Κάπου είδα στο ιντερνετ ,ότι απο το 2012 θα βγει σε παραγωγή περιορισμένων κομματιών Royal Enfield Cafe Racer :azn:
εδώ και ένα λινκ απο fb ........
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/300683_185249711544785_122290377840719_385703_744655_n.jpg
λέτε όντως να γίνει κάτι τέτοιο?? και άν ναι ....ελπίζω με λίγες μετατροπές να μπορούμε να μοντάρουμε ένα τέτοιο κοστούμι :roll:
εδώ και ένα λινκ απο fb ........
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/300683_185249711544785_122290377840719_385703_744655_n.jpg
λέτε όντως να γίνει κάτι τέτοιο?? και άν ναι ....ελπίζω με λίγες μετατροπές να μπορούμε να μοντάρουμε ένα τέτοιο κοστούμι :roll: