Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

kimon delios

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    970
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

1 Ακόλουθο

Σχετικά με kimon delios

  • Γενέθλια 24/05/1963

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

kimon delios's Επιτεύγματα

Ο Ξεκαπνισμένος

Ο Ξεκαπνισμένος (1/14)

  • Πρώτη Ανάρτηση
  • Συμμετοχή
  • Πολυάριθμων Δημοσιεύσεων Rare
  • Συμμετοχής Πρώτης Εβδομάδας
  • Συμμετοχής Ενός Μήνα

Πρόσφατα Διακριτικά

96

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. 3η φορά τον Σεπτέμβριο έβαλα Κ70 τα θεωρώ κορυφή για Bullet 500. Στα 14 χρόνια μετά τα εργοστασιακά Avon Dunlop K70 3 φορες
  2. Χρόνια πολλά σε όλους τους ενφιλνταδες καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σαν σήμερα 10-10- 2010 είχα γραφτεί στο φόρουμ.
  3. Το Ιμαλάια το οδήγησα στην Αγγλία το πρωτότυπο το 2017 στα 40 χρόνια του. REOC το είχε ο Νο2 της Royal Enfield ο Wells και το δοκίμαζε. Αν και παλιακος 14 χρονια τώρα όπως ξέρουν τα παιδιά και λάτρης της εταιρείας και έχω περάσει πολλές καταστάσεις δεν αλλάζω την χρονομηχανη με τίποτα την μοναδική οδηγική αίσθηση. Το Ιμαλάια καινούριο ναι μεν με προσωπικότητα δε μου θυμίζει 80ης. Τα προβληματα γνωστά οπως αναφέρουν τα παιδιά αλλά είπαμε εχουμε μούρλα εμείς οι ενφιλνταδες. Εγώ θα το αγόραζα το Ιμαλάια αν είχα τα φράγκα αλλά δεν είμαι το παράδειγμα γιατί όσον αφορά την Ενφιλντ δεν σκέφτομαι με την λογική αλλά με το συναίσθημα.
  4. Περιμένουμε την Κυριακή τον original ενφιλντα Νόε και τους ενφιλντάδες του φόρουμ να θυμηθούμε ωραίες στιγμές και να ζήσουμε καινούριες.Νικο είμαι στην διαδικασία στρωσιματος αλλά θα έρθω σιγά σιγά για να βάλω χιλιόμετρα.
  5. Και εγώ το 2012 στα 15.000 το πήγα για ένα απλό ξεκαρβιουνιασμα στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν ελατήρια χωρίς λόγο και με έσκισαν κανονικά να καίει λάδια κλπ μην τα αναφέρω τα ξέρετε . Bullet 500 του 2008 αγορασμενη καινούργια .Στο ξεκαρβιουνιασμα δεν χρειαζόταν αλλαγή ελλατηριων αλλά τα άλλαξαν και τα χρέωσαν και 40 ευρώ.Εμπας περίπτωση συνεχίζω να οδηγώ την Ενφιλντ μου παρόλες τις αντιξοότητες και ένα πράγμα θα πω μην πέσεις στα χέρια μάπα μηχανικου την εβαψες.Οσο για το θρυλικό 350 του Ανδρέα όσο νιώθει ότι έχει δύναμη η μηχανή να μην κάνει τίποτα , άλλωστε του μυστικό στα Ενφιλντ είναι η γλυκειά οδήγηση και όποτε φτάσεις στον προορισμό.Τα 350 είναι γεγονός ότι είναι πιο αξιόπιστα από τα 500.Κλεινοντσς ενφιλνταδες Ενφιλντ και ξερό ψωμί!!
  6. Το one ride δεν μια βόλτα εκδρομή που κάνουνε οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου συμβολίζει κάτι και για αυτό γίνεται παγκόσμια την ίδια μέρα από τους απανταχού ενφιλνταδες,η ιδέα κατάληξης στον Homu Ratus στο Κορωπί είναι ιδανική μετά το one ride
  7. Η μαύρη Ενφιλντ είναι αυτή που έχω και τώρα την τράβηξα την φωτό αρχες Απριλίου του 2008 και πράσινη είναι από την έκθεση μοτό,την ήθελαν και αυτή αλλά ήταν άβολα τα μονοσελα.Ηταν και Γρηγόρης εκεί ο οποίος με παρότρυνε να πάρω την μαύρη όπως και έκανα.Μονο τωρα που ξέρω θα την έπαιρνα χωρίς μίζα και μαζί με κάτι Extra πέρασε της 5000 Χιλ.Οι μεγάλες οι βαλίτσες μπήκα μετά.
  8. Είναι καψούρα η Ενφιλντ θυμάμαι όταν το 1991 στην αντιπροσωπεία στην Αμφιθέας την πρωτοείδα σε κούτες μετά πήγε Καλλιρόης.Εφταδα πολλές φορές να την αγοράσω αλλά με προβλημάτιζε το δεξιό κιβώτιο ταχυτήτων. Μέχρι που το 2008 τον Απρίλη είπα η τώρα η ποτέ και την πήρα 17 χρόνια μετά .Και να πω ότι όταν την σέβεσαι σε σέβεται,τα προβλήματα δημιουργούνται από τους κακούς μάστορες που ασελγουν πάνω της τα κακής ποιότητας σέρβις. Είναι ερωτας η Ενφιλντ πως να μην είναι ερωτευμένος ακόμα μαζί της ο Ρένος.
  9. Νίκο Νοε φοβερή φωτογραφία από έναν original enfilda σαν και σένα! Μας βλεπω να φοράμε φόρμες ,αρε Ανδρέα τι μας κάνεις!!!!
  10. Η αλήθεια είναι ότι οι ώρες πέρασαν πολύ γρήγορα .Για πότε ήταν 9 το πρωί και πότε πήγε 6 το απόγευμα ούτε το καταλάβαμε.Και τα εδέσματα της κυρά Λούλας προβατίνα μπριζόλες μοσχαρισιες χοιρινές μπιφτέκια ορεκτικά κρασί ροζέ τοπικό δεν μας βάρυναν καθόλου.Επιτελους επιστροφή στις ρίζες old school classic Royal Enfield τα καλύτερα έρχονται!
  11. Εξαιρετικό περιοδικό το Real Classic δυστυχώς στην Ελλάδα δεν θα δούμε ποτέ τέτοια περιοδικά( στα Ελληνικά) , άλλωστε είμαστε πολύ πολύ πίσω από την μοτό κουλτούρα των Άγγλων
  12. Χρήστος μορφή και ενφιλντας original!
  13. Αν προλάβουμε πάμε και στο μοναστήρι του Οσίου Λουκά ( καλά το είπα)?
  14. Να είμαστε καλά θα είμαστε εκει και ασφαλώς οι καρμπυρατέρατες θα είναι πλειοψηφία Νίκο!
  15. Καλησπέρα στους παλιούς φίλους και από εμένα την Κυριακή θα έχουμε την χαρά να ξαναγυρίσουμε 65 χρόνια πίσω αναβιώνοντας την φωτογραφία που οιπερισσότεροι δεν είχαμε γεννηθεί.