Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Continental Gt535 | Έρχεται Η Πιο Σύγχρονη Και Ισχυρή Enfield

Δημοσιεύτηκε
Θα είναι ένα μοντέλο café racer με κλασικό χαρακτήρα
Αναμενόμενο από καιρό το νέο μοντέλο της ινδικής Royal Enfield θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο Σεπτέμβριο και από το Νοέμβριο θα αρχίσει να πουλιέται στα καταστήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού MCN πρόκειται και στην περίπτωση αυτή για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στο στυλ café racer. Έχει ήδη επιδειχθεί σε μορφή πρωτοτύπου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές αντιδράσεις, σε όλον τον κόσμο και όχι μόνον στην Ινδία όπου παράγεται.

Η επίσημη παρουσίασή του μάλιστα θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου. Κάπου εκεί στο χρόνο της παρουσίασης θα αρχίσουν να τρέχουν και οι γραμμές παραγωγής του στο νέο εργοστάσιο της Enfield, στο Oragadam της Ινδίας.

Η μοτοσυκλέτα θα ονομάζεται Continental GT535, και έχει θεαθεί πολλές φορές τους τελευταίους μήνες στους δρόμους της Ινδίας, καθώς βρίσκεται στην τελευταία φάση των δοκιμών πριν περάσει στην παραγωγή.

Ο κινητήρας του βασίζεται μεν στον τρέχοντα μονοκύλινδρο με τον ψεκασμό, αλλά έχει μεγαλύτερη διάμετρο εμβόλου ώστε να ανέβει η χωρητικότητά του στα 535cc. Παράλληλα ένα μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού, ελαφρύτερος σφόνδυλος και διαφορετική χαρτογράφηση στη CPU του ψεκασμού ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 35 με 36 ίππους. Πρόκειται πράγματι για την ισχυρότερη Enfield, στη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας…

enfieldcafe4.jpg

Ολοκαίνουργιο αλλά παραδοσιακό είναι το πλαίσιο, διπλό σωληνωτό. Νέο είναι και το πιρούνι, ενώ πίσω φορά δύο αμορτισέρ Paioli. Το πρωτότυπο των εκθέσεων φορούσε αμορτισέρ της Ohlins.

Φρενάρει με δίσκους εμπρός και πίσω, οι τροχοί έχουν ακτίνες και τα λάστιχα Pirelli. Η σχεδίασή του αντλεί από το ομώνυμο μοντέλο της δεκαετίας του ’60. Πανέμορφο είναι το λεπτοκαμωμένο και μακρουλό ρεζερβουάρ, τα χαμηλά τιμόνια και θα παράγεται με δύο επιλογές σέλας: μονή και διπλή.

Η ροπή των 535cc θα είναι 4,6χλγμ, το κιβώτιο 5 σχέσεων και τα μαρσπιέ τραβηγμένα πίσω, για να τονιστεί ο «σπορ» χαρακτήρας των café racer. Το βάρος επίσης θα είναι μειωμένο για τον ίδιο λόγο.

Με όπλο την τιμή, καθώς αναμένεται να κοστίζει στην Ινδία 2.300 ευρώ, στέκεται με ανταγωνιστικές προθέσεις απέναντι σε πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, όπως είναι τα Honda CBR250R και KTM Duke 390. Η Royal Enfield ευελπιστεί ότι θα προσελκύσει ένα τελείως διαφορετικό κοινό.

enfieldcafe2.jpg

enfieldcafe3.jpg

enfieldcafe5.jpg

enfieldcafe1.jpg
 

 

  • Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις 10,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
τα cafe racer ειναι μετατροπες, μπορει να προερχονται απο διαφορους τυπους μοτοσυκλετων.
Το οτι καποιες εταιριες triumph, ducati, και εσχατως η enfield πηρανε καποια μοντελα τους και τα μετατρεψανε κατευθειαν σε cafe δεν σημαινει οτι δεν μπορει να φτιαξει καποιος cafe racer απο σχεδον οποιαδηποτε μοτοσυκλετα.
Με ενα clip on το monster μπορει να μπει στην κατηγορια, και ειναι ηδη μια κλασσικη μοτοσυκλετα με μεγαλη ιστορια και εχει επηρεασει μια ολοκληρη κατηγορια μοτοσυκλετων.
Δημοσιεύτηκε
μα το cafe racer για να στηθει θελει συγκεκριμενο τυπο πλαισιου ( σκελετο )και το monster δεν εχει ουτε καν αμορτισερ διπλα πισω !!! ειναι πολυ μοντερνο το πλαισιο του !!! περι ορεξεως βεβαια κολοκυθοπιτα .... Βρε Γιαννη μην με παρεξηγεις ξερεις οτι τετοιες συζητησεις μου αρεσουν για μηχανες , αλλα το monster ετσι μαμισιο να το λεμε cafe racer ? θελει ενα καρο λεφτα επιπλεον σε μετατροπες για να πεις οτι κατι μπορει να γινει ....και αν δεις κατι monster που τα ντησανε με κουστουμια cafe racer θα δεις οτι εχουν ριξει ποσα λεφτα και το αποτελεσμα ειναι πολλυ μοντερνο και κατα τη γνωμη μου απαραδεκτο .

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
δεν ειπα μαμισιο δινεις 1900€ και μετα με το πασο σου το μετατρεπεις, δεν ειναι τοσο το cafe στυλ, οσο τι αλλες επιλογες εχει καποιος με αυτα τα λεφτα, δεν νομιζω οτι ολοι που θα σκεφτουν το gt εχουν στο μυαλο τους η cafe η τιποτα.
Δημοσιεύτηκε

'Αμα σκεφτούμε ότι η EFI κοστίζει αυτή τη στιγμή 6400 ευρώ και προσθέτοντας ότι το Continental GT 535 έχει σύγχρονες τεχνολογίες (pajoli πίσω αμορτισέρ,εμπρός-πίσω φρένα brembo,535cc,σύγχρονα  όργανα, κλπ) να υπολογίσουμε την τιμή στις  7000-7500 ευρώ..

Άμα δεν μας εκπλήξουν ευχάριστα οι Ινδοί (με χαμηλότερη τιμή)  δεν το βλέπω να δίνει η Ελληνική αντιπροσωπεία ούτε το εκθεσιακό!

Εγώ, σαν Αndrew, με εμπειρία σαν κάτοχος Enfield από το 2005 μέχρι και σήμερα,και παρακολουθώντας την εξέλιξη της Ινδικής εταιρίας (με την EFI) δεν θα έδινα ποτέ τόσα λεφτά για ένα μηχανάκι ROYAL ENFIELD- MADE IN INDIA.

Να τονίσω ότι στο ανταγωνισμό είναι το MOTO GUZZI V7,με 750 κ.εκ ,50 ίππους και ποιότητα μέρα με την νύχτα σε όλους τους τομείς (χωρίς να θεωρώ κορυφαία την ποιότητα της Moto Guzzi)...

Τιμή 8170 ΕΥΡΩ για το V7.

Πιστεύω ότι ακόμα και οι EFI είναι υπερτιμημένες και έπρεπε να κοστίζουν γύρω στα 5000 ευρώ...

Οι Ινδοί έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους,δύσβατο δρόμο...

Μέχρι το 2008 παίζανε μόνοι τους 'μπάλλα'με το θρυλικό BULLET σε κατηγορία χωρίς αντίπαλο ...

Tώρα με την προσπάθεια εξέλιξης της τεχνολογίας (μπορεί και λόγω ανάγκης-ευρωπαικών προδιαγραφών,ρύπων κλπ) έχουν να αντιμετωπίσουν μεγαθήρια .

Βλέπε Triumphf,Kawasaki και Μoto Guzzi...

Και το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν είναι ένα:ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.

Μακάρι ο χρόνος να με διαψεύσει!!!

Δημοσιεύτηκε

Τα cafe racer είναι κόλαση! Αλλά πρέπει να κόψω σκελετό και το λυπάμαι. (ακόμα... :devil: )

Να 2 από τα αγαπημενα μου.

 

[URL=http://s1218.photobucket.com/user/elifain1/media/7609_10151827451977741_603162611_n.jpg.html]7609_10151827451977741_603162611_n.jpg[/URL]

 

[URL=http://s1218.photobucket.com/user/elifain1/media/Technics-Sporty-23_Original.jpg.html]Technics-Sporty-23_Original.jpg[/URL]

Δημοσιεύτηκε

Ανδρέα θα συμφωνήσω μαζί σου...ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟ....(πλάκα κάνω)

έχεις όμως δίκαιο.

 

Σπύρομμμμ μπορείς να το κάνεις και χωρις να κόψεις πλαίσιο....έτσι το βλέπω...!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε

Τα cafe racer είναι κόλαση! Αλλά πρέπει να κόψω σκελετό και το λυπάμαι. (ακόμα... :devil: )

Να 2 από τα αγαπημενα μου.

 

Technics-Sporty-23_Original.jpg

αυτή είναι πολύ ωραία φτιαγμένη 

  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Εθεάθη στο car.gr η Continental GT να πωλείται από ανεξάρτητο εισαγωγέα.

Η δική μας αντιπροσωπεία..... μπλα, μπλα, μπλα..!!

 

[url=http://postimg.org/image/4nr3zwbj7/]GT_RE.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε

Εθεάθη στο car.gr η Continental GT να πωλείται από ανεξάρτητο εισαγωγέα.
Η δική μας αντιπροσωπεία..... μπλα, μπλα, μπλα..!!
 
GT_RE.jpg

Τουλάχιστον την φέρνει κάποιος, κάτι ειναι και αυτο
Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά αυτό κοιτάτε...??

Ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος πουλάει καινούρια ROYAL ENFIELD EFI MILITARY στα 5600 ευρώ...!!!!

Μοντέλο του 2014....Φετινή εισαγωγή δηλαδή....

Και στην αντιπροσωπεία ακόμα πουλάνε στα 6394 ευρώ και μοντέλα να μην πω ποιας χρονιάς....

'Αμα ισχύει αυτό είναι η απόλυτη κάταντια της αντιπροσωπείας....

Ξεφτίλισμα και κοροιδία παράλληλα....

Να και το link:http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4895249/

Δημοσιεύτηκε

Η αγγελία για την Continental Gt γράφει κατόπιν παραγγελίας....

Σήμερα την άλλαξαν την αγγελία σε ''κατόπιν παραγγελίας''....

 

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4895510/

 

Μου φαίνεται θα κάνουμε καιρό να την δούμε στην Ελλάδα...

'Αραγε πόσο την δίνουνε??

Λογικά αύριο θα ξέρουμε!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε

Η αγγελία για την Continental Gt γράφει κατόπιν παραγγελίας....
Σήμερα την άλλαξαν την αγγελία σε ''κατόπιν παραγγελίας''....
 
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4895510/
 
Μου φαίνεται θα κάνουμε καιρό να την δούμε στην Ελλάδα...
'Αραγε πόσο την δίνουνε??
Λογικά αύριο θα ξέρουμε!!!

Μπορεί να είχαν ενα κομμάτι και να το έδωσαν ποτε δεν ξέρεις
Δημοσιεύτηκε

Λογικό.

Είναι άκυρο να διαφημίζεις πώληση Enfield και στο κατάστημα να μην έχεις ούτε μπρελόκ Enfield.

Προφανώς το κατάλαβε κι ο ίδιος μετά την ενόχλησή μας ως λέσχη (δικτυακή).. ;))

Δημοσιεύτηκε

Παιδια αμα την αγορασει κανεις την GT μην ανησυχει τι θα την κανει αργοτερα , θα ερθω να την παρω εγω σε 10-12 χρονια κανα εναμισυ χιλιαρικο...

Δημοσιεύτηκε

ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ  ΡΩΤΉΣΕΙ  ΑΝ  ΤΗΝ  ΕΧΕΙ   ΣΕ  ΚΙΤΡΙΝΟ( ΚΡΌΚΗ)  ΘΑ  ΜΕ  ΕΝΔΙΈΦΕΡΕ !  

 

 

 

 

 

Υ.Γ. ΘΑ  ΜΠΟΡΟΥΣΑ  ΝΑ  ΠΕΡΙΜΕΝΩ,  ΑΝ  ΔΕΝ   ΥΠΑΡΧΕΙ  ΑΜΕΣΑ!(ΑΡΚΕΙ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΕΙΝΑΙ  ΚΟΚΚΙΝΗ  ΣΑΝ  ΤΟΥ  ΒΒΚΑ!

Δημοσιεύτηκε

ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΡΩΤΉΣΕΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ( ΚΡΌΚΗ) ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΈΦΕΡΕ !

Λόγω που δεν την εχει ετοιμοπαραδοτη πιστεύω οτι μπορείς να την παραγγειλεις σε οτι χρώμα θέλεις
  • 11 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.