες απο χίτσκοκ κοστίζει περίπου τα ίδια λεφτά... Δηλάδη για να λύσει όλο το μοτέρ ο τύπος θα θέλει 4 χιλιάρικα μάλλον! Τα συμπεράσματα δικά σας...
  9. Πρόσφατα άλλαξα τις ροδέλες στις τάπες λαδιού με αυτές του Hitchcock http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Dowty-Bonded-Seals/14099, με άριστα αποτελέσματα! Να τονίσω πάντως οτι σε περίπτωση μικροδιαρροής απο τις τάπες λαδιού δεν σφίγγουμε ποτέ παραπάνω γιατί λίγο θέλει να γίνει η μ@@@@@@ και να πάρουμε τα σπειρώματα στο χέρι!! Πάντοτε αλλαγή τις ροδέλες και με ρέγουλα το σφίξιμο...
  10. @noe Eυχαριστώ Νοε μόλις το διαβασα, κατατοπιστικότατο!
  11. Kαλημέρα σε όλους! Ήρθε η ώρα της αλλαγής ελαστικών στην δικιά μου (φοράει τα Dunlop k70) και θα ήθελα να ρωτήσω εαν κάποιος έχει βάλει τα ΜIDAS (H01 3.25 19 54P /H02 3.50-19 TT 63P) ας με ενημερώσει για ποιότητα, οδικη συμπεριφορά κλπ. Έλεγα να βάλω ξανά τα Dunlop k70 αλλά η τιμή τους είναι αρκετά ακριβή εδώ... απο 190/230 ευρώ το ζεύγος +πέρασμα... Για τα συγκεκριμένα λάστιχα Μidas διάβασα καποια πράγματα σε διαφορα φορουμ και φαίνεται να είναι μια τίμια επιλογή... Αναμένω απαντήσεις σχετικά, αλλά και αλλες προτάσεις για διαφορετικά ελαστικά πριν προχωρήσω σε αγορά.
  12. Καλημέρα παίδες! Η δικιά μου είναι το τελευταίο μοντέλο με καρμπυρατερ χωρίς μίζα (καλά θυμάται ο αγαπητός Νοε). Τώρα όσον αφορά την αντιπαραβολή που ζήτησε ο Γιώργης, να πω για την ιστορία ότι τα μοντέλα R.enfield που έχω οδηγήσει έως τώρα είναι: Bullet 350 mod. 98, bullet 500 dlx 5 speed mod. 07, classic Efi 500 mod. 2010, continental gt 535, Himalayan 410, Efi 500 euro 4, interceptor 650. Για τα μοντέλα λοιπόν πριν το 2009-10 προφανώς δεν τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης... οι διαφορές στην φιλοσοφία της κατασκευής πρώτα απ'όλα είναι εντελώς διαφορετική! Με την Εfi 500 ομως που είναι επίσης καινούργιο μηχανάκι μπορώ να πω με σιγουριά ότι η νέα Ιnterceptor 650 είναι κατά πολύ ανώτερη κατασκευή σε όλους τους τομείς: φρένα, αναρτήσεις, φινίρισμα, πλαίσιο, οδικη συμπεριφορά, κιβωτιο ταχυτητων, απουσία κραδασμων κλπ. Για να μην παρεξηγηθώ το Εfi 500 πιστευω πως είναι ένα τίμιο μηχανάκι! Απλά με την νέα Interceptor οι Ινδοί έκαναν άλματα προόδου (και από τις πρώτες εντυπώσεις από ιδιοκτήτες στην Ινδία που έχω διαβάσει το επιβεβαιώνουν αυτό). Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι η Interceptor 650 είναι με διαφορά η καλύτερη Εnfield που κατασκεύασαν οι Ινδοί έως τώρα, με ξεκαθαρη στροφή στην αλλαγή φιλοσοφίας τους... Vintage look αλλά σε μοντέρνα έκδοση κατασκευής.
  13. @Γιώργης Γεια σου Γιώργη, ποιά classic εννοείς, την classic efi 500 ή την παλιά bullet με καρμπυρατέρ;
  14. Έπειτα απο αρκετή αναμονή (σχεδόν ενός έτους) έκανα σήμερα το test ride της καινούργιας Royal Enfield Interceptor 650 στην αντιπροσωπεία της Φλωρεντίας. Οι εντυπώσεις μου απο την δοκιμή είναι κάτι παραπάνω απο θετικές... Είναι με διαφορά οτι καλύτερο έχω οδηγήσει απο R.E.! Η ποιότητα κατασκευής της μοτοσυκλέτας είναι πολύ καλύτερη απο κάθε προηγούμενο μοντέλο της εταιρείας. Πολύ καλές αναρτήσεις και άψογα φρένα (δίσκος μπροστά: 320mm ABS, δίσκος πίσω: 240mm ABS) και εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων! Θέση οδήγησης πολύ καλή (αν και θα προτιμούσα λίγο πιο ψηλά το τιμόνι) και ''σπαρτιάτικο'' κοντερ-στροφόμετρο αναλογικά! Το μοτέρ των 47hp νομίζω πως είναι το σημείο αναφοράς στο συγκεκριμένο μηχανάκι (μένει να δούμε και πόσο αξιόπιστο θα βγεί) με την μεγαλύτερη εντύπωση να μου προκαλεί το γεγονός της απουσίας κραδασμών... Στην Ιταλία το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τιμή 6.200€ (+300€ τέλη ταξινόμησης) με 3 χρόνια εγγύηση +οδική ασφάλεια! Να πώ οτι δεν την καψουρεύτικα...; θα πώ ψέματα! 🙂