Λοιπόν φίλοι μου, εδώ θα συγκεντρώσω τις σκέψεις μου, και τις συμβουλές σας, για τις μικροεπισκευές που πρέπει να γίνουν μετά την περιπέτειά μας στην Ψάθα-Πίσια.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η Desert μου μετά από πλύσιμο στο moto clinic που πάντα εμπιστευόμουν, έμπασε νερά στη φίσα του εγκεφάλου με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώσει, και να χρειαστεί οδική στην επιστροφή μας απο την εκδρομή. Πριν αυτού όμως, μη γνωρίζοντας τη φύση του προβλήματος, δοκιμάσαμε αρκετές σοφίες στη μηχανή, όπου μία από αυτές πήγε να αποβεί μοιραία. Η ψεκασμένη βενζίνη πάνω στο μοτέρ άναψε κυρολεκτικά από έναν σπινθήρα, και για την κατάσβεσή της αναγκάστηκα να τραβήξω τη μηχανή κάτω.
Το κόστος του ελεγχου και του καθαρισμού του εγκεφάλου ήταν 45 ευρώ, αλλά όπως είδαμε με τον Γρηγόρη:
1) εχει στραβώσει το τιμόνι (Το δεξί γκριπ το νιωθεις πιο χαμηλά απο το αριστερό) και η μανετα έχει ενα χτύπημα καλο.
Επιπλέον:
2) ο Περιστεράς μαλλον μου εχει κανει μαλακια με το πισω λαστιχο. Κοσκινίζει στα 40 χ/ω , το προσεξε ο Γρηγόρης, εγω δεν ειχα παρει χαμπάρι. Παρατηρίσαμε σε στάση ότι όταν κουνιέται η ρόδα το λάστιχο "παίζει" ενώ η ζάντα φαίνεται να είναι σταθερή. Επίσης μου επισημανε οτι το πισω λαστιχο ειναι λεπτότερο απο το μπροστινό , κατι που με ειχε ενοχλήσει και μενα, και οτι τα λαστιχα ειναι προπερσινά. (ΤΕΛΟΣ ο Περιστερας για μένα όπως καταλάβατε).
Οπότε σκέφτομαι τα παρακάτω:
Αλλαγή τιμονιού (λέω παλι original - 40 €. Τι λετε εσείς??)
Αλλαγή μανέτας - αντίβαρα ( 30 €)
Αλλαφή grips ( θα βάλω καφέ - €)
Αλλαγή αλυσίδας (original 50€, ήθελα να το κάνω ούτως η άλλως, εχει φαει πολυ σκουριά από τον προηγούμενο)
Επίσκεψη στο tyre shop να δουν τι μπορεί να γίνει με το πίσω λάστιχο/ζάντα (15 - 90 € αναλόγως)
+εργατικά- ??? €
[Σε δεύτερο χρόνο:
Κάλυμα σέλας, καφέ όπως τα grips
Κατάργηση καούκας πίσω, και καινούρια βάση πινακίδας μικρή, με ένα μικρό στοπ]