Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

noe

Συντονιστής
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    10.092
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    407

7 Ακόλουθοι

Σχετικά με noe

  • Γενέθλια 16/03/1968

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

7.880 εμφανίσεις προφίλ

noe's Επιτεύγματα

Ο Μπιστονάκιας

Ο Μπιστονάκιας (6/14)

  • Ενεργό Μελός Rare
  • Πολύ Δημοφιλής Rare
  • Πρώτη Ανάρτηση
  • Συμμετοχή
  • Πολυάριθμων Δημοσιεύσεων Rare

Πρόσφατα Διακριτικά

8,2k

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Η δική μου (υποκειμενική γνώμη) το σισι μπαρ ΤΗΣ συνοδηγού δεν μου αρέσει, εκτός και θες ντε και καλά να σε πιέζουν αερόσακοι στην πλάτη, εφόσον η συμβία έχει κατάλληλα "μπαλκόνια".. Οι βάσεις των σαμαριών όταν αυτά δεν υπάρχουν δεν κολακεύουν το κορίτσι σου, δεν ξέρω κατά πόσο βγαίνουν εύκολα για χρήση μόνο σε ταξίδι. Την οδήγησα λίγο στο beering στην Πάτρα και μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ. Η πρώτη κίνηση που θα έκανα θα ήταν πιο ελεύθερο τελικό γιατί με το μαμά μοιάζει σαν να φτερουγίζει ο ήχος της... φρρρρρ- φρρρρρρρ- φρρρρρρ..!!
  2. Αυτο στην κεφαλή εχει εσωτερικά διάμετρο 31 χιλ. 40 εξωτερικά και παχος 4,5 χιλ. Το τυπου φυσαρμόνικα πάντα ειχα κάβα αλλά δε μου χαλούσε εύκολα και δεν ασχολήθηκα με πατέντα. Θεωρώ πως πρέπει να κοιτάξεις το αβανς σου για να μην έχεις ανάποδες, διότι δεν είναι οτι καλύτερο για την υγεία του στροφαλου σου. Το πόδι παει στην ευχή θα γιανει, αλλά για λυσε δεσε μοτερ θα ξενεφριαστεις.. Σπυρου Πατση θα βρεις. Εγω βρήκα στα πρωτα σιδερα Ρετσινας Πειραιά .
  3. Στο παραπάνω ποστ μιλάω για το λάστιχο μεταξύ κινητήρα και καρμπ. Το άλλο το φυσαρμόνικα δεν το έχω αλλάξει και δε χαλάει εύκολα. Πάντως και σε αυτό θα ψαχνόμουν με πιο μαλακή σωλήνα.
  4. Μέτρα το πάχος στο καρμπ και πήγαινε αγόρασε ενισχυμένη σωλήνα λαστιχένια με νήματα που χρησιμοποιούν στα φορτηγά για πετρέλαιο (έτσι μου το είχαν πει). Από αρχές της περασμένης 10ετίας (2012 περίπου) έβαλα ένα κομματάκι τέτοια σωλήνα στο καρμπ και μια γωνία από το ίδιο υλικό πίσω από την εργαλιοθήκη όπου καταλήγει το φίλτρο αέρα και ΤΕΛΟΣ. Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι ότι λόγω του ότι το λάστιχο αυτό είναι αρκετά σκληρό παιδεύει στι βάλε βγάλε η γωνιακή σωλήνα στο φίλτρο αέρα. Όσο για το καρμπ χρειάζεσαι πολύ μικρό κομμάτι 2-3 δάκτυλα, σφίγγεις με τα κολάρα σου και ¨άντε γεια μας". Θα κοιτάξω να δω αν έχω ρετάλι να σου βγάλω φωτό και να δώσω διαστάσεις.
  5. ΣΩΣΤΟΣ, ναι κι εγώ έφτιαξα τέτοια ελατήρια..!! Βοηθάνε σίγουρα, αλλά αφού πρώτα έχει γίνει σωστή ρύθμιση.
  6. https://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/core/media/media.nl?id=188644&c=1062795&h=5ca75f062437b6134473&_xt=.pdf
  7. Κάπου υπάρχει αναλυτικό άρθρο με φωτογραφίες εδώ μέσα από τον bbk για τη συντήρηση του μπροστινού φρένου. Να έχεις υπόψη ότι οι σιαγόνες είναι διπλής ενέργειας, δηλαδή ανοίγουν ταυτόχρονα και από τις δύο άκρες, αυτό ρυθμίζει το αξονάκι και δεν είναι εύκολο θέλει εμπειρία ή πειραματισμό και στη 2η περίπτωση να έχεις την κιθάρα με τις σιαγόνες στο χέρι για να δεις πως αλληλοεπιδρούν τα έκκεντρα με το αξονάκι. Όμως για να μην παιδεύεσαι προτείνω να πας στον Ούγκω που το κατέχει ΠΟΛΥ καλά με τα φρένα για να ησυχάσεις.
  8. Το θέμα είναι αν το κεφάλι της ντίζας ταιριάζει να κουμπώσει σωστά στη μανέτα της ΕΦΙ, τώρα αν πάρεις ντιζα ΕΦΙ αντίστοιχο είναι το ερώτημα αν ταιριάζει το "κάτω κεφάλι" στο κιβώτιο. Αυτά τα έχεις τσεκάρει? Το μήκος της ντίζας στην ΕΦΙ θεωρώ ότι είναι μικρότερο γιατί στις καρμπιρατέρ είναι από απέναντι και πολύ πιο πίσω το τελείωμα της ντίζας, κάνει μεγαλύτερη διαδρομή. Μα γιατί τα μπερδεύεις έτσι? Σε τρώει....?
  9. Μάλλον πιράκια είναι, σύμβαίνει όταν κρεμάμε έναν κινητήρα, π.χ. όταν προσπαθούμε να ανεβάσουμε στροφές από χαμηλά με λάθος σχέση στο κιβώτιο. Αν αυτό εννοεί ο Παναγιώτης η λύση είναι κατέβασμα σχέσης να πάει πιο άνετα το εργαλείο. Αν ήταν Enfield αυτή η μεταχείριση καταπονεί το κομβίο τα μάλα, το καταλαβαίνουμε από το τσίγκινο τικ τικ στην κεφαλή. Σίγουρα θα το έχετε αντιληφθεί και σε αυτοκίνητο.
  10. Κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα όταν είδα ο αχρείος, να το βάζει πάνω σε BMW
  11. Όχι δεν το έχω βιώσει προσωπικά τέτοιο πρόβλημα. Το αξονάκι, μάλλον τα αξονάκια πάντα έχουν μια μπίλια ανάμεσα και ποτέ μου δεν έχω δει μονοκόματο αξονάκι, μπορεί όμως να υπάρχει, εγώ δεν το έχω ξανασυναντήσει. Νομίζω κατασκευαστικά τα μικρότερα αξονάκια με μπίλια ενδιάμεσα μεταδίδουν πιο εύκολα την κίνηση του μοχλικού για να ανοίξουν οι δίσκοι. Η γνώμη μου είναι όταν ρυθμίσεις το μοχλικό να μετρήσεις την απόσταση (ή πόσες σπείρες περισσεύουν αν περισσεύουν) το κεντρικό βιδάκι που ρεγουλάρεις με το κόντρα παξιμάδι. Πιθανολογώ ότι εκεί σου λασκάρει και ελπίζω να μην έχει φαγωθεί το σπείρωμα στο βιδάκι που ρεγουλάρεις. Δε νομίζω το πρόβλημα να είναι από την μεριά της πρωτεύουσας. Μετά από μια ρύθμιση πόσο σου κρατάει το σωστό δούλεμα του κιβωτίου? Πάντως τον ρεγουλατώρο δεν είναι για να τον ρυθμίζεις κάθε λίγο, συνήθως τον ρυθμίζεις μετά από αλλαγή δίσκων.