Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Classic Bullet 500 EFI

Δημοσιεύτηκε
παιδια γεια σας .μου αρεσει παρα πολυ το νεο μοντελο και θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειναι καλο αν παρουσιαζει προβληματα κτλ.βασικα με προληματιζει που κατασκευαζεται ινδια.αν καποιος το εχει καιρο θα ηθελα την γνωμη του.ευχαριστω  βασιλης
  • Απαντήσεις 99
  • Εμφανίσεις 24,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Καταρχάς καλώς ήλθες.

Η ερώτηση σου είναι η ποιο συνηθισμένη που κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται να αγοράσει μια Enfield.
Απάντησεις θα πάρεις πολλές είμαι σίγουρος, εγω αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι σίγουρα δεν αγοράζεις γιαπωνεζικο (αν υπάρχουν πλέον γιαπωνεζικα καθώς όλα κατασκευάζονται στα πέριξ) και ανάλογα με τη χρήση που θα κανείς απαιτείται και η ανάλογης συντήρηση για να είσαι οκ ( όπως με κάθε μοτοσυκλέτα).

Σημαντικό είναι να ξέρεις τι αγοράζεις και για τι χρήση προορίζεται.

Με λίγα λόγια μιλάμε μια μοτοσυκλέτα βόλτας και χαλαρης οδήγησης.
Δημοσιεύτηκε
Φιλε Βασιλη αγορασε την  χωρις ενδιασμους γινετε στην Ινδια κλπ.Και ηΧΟΝΤΑ κατασκευαζει μοτο στην Ινδια. και αλλες εταιρειες μοτο κατασκευαζουν . Ειναι η ποιο αξιοπιστη ενφιλντ που εχει κατασκευαστη και μεταξυ μας εγω την νιωθω Εγγλεζικη.Ευτυχως που οι σωβινηστες αγγλοι εφτιαξαν το εργοστασιο στο μαντρας το1955. και μλαμε για Ενφιλντ το 2013.Στα λεω εγω που εχω το προηγουμενο μοντελο.Οσο για του ινδους εδω εξαγορασαν την Τζαγκουαρ .ειναι ανερχομενη δυναμη τι να λεμε τωρα.
Δημοσιεύτηκε
Φιλέ  Βασίλη  καλώς  ήρθες  στην  παρέα  μας.
Όσο  αφορά  την  γνώμη  μου  για  την ROYAL  ENFIELD classic  EFI  (Εφούλες,  όπως  τις  αποκαλούν  οι  «παλαιοελφιντάδες»,είναι  η  εξής.  Αν  ψάχνεις  ένα  μονοκυλινδρο, οικονομικό(στη  χρήση), με  κλασσική  εμφάνιση, σχεδόν απροβλημάτιστο ,  με  ωραίο  ήχο  και  καλή  ΠΑΡΕΑ :azn: (club)  για  να  την  χάρης,  τότε  χτύπησες  ΔΙΑΝΑ.
Να  το  πάρεις  το  «ΚΟΡΙΤΣΙ», άφοβα  και  όσον  αφορά  την  καταγωγή  της,  αγοράζεις  μια  αγγλίδα  γεννημένη  στην  μυστηριώδη  και  αινιγματική  ΙΝΔΙΑ !  :wink:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=273.msg2077#msg2077 date=1300633950]
Kαι μιλάμε για μία μηχανή που κοστίζει 6000 euro ενώ οι γιαπωνέζικη αντίστοιχη Kawasaki W800 κοστίζει 9000 euro..
[/quote]

Ε όχι και αντίστοιχη,
το W800 αξίζει τα λεφτά του με βάση σύγκρισης τα 500 κυβικά της Εφούλας και μάλιστα σε αυτήν την τιμή.
Διότι αν διαθέτεις 6000 € μπορείς να βρεις μεταχειρισμένη (και με λιγότερα χρήματα) μια Bonneville με 4647 χλμ., ούτε χρόνο να έχει κλείσει (σα καινούργια).
Τις βάζεις δίπλα - δίπλα και πες μου τώρα αν αντιστέκεσαι στην αμαρτία. Ο ήχος του δικύλινδρου με ελεύθερα τελικά είναι η καλύτερη μουσική που έχω ακούσει μετά το Shine on you crazy diamond των Pink Floyd.  :cool44:

Τεσπά, σαν μη κάτοχος της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας, το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα λειτουργικά σε δυο βόλτες με διαφορετικές Εφούλες, ήταν οι ενοχλητικοί κραδασμοί στο τιμόνι μετά τα 120 χλμ. με αποτέλεσμα να σου μουδιάζουν τα άκρα των δακτύλων. Στο αισθητικό κριτήριο δεν θα αναφερθώ διότι θα θεωρηθώ πλέον προκατειλημμένος.. :roll:
Δημοσιεύτηκε
Συμφωνώ με το φίλο noe...Θεωρώ πολλά χρήματα τα 6000 euro για μία μοτοσυκλέτα 500cc made in india...Με το προηγούμενο μοντέλο έδινες 4500 euro και έλεγες ότι έπαιρνες μία καινούρια classic μηχανή 500cc μαζί με όλα τα μικροπροβλήματα που βγάζει...Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα με 8550 euro το moto guzzi v7 που μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά... Βέβαια εκεί πάμε σε made in italy... :undecided:
Δημοσιεύτηκε
Γεια σου Βασίλη…….
Όλες οι ανησυχίες σου και τα σχετικά με την Enfield βρίσκονται γραμμές μέσα σε τούτο δω το forum…..
Να και μερικές απαντήσεις ορισμένων συνEnfieldαδων…….
Τα link


[url=http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,36.15.html]http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,36.15.html[/url]

[url=http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,243.0.html\]
http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,243.0.html\[/url]

να και ένα link από τους φίλους μας τους Ινδούς……εδώ θα δεις και θα μάθεις πολλά.

[url=http://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/73998-royal-enfield-500-classic-4100-km-ownership-review.html]http://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/73998-royal-enfield-500-classic-4100-km-ownership-review.html[/url]

Και ένα ακόμα…. το link της δυναμομέτρησης από το άλλο forum

[url=http://www.bcmtouring.com/forum/motorcycles-f13/my-new-royal-enfield-classic-500-efi-t17139-79/]http://www.bcmtouring.com/forum/motorcycles-f13/my-new-royal-enfield-classic-500-efi-t17139-79/[/url]

Όπως και να έχει όμως η Enfield είναι ένας γάμος με πολλά απρόοπτα, καλά και κακά………..εσύ θα αποφασίσεις για τι είσαι έτοιμος να κάνεις και για το αν θες να μπεις σε αυτή την διαδικασία…..
Παρόλα αυτά νομίζω πως ……μάλλον δεν νομίζω, είμαι σίγουρος πως αν είχα να δώσω τα 6000€ θα έπαιρνα όπως είπε και ο Noe Bonneville ή το W800…λέω εγώ….το Moto Guzzi V7 έβγαλε κατι πραγματάκια.
Εσυ αποφασίζεις ….όπως και να έχει.
…………διάβασαι όμως εδώ μεσα το ξανα λέω……..πριν κάνεις οποιαδίποτε κίνηση.

Νικος κατά forum bbk
Δημοσιεύτηκε
Γεια σας.
Καταρχάς συγχαρητήρια για το φόρουμ. έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά!
θα πρέπει να αναφέρω ότι είμαι εντελώς άσχετος με τις μηχανές. ποτέ μου δεν είχα την επιθυμία να αποκτήσω μηχανή και ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί κάποια στιγμή να θελήσω (ούτε δίπλωμα για μηχανή δεν έχω, αλλά όπως πάει θα βγάλω σίγουρα!  :cheesy:)
τον τελευταίο καιρό κάτι έψαχνα στον internet και κάπως έπεσε το μάτι μου στην καινούργια  enfield bullet 500 την military.
μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι την έχω ερωτευτεί και μ' 'εχει βαρέσει κατακούτελα όσο δεν παέι.  :embarrassed:

αυτός άλλωστε είναι και λόγος που γράφτηκα στο φόρουμ, προκειμένου να μάθω κάποια πράγματα από ανθρώπους που προφανώς ξέρουν να πουν κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά και για τις μηχανές γενικότερα.
τα σχόλια που διάβασα σε αυτή την συζήτηση αλλά και σε άλλες συναφείς, είναι αρκετά κατατοπιστικά.
από το γενικότερο ψάξιμο που έχω κάνει στο ιντερνετ έχω κρατήσει την άποψη ότι πρόκειται για μια αρκετά αξιόπιστη μηχανή που αξίζει τα λεφτά της. (εύχομαι να ισχύει και στην πραγματικότητα αυτό)
επειδή όπως ανέφερα είμαι εντελώς άσχετος με τις μηχανές, θα ήθελα να μάθω λεπτομέρειες ως προς την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου.
υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που να εκθέτει το μοντέλο αυτό? (και πιο συγκεκριμένα αν υπάρχει στην Αθηνα)
υπάρχει η standar έκδοση και μετά υπάχρουν τα extra? (π.χ υπάρχει μόνο η solo έκδοση με μία σέλα ή μπορώ να ζητήσω και δεύτερη για συνοδηγό?) αν ναι, τα extra τι ακριβώς μπορεί να περιλαμβάνουν?
γενικά ως προς την διαμόρφωση της μηχανής πριν την αγορά, τι ακριβώς έχω την δυνατότητα να ζητήσω (πέρα από το χακί ματ χρώμα το οποίο είναι απίστευτο..)
ευχαριστώ.
Σπύρος  :drink
Δημοσιεύτηκε
Καλώς ήλθες Σπύρο,

Στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ένας αντιπρόσωπος ο οποίος είναι:

Classic Motorcycles Ltd.
Καλλιρόης 26 Αθήνα
ΦΑΞ: 210 9213288
Τηλ.: 210  9241621

Εκεί μπορείς να δείς τόσο τη military έκδοση της EFI όσο και άλλα χρώματα.

Συνολικά βγαίνει σε Μαύρο, Κόκκινο, Πέτρολ, Χακί.

Την αγοράζεις με το μονόσελο και αν θέλεις προσαρμόζεις σέλα και για τον συνεπιβάτη.
Δημοσιεύτηκε
Αυτή την στιγμή υπάρχουν στην αντιπροσωπεία μία τελευταία military και μία μαύρη.
Πριν λίγο ήμουν συνεπιβάτης στην στρατιωτική και παναθεμά την, δεν χαμπάριασε με τα 200+ κιλά επιπλέον.  Γέμιζε τις ταχύτητες με άνεση.
Η military είναι η πιο όμορφη απ' όλες.

Καλώς ήρθες και από μένα Σπύρο.
Δημοσιεύτηκε
Βρε καλώς το παλικάρι μας……. :welcome:
[quote author=ZoumSpy link=topic=273.msg2091#msg2091 date=1300700108]
μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι την έχω ερωτευτεί και μ' 'εχει βαρέσει κατακούτελα όσο δεν παέι.  :embarrassed:
[/quote]
το λοιπόν εδώ αρχίζει το πρόβλημα….. :cheesy:

για τα υπόλοιπα υπάρχουν απαντήσεις στο υπάρχον forum, όπως επίσης και στα link που παρέθεσα πιο πάνω…..καλό διάβασμα……και η ώρα η καλή……
άλλος για γάμοοοοοοοο :marriage:
Δημοσιεύτηκε
ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.
όσον αφορά την συντήρηση...
είναι δύσκολο κάποιος αρχάριος να μάθει να συντηρεί στα βασικά, μόνος του τη μηχανή του?
πιστεύω πως μόνο με manual δεν γίνεται δουλειά αν δεν σου δείξει και κάποιος άλλος, και η λύση του να την πηγαίνω συνεργείο για το παραμικρό δεν μου αρέσει ιδιαίτερα.
Δημοσιεύτηκε
Εχοντας ΜΠΟΝΕΒΙΛ του 2006 με ελευθερες εξατμισεις και διαφορα αξεσουαρ ,κοστος μοτο 11.000 ευρω.γιατι την αγοραζεις γυμνη, να πω οτι ο ηχος ηταν εκπληκτικος των ελευθερων.Τωρα παμε στην ΕΝΦΙΛΝΤ προσωπικα την θεωρω πιο ομορφη απο ολες τις κλασσικ μοτο.Ρεπλικες και οριτζιναλ.Η ΕΝΦΙΛΝΤ ειναι  οριτζιναλ κλασσικ γιατι παραγετε απο το 1955 στην ΙΔΙΑ ανεληπως ασχετος οτι ΤΟ  ΕΦΙ εκσυχρονιστηκε και καλα εκανε αφου γιατρευτηκαν ιο παιδικες ασθενειες της προηγουμενης μπουλετ.Θα ηθελα βεβαια η τιμη της να ηταν στις 5500 ευρω της ΕΦΟΥΛΑΣ. Οσο για το w800 ειναι η πιο ομορφη ρεπλικα κλασσικ κατα την γνωμη μου με τιμη υψηλη 9000  αφου με καποια εξτρα θα στις 10.000.
Δημοσιεύτηκε
[quote]όσον αφορά την συντήρηση...
είναι δύσκολο κάποιος αρχάριος να μάθει να συντηρεί στα βασικά, μόνος του τη μηχανή του?
πιστεύω πως μόνο με manual δεν γίνεται δουλειά αν δεν σου δείξει και κάποιος άλλος, και η λύση του να την πηγαίνω συνεργείο για το παραμικρό δεν μου αρέσει ιδιαίτερα.
[/quote]

Αν τα βασικά είναι λάδια-μπουζί-ντίζες δεν είναι δύσκολο να τα κάνει κάποιος αρχάριος.
Τα υπόλοιπα καλό είναι να τα κάνει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να είσαι ήσυχος, άσε που αν την πάρεις καινούρια ότι μη βασικό σου βγάλει θα είναι εντός εγγύησης.

Αυτό που καλό είναι να γνωρίζει ο κάθε κάτοχος ενός ενός οχήματος είναι η σωστή χρήση του και να ενδιαφερθεί ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει τις αποκλίσεις απο την σωστή λειτουργεία του συνόλου.
Αυτό είναι βασικό τόσο για να προλαβαίνουμε μεγαλύτερα προβλήματα αλλά και να είμαστε όσο το δυνατόν ποιο σίγουροι ότι η συντήρηση που γίνεται απο τον όποιο μάστορα είναι αυτή που πρέπει να γίνει.
Για να φτάσεις όμως σε ένα τέτοιο επίπεδο θα πρέπει να αποκτήσεις εμπειρία με το καιρό...

Αν ήθελες να αγοράσεις ένα απο τα παλιά μοντέλα μεταχειρισμένο θα σου έλεγα τελείως διαφορετικά πράγματα, αλλά εφόσον ενδιαφέρεσαι για μια καινούρια μοτοσυκλέτα με εγγύηση, αυτό που έχω να σου προτείνω είναι να τη χρησιμοποιείς σωστά (να μη τη σκίζεις), να τη συντηρείς σωστά (τα προκαθορισμένα σέρβις της στην αντιπροσωπεία) και δεν θα έχεις πρόβλημα.
Αν πάλι κάτι προκύψει λόγο αστοχίας υλικού ή ελλειπούς ελέγχου απο το εργοστάσιο, πιθανότατα θα προκύψει εντός εγγύησης οπότε θα αντικατασταθεί με τον ανάλογο τρόπο.

Για μένα οι enfield είναι οτι ποιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε κλασσική αγγλική μοτοσυκλέτα (εκτός βέβαια απο τις πραγματικές κλασσικές), σε θέμα εμφάνισης, μηχανολογικού σχεδιασμού, και λογικής.
Οι bonevville,motoguzzi,w800 είναι νεορετρό μοτοσυκλέτες και είναι άδικο να συγκρίνονται με τις enfield.

Το ζητούμενο είναι πάντα στο τι θέλεις εσύ απο μια μοτοσυκλέτα, και επειδή όπως λες, είσαι νέο στο χώρο, μπορεί να προκύψουν ζητήματα απο δική σου ευθύνη περισσότερο.
Λόγο της γενικότερης λογικής (τρόπος λειτουργίας, επιδόσεις) αλλά και κατασκευής (δεν είναι και ότι ποιο σύγχρονο) οι enfield απευθύνονται κυρίως σε ποιό συνηδειτοποιημένους αναβάτες, που ξέρουν τι ψάχνουν αλλά και μπορούν να καταλάβουν τις διαφορές απο άλλες μοτοσυκλέτες.
Δημοσιεύτηκε
Το λοιπόν, ZoumSpy, νομίζω ότι η Bonneville είναι πιο αξιόπιστη από την R.E. σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής αλλά και την γενικότερη αίσθηση (αν και δεν έχω οδηγήσει triumph). Προσωπικά έχω φάει σκάλωμα με την thruxton. Επίσης έχω διαπιστώσει μία έλλειψη αξεσουάρ για την C5.

Σχετικά με το κόστος. Πέρα από το κόστος αγοράς υπολόγισε + 150ευρά η πίσω σέλα (είναι έξτρα από την μάνα της ειδικά για την C5) ή μπορείς και να αγοράσεις aftermarket από διαδίκτυο συνήθως από Ινδούς. Στην δεύτερη περίπτωση έχε υπόψην σου ότι ακόμα όλα τα aftermarket αφορούν τα παλαιότερα μοντέλα οπότε ίσως χρειάζεται ένα ζόρισμα ή και κάποιο πείραγμα για να προσαρμόσεις κάτι.

Σχετικά με τις γνώσεις.
Κι εγώ άσχετος με μηχανές ήμουν πριν την R.E και παραμένω άσχετος με μηχανές, και λίγο σχετικός με R.E. Έχω κάνει 6000χλμ. Στα 3000 χιλιάδες άλλαξα λάδια μόνος μου με βάση το μανουάλι χωρίς πρόβλημα. Τη πίσω σέλα την έβαλα μόνος μου χωρίς πρόβλημα. Τέντωμα αλυσίδας είδα στο συνεργείο που το πήγα για σέρβις και τώρα μπορώ και μόνος μου.  Βαλβίδες δεν χρειάζεται να ρυθμίσεις ποτέ (είναι αυτορυθμιζόμενες) εκτός και αν μετά από κάποια χρόνια και χιλιόμετρα πρέπει να αλλάξεις ωστήρια. Μπουζί ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω αλλά μάλλον γιατί φοβάμαι να βάλω δύναμη. Για τα υγρά φρένων νομίζω ότι το μανουάλι είναι κατατοπιστικό (να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στο service manual 30 ευρά περίπου). Γενικά είναι απλή στη συντήρηση, εύκολη στο να βρείς και να διακρίνεις τα διάφορα μέρη και μετά από κάποια χιλιόμετρα θα καταλαβαίνεις και από  τον θόρυβο τί φταίει. Υπάρχουν βέβαια στιγμές που μετανιώνω που δεν αγόρασα την thruxton για πρώτη μοτοσυκλέτα (+4000) γιατί μάλλον δεν θα την αγοράσω ποτέ. Εγώ όμως ήθελα να αγοράσω μοτοσυκλέτα και μετά είδα την R.E. Εσύ πρώτα είδες την R.E. και μετά άρχισες να ψήνεσαι για μοτοσυκλέτα, νομίζω ότι πρέπει να ακολουθήσεις το ένστικτο σου.
Δημοσιεύτηκε
από όλα όσα έχω διαβάσει πιστεύω όλο και περισσότερο ότι η enfield είναι πραγματικά αυτό που ζητάω.
δεν ενδιαφέρομαι για πολύ γρήγορες μηχανές και ψάχνω μια αξιόπιστη, εύκολη και οικονομική (απ' όλες τις απόψεις) μηχανή.
οπότε σε κάνα τρίμηνο το δίπλωμα και μετά θα της ζητήσω το χέρι.... ή μάλλον το τιμόνι  :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
Καλημερα,

Κωστας στο μικρο και αφορμη για να γραφτω ηταν τοσο η επισκεψη στην αντιπροσωπεια, οσο και το γεγονος οτι ειδα πως σου αρεσε η μιλιταρι εκδοση και ..... τα χρειαστηκα, μια και οντως εχει μια τελευταια στην αντιπροσωπεια και η επομενη παραδοση ειναι τον Ιουνιο... :(

Βεβαια, υπαρχει και κατι ακομη. Πριν καιρο, πηρα καινουρια μια V-Strom. Καλο, ταξιδιαρικο μηχανακι, με φουλ ολα τα εξτρα, μεχρι και τα γκριπακια να γραφουν το ονομα της μηχανης κλπ κλπ κλπ. Ελα μου που στο πρωτο ταξιδι εκτος Αττικης, μου εφυγε το μαρσπιε των ταχυτητων με κουμπωμενη εκτη, γυρω στα 180 και την γυναικα μου δικαβαλο να ρωταει : "Γιατι σταματει ρε το χρεπι σου ? Δεν παει πιο γρηγορα η επαθε ψυχολογικα το κακομοιρο που το τρεχεις ? "

Κοκα κολα παει με ολα λενε, ετσι και εγω κολλησα με κοκα κολα την βιδα και εσφιξα την ασφαλεια οσο πηγαινε. Οταν δε γυρισα πισω, η αντιπροσωπεια μου ειπε οτι ηταν δικο μου λαθος... λες και εγω εσφιγγα τις βιδες στην αντιπροσωπεια οταν την δενανε.... :(

Εν ολιγης, ολα βγαζουν προβληματα και ολα ειναι τελεια. Περι ορεξεως ο λογος κολοκυθοπιτα...Εγω θα την χτυπησω σε μιλιτερ και δεν παει να λενε οτι θενε. Εναλλακτικα θα κρατησω και το παπι, γιατι βολευει. Και ας λεει ο κσμος οτι θελει...

Με εκτιμηση και σεβασμο,
Η Σαυρα
Δημοσιεύτηκε
Γεια  χαρά  και  από  μένα  στους  νέους  ερωτοχτυπημένους :kiss_3:  φίλους  μας .
Κάτοχος  εδώ  και  ένα  χρόνο  μιας  κoκκινης  efi,  που  αγοράστηκε  πέρσι  τον  Μάρτιο, σχεδόν  ταυτόχρονα  μαζί  με  άλλες  δυο  petrol,  από  την  Θεσσαλονίκη. 
Έχω  κάνει  μαζί  της  5300  χλμ.  περίπου  οι  άλλες  δυο  περισσότερα.  Μέχρι στιγμής  δεν  έχουν  παρουσιάσει  τίποτα  αξιοσημείωτο, πλην  της  δικής  μου  έβγαλε,      κοπλερ μίζας(χωρίς  να  με  αφήσει  στο  δρόμο  εννοείτε,  και  με  κάλυψη  της εγγύησης)
Εγώ  θα  ήθελα  να  χωρίσω  την  συμβίωση  μου  με  την  μοτοσικλέτα  σε  2  μέρη. και  να  επιχειρηματολογήσω  για  κάθε  ένα.

1.ΜΕΡΟΣ.ΑΓΟΡΑ. Το κόστος  αγοράς  σαν  πρώτη  εικόνα  κατά  την  γνώμη  μου  είναι  υπερτιμημένο( χωρά  προέλευσης  Ινδία,  απλή  κατασκευή, χωρίς  υψηλό  κόστος αναπτύξεως,  χωρίς  τεχνολογία  αιχμής  κ.ο.κ)
Θα  μπορούσε  λέω,  εγώ  να  είχε  μια  καλύτερη  τιμή  τουλάχιστον  για  τα  δεδομένα  της  Ελλάδος(σημ. πανευρωπαϊκά  έχει  σχεδόν  την  ίδια  τιμή)
Η  τιμή  της  βέβαια  πέραν  της  αγοράς  της  πίσω  σέλας +την  κοντή  εξάτμιση(που  δεν  την  θεωρώ  και υποχρεωτική)  είναι  τελική  που  σημαίνει  με  ένα  κόστος  εκεί  κοντά  στα  6100  είναι  έτοιμη  για  «σουλάτσα».
Από  εικόνα  κλασσικής  μότο  κατά  την  γνώμη  μου  παίρνει  άριστα(και  μάλιστα  παραπέμπει  άνετα  στην  50ς.) ενώ  η  TRIUMPH*, BONNEVILLE  π.χ.  στην 70ς. ,όπως  και  η  KAWASAKI  W 800., (κατά  την  άποψη  μου).
Τώρα  συγκριτικά  με  τα  παρά  πάνω  αναφερόμενες  μότο  όπως  και  για  το  MOTOGUZZI, οι  τιμές  διαφέρουν  ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ  κατά  +50%  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. 3000  ΕΥΡΩ  στα  σημερινά  οικονομικά  δεδομένα  (και  που  στις  περισσότερες  των  περιπτώσεων, είναι  μέσω  χρηματοδότησης  από  τράπεζα ,τότε  τα  ποσά  παίρνουν  μεγαλύτερες  διαστάσεις(  βλέπε ΤΟΚΟΥΣ,  δυσκολότερες  εγκρίσεις κοκ)
2.ΜΕΡΟΣ ΚΟΣΤΟΣ  ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ(και  επειδή  πρόκειται  για  γάμο  από  έρωτα  τότε  μιλάμε  για  κόστος  συμβίωσης)  :marriage:
Είναι  μονοκυλινδρη, (με  ότι  αυτό  σημαίνει  στο  κόστος  σέρβις) ,έχει  υδραυλικές  βαλβίδες(δεν  χρειάζεται  ρύθμιση), καταναλώνει  ελαχίστη  βενζίνη( κάτω  από  3,5/λιτρα  στα  100χλμ)όνειρο  άπιαστο  για  τις  άλλες  κύριες(TRIUMPH*, BONNEVILLE , KAWASAKI,  W 800 MOTOGUZZI,).
Για  αυτούς  που  ζουν  στην  ΑΘΗΝΑ έχουν    την  αντ/πεια  στα  πόδια  τους
Άπειρες  επιλογές  (όχι  τόσες  πολλές  ακόμα  )  για  αγορές  αξεσουάρ  από  διαδίκτυο.
Από  οδική  απόλαυση  εγγυημένη( καλά  φρένα , καλή  ροπή,  ωραίο  ήχο,  χαλαρούς  ρυθμούς)
Έχει  καλό  φωτισμό,  για  νυχτερινή  οδήγηση, και  ότι  χρειάζεται  για  να  κινηθείς  αξιοπρεπώς  σήμερα  στους  ελληνικούς  δρόμους(και  γιατί  όχι  και  στους  ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ )
Και  το  τελευταίο  EXETE  εξασφαλισμένη  την  καλλίτερη    παρέα(royalenfield club)  όντας  κάτοχοι  μιας  ROYAL  ENFIELD  CLASSIC  500  EFI 
 


*  ποιος  θα  ‘θελε  άλλωστε, να  έχει  μια  μοτοσικλέτα  που  το  όνομα  της  παραπέμπει  σε  μάρκα  γυναικείων  εσωρούχων :tongue:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
παιδια ευχαριστω αλλα με αυτα που μου ειπατε  και με τα σαιτ που μπηκα,μαλλον ειναι να τρεχω μακρια απο enfield.με τα λεγομενα σας μαλλον στο επομενο μοντελο που θα βγαλει και αν συνεργαστει με καμια ιαπωνεζικη εταιρια και σε καμια 15 χρονια ισως ειναι καλη περιπτωση για αγορα.κριμα παντως γιατι μου αρεσε πολυ.
Δημοσιεύτηκε
Συγνωμη .Μπιλυ Αλλα απο αυτα που εγραψαν οι συντροφοι ενφιλνταδες αναρωτιεμε τι καταλαβες και σε κανει να θελεις να τρεξεις μακρια απο ΕΝΦΙΛΝΤ. Για να μην πολυλογουμε και σπαταλαμε και φαια ουσια η ΡΟΑΓΙΑΛ ΕΝΦΙΛΝΤ ειναι τροπος ζωης με τα καλα της και τα κακα της αν δεν το νιωθεις σου ευχομε καλες βολτες με κανενα γιαπονεζικο η ταιβανεζικο σκουτερακι.Φιλικα ΚΙΜΩΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε
Αν πας σε γιαπωνεζικο πάντως κοιτά να έχουν αλλάξει το tps και τσεκαρε και το πλαίσιο γιατί σε μερικά τρεντυ μοντελακια κόβεται εύκολα...

Αν θέλεις κάτι που να τα κάνει όλα και να είναι και ωραίο, πάρε το καινούριο Beverly.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=billys_elefsina link=topic=273.msg2105#msg2105 date=1300732761]
παιδια ευχαριστω αλλα με αυτα που μου ειπατε  και με τα σαιτ που μπηκα,μαλλον ειναι να τρεχω μακρια απο enfield.με τα λεγομενα σας μαλλον στο επομενο μοντελο που θα βγαλει και αν συνεργαστει με καμια ιαπωνεζικη εταιρια και σε καμια 15 χρονια ισως ειναι καλη περιπτωση για αγορα.κριμα παντως γιατι μου αρεσε πολυ.
[/quote]



Διάβασα  τρεις  φόρες  τα  «γραφόμενα»  για  να  καταλάβω  γιατί  πρέπει,  να  τρέξεις  μακριά    από  την  ENFIELD,  ομολογώ  πως  δεν  το  κατάλαβα, :embarrassed: εκτός  αν  έχεις  κάτι  άλλο  υπ’ψιν  σου  που  εμείς  δεν  το  ξέρουμε. Παρά  αυτά  σου  εύχομαι  να  βρεις  αυτό  που  θα  σε  «καλύπτει»  και  η  παρέα  εδώ  είναι  να  τα  λέμε.  ! :laugh:
Δημοσιεύτηκε
Αν κάνει κάποιος μια αναζήτηση σε διάφορα φόρουμς μοτοσυκλετών θα συναντήσει αρκετούς ειδήμονες που μοιράζουν συμβουλές αφειδώς.
Οι τύποι αυτοί φυσικά αν τους παρακολουθήσεις μιλούν επί παντός επιστητού λέγοντας τις περισσότερες φορές βλακείες, για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν έχουν ιδέα.
Ένα πρόβλημα της φήμης που έχει η Enfield στην Ελλάδα είναι αυτοί.

Το άλλο πρόβλημα είναι οι παντελώς άσχετοι με μοτοσυκλέτες που αντί να πάρουν καμία βέσπα (απο τις καινούριες φυσικά) να μοστράρουν στο Γκάζι, έκαναν το λάθος και αγόραζαν Enfield και μάλιστα τις παλιές που είναι πολύ ιδιότροπες.
Όταν καταλάβαιναν ότι είναι ποιό αργές απο το σκούτερ του κολλητού τους και ότι θέλουν σέρβις για να λειτουργήσουν σωστά τις πουλούσαν ξαναπαίρνοντας παπί που ότι και να του κάνεις δεν παθαίνει τίποτα. Μετά απο αυτό γκρίνιαζαν δεξιά και αριστερά για τα καταραμένα ινδικά μηχανάκια.

Η Enfield δεν ισχυρίσθηκε ποτέ ότι παράγει σύγχρονες τεχνολογικά εξελιγμένες μοτοσυκλέτες, αυτό που έφτιαχνε ήταν ότι ποιο κοντά σε μια μοτοσυκλέτα του 1950 και τώρα κάτι που μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο σε μια μοτοσυκλέτα του 1950.

Το ξαναλέμε λοιπόν,
Enfield δεν αγοράζεις για τη μόστρα,
Enfield δεν αγοράζεις για να βγάλεις γκόμενα,
Enfield δεν αγοράζεις για να πας και στο σούπερμάρκετ,
Enfield δεν αγοράζεις για τις επιδόσεις,

Καλό είναι να μην αγοράσεις Enfield αν δεν είχες άλλη μοτοσυκλέτα στη ζωή σου.
Καλό είναι να έχεις ψηθεί πρώτα και να ξέρεις τι ψάχνεις, γιατί δεν πρόκειται για ένα μηχανάκι που τα κάνει όλα και συμφέρει.
Δημοσιεύτηκε
Όλα είναι υποκειμενικά, ο ένας (billys_elefsina) από αυτά που διάβασε εδώ και αλλού αποφάσισε να τρέξει μακριά από R.E., ο άλλος (ZoumSpy) από αυτά που διάβασε εδώ, θεωρεί την R.E. αυτό που ψάχνει. Δεν είναι για πολλούς, αυτό είναι αλήθεια. Δεν είναι όμως αναξιόπιστες μοτοσυκλέτες, ειδικά τα καινούργια μοντέλα (uce κινητήρες με efi), ενώ και τα παλαιότερα έχουν πολλά χιλιόμετρα στο βιογραφικό τους (ταξίδια από την Αγγλία στην Ινδία, από την Ν.Αφρική στην Ευρώπη κ.α.)

Στο τέλος τα πάντα καταλήγουν στον αναβάτη. Εγώ με την συμβίωση μου μαζί της κατάλαβα ότι θα την ήθελα πιο cafe racer στην εμφάνιση, και πιο γρήγορη (για αυτό έχω κολλήσει με την thruxton). Έχω γράψει πολλές φορές για το πρόβλημα της ποιότητας των υλικών που γίνεται εύκολα αντιληπτό στη Ζάκυνθο, όπου η σκουριά θερίζει τα πάντα (δεν τη γλύτωσε το πεντάλ του πίσω φρένου) αλλά νομίζω ότι είμαι ο μόνος με τέτοιο πρόβλημα. Είναι εύκολη στη συντήρηση και δεν σου κρύβεται εύκολα (αν έχει κάτι θα το ακούσεις με τη μία), όλα τα εξαρτήματα είναι εμφανή και εύκολα βγάζει άκρη και ο "άσχετος", επίσης η αντιπροσωπεία έχει αρχίσει και κάνει άνοιγμα προς τα έξω και βγάζει ένα πιο φιλικό πρόσωπο. Σε συνδυασμό με τον αριθμό των πελατών της νομίζω ότι, ειδικά οι Αθηναίοι λαμβάνουν πολύ καλή υποστήριξη.

Θα τελειώσω με κάτι που αναφέρεται συνεχώς. Τις αρμόζουν επαρχιακοί οδοί με όριο τα 80/90 και ωραίες στροφές, δεν είναι σκούτερ για σφήνες στην πόλη, θα σε κουράσει και θα κουραστεί σε αυτοκινητόδρομο. Ένα ταξίδι έχω κάνει από Ζάκυνθο στην Επίδαυρο, μέχρι την Κόρινθο βαρέθηκα, κουράστηκα, αγχώθηκα, χάρηκα μόνο σε κάποια σημεία που με τα 100 χλμ μπορούσα να πηγαίνω γρηγορότερα από τα αυτοκίνητα. Στο κομμάτι όμως από Κόρινθο προς Επίδαυρο ήμουν σαν τον Τζόκερ.
Δημοσιεύτηκε
Θα απαντούσα και μάλιστα ετοίμασα ένα μεγάλο ποστ Γιάννη …..αλλά με πρόλαβες…
Αλλά μετά συγχωρήσεως και με την ένταση που είδα Γιάννη στο ποστ σου θα παραφράσω ολίγον τα λόγια σου ………
…Γιάννης είπε…
……………………….
Το ξαναλέμε λοιπόν,
Enfield δεν αγοράζεις για τη μόστρα,
Enfield δεν αγοράζεις για να βγάλεις γκόμενα,
Enfield δεν αγοράζεις για να πας και στο σούπερμάρκετ,
Enfield δεν αγοράζεις για τις επιδόσεις,
………………………..
Αν δεν κάνει όλα αυτά………τότε……..
η Enfield είναι για να την κάνεις κρεμάστρα στο σαλόνι και να την βγάζεις μία στο τόσο γυαλισμένη και στολισμένη με κακής ποιότητας ινδικά νίκελ και λοιπά αξεσουάρ που σε έχουν αφαιμάξη οικονομικά και και και και ώστε να λες πως η Enfield είναι τρόπος ζωής…..

Γνώμη μου
Είναι ένα μέσο για να «ξεσπάς» και να περνάς την ώρα σου ευχάριστα για όσους τους αρέσει να παίζουν με φτηνά ανταλλακτικά…….(χόμπι δηλαδή)…και επειδή δεν είχαν λεφτά να πάρουν άλλη μηχανή που είναι κλασσική και θέλει ένα σκασμό λεφτά στα ανταλλακτικά…..άσε που με λίγες προ-πτυχιακές γνώσεις μηχανολογίας μπορείς να την κάνεις ότι θέλεις μέχρι να την πετάξεις…..για τις παλιές για τις καινούργιες όχι με τίποτα….

Καλά υπάρχουν και οι ιδεολόγοι Enfieldαδες……αλλααααααα?????

Τι να την κάνει κάποιος την μηχανή αν δεν κάνει και κάποια βασικά πράγματα…..εεεεεεεε????

Γιατί η γκόμενα κάποτε θα γίνει και γυναίκα και τότε θα έρθει το σουπερ μάρκετ και οι υποχρεώσεις και δεν θα έχεις λεφτά να πάρεις και δεύτερο μηχανάκι για να κάνεις την δουλειά σου…..
Μετά αρχίζει η γκρίνια που είναι λογική….νομίζω…γνώμη μου….

Με λίγα λόγια κατά την γνώμη μου η Enfield είναι ένα υπερτιμημένο προϊόν που είναι καλό να την παίρνεις, αν έχεις λεφτά να διαθέσεις, για χόμπι ….
Και ιδικά για την Ελλαντα που δεν έχει σωστό σέρβις πλην της Αθήνας….
Αααααα και τα λέει ένας που την οδηγάει τα τελευταία 6 χρόνια και έχει γραμμένα 28000km…….σε όλες τις συνθήκες…….με Enfield….και με οδηγηκη εμπειρία και από παπάκια και από BMW…….

Φιλικά πάντα……….

Νίκος κατά forum bbk

…..α ρε Διονύση με πρόλαβες και έγραψες πρώτος να είσαι καλά ……

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.