Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

"Sidecar" Ένα (φετιχιασμένο) όνειρο ζωής......

Δημοσιεύτηκε

Ki από τότε-σχεδόν-που θυμάσαι τον εαυτό σου, το λαχταράς, την αίσθηση, το ύφος του, τη μοναδικότητά του, (και ίσως ίσως, και) τη-σχετικώς-πρόσθετη ασφάλεια που προσδίδει στους 2 τροχούς, ένας τρίτος...... Από την άλλη όμως, σαφώς θα στερηθείς (εκτός από ένα κεφάλαιο που απαιτείται για την απόκτησή του, και σίγουρα ΠΟΛΥ), ευελιξία, ευκολία ελιγμών, ενώ θα κληθείς να προσαρμοστείς σε δυνάμεις που θ ασκούνται κατά τις στροφές ή την επιβράδυνση, τί κάνεις τελικά;;;;

12-500x500.jpg

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Πινεις ενα.τσιπουρακι και το ξεχνας με το συγκεκριμενο μηχανακι...

Και ξεκιναμε και λεμε...

Το κλασικο Enfield εχει ανεμικο κινητηρα και δεν θα μπορει.να ανταπεξελθει στο μεγαλυτερο φορτιο.

Ο συμπλεκτης του θα υποφερει σε σημειο που μαζι με τα αλλα ψηλολογια που κουβαλει ο καθε Enfieldας εσυ θα κουβαλας και ενα σετ δισκακια...

Το πλαισιο της Enfield δεν ειναι για sidecar. Αυτο σημαινει πως μετα απο καποια χιλιομετρα απο την εγκατασταση του Sidecar το κηριο πλαισιο της μηχανης στραβωνει.

Η τριτη ροδα δεν δυνει καμια ασφαλεια. Θελει τελιως διαφορετικο τροπο οδηγησης, στροφες-φρεναρησμα. Μαλιστα προτεινετε οταν εγκατασταθη το Sidecar τα πρωτα χιλιομετρα να τα κανει σε μεγαλο παρκιν για να μαθεις να το χειριζεσαι...ειναι δισκολο και ιδιομορφο, μπορει να τουμπαρει με το παραμικρο.

Στα της αδεια τωρα...

Αν μετατρεψεις μια μοτοσυκλετα σε τρικυκλο, Sidecar, δεν μπορεις στην Ελλαδα να το βγαλεις οποτε σε καπνησει και το κανεις διτροχο. Δεν μπορει επισης στην αδεια να αποχαρακτηρηστει απο τριτροχο και να γινει διτροχο ΠΟΤΕ.

Το καλο ειναι πως στην Ελλαντα τα τριτροχα δεν περναν ΚΤΕΟ γιατι δεν υπαρχει υποδομη να τα ελεγχουν...

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η ossimario1973@yahoo.gr έγραψε:

Ki από τότε-σχεδόν-που θυμάσαι τον εαυτό σου, το λαχταράς, την αίσθηση, το ύφος του, τη μοναδικότητά του, (και ίσως ίσως, και) τη-σχετικώς-πρόσθετη ασφάλεια που προσδίδει στους 2 τροχούς, ένας τρίτος...... Από την άλλη όμως, σαφώς θα στερηθείς (εκτός από ένα κεφάλαιο που απαιτείται για την απόκτησή του, και σίγουρα ΠΟΛΥ), ευελιξία, ευκολία ελιγμών, ενώ θα κληθείς να προσαρμοστείς σε δυνάμεις που θ ασκούνται κατά τις στροφές ή την επιβράδυνση, τί κάνεις τελικά;;;;

12-500x500.jpg

Στην παλια αντιπροσωπεια εχει ενα side car μπορντο κουμπωμενο σε ενα μπορντω electra.Γραφει οτι πουλιεται χωριστα..αλλα στα λογια τελικα δεν το δινει..ομως δεν χανεις να ρωτησεις.

Και σε αλλη περιπτωση που δεν το δινει..γραψε εδω οτι θα σε ενδιεφερε και που ξερεις..ισως καποιος θελει το electra να μοιρασετε την διαφορα αγοραζοντας το μαζι.Αλλωστε δεν ειναι πολλα.Κατω κατω γραφει προσφορα 3.500 η μηχανη και 1.500 το side car.

 

https://www.car.gr/7317248-royal-enfield-electra-500

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Ρε συ @bbk  του έκανες την καρδιά περιβόλι του παιδιού . 

...επειδη το θεμα sidecar με ενδιαφερει παρα πολυ τα σημπερασματα αυτα ειναι απο προσωπικο ψαχτηρι που εκανα...και δυστηχως ειναι η αληθια...

...επησης μπορεις να φτιαξεις μονος σου Sidecar με πολυ μικροτερο κοστος...αν εχεις την τεχνογνωσια...

Δημοσιεύτηκε

Εγω παλι σκεφτομαι το κακομοιρο κουζινετο μπιελας περι αντοχων αλλα υπαρχει και η euromotors στην ηλιουπολη νομιζω που εχει sidecars για μικρα μηχανακια εως 250cc που μπορεις να ρωτησεις για προσαρμογη σε enfield..

Δημοσιεύτηκε

Τα r25 τα ειχαν το '50 και ειναι και bmw...

Ασε που εχουν αυτοκινηταδικο συμπλεκτη που εχει καλυτερες και μεγαλητερες αντοχες απο τους κλασικους μοτοσυκλεταδικους...

Δημοσιεύτηκε

Τα μηχανάκια με αυτοκινητάδικο συμπλέκτη είναι τα καλύτερα. :happy-smiley41:

 

Πολλοί στο εξωτερικό πάντως έχουν βάλει sidecar σε C5. Ψάξε για κριτικές και εντυπώσεις.

 

Επίσης, έχει βάλει sidecar και το παιδί που του πούλησα τη μηχανή στην Αίγινα. Από BMW νομίζω.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

.....κι έτρεφα τη φιλοδοξία πως λόγω των 500 κ.ε-και σαφώς δίχως "υψηλές επιδόσεις" κατά νου-πως θα μπορούε να "το σηκώσει"......[πάντως 250άρες ΜΖ & 350άρες  JAWA, όπως και 350άρες IZH (δίχρονες....), τα "σηκώναν μιά χαρά"....]  :)

Δημοσιεύτηκε

Η ίδια η Enfield έβγαζε το 350άρι καρμπιρατέρ και με καλάθι, έχει κυκλοφορήσει και Ελλάδα.

Επίσης τα πλαίσια στραβώνουν - ταλαιπωρούνται  και στις BMW, όσοι π.χ. ψάχνουν παλιό R51 (ή άλλο)  θεωρούν πλεονέκτημα να μην είχε φορέσει ποτέ της καλάθι.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Elifain, σχετικώς με τον αγοραστή που απέκτησε τη μηχανή σου και προσέθεσε "πλευρικόν κάννιστρον (ή "αμαξίδιον", ελληνιστί)", τον ρώτησες ποιες οι εντυπωσεις του; Θα ήταν εφικτή η επικοινωνία μεταξύ εμού κι εκείνου;  :)

 

Δημοσιεύτηκε
12 ώρες πριν, Ο/Η ossimario1973@yahoo.gr έγραψε:

Elifain, σχετικώς με τον αγοραστή που απέκτησε τη μηχανή σου και προσέθεσε "πλευρικόν κάννιστρον (ή "αμαξίδιον", ελληνιστί)", τον ρώτησες ποιες οι εντυπωσεις του; Θα ήταν εφικτή η επικοινωνία μεταξύ εμού κι εκείνου;  :)

 

 

Σου έστειλα messenger!:cowboy:

Δημοσιεύτηκε
Την 10/23/2018 at 9:28 ΠΜ, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Ρε συ @bbk  του έκανες την καρδιά περιβόλι του παιδιού . 

Ναι, αλλά η αλήθεια πάντα είναι πικρή!!! Και καλύτερα προσγειωμένος παρά να πετάς σαν τον Δαίδαλο.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.