Jump to content

Δυο εφαρμογές που αφορά την καλύτερη χρήση της κοινότητα μας.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Nikoss Rocket Nikoss Rocket
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

χρηστος

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    5.588
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    73

2 Ακόλουθοι

Σχετικά με χρηστος

  • Γενέθλια 21/02/1974

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

χρηστος's Επιτεύγματα

Ο Ξεκαπνισμένος

Ο Ξεκαπνισμένος (1/14)

3k

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Συντροχοι συνενφιλνταδες! ΛΕΡΟΣ calling! Καλό μήνα σε όλους! Μεγάλη προσοχή στον κεντρικό διακόπτη on off των μηχανών μας! Εμένα μου κόπηκε καλώδιο επάνω στην ματιση από τις υγρασιες, πήρα άλλον με 7 ευρα από Ινδία και όλα καλά! Φίλε Νοέ μεγάλο ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σου με τις φώτο που μου έστειλες για να πετύχω την συνδεσμολογία!
  2. καλως ηρθες φιλε στην παρεα !!!!! με το καλο να βρεις την ενφιλντ που αγαπας
  3. Ξεχασες την Λερο βρε αθεοφοβεεεεεεεεε
  4. τωρα οσοι με διαβαζετε θα σκεφτεστε και με το δικιο σας .....αφου τις κατηγορεις τοσο ρε Χρηστο,γιατι ειχες συνολικα δυο ενφιλντ στο παρελθον και συνεχιζεις παλι μεχρι και σημερα να εχεις ενφιλντ ? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ειναι πανεμορφες ,ειναι ερωτας και στον ερωτα ΑΠΛΑ τυφλωνεσαι και δεν λειτουργεις με την λογικη αλλα με το συναισθημα !!!!!
  5. μιλωντας για τις παλιες ενφιλντ σε συγκριση με τα νεα μηχανακια ευρωπαικα-ιαπωνικα-κτλ δεν υπαρχει κανενα μετρο συγκρισης , ειναι απλη μηχανολογια ,η ενφιλντ ειναι στον προηγουμενο αιωνα (βλεπε ταμπουρα μπρος-πισω που εχουν και σπογγωδη αισθηση συχνα,μη αυτορυθμιζομενες βαλβιδες ,πλατινες,αεροψυκτο με καρμπυρατερ , αμορτισερ αλλης εποχης ,ελαστικα με σαμπρελα λογω ζαντας ακτινωτης ενω ολοι εχουν ζαντες για tubeless ελαστικα , σασμαν ταχυτητων παροχημενης εποχης του 50 , τελικη ταχυτητα 120 χλμ στα 500 κυβικα και 100 χλμ στα 350 κυβικα ,ταπα βενζινης που αν γεμισει το ντεποζιτο θα εχεις διαρροη , πρεπει να χρησιμοποιεις βενζινη παλια σουπερ και οχι αμολυβδη ,τηλεσκοπικο μπροστινο αλλης εποχης , σπειρωματα μισα ευρωπαικα μισα ιντσας !!!!!!! σπειρωματα που κλωτσανε ευκολα !!!!! σωληνας εξατμισης που μπαινει στον κυλινδρο χωνευτος !!!!!!! μεταλλα - χρωμια που στην πρωτη υγρασια σκουριαζουν !!!!! ( για να πουμε για τις σκουριες στις εξατμισεις μας!!!!!ολοι μας!!!!!) ,ντιζες που σπανε ( συρματακια της κακιας ωρας ) ντιζες που περνανε απο κατι σφινωτα σημεια αναμεσα απο καουκες και ντεποζιτα ( σε ποσους εχει σφινωσει ντιζα ???? ) !!!!!ωωωωωωχχχχχ βαρεθηκα ,μπορω να γραφω μεχρι μεθαυριο!!!!!!! παμε τωρα στα efi !!!! σκουριες σε νεο μηχανακι ????? ναι ,σκουριες σε νεο μηχανακι!!!!! αντλια βενζινης στο ντεποζιτο που μουλαρωνει? μοντελα που γερνουν (καποιες χρονολογιες προ 10) ,σκελετα που κοβουν? (το ζησαμε και αυτο) καλυψη συνεργειων επισημων με εγκεφαλο-διαγνωστικο?( ταξιδι στην Ιταλια για οσους προλαβανε !!!!) τι να πρωτοθυμηθω!!!!!!!!! ενω τα ευρωπαικα-ιαπωνικα τουλαχιστον εχουν μια πιο προχωρημενη τεχνολογια , βγαζουν και αυτα καποιες δυσλειτουργιες αλλα οχι αυτον τον τομο της Δομης που μπορω να αραδιασω για τα ενφιλντ !!!!!! τα ενφιλντ θελουν υπομονη ,αγαπη, συντηρησηκαι σωστη οδηγηση αλλιως παπαλα σε λιγα μολις χρονια !!!!!παπαλα και απο εμφανιση και απο μηχανικα !!!!
  6. αρκετες και συχνες βλαβες εχουν οσες οδηγουνται απο αδαεις , οσοι γνωριζουν πως πρεπει να οδηγειται μια ενφιλντ και ακολουθουν σωστη συντηρηση τοτε ειναι μηδαμινες οι περιπτωσεις που θα ζητησει κατι μια ενφιλντ !!!! υπαρχει μονο μια επιφυλαξη σε οτι αφορα τα παλια 500 συμφωνα με το αρθρο sommer οπου συνηθως κοντα στα 50000 χλμ τα 500αρια βαρανε μπιελα .....το εχουμε συναντησει σε αρκετα και εδω στην Ελλαδα (ενα απο αυτα ηταν και ενα δικο μου πρωην ενφιλντ που ειχα ...... επισης ομως και εγω την ζοριζα σε γκαζια που δεν επρεπε ....και αυτος ο συνδιασμος κακοτεχνιας (????) με λαθος τροπο οδηγησης εφερε αυτα τα αποτελεσματα) δεν εχουμε κατασταλαξει 100% ομως οτι ειναι απολυτο αυτο που λεει ο sommer αλλα ολα δειχνουν πως ισως να εχει δικιο !!!!
  7. γιατι εξαρχης ο ανθρωπος μας διευκρινησε πως δεν εχει βασικες γνωσεις σε θεματα που καλο ειναι οταν ξεκιναει καποιος μοτοσυκλετιστης να ειναι με μια πιο βατη μοτοσυκλετα , ποσοι και ποσοι απο εμας δεν εχουμε μεινει καραβοφαναρο με μια ενφιλντ λογω ελλειψης γνωσεων βασικων ? που ενα γιαπωνεζικο ή ενα πιο μοντερνο μηχανακι δεν θα μας το εκανε αυτο ? ποσοι και ποσοι μαθαμε μεσα απο παθηματα ? γι αυτο λοιπον εαν καποιος μας ενημερωνει πως δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις καλο θα ειναι να μην εκθειαζουμε μια μηχανη που ξερουμε πως μας ειχε ταλαιπωρησει ολους μας μεχρι να μαθουμε τα χουγια της . εγω προσωπικα οταν πρωτοαγορασα ενφιλντ στα 19 μου ,ολοκαινουργια του κουτιου , λογω ασχετοσυνης μου σε πολλα χουγια της μηχανης θεωρησα το πρωτο διαστημα πως αγορασα ελλατωματικη μηχανη ....στην πορεια ομως μετα απο ταλαιπωρια εμαθα και πως να βρισκω τη σωστη συμπιεση και να τη βαζω μπρος με μια μανιβελια ( ηταν κατορθωμα τοτε στα 19 μου , που ολο την μπουκωνα την πρωτη φορα ) εμαθα και πως να κουμπωνω σωστα τις ταχυτητες και πως να τη ρυθμιζω οταν ξερυθμιζονταν οι βαλβιδες και να αλλαζω ντιζες και να σφιγγω παξιμαδια που λασκαρανε οπως ολοι εχετε αναλογες ιστοριες !!!!! αρα μην μου πει κανεις σας πως ηταν ολα ροδινα απο την πρωτη επαφη σας με μια ενφιλντ γιατι δεν θα τον πιστεψω ??????? μην λεμε ψεμματα στους ιδιους μας τους εαυτους πανω απο ολα !!!!! εαν ομως γραφτει καποιος που εχει μια Χ εμπειρια σε μηχανες και καποιες Χ γνωσεις να πιανουν τα χερια του , εννοειται πως θα του ελεγα να παρει ενφιλντ και ΜΟΝΟ ενφιλντ !!!!!!!! αφου το εγραψα κατα λεξη και στο πρωτο μου post ,.....γιατι δεν βλεπετε τι γραφω ?????? αν το αγορασει καποιος που γνωριζει εστω τα βασικα ,θα με ευγνομωνει που του πουλησα τοσο καλο μοτορι , ενω αν την παρει ενας ασχετος θα λεει οτι του πουλησα ενα προβληματικο μηχανακι ..... αρα τι λεω δινοντας παραδειγμα ακομη και την ιδια μου την μηχανη .... αν παρει καποιος ασχετος μια ενφιλντ οσο καλα συντηρημενη κι αν ειναι θα την θεωρησει προβληματικη λογω δικιας του αγνοιας , ενω αν την παρει καποιος που γνωριζει πως να την προσεχει και πως να την οδηγει θα ξερει πως ειναι μια αξιοπροσεκτη προς αγορα μηχανη (οποιαδηποτ ενφιλντ οποιαδηποτε χρονολογιας και κυβικων ).-
  8. φιλε καλως ηρθες !!!! ανεξαρτητως τι μηχανη θα διαλεξεις τελικα ,εχω να σου πω πως αν δεν εχεις καθολου γνωσεις εστω τα βασικα απο μηχανικα -ηλεκτρολογικα τοτε μην παρεις ενφιλντ ..... ουτε παλιο ουτε και καινουργιο ,τα παλια πρεπει να πιανουν τα χερια σου εστω τα βασικα και τα καινουργια εχουν θεμα με την μη ολοκληρωμενη υποστηριξη σε οτι αφορα το injection (εγκεφαλος κ.τ.λ) ..... στα λεω εγω που να φανταστεις εχω και το δικο μου 350 στο car.gr ,και ξερω πως αν το αγορασει καποιος που γνωριζει εστω τα βασικα ,θα με ευγνομωνει που του πουλησα τοσο καλο μοτορι , ενω αν την παρει ενας ασχετος θα λεει οτι του πουλησα ενα προβληματικο μηχανακι ..... αστα ,θελει υπομονη αγαπη και γνωσεις το να εισαι κατοχος ενφιλντ ,ειδικα καρμπυρατερατης και εγω με την σειρα μου θα σου προτεινα ενα brixton !!!!
  9. τα συγκεκριμενα τελικα ειναι σημα κατατεθεν μιας ολοκληρης εποχης των late sixties-early seventies που οι περισσοτεροι τσοπεραδες τα χρησιμοποιουσαν στα harley τους !!!
  10. και βλεπει μετα καποιος το triumph thruxton r1200 του 2018 και τα ξεχναει ολα ,και απλα αγοραζει triumph !!!!
  11. και φτανεις βραδυ με το ενφιλντ για να το κανεις service και τι αντικρυζεις ? μεχρι και σε βιντεο σας το ετοιμασα !!!!!!
  12. αφιερωμενο !!!!! αχ βρε Σαλονικα φωναρες που βγαζεις !!!!!!!
  13. τι SAE λαδια χρησιμοποιεις ? για κανε ενα πειραμα να τα σκατζαρεις με μια καλη μαρκα και ενα βαθμο πιο παχυρευστο ? το φιλτρο αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιων που κανεις? το εχεις δει αν αλλαζεται? αν δεν μπορεις να κανεις μονος σου την αλλαγη λαδιων-φιλτρου ,ζητησε απο το συνεργειο που θα την πας να σου κανουν αυτη τη δουλεια παρουσια σου ,ωστε να δεις οτι θα μπουν μεσα τα λαδια που θα τους εχεις παει εσυ και θα ειναι καλη μαρκα και σωστο SAE και να δεις με τα ματια σου οτι μπηκε ολοκαινουργιο φιλτρο. Αυτη ειναι η πρωτη κινηση που σου προτεινω ,αν συνεχισει το τικ τακ τοτε κοιτας για σωστο χρονισμο -σωστη ρυθμιση βαλβιδων και τελος το ενδεχομενο να μην λειτουργει σωστα το συστημα αποσυμπιεστη . το τικ τακ δεν μπορει να προερεχεται απο οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτα που σου ανεφερα ,ποιοτητα ελαιου-καθαρο φιλτρο,χρονισμος-ρυθμιση βαλβιδων-αποσυμπιεστης. Να σου πω το πιο αστειο ? καποτε καποιος ακουγε τικ τακ και νομιζε πως ηταν κατι απο τον κινητηρα αλλα τελικα ηταν χαλαρη η αλυσιδα και δεν το ειχε καταλαβει !!!!!! Εννοειται πως εσενα λογικα δεν εχει τετοιο θεμα (φαντασου να εχει χαλαρωσει η αλυσιδα πρωτευουσας μεταδοσης ,οχι μωρε δεν νομιζω ) αλλα στο αναφερω γιατι δεν πρεπει να μας αγχωνει με την πρωτη το καθε τικ τακ που ακουμε ,και εγω εγω κατα καιρους αγχωθει με περιεργους ηχους που αλλες φορες πραγματι ηταν απο κατι σημαντικο ,αλλες φορες ομως ηταν απο κατι εντελως ανεπαισθητο . Φυσικα δεν την αφηνουμε την μηχανη στο ελεος του Θεου ,κοιταμε αμεσως να βρουμε και να διορθωσουμε καθε τι περιεργο στο δουλεμα ,αλλα παντα βημα -βημα ξεκινωντας απο τα απλα .
  14. για αρχη το μεγαλωνουμε κατα 7,5 εκατοστααααα ???????? προστυχε ο JOHN HOLMS θα τρεμει καλα μαστορεματα φιλε !!!!!!! προβλεπω να γινεται μεγαλη αλητεια η μηχαναρα σου , πολλυ καλη κινηση το μεγαλωμα του ψαλιδιου !!!!!
  15. αααχχχχχ ΘΕΕΕΕΕΕΕ μου !!!!!!! δειτε κι αλλα θεματα με τις efi !!!!!! φταιει ο μαστορας που δεν ειχε σφιξει σωστα την κεντρικη βιδα στο μπροστινο γραναζι???? φταιει ο κατασκευαστης και τα σπειρωματα ειναι αντε γεια και λασκαρουν οι βιδες και τα παξιμαδια στις ενφιλντ ???????? σφινωσε η βιδα που λυθηκε ,αναμεσα στο καρτερ πρωτευουσας μεταδοσης και την πρωτευουσα αλυσιδα και του εσπασε το καρτερ !!!!!!!!! ο τυπος επισης αναφερει πως υποψιαζεται σαν ενα πιθανο αιτιο της δυσλειτουργιας της πρωτευουσας μεταδοσης να ηταν προβληματικη αποσυμπιεση I speculate its happening because of faulty decomp....( ωπα ,εδω συναντιωμαστε και με τον προβληματικο αποσυμπιεστη των efi ). ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ .... I was on my way to Pune and this happenedA loud noise followed by gear grinding sound.My friends helped me & we pushed it to the nearest mechanic, convinced him to open & check. Thank god I had RE mechanic's number, he guided the overall operation.When we opened the case, look what we found.The screw that you see on the left hand side magically opened & some how got in between the clutch drum & case. My bad luck?A closer lookManaged to glue things with fevi-bond & took my leaking bike to Pune & back to Mumbai. Yes had to carry extra oil too.How did that screw come out? Well my sprag clutch was already damaged 2-3 thousand kms before. This sprag clutch was replaced under warranty before but still faulty. I speculate its happening because of faulty decomp. Now not sure but can a faulty sprag clutch have caused it to spin out? Other assumption is that mechanic did not tighten it after replacing sprag clutch (under warranty) which was done long back. Estimated cost for fix ?18k approx to change it with new LHS engine case. This can be fixed by welding also, i am still awaiting quotation. Any suggested estimates?My Conclusion I feel this is a design flaw & RE should address such cases. In fact I am disappointed that these guys don't offer engine warranty beyond 1yr. And of course I don't have 18k to fix.Is there cheaper permanent fixed?Awaiting your suggestions. I am brokeHere some pics for your eyesBike and Me - a set on FlickrCheers,Siddharth