Jump to content
Δημιουργία Νέου...

andrew

Διαχειριστής
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    2716
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    140

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με andrew

  • Γενέθλια 09/02/1983

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

andrew's Επιτεύγματα

Ο Κοντράκιας

Ο Κοντράκιας (9/14)

  • Έναρξη Θέματος
  • Θετικής Απήχησης
  • Ενεργό Μελός
  • Πολύ Δημοφιλής Rare
  • Πρώτη Ανάρτηση

Πρόσφατα Διακριτικά

1.1k

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Καλώς ήρθες skim στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και από κοντά στις βόλτες & εκδρομές του REOC!
  2. Καλώς ήρθες Προμηθεύς στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Μη διστάσεις να περιηγηθείτε και να γνωρίσετε τους άλλους. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά στις βόλτες/εκδρομές & συναντήσεις που διοργανώνει το REOC!
  3. Φέτος πολλές βόλτες ετοιμάζονται από το REOC για το One Ride!
  4. Τη Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024 είναι η ημέρα για τη παγκόσμια βόλτα της Royal Enfield 'One Ride'! Το REOC οργανώνει βόλτες σε: -Aθήνα -Θεσσαλονίκη -Πάτρα -Κρήτη -Ρόδο Αρχές Σεπτέμβρη θα έχετε πληροφορίες για τη κάθε βόλτα.Μείνετε συντονισμένοι!
  5. Καλώς ήρθες Ανδρεας στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και από κοντά στις βόλτες & εκδρομές του REOC!
  6. Και μόλις μάθαμε οι αναβαθμίσεις που αναφέρουμε πάνω μετά το Classic 350 θα συνεχιστούν και σε Bullet 350 & Meteor 350...
  7. Γιάννη καλημέρα! Καλώς ήρθες στη παρέα των κατόχων Royal Enfield. Μένεις Αθήνα?Πως και αποφάσισες να πάρεις το συγκεκριμένο μοντέλο? Kαλορίζικο και καλοτάξιδο!
  8. Από το μέλος του REOC Δημήτρη Βουρνά που το έχει εγκαταστήσει ήδη σε Bullet 350 του 2025 ” Καλησπέρα παιδιά Δημήτρης Βουρνας εδω από Αγγλία. Οι προδιαγραφές euro5 έχουν υποχρεώσει τους κατασκευαστες αεροψυκτων μοντέλων να δουλεύουν με φτωχό μίγμα. Το οποίον οδηγεί στον κινητήρα να δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες. Η πρωταρχική αποστολή του fuel-x λοιπόν είναι να μειώσει την θερμοκρασία (και άλλα δευτερεύοντα συνεπακόλουθα όπως η πιο καλή ανταπόκριση στο γκαζι, μείωση στα σκορτσαρισματα κλπ. ) Η αποστολή του ΔΕΝ είναι να αυξήσει την ιπποδύναμη η την τελική ταχύτητα, αυτά είναι μυθοι. Τίποτα δεν πρόκειται να μετατρέψει ένα αερόψυκτο μοτέρ 20 ίππων σε δράκο που αναπνέει και εκπέμπει φωτιές (a fire-breathing dragon όπως λέμε εδώ στην Αγγλία.). Ο κινητήρας της j-platform των 350 cc παράγεται εργοστασιακά σε μια χαρτογραφική κλίμακα 1 έως 10 στο βαθμό 3 σαν standard. To fuel-x " (προϊόν της Royal Enfield) παραπλανεί" την ECU , τον εγκέφαλο δηλαδή, να νομίζει ότι η εξωτερική θερμοκρασία είναι αρκετά χαμηλότερη της πραγματικής και ούτως το ECU πλουτίζει το μίγμα (κυρίως κατά την επιτάχυνση) και έτσι υπάρχει "γλυκύτερη" ανταπόκριση στο γκαζι. Η βασική έκδοση του fuel-x (lite) αυξάνει την χαρτογράφηση από το 3 στο 7 χωρίς δυνατότητα άλλης ρύθμισης. Η έκδοση fuel-x (pro) η ποιο ακριβή προσφέρει ρυθμιστή στο τιμόνι για να το αλλάξει ο αναβάτης κατά βούλησιν, κάτι ανάλογο με τις θερμαινόμενες χειρολαβές, από 1 (φτωχό) έως 10 (πλούσιο). Τώρα, κατά πόσον χρειάζεται μοτέρ 20 ίππων ρυθμιζόμενη χαρτογραφηση είναι άλλο θέμα (αποτεινεται κυρίως σε πιο ισχυρούς κινητήρες.) Έχοντας διαβάσει λοιπόν πολλές απόψεις από διάφορους (στην Αγγλία) όσον προς την εμπειρία τους , αποφάσισα να την βάλω στην καινούρια μου Bullet 350 αλλά σταδιακά και πειραματικά ως έξης : Αγόρασα από τον Hitchcock ένα θερμόμετρο λαδιού (γύρω στις 30 λίρες) το οποίο αντικαθιστά την εργοστασιακή τάπα . Την έβαλα επιτόπου, στην αντιπροσωπεία (Βάιος Μπακωσης, Λάρισα) πριν καν βγει από την εκθεση) και παρακολούθησα την θερμοκρασία κατά την διάρκεια του στρωσιματος . Ο κινητήρας δούλευε γύρω στους 78-80 βαθμούς με εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 30. Στο πρώτο service to συνεργείο (του έδωσα και μου εγκατέστησε) το fuel-x lite . Αμέσως η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα έπεσε στους 70-72 βαθμούς και το γκάζι είχε καλύτερη απόκριση. Πόρισμα : Όταν ο κινητήρας ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δουλεύει πιο "δροσερός" εμένα κάτι μου λέει ότι αυξάνει και η μακροβιότητα του και αυτό μου φτάνει για να δικαιολογήσω την αγορά του εξαρτήματος. Όπως είπα και παραπάνω η καλύτερη απόκριση του γκαζιού είναι υποπροϊόν της πτώσης της θερμοκρασίας. Η κατανάλωση παρέμεινε η ίδια. (γύρω στα 3λτρ/100 Κm. Κατά τη γνώμη μου ο ιδανικός συνδυασμός μετατροπής για όλα τα μοντέλα (Meteor, Hunter, Classic , Bullet ) είναι: Fuel-x lite , DNA φίλτρο και καπάκι και RE eξατμηση (το link pipe, όχι το τελικό) τα οποία επειδη δεν έχουν επέμβαση στον κινητήρα δεν επηρεάζουν την εγγύηση. The ultimate upgrade, of course, is : Ο εκκεντροφόρος του Kent (Hitchcock) αλλά αυτό καλύτερα να γίνεται μετά την τριετία γιατί επηρεάζει την εγγύηση. Αυτός πραγματικά αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 3-4 bhp. Φυσικά τοτε εξυπακούεται ότι σε μετατροπή μπροστινό γρανάζι 15ρι/16ρι (Κίμωνα) δεν θα υπάρχει πρόβλημα και θα το σηκώνει άνετα. Αυτη ήταν η δικιά μου εμπειρία, αισθάνθηκα να την αναφέρω στα μέλη.” Δημήτρης Βουρνάς
  9. Καλώς ήρθες ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ στην Κοινότητα μας. Ανοίχτηκε αυτό το θέμα για να πεις λίγα λόγια για εσένα, ώστε να σε γνωρίσουμε. Σου έχει σταλεί ένα email ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις στο πως λειτουργεί το Φόρουμ μας. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και από κοντά στις βόλτες & εκδρομές του REOC!
  10. Απευθύνεται και στα Efi 500 καθώς και στο Continental GT 535
  11. Nα αναφέρω ότι το μέλος του REOC Δημήτρης Βουρνάς με ένα καινούριο Bullet 350 το έβαλε και είδε μεγάλη διαφορά και πολύ καλύτερο δούλεμα του κινητήρα. @VasileiosP περιμένουμε και τις δικές σου εντυπώσεις!
  12. 'Ενα εξάρτημα το οποίο υπόσχεται καλύτερο δούλεμα του κινητήρα αλλά και μείωση θερμοκρασιών σε κινητήρα και εξάτμιση κατά 10%. Πριν 6-12 μήνες ο κόσμος ήταν επιφυλακτικός αλλά πλέον αρχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις!'Αμέτρητα βίντεο στο you tube με πολύ θετικά μηνύματα. 'Αραγε είναι ικανό να βελτιώσει κατά πολύ τις αρρυθμίες του δουλέματος του κινητήτα EFI500,που είχαν παρατηρηθεί πολλά προβλήματα και πολλοί κάτοχοι φτάσανε στο σημείο να βάλουν καρμπυρατερ. Το Fuel X απευθύνεται σε όλα τα RE EFI μοντέλλα. Περιμένουμε τις δικές σας εντυπώσεις
  13. Μην ξεχνιόμαστε από αυτή εδώ την ενότητα παρακολουθείτε τις συναντήσεις του REOC στη Βόρεια Ελλάδα!
  14. Αυτή η εξάτμιση προς τα κάτω σε συνδυασμό με το προστατευτικό στο αρχικό της εξάτμισης είναι χάλια. 'Ημαρτον και αυτοί οι Ινδοί,δεν μπορούνε απλά να αντιγράψουν το Triumph Scrambler?
  15. Από αυτή την ενότητα και κάθε εβδομάδα θα σας αναλύσουμε τμηματικά τι μπορείτε να βελτιώσετε και τι να προσέξετε,στις καρμπυρατεράτες Enfield! Για ευχάριστες και ανέμελες βόλτες χωρίς προβλήματα. Σε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο μέσα από εμπειρίες μας που τις "μαζέψαμε" και σας τις μεταφέρουμε εδώ!
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search