παιδια γεια σας .μου αρεσει παρα πολυ το νεο μοντελο και θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειναι καλο αν παρουσιαζει προβληματα κτλ.βασικα με προληματιζει που κατασκευαζεται ινδια.αν καποιος το εχει καιρο θα ηθελα την γνωμη του.ευχαριστω βασιλης
- Απαντήσεις 99
- Εμφανίσεις 24,1k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
kimon delios 21 posts
-
bbk 18 posts
-
ΠΑΝΑΓΟΣ 11 posts
-
andrew 9 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.