Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Όλες οι Δραστηριότητες

Αυτόματη ενημέρωση τις ροής αυτής

  1. Σήμερα
  2. Τελευταία εβδομάδα
  3. bbk

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Παίδες προσοχή στα καύσιμα... Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που βάζω 98αρα ή και 100αρα ειδα τεράστια διαφορά στην λειτουργία αλλά σταμάτησαν και τα χαζά.... Μάριε καλούς δρόμους, απόλαυσε την και μη μασας...
  4. ΜΑΡΙΟΣ

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Ισχύει...το ίδιο ακριβώς μου είπαν και απο την αντιπροσωπεία εχθές που τους την πήγα. Επειδή και αυτοί δεν είδαν τίποτα, μου είπαν ότι λογικά ήταν είτε λόγω καυσίμου είτε ο σένσορας λ.
  5. ΜΑΡΙΟΣ

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!! Αν ξαναπροκύψει στο μέλλον και είναι εκτός εγγύησης τουλάχιστον θα ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω...!!! Πάντως το αστείο της υποθεσης είναι ότι εχθές τελικά πήγα απο την αντιπροσωπεία, και 100 μέτρα πριν φτάσω το λαμπάκι έσβησε απο μόνο του....και έκανα και 30χιλ για να πάω. Το σημαντικό είναι όμως ότι το έβαλαν στο διαγνωστικό, το οποίο δεν έδειξε τον λόγο για τον οποίο έβγαζε την ένδειξη, ωστόσο έκαναν ένα update στο λογισμικό για το οποίο είχε βγάλει ανακοινωση η Enfield ότι θα λύσει το πρόβλημα σχετικά με διάφορα bugs στους σένσορες...Τι να πώ....Οψόμεθα μέχρι να ξαναεμφανιστεί.
  6. Η Κερατεα εχει διαγνωστικο. Να πας οπωσδηποτε. Καλυτερα να την αφησεις εκει και να τη δουνε οταν μπορεσουν παρα να την εχεις με αγωνια σπιτι σου. Παντως ειναι ανοιχτα αυτη τη βδομαδα απο οσων ξερω. Γενικα παντως απο τη δικη μου που εχει αναψει 2 φορες στον ενα χρονο που την εχω (ιντερσεπτορ), δεν ηταν κατι. Και σε ελεγχο με διαγνωστικο δεν εβγαλε ενδειξη βλαβης. Συνηθως φταιει το καυσιμο. Παρολα αυτα να το ελεγχεις παντα! Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. elifain

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    [Αυτό αφορά όλες τις μοτοσυκλέτες] Στις περισσότερες περιπτώσεις, αν δεν αντιλαμβάνεσαι πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα, το σφάλμα το βγάζει ο αισθητήρας λ (βρίσκεται πάνω στο λαιμό της εξάτμισης) και είναι εικονικό. Αν ακολουθήσεις το καλώδιο, βρίσκεις τη φίσα του, ρίχνεις λίγο σπρέι επαφών και το σφάλμα εξαφανίζεται. Το m.a.p. sensor είναι μέσα στο σώμα του ψεκασμού κι αν έχει θέμα δεν θα δούλευε σωστά το μοτέρ, πχ. θα ανέβαζε στροφές μόνο του και τέτοια. Μπορείς να κοιτάξεις και την καύση στο μπουζί. Αλλά το πιο σωστό είναι να το πας στην αντιπροσωπεία.
  8. ΜΑΡΙΟΣ

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Συμφωνώ. Εξάλλου δεν σκόπευα να πειράξω τίποτα γιατι δεν έχω ούτε γνώση ούτε εμπειρία σε τέτοια θεματα. Όσον αφορά την περίοδο...ισχύει απίστευτα!! Είναι το μοναδικό πράγμα που έχω μετανιώσει σχετικά με την αγορά.
  9. ΜΑΡΙΟΣ

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Η αντιπροσωπεία είναι ανοικτή αλλά με παρέπεμψαν στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Θα τους ξανακαλεσω αύριο μήπως βγάλω άκρη. Αυτό με την βενζίνη το διάβασα και σε μια άλλη περίπτωση και δούλεψε. Αν δεν βγάλω άκρη με τα συνεργεία ίσως το δοκιμάσω. Είναι και από τις λίγες ενέργειες που μπορείς να κάνεις ( για τύπους σαν εμένα που δεν σκαμπαζουν και πολύ από μηχανολογικά/τεχνικά θέματα) χωρίς να χαλάσεις την εγγύηση.
  10. Παρουσιάστηκε και επίσημα ένα από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα στην σύγχρονη ιστορία της ινδικής εταιρείας, που σίγουρα θα αποτελέσει το νέο best seller της Όσες φορές έχουμε δημοσιεύσει ένα κλασσικής σχεδίασης roadster, για το οποίο ο κατασκευαστής έχει μειώσει τα κόστη παραγωγής για να είναι προσιτό, πραγματικά γίνεται χαμός. Δυστυχώς όμως στο τέλος του κειμένου ξεκαθαρίζουμε πως είτε το μοντέλο δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, είτε πως είναι άγνωστο αν και πότε θα το δούμε στα μέρη μας. Η Royal Enfield παρουσίασε μια τέτοια μοτοσυκλέτα που όπως ξεκαθαρίζει έρχεται Ευρώπη και θα είναι το πιο προσιτό μοντέλο της. Στην δοκιμή του Meteor 350 διαβάσατε πως πρόκειται για μοντέλο που κοστίζει από 4.990 ευρώ (Αύγουστος 2022), οπότε με λιγότερα από 5.000 θα μπορείτε να αποκτήσετε και το Hunter που αναμένεται το Φθινόπωρο. Το roadster είναι βασισμένο στην πλατφόρμα «J», γύρω από την οποία έχουν κατασκευαστεί τόσο το Meteor όσο και το Classic. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στην γεωμετρία, το βάρος και το μοντέρνο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, ενώ ο κινητήρας παραμένει ο μονοκύλινδρος, αεροελαιόψυκτος, διβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο, που αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,75 kgm ροπή στις 4.000 σ.α.λ. Το πλαίσιο διαθέτει λίγες αλλαγές σε σχέση με τα δύο «αδέλφια», όμως χάρη στις διαφορετικές τιμονόπλακες η γωνία κάστερ «έχειο κλείσει» στις 25 μοίρες. Το μεταξόνιο από τα 1390mm του Classic και τα 1400 mm του Meteor, μειώνεται στα 1370 mm, ενώ το ίχνος είναι 94 mm. Το Hunter είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της σειράς 350 που διαθέτει τροχούς 17 ιντσών. Μια επιλογή που δείχνει την επιθυμία της Royal Enfield να δημιουργήσει ένα μοντέρνο roadster με σπορ οδική συμπεριφορά Το Classic φέρει τροχούς 19 και 18 ιντσών για μπροστά και πίσω, ενώ το Meteor 19 και 17 ιντσών. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 181 κιλά με υγρά, 10 λιγότερα από του Meteor με την κατανομή στους δύο άξονες να είναι 48% μπροστά και 52% πίσω. Το ρεζερβουάρ τύπου «δάκρυ» είναι 13 λίτρων και προέρχεται από το Classic 350. Οι αναρτήσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για το Hunter 350. Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με τις κλασσικές φυσούνες, έχει διάμετρο 41 mm με διαδρομή 130 mm και το ζεύγος των πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση σε 6 θέσεις με διαδρομή 102 mm. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα CEAT Zoom XL, ειδικά εξελιγμένα για το Hunter με διάσταση 110/70 και 140/70. Όσον αφορά τον εξοπλισμό , το σύστημα πέδησης αποτελείται από μπροστινό δίσκο 300 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και έναν 270 mm πίσω, δικάναλο ABS, ενώ τα όργανα που συνδυάζουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις διαθέτουν στάνταρ υποδοχή USB. Το Hunter μπορεί να εξοπλισθεί με το σύστημα πλοήγησης Tripper turn-by-turn. Ο προβολέας είναι αλογόνου και το πίσω φωτιστικό σώμα LED. Ως συνήθως η Royal Enfield, έχει έτοιμη μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για το Hunter. Πηγή: 2wo.gr
  11. bbk

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Αν είναι ανοικτή η αντιπροσωπεία να πας εκεί και να το δεις. Μην κάνεις τίποτα. Ούτε δοκημες ούτε τυποτα. Ρώτα τους αν μπορεί να πάει με αναμενο λαμπάκι ή πρέπει να πάει με οδική... Να με συμπαθάς αλλά είναι απερισκεψία να ξεκινήσεις να βάζεις σε μηχανάκι με 55 χιλιόμετρα χέρι. Επίσης μην αγχώνεσαι σε όλα τα καινούργια μηχανήματα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.... Απλά την περίοδο που έκανες παραλαβή είναι η πιο δυσκολη της χρονιάς....
  12. Και η αντιπροσωπεία είναι κλειστεί ; Αν και αυτό που θα πω είναι λίγο παράλογο όμως θα δοκίμαζα μα αδειάσω την βενζίνη σε ένα αυτοκίνητο και θα την γέμιζα με κατοστάρα για δοκιμή
  13. ΜΑΡΙΟΣ

    METEOR 350 CHECK ENGINE LIGHT ON

    Καλησπέρα σε όλους. Ειλικρινά δεν περίμενα να γράψω ξανά τόσο νωρίς στο forum και ειδικά για περίπτωση προβλήματος που εμφανίστηκε μόλις 3 ημέρες αφότου αγόρασα την πρώτη μου καινούργια μηχανή και συγκεκριμένα την METEOR 350 FIREBALL. Εχθές 7/8/2022 έκανα την πρώτη μου μεγάλη διαδρομή και στην επιστροφή για το σπίτι άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα. Μέχρι να φτάσω σπίτι έκανα μερικά χιλιόμετρα με αναμμένο το λαμπάκι χωρίς να παρατηρήσω κάποια άλλο πρόβλημα. Αφότου έφτασα την άφησα να κρυώσει και μετά από ώρα την ξαναπήρα κάνοντας μία μικρή απόσταση για να δω αν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα σε ταχύτητες, θόρυβο ή οτιδήποτε που μπορεί να μοιάζει περίεργο αλλά προς το παρών δεν φαίνεται να υπάρχει. Η μηχανή έχει διανύσει maximum 55χιλ. Προφανώς λόγω του ότι ήταν Κυριακή δεν υπήρχε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανοικτό, επομένως άρχισα να ψάχνω online αλλά και στο manual για να δω τι αφορά η συγκεκριμένη ένδειξη. Σήμερα πήρα τηλέφωνο στην MUVUS, μίλησα με τεχνικό και μου είπε ότι αναγκαστικά θα πρέπει να συνδεθεί σε διαγνωστικό tool που έχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για να δουν αν υπάρχει πρόβλημα και αν δεν υπάρχει να κάνουν ένα απλό reset την ένδειξη. Πήρα τηλέφωνο 4 συνεργεία και δεν είναι κανένα ανοικτό λόγω αδειών. Όπως καταλαβαίνετε η ξενέρα που έχω φάει είναι απίστευτη με την ένδειξη που μου έχει ανάψει μόλις τρείς μέρες αφότου την πήρα και θέλω να το φτιάξω όσο πιο άμεσα γίνετε. Εν το μεταξύ θα φύγω και εγώ με άδεια σε λίγες μέρες και σκόπευα να την πάρω μαζί μου, αλλά με την ένδειξη αυτή που έχει βγάλει φοβάμαι να την κουνήσω. Έχω φάει τον κόσμο να βρω τι περίπου μπορεί να είναι και μετά απο πολύ ψάξιμο βρήκα ένα βιντεάκι που δείχνει πως να κάνεις reset την ένδειξη. Ωστόσο σε μένα δεν δουλεύει αυτή η διαδικασία και παραμένει αναμμένο. Συγκεκριμένα στην διαδικασία που δείχνει παρακάτω, εμένα μου αναβοσβήνει 9 φορές και μετά πάλι σταθεροποιείται. Απο ότι διάβασα αυτό είναι ένας τρόπος να καταλάβεις τον κωδικό του προβλήματος που υπάρχει και απο αυτό που βρήκα ενδεχομένως και με κάθε επιφύλαξη να είναι ένας σένσορας που λέγεται manifold absolute pressure sensor ο οποίος δεν λειτουργεί σωστά και δίνει λάθος ένδειξη στο ECU ότι υπάρχει πρόβλημα. Για να μην κουράζω άλλο, αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής: Είχε ποτέ κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα σε meteor? Σε περίπτωση που είναι κάτι απλό, υπάρχει τρόπος να κάνεις reset την ένδειξη, ή η επίσκεψη στο συνεργείο είναι μονόδρομος. Επίσης να την μετακινώ μέχρι να καταφέρω να την πάω στο συνεργείο ή θα δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα?? Αυτά τα λίγα....Συγνώμη αν κούρασα.....Κάθε βοήθεια είναι <<χρυσός>>!!! MIL Blink Content.doc
  14. Καλωσήρθες στην παREα φίλε και καλοτάξιδος
  15. Καλωσήρθες στην παREα φίλε και καλοτάξιδος
  16. Καλώς ήρθες στην παρέα των ερωτευμένων..... Καλοταξιδος να είσαι παλικαρημ....!!!!
  17. Καλορίζικη και καλό ταξίδι φίλε μου να είναι
  18. Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα!! Από την Παρασκευή 5/8/22 έγινα και επίσημα μέλος της οικογένειας της Royal Enfield με την αγορά της πρώτης μου μηχανής σαν νέος μοτοσικλετιστής και συγκεκριμένα της RE METEOR 350 FIREBAL YELLOW. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα προσπαθώ να χωνέψω το γεγονός ότι οδηγώ επιτέλους μηχανή και συγκεκριμένα μια Royal Enfield. Σαν χθες θυμάμαι πριν από 11 περίπου χρόνια στα 19 μου όταν πρωτοείδα μια bullet 500 και εννοείται από την πρώτη στιγμή την ερωτεύτηκα. Η αλήθεια είναι ότι πάντα ήμουν λάτρης του κλασσικού-vintage- retro στοιχείου και αυτό έκανε εύκολη και την επιλογή μου όσον αφορά την πρώτη μου μηχανη. Επιτέλους στα 30 κατάφερα και εγώ να αποκτήσω μια.
  19. Καλώς ήρθες ΜΑΡΙΟΣ στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Μη διστάσεις να περιηγηθείτε και να γνωρίσετε τους άλλους.
  20. Πρωτύτερα
  21. ξεθαβοντας κάποιες φωτογραφίες το πως ξεκίνησε το προτζεκτ και που έφτασε έτσι την αγόρασα το 1ο πρότζεκτ το 2ο.. το 3ο... και το τελικό...
  22. Καλώς ήρθες στην παρέα μας....!!! Πες και λίγα λόγια για σένα... Έχεις ή σκέφτεσαι να πάρεις enfield?
  23. Καλώς ήρθες Κωστάκης στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Μη διστάσεις να περιηγηθείτε και να γνωρίσετε τους άλλους.
  1. Φορτώστε περισσότερη δραστηριότητα