-
Καταμέτρηση περιεχομένου
10.092 -
Εγγραφή
-
Συνδεμένος
-
Βραβείο Ημέρας
407
noe είναι τελευταία ο νικητής της ημέρας τον Ιούλιος 6
noe είχε το πιο αρεστό περιεχόμενο!
Σχετικά με noe
- Γενέθλια 16/03/1968
ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ
noe's Επιτεύγματα
-
Ο/Η noe ξεκίνησε να ακολουθεί τον/ην ΑΜΠΡΑΓΙΑΖ part 3.... Αξεσουάρ για Classic 350 '22 Όταν παίρνει ανάποδες... (περί καρμπυρατέρ ο λόγος) 5 άλλους
-
Η δική μου (υποκειμενική γνώμη) το σισι μπαρ ΤΗΣ συνοδηγού δεν μου αρέσει, εκτός και θες ντε και καλά να σε πιέζουν αερόσακοι στην πλάτη, εφόσον η συμβία έχει κατάλληλα "μπαλκόνια".. Οι βάσεις των σαμαριών όταν αυτά δεν υπάρχουν δεν κολακεύουν το κορίτσι σου, δεν ξέρω κατά πόσο βγαίνουν εύκολα για χρήση μόνο σε ταξίδι. Την οδήγησα λίγο στο beering στην Πάτρα και μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ. Η πρώτη κίνηση που θα έκανα θα ήταν πιο ελεύθερο τελικό γιατί με το μαμά μοιάζει σαν να φτερουγίζει ο ήχος της... φρρρρρ- φρρρρρρρ- φρρρρρρ..!!
-
Όταν παίρνει ανάποδες... (περί καρμπυρατέρ ο λόγος)
θέμα απάντησε σε noe's hawklord στο Bullet 350cc - 500cc
Αυτο στην κεφαλή εχει εσωτερικά διάμετρο 31 χιλ. 40 εξωτερικά και παχος 4,5 χιλ. Το τυπου φυσαρμόνικα πάντα ειχα κάβα αλλά δε μου χαλούσε εύκολα και δεν ασχολήθηκα με πατέντα. Θεωρώ πως πρέπει να κοιτάξεις το αβανς σου για να μην έχεις ανάποδες, διότι δεν είναι οτι καλύτερο για την υγεία του στροφαλου σου. Το πόδι παει στην ευχή θα γιανει, αλλά για λυσε δεσε μοτερ θα ξενεφριαστεις.. Σπυρου Πατση θα βρεις. Εγω βρήκα στα πρωτα σιδερα Ρετσινας Πειραιά . -
Όταν παίρνει ανάποδες... (περί καρμπυρατέρ ο λόγος)
θέμα απάντησε σε noe's hawklord στο Bullet 350cc - 500cc
Στο παραπάνω ποστ μιλάω για το λάστιχο μεταξύ κινητήρα και καρμπ. Το άλλο το φυσαρμόνικα δεν το έχω αλλάξει και δε χαλάει εύκολα. Πάντως και σε αυτό θα ψαχνόμουν με πιο μαλακή σωλήνα. -
Όταν παίρνει ανάποδες... (περί καρμπυρατέρ ο λόγος)
θέμα απάντησε σε noe's hawklord στο Bullet 350cc - 500cc
Μέτρα το πάχος στο καρμπ και πήγαινε αγόρασε ενισχυμένη σωλήνα λαστιχένια με νήματα που χρησιμοποιούν στα φορτηγά για πετρέλαιο (έτσι μου το είχαν πει). Από αρχές της περασμένης 10ετίας (2012 περίπου) έβαλα ένα κομματάκι τέτοια σωλήνα στο καρμπ και μια γωνία από το ίδιο υλικό πίσω από την εργαλιοθήκη όπου καταλήγει το φίλτρο αέρα και ΤΕΛΟΣ. Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι ότι λόγω του ότι το λάστιχο αυτό είναι αρκετά σκληρό παιδεύει στι βάλε βγάλε η γωνιακή σωλήνα στο φίλτρο αέρα. Όσο για το καρμπ χρειάζεσαι πολύ μικρό κομμάτι 2-3 δάκτυλα, σφίγγεις με τα κολάρα σου και ¨άντε γεια μας". Θα κοιτάξω να δω αν έχω ρετάλι να σου βγάλω φωτό και να δώσω διαστάσεις. -
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΜΑΝΕΤΑ ΧΑΛΑΡΗ part 2
θέμα απάντησε σε noe's royal enfield bullet 1976 στο Γενική Συζήτηση RE
ΣΩΣΤΟΣ, ναι κι εγώ έφτιαξα τέτοια ελατήρια..!! Βοηθάνε σίγουρα, αλλά αφού πρώτα έχει γίνει σωστή ρύθμιση. -
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΜΑΝΕΤΑ ΧΑΛΑΡΗ part 2
θέμα απάντησε σε noe's royal enfield bullet 1976 στο Γενική Συζήτηση RE
https://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/core/media/media.nl?id=188644&c=1062795&h=5ca75f062437b6134473&_xt=.pdf -
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΜΑΝΕΤΑ ΧΑΛΑΡΗ part 2
θέμα απάντησε σε noe's royal enfield bullet 1976 στο Γενική Συζήτηση RE
Κάπου υπάρχει αναλυτικό άρθρο με φωτογραφίες εδώ μέσα από τον bbk για τη συντήρηση του μπροστινού φρένου. Να έχεις υπόψη ότι οι σιαγόνες είναι διπλής ενέργειας, δηλαδή ανοίγουν ταυτόχρονα και από τις δύο άκρες, αυτό ρυθμίζει το αξονάκι και δεν είναι εύκολο θέλει εμπειρία ή πειραματισμό και στη 2η περίπτωση να έχεις την κιθάρα με τις σιαγόνες στο χέρι για να δεις πως αλληλοεπιδρούν τα έκκεντρα με το αξονάκι. Όμως για να μην παιδεύεσαι προτείνω να πας στον Ούγκω που το κατέχει ΠΟΛΥ καλά με τα φρένα για να ησυχάσεις. -
!!!!!
-
ΝΤΙΖΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΕFI verus ΝΤΙΖΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ BULLET ΜΗΚΟΣ
θέμα απάντησε σε noe's royal enfield bullet 1976 στο Γενική Συζήτηση RE
Το θέμα είναι αν το κεφάλι της ντίζας ταιριάζει να κουμπώσει σωστά στη μανέτα της ΕΦΙ, τώρα αν πάρεις ντιζα ΕΦΙ αντίστοιχο είναι το ερώτημα αν ταιριάζει το "κάτω κεφάλι" στο κιβώτιο. Αυτά τα έχεις τσεκάρει? Το μήκος της ντίζας στην ΕΦΙ θεωρώ ότι είναι μικρότερο γιατί στις καρμπιρατέρ είναι από απέναντι και πολύ πιο πίσω το τελείωμα της ντίζας, κάνει μεγαλύτερη διαδρομή. Μα γιατί τα μπερδεύεις έτσι? Σε τρώει....? -
The drifter -- Ορεινή Ναυπακτία - Ευρυτανία -- Moto Guzzi V85TT
θέμα απάντησε σε noe's Panagiotis-REH στο Ταξιδιωτικά
Μάλλον πιράκια είναι, σύμβαίνει όταν κρεμάμε έναν κινητήρα, π.χ. όταν προσπαθούμε να ανεβάσουμε στροφές από χαμηλά με λάθος σχέση στο κιβώτιο. Αν αυτό εννοεί ο Παναγιώτης η λύση είναι κατέβασμα σχέσης να πάει πιο άνετα το εργαλείο. Αν ήταν Enfield αυτή η μεταχείριση καταπονεί το κομβίο τα μάλα, το καταλαβαίνουμε από το τσίγκινο τικ τικ στην κεφαλή. Σίγουρα θα το έχετε αντιληφθεί και σε αυτοκίνητο. -
Κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα όταν είδα ο αχρείος, να το βάζει πάνω σε BMW
-
-
Όχι δεν το έχω βιώσει προσωπικά τέτοιο πρόβλημα. Το αξονάκι, μάλλον τα αξονάκια πάντα έχουν μια μπίλια ανάμεσα και ποτέ μου δεν έχω δει μονοκόματο αξονάκι, μπορεί όμως να υπάρχει, εγώ δεν το έχω ξανασυναντήσει. Νομίζω κατασκευαστικά τα μικρότερα αξονάκια με μπίλια ενδιάμεσα μεταδίδουν πιο εύκολα την κίνηση του μοχλικού για να ανοίξουν οι δίσκοι. Η γνώμη μου είναι όταν ρυθμίσεις το μοχλικό να μετρήσεις την απόσταση (ή πόσες σπείρες περισσεύουν αν περισσεύουν) το κεντρικό βιδάκι που ρεγουλάρεις με το κόντρα παξιμάδι. Πιθανολογώ ότι εκεί σου λασκάρει και ελπίζω να μην έχει φαγωθεί το σπείρωμα στο βιδάκι που ρεγουλάρεις. Δε νομίζω το πρόβλημα να είναι από την μεριά της πρωτεύουσας. Μετά από μια ρύθμιση πόσο σου κρατάει το σωστό δούλεμα του κιβωτίου? Πάντως τον ρεγουλατώρο δεν είναι για να τον ρυθμίζεις κάθε λίγο, συνήθως τον ρυθμίζεις μετά από αλλαγή δίσκων.