Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Continental Gt535 | Έρχεται Η Πιο Σύγχρονη Και Ισχυρή Enfield

Δημοσιεύτηκε
Θα είναι ένα μοντέλο café racer με κλασικό χαρακτήρα
Αναμενόμενο από καιρό το νέο μοντέλο της ινδικής Royal Enfield θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο Σεπτέμβριο και από το Νοέμβριο θα αρχίσει να πουλιέται στα καταστήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού MCN πρόκειται και στην περίπτωση αυτή για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στο στυλ café racer. Έχει ήδη επιδειχθεί σε μορφή πρωτοτύπου και έχει αποσπάσει πολύ θετικές αντιδράσεις, σε όλον τον κόσμο και όχι μόνον στην Ινδία όπου παράγεται.

Η επίσημη παρουσίασή του μάλιστα θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο ιστορικό Ace Café του Λονδίνου. Κάπου εκεί στο χρόνο της παρουσίασης θα αρχίσουν να τρέχουν και οι γραμμές παραγωγής του στο νέο εργοστάσιο της Enfield, στο Oragadam της Ινδίας.

Η μοτοσυκλέτα θα ονομάζεται Continental GT535, και έχει θεαθεί πολλές φορές τους τελευταίους μήνες στους δρόμους της Ινδίας, καθώς βρίσκεται στην τελευταία φάση των δοκιμών πριν περάσει στην παραγωγή.

Ο κινητήρας του βασίζεται μεν στον τρέχοντα μονοκύλινδρο με τον ψεκασμό, αλλά έχει μεγαλύτερη διάμετρο εμβόλου ώστε να ανέβει η χωρητικότητά του στα 535cc. Παράλληλα ένα μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού, ελαφρύτερος σφόνδυλος και διαφορετική χαρτογράφηση στη CPU του ψεκασμού ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 35 με 36 ίππους. Πρόκειται πράγματι για την ισχυρότερη Enfield, στη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας…

enfieldcafe4.jpg

Ολοκαίνουργιο αλλά παραδοσιακό είναι το πλαίσιο, διπλό σωληνωτό. Νέο είναι και το πιρούνι, ενώ πίσω φορά δύο αμορτισέρ Paioli. Το πρωτότυπο των εκθέσεων φορούσε αμορτισέρ της Ohlins.

Φρενάρει με δίσκους εμπρός και πίσω, οι τροχοί έχουν ακτίνες και τα λάστιχα Pirelli. Η σχεδίασή του αντλεί από το ομώνυμο μοντέλο της δεκαετίας του ’60. Πανέμορφο είναι το λεπτοκαμωμένο και μακρουλό ρεζερβουάρ, τα χαμηλά τιμόνια και θα παράγεται με δύο επιλογές σέλας: μονή και διπλή.

Η ροπή των 535cc θα είναι 4,6χλγμ, το κιβώτιο 5 σχέσεων και τα μαρσπιέ τραβηγμένα πίσω, για να τονιστεί ο «σπορ» χαρακτήρας των café racer. Το βάρος επίσης θα είναι μειωμένο για τον ίδιο λόγο.

Με όπλο την τιμή, καθώς αναμένεται να κοστίζει στην Ινδία 2.300 ευρώ, στέκεται με ανταγωνιστικές προθέσεις απέναντι σε πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, όπως είναι τα Honda CBR250R και KTM Duke 390. Η Royal Enfield ευελπιστεί ότι θα προσελκύσει ένα τελείως διαφορετικό κοινό.

enfieldcafe2.jpg

enfieldcafe3.jpg

enfieldcafe5.jpg

enfieldcafe1.jpg
 

 

  • Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις 10,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

ειναι κουκλα, αν κοστιζει κατω απο την τιμη της bullet EFI, θα παει καλά, αν παει να χτυπησει τα 300αρια με τιμη κατω από 4.000 ΄τότε θα την παρουμε όλοι για 2η μοτοσυκλέτα(εγω για 5η, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγώ τη βλέπω να έρχεται ποιό ακριβή απο την EFI.

Οι τιμές της Ινδίας δεν έχουν καμία σημασία.

Δημοσιεύτηκε

ειναι κουκλα, αν κοστιζει κατω απο την τιμη της bullet EFI, θα παει καλά, αν παει να χτυπησει τα 300αρια με τιμη κατω από 4.000 ΄τότε θα την παρουμε όλοι για 2η μοτοσυκλέτα(εγω για 5η, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...)


Εγώ τη βλέπω να έρχεται ποιό ακριβή απο την EFI.
Οι τιμές της Ινδίας δεν έχουν καμία σημασία.

@Ari Θα συμφωνήσω δυστυχως με των προλαλησασα
Δημοσιεύτηκε

Κάτω από 4000 ευρώ??!!!

Την κόβω χαλαρά στα 6000 ευρώ και να την βλέπουμε στην αντιπροσωπεία Ελλάδας μετά την κρίση!!!

2 χρόνια +....!!!

Πολύ μοντέρνες πινελιές...

Αρχίζει να εκμοντερνίζεται πολύ η Enfield και να χάνει το κλασσικό στοιχείο....

Αχχχ στο τέλος θα λέμε : 'Bullet και ξερό ψωμί'΄!!!!!

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
ρε παιδια στη φωτο στο ace cafe αυτος στα αριστερα με το κοκκινο τζακετ ο ββκις ειναι ? πηγε να αγορασει το gt ? χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε

η ρεμπλικα η καρμπυρατερισια (με ξεχωριστο σαζμαν και τα ρεστα) . . . αυτο ειναι για μενα ENFIELD, μια ιστορια που  κρατα 10ετιες.μυριστηκανε οι νεο ινδοι χρημα μου ανοιξανε καινουργιο εργοστασιο πολυτελειας και πουλουν τωρα ΙΣΤΟΡΙΑ με μπεκ αισθητηρες γκαζιου αισθητηρα οξυγονου στη εξατμιση αισθητηρα ατμοσφαιρικης πιεσης και αλλα πολλα.περι ορεξεως ουδεις λογος παιδια αλλα η αληθεια να λεγεται

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δεν ειπε κανεις οτι η continental gt ειναι κλασσικη μοτοσυκλετα, ενα ωραιο cafe racer ειναι σε μια κατηγορια που εχει ελαχιστα μοντελα να διαλεξει κανεις.
Φυσικα το τετραταχυτο καρμπυρατερατο bullet 500 με τα ταμπουρα και τις ταχυτητες δεξια ειναι η αυθεντικη κλασσικη enfield (γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε :-p)
Δημοσιεύτηκε
Πιστεύω ότι 7000 ευρώ θα έρθει.Πάντως στην Αγγλία ι αντιπροσωπεία είναι δυσαρέστημενη απο της πωλησεις που φτανουν τις 300 τον χρόνο, όταν το καρπυρατερατο το 2007 και 2008 πουλουσε 800 με 900 ενφιλντ.Αποδιδετε στο οτι οι Αγγλοι προτιμουσαν το παλιο το οποιο θεωρουσαν αυθεντικο.Γιαυτο συνελφινταδεςκαρμπυρατερατοι μην πουλατε τις Κλασσικες
Δημοσιεύτηκε
στην τελικη οποιος θελει cafe racer πουλανε οι Ινδοι στο ebay ολοκληρο κουστουμι τζαμπα ( για τα καρμπυρατερατα βεβαιως βεβαιως )
Δημοσιεύτηκε
αν ηταν λιγο εξυπνοι στο εργοστασιο θα επρεπε μετα τα καρμπυρατερατα 350 και 500 να φτιαχνανε ενα ολοιδιο V2 στα 700 και 1000 ΚΥΒΙΚΑ
Δημοσιεύτηκε

στην τελικη οποιος θελει cafe racer πουλανε οι Ινδοι στο ebay ολοκληρο κουστουμι τζαμπα ( για τα καρμπυρατερατα βεβαιως βεβαιως )

 

Το οποίο μεταφράζεται με μια χιλιαδούμπα ευρώ και λίγα λέω.. :think:

 

αν ηταν λιγο εξυπνοι στο εργοστασιο θα επρεπε μετα τα καρμπυρατερατα 350 και 500 να φτιαχνανε ενα ολοιδιο V2 στα 700 και 1000 ΚΥΒΙΚΑ

 

Μα είναι έξυπνοι, θα φτιάξουν μάλλον V2 με κινητήρα EFI, διότι για φαντάσου να ρισκάρουν έναν V2 με πιστόνια που πρέπει να κάνεις αμπεμπαμπλόμ ποιο θα σπάσει πρώτο..; :blink:

Δημοσιεύτηκε
αρα 1000 το κουστουμι και 3000 ενα παλιο enfield σε πολλυ καλη κατασταση ( με 3000 μη μου πεις δεν βρισκεις ) συνολο 4000 και εχεις το θεμα ( και γουσταρεις κιολας που το κανεις και μονος σου ) !!!! τωρα για το V2 και τα αμπεμπαμπλομ θα συμφωνησω (χα!χα!αααχχχ!!!) αλλα και μια απο τις ομορφιες του παλιου δεν ειναι και τα μαστορεματα ? χα!χα!αααχχχχ και βααααχχχχ τωρα !!!!
Δημοσιεύτηκε

ρε παιδια στη φωτο στο ace cafe αυτος στα αριστερα με το κοκκινο τζακετ ο ββκις ειναι ? πηγε να αγορασει το gt ? χα!χα!χα!

....ωχ με πήραν χαμπάρι....ΟΜΩΣ....

αν δεν πει το ok ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ μαςςςςςς και δεν δω μερικές χιλιάδες χιλιομέτρων φορτωμένα σε τούτα τα μηχανάκια, το μόνο που θα κάνω θα είναι να τα χαλβαδιάζω και τίποτα παραπάνω...

 

Το οποίο μεταφράζεται με μια χιλιαδούμπα ευρώ και λίγα λέω.. :think:

 

 

Μα είναι έξυπνοι, θα φτιάξουν μάλλον V2 με κινητήρα EFI, διότι για φαντάσου να ρισκάρουν έναν V2 με πιστόνια που πρέπει να κάνεις αμπεμπαμπλόμ ποιο θα σπάσει πρώτο..; :blink:

...αφου πουλαν μιά χαρα όλα τα άλλα μοντέλα τρελοι είνια να κάνουν και άλλη τρέλα με v2 ....εεε???

 

…το ομολογώ πως είναι πανέμορφη…αχχχχχχχ

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε

Αχχχ....Εγώ ψηφίζω στο δεύτερο video (του Αραπάκου) την Enfield στο  0,53 του λεπτού ....

Περασμένα μεγαλεία......

Δημοσιεύτηκε
αστεια,αστεια ο κινητηρας ο efi μοιαζει παρα πολλυ με τον κινητηρα που φορουσαν τα continental του 60 ,τους αδικησα τους Ινδους ...
Δημοσιεύτηκε

Εμενα μου αρεσει πολυ διοτι ειναι καινουριο κ γλιτωνεις απο πολλα θεματα, οπως κ να το κανουμε (αν κ εφοσον δεν βλαλει ασθενειες) κ δεν ειναι διαστημοπλοιο οπως κατι αλλα που τα πουλανε ενα ματι. Η τεχνολογια προχωραει οτι κ να γινει απλα προτιμαω τη μεση λυση, λιγο κλασικ, λιγο τεχνολογια αλλα να μην χανεται η αισθηση οτι οδηγαμε μοτοσυκλετα! Ποιος αλλωστε π.χ. δεν γουσταρει δισκοφρενα? Ουτε σημαινει οτι επειδη οι παπουδες μας οδηγουσαν γα'ι'δουρια θα πρεπει να οδηγαμε κ εμεις ακομα τα ιδια. Θα το επερνα αν ειχε καλη τιμη.(καλο το bmw αλλα μου λειπει που κ που το μονοκυλινδρο :bike:)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
ναι αλλά όταν με 1.900€ παίρνεις αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3420399/

και με 5.400€ αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3989110/

θα δώσεις 7.000 να πάρεις το continental gt?
Δημοσιεύτηκε
θεωρω πως αυτη η συγκριση ειναι ακυρη , κανενα απο τα δυο δεν ανταποκρινεται σε ρετρο κοινο , με 7000 ναι μπορεις να παρεις το caferacer της motoguzzi η μια bonneville caferacer παντα μεταχειρισμενα ομως.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
μπορει να ειναι ακυρη για το ρετρο κοινο, αλλα για καποιον που ψαχνει cafe racer το monster ειναι καλη επιλογη οσο για το agusta μπηκε καθαρα για να συγκρινουμε τι μηχανη μπορει κανεις να παρει με 5.500€.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.