Jump to content

kimon delios

Συντονιστής
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    1.015
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    10

1 Ακόλουθο

Σχετικά με kimon delios

  • Γενέθλια 24/05/1963

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

kimon delios's Επιτεύγματα

Ο Βαλβιδάκιας

Ο Βαλβιδάκιας (5/14)

  • Ενεργό Μελός
  • Ωραίο Θέμα Rare
  • Έναρξη Θέματος
  • Θετικής Απήχησης
  • Πρώτη Ανάρτηση

Πρόσφατα Διακριτικά

137

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Καλώς ήρθες και καλά ασφαλή χιλιόμετρα περιμένουμε εντυπώσεις από το Hunder.
  2. Να είσαι καλά Αντώνη να τα πούμε από κοντά!
  3. Μάνο για το καινούριο classic 350 τίθεται ένα ερώτημα είναι classic νέο ρετρό replica. Πριν κάποια χρόνια ένα Άγγλος δημοσιογράφος όταν είχε βγει το EFI είχε θέσει το ίδιο ερώτημα απαντώντας. Αυτά που εβγαιναν έως το 2007 τα καρμπυρατέρατα είναι συνεχόμενης παραγωγής από την δεκαετία του 50 άρα είναι κλασσικά. Το EFI είναι κλασσικό είπε γιατί βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία και λόγω ρύπων έβαλαν ψεκασμό. Τώρα το καινούριο 350 για μένα δεν είναι ούτε νέο ρετρό ούτε replica είναι κλασσικό αφού η συνταγή είναι ίδια βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία που είχε και έχει η Royal Enfield εδώ και δεκαετίες. Και για αυτό το νέο μοντέλο έχει πετύχει.
  4. Μάνο ένα είναι σίγουρο κάποια στιγμή στο μέλλον θα τις βάλουμε στο σαλόνι μας!! Πάντως στην Ινδία τελευταία φουλ ρεστορινγκ σε Bullet παλιές.
  5. Μάνο περιμένουμε εντυπώσεις και στο μέλλον από το πανέμορφο Royal Enfield classic!!
  6. Ως συντονιστής του φόρουμ θα σε παρακαλέσω να μην μιλάς στον πληθυντικό ότι κάνουμε ψυχανάλυση και χαλάμε την παρουσίαση του συνελφιντα Μάνου . Προσωπικά αναφέρθηκα στην προσωπική μου εμπειρία στην εξαιρετική παρουσίαση του Μάνου. Δεν θα μεταφερθούν σχόλια αλλού. Εάν θέλεις να ανοίξεις κάποιο θέμα και να μας πεις τις εμπειρίες σου από τις καρμπυρατέρατες ενφινλντ πόσες έχεις αλλάξει κλπ μπορείς να το κάνεις. _
  7. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα και να σου πω ότι το 2017 στα 40 χρόνια του Αγγλικού REOC όταν πήγαμε στο Dorset στην Αγγλία μαζί με μέλη του ελληνικού παραρτήματος κατάλαβα πόσο μεγάλη αξία δίνουν οι Άγγλοι στα παλιά καρμπυρατερατα enfield είτε πρόκειται για τα UK είτε για τα Indian. Θα έλεγα ότι τα καινούρια EFI τους ήταν παντελώς αδιάφορα. Η μοτοσυκλετιστικη τους κουλτούρα τους διαφορετική εμείς είμαστε πολύ πίσω. Και τα Bullet σίγουρα δεν είναι μόνο κραδασμοι.... είναι πολύ περισσότερα και το ξέρω καλά ως κάτοχος 15 χρόνια Bullet αλλά έχοντας οδηγήσει από την δεκαετία του 80 πολλές μηχανές!
  8. Παναγιώτη όντως η Royal Enfield γύρισε σελίδα αλλά η συνταγή είναι ίδια και παρόλο που έχω ταλαιπωρηθεί όχι γιατί έφταιγε η ενφιλντ θα πω ότι η οδηγική αίσθηση που έχουν τα παλιά καρμπυρατέρατα είναι μοναδική και δεν την φτάνουν οι καινούριες. Υπάρχουν Ενφιλντ 20-30 ετων όπως του Ανδρέα Παπαδάκη που έχουν 65.000 και δεν έχουν πάθει τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι όποιος έχει παλιά πρέπει να την οδηγεί ανάλογα γιατί μην ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε ο κινητήρας αυτός το 1948. Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε μια καινούρια ενφιλντ γιατί η εταιρεία όντως έκανε στροφή σε ποιότητα κινητήρες φρένα που απαιτεί η σημερινή εποχή και η σχεδίαση των μοντέλων της παραμένουν κλασσικά. Εμείς που έχουμε τις παλιές τις διατηρούμε για να τις βλέπουν σήμερα και στο μέλλον επόμενοι μοτοσυλετιστες που έρχονται.
  9. Το 2008 και με μια απουσία περίπου 15 χρόνων από τους 2 τροχούς τελευταίο moto το 1992 DT200 στα 45 μου είπα η τώρα η ποτέ Royal Enfield 500 καρμπυρατέρατο που το πρώτο είχα δει το 1991 στην αντιπροσωπεία στην Αμφιθέας και το είχα ερωτευτεί.Τελικά η αγορά έγινε τον Απρίλη του 2008 είχαν προηγηθεί βέβαια πάνω από μια 10ετια επισκέψεις στην Καλλιρρόης και κουβέντα πολύ με τον Μιχάλη τον Σαββαιδη. Βέβαια την 10ετια του 1990 τα μοντέλα που εισαγονταν είχαν ανάποδα το κιβώτιο και αυτό ήταν αποτρεπτικο για μένα. Έκτοτε έχουν περάσει 15 χρόνια με το ενφιλντ 40.000 χιλ. προβλήματα ταλαιπωρία που έγιναν όχι από φταίξιμο της μοτοσυκλετας αλλά από μηχανικούς που ασελγησαν πάνω της δυστυχώς. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μας έκανε να κατασταλάξουμε σε δύο μηχανικούς για τα καρμπυρατέρατα αναφέρομαι και έτσι οι αγαπημένες ενφιλντ συνεχίζουν το ταξίδι στον χρόνο!!
  10. Δεν πρέπει να έχει έρθει στην Ελλάδα
  11. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ? Εγώ έχω κάνει 40.000 και δεν μου έχει βγάλει κάτι αντίστοιχο
  12. Στον Σταυρό στην γέφυρα Αγίας Παρασκευής υπάρχει 35 χρόνια τώρα ο Νίνος που φτιάχνει εξατμίσεις για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα είναι εξπέρ του είδους Η αλήθεια ότι το κόστος για εξατμίσεις από Αγγλία με μεταφορικά είναι μεγάλο. Εγώ έφερα από Hitshcock τελικό εξάτμισης το 2010 και ακόμα είναι σε καλή κατάσταση όσο για το μπροστινό έχει πιάσει μάκα αλλά δεν με χαλάει φαίνεται και παλιακο. Πάντως κάνοντας χιλιόμετρα ίσως στρώσει το χρώμα του λαό μου καλή χρονιά.
  13. Η γνώμη μου είναι ότι καλό είναι να μην κάνουμε διάγνωση έτσι και να την πας στον μάστορα. Να την οδηγήσει πρώτα για να την ακούσει. Προσωπικά δεν μου έχει τύχη στα 40χιλ που έχω κάνει. Είναι αριστεροταχυτη? Σου ακούγετε από την πλευρά της μανιβέλας δεξιά? Εάν κάποιου συνελφιντα του έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα ας μας πει την γνώμη του αλλιώς αστην στην άκρη μέχρι να ανοίξει ο μάστορας για να μην γίνει καμμια ζημιά.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...