Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Classic Bullet 500 EFI

Δημοσιεύτηκε
παιδια γεια σας .μου αρεσει παρα πολυ το νεο μοντελο και θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειναι καλο αν παρουσιαζει προβληματα κτλ.βασικα με προληματιζει που κατασκευαζεται ινδια.αν καποιος το εχει καιρο θα ηθελα την γνωμη του.ευχαριστω  βασιλης
  • Απαντήσεις 99
  • Εμφανίσεις 24,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Για μένα φίλε μου η Enfield είναι χόμπυ.
Δεν την είδα ποτέ διαφορετικά.
Τώρα πια την έχω μόνο για βόλτα. Παλιότερα την χρησιμοποιούσα καθημερινά (για πολλά χρόνια) αλλά δεν άξιζε το κόπο (πράγμα που ισχύει για όλες τις μοτοσυκλέτες που είχα) σε σχέση με το σκούτερ.

Γενικά πιστεύω ότι αν κάποιος θέλει ένα μεταφορικό μέσο για να κινήται άνετα, έυκολα, οικονομικά, να κουβαλάει και κάνα δύο πράγματα και να μη φοβάται μη τουτο κλέψουν ανα πάσα στιγμή, αγοράζει ένα σκούτερ. Εγώ αυτό έκανα.

Τώρα η μηχανή είναι για άλλα πράγματα, ταξίδια, βόλτες, πίστα, και χόμπυ. Ανάλογα πως τη βρίσκει κανείς.

Αν λοιπόν κάποιος ψάχνεται για μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει τουλάχιστον κλασσική και προσανατολίζεται προς enfield δύο τα τινά:

1όν: Δεν έχει ιδέα τι θέλει και πάει με μια αγορά να καλύψει όλες του τις ανάγκες. Αυτό δυστυχώς δεν γίνεται. Μπορεί να δώσει αρκετά παραπάνω και να πάρει μοτοσυκλέτες αρκετά ποιο καλοφτιαγμένες, ίσως τα χρώμια τους να γυαλίζουν καλύτερα, σίγουρα οι κινητήρες τους θα είναι ποιό δυνατοί και τα φρένα τους καλύτερα, αλλά και αυτές δεν προσφέρουν τα πάντα, και το κόστος συντήρησης τους είναι διόλου ευκαταφρόνητο.

2όν: Το έχει ψάξει το θέμα, δεν έχει να δώσει ή δεν θέλει να δώσει τα 10.000 χιλιάρικα και εφόσον έχει δεχθεί τους περιορισμούς προχωρά.

Για το καινούριο μοντέλο (EFI) δεν μπορώ να πω κάτι γιατί δεν την έχω χρησιμοποιήσει, αλλά για το παλιό το λέω ξεκάθαρα, πρόκειται για μηχανή που αφορά χομπίστες που γουστάρουν αυτό που έχουν και δεν ζητούν περισσότερα απο αυτά που μπορεί να τους δώσει.

Υ.Γ.1.Το θέμα απουσίας εξουσιοδοτημένου σέρβις εκτός Αθήνας είναι πολύ σημαντικό.

Υ.Γ.2. Με κόστος αγοράς απο 1500€-3000€ ένα παλιό μοντέλο μόνο υπερτιμημένο δεν το λές. Σκέψου ότι για να αποκτήσεις κάτι αντίστοιχο σε BMW θέλεις γύρω στα 8.000€ και με κόστος συντήρησης πολύ μεγαλύτερο. Μιλάμε πάντα για χομπίστες που γουστάρουν κλασσικά μηχανάκια.
Δημοσιεύτηκε
Διονυσι και η ΕΦΟΥΛΑ γινετε καφε ρεισερ μπες στο χιτσκοκ να δης. Τωρα θα διαφωνησω με τον ΜΠΡΑΝΚΑΛΕΟΝΕ ως προς δεν αγοραζεις ενφιλντ για τους λογους που εγραψες .Ηενφιλντ ειναι πρωτη μοστρα στο καβουρυ που λεει ο σοφος λαος.Οσο για της γκομενες ξερεις ποσες την ζαχαρωνουνε Και πως την διατηρης ετσι και νουρια και τι ομορφη που ειναι και το πιτσι πιτσι παει λεγοντας.Να δης τι εχει να γινει τωρα που ανακατασκευαζεις την δικια σου δεν θα προλαβενεις σου λεω. Και επιμενω .ειναι η πιο ομορφη απο ολες .εχει φτηνα σερβις ανταλακτικα .ειναι σκυλι αντοχης αν την προσεχεις και δεν τι σκιζεις .και αν εισαι σε νησι λογικο ειναι να εμφανιζονται καποια μικροπροβληματα σκουριας που διορθωνονται.Κουραστηκα να με ρωτανε στα φαναρια ρε φιλε του 55 ειναι. πως την διατηρης ετσι.Οχι παιδια του2008 ειναι και κατασκευαζετε συνεχως απο το1955.
Δημοσιεύτηκε
ρε παιδιά μερικά πράγματα παραφράζονται
ο άνθρωπος ρωτάει πως είναι η ζωή με μια enfiled και εμείς του απαντάμε αν είχαμε να δώσουμε κάτι παραπάνω θα παίρναμε την  w800 την motoguzzi η τα σουτιέν (triumph)
μα δεν ρώτησε το/τα παλικαριά πια από όλες θα παίρναμε ρωτήσανε τη εστί enfield στην ζωή μας
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Brancaleone link=topic=273.msg2117#msg2117 date=1300782847]

Υ.Γ.2. Με κόστος αγοράς απο 1500€-3000€ ένα παλιό μοντέλο μόνο υπερτιμημένο δεν το λές. Σκέψου ότι για να αποκτήσεις κάτι αντίστοιχο σε BMW θέλεις γύρω στα 8.000€ και με κόστος συντήρησης πολύ μεγαλύτερο. Μιλάμε πάντα για χομπίστες που γουστάρουν κλασσικά μηχανάκια.
[/quote]

Το υπερτιμημένο πάει για την καινούργια….
Αλλά και για την παλιά μεταχειρισμένη με 5 και 6 χρόνια φορτωμένη και 3000€ πολλά είναι….καλά για τα 1500€ δεν μιλάω είναι σχετικά καλή τιμή.
Πάραυτα είναι καλό που γίνεται η συζήτηση μιας και βγαίνει τελικά και το συμπέρασμα για ποιον τελικά είναι ή όχι μία Enfield….
Όσον αφόρα τα BMW….ναι θα δώσεις αρκετά αν και τα θεωρώ πολλά τα 8000€ …περί τα 5000€ παίζουν τα R51…….τα 8000€ θα τα ζητήσει κανείς που έχει πιστοποιητικό γνησιότητας τέλειο φτιαγμένο και είναι ψώνιο .

[quote author=Brancaleone link=topic=273.msg2117#msg2117 date=1300782847]
1όν: Δεν έχει ιδέα τι θέλει και πάει με μια αγορά να καλύψει όλες του τις ανάγκες. Αυτό δυστυχώς δεν γίνεται. Μπορεί να δώσει αρκετά παραπάνω και να πάρει μοτοσυκλέτες αρκετά ποιο καλοφτιαγμένες, ίσως τα χρώμια τους να γυαλίζουν καλύτερα, σίγουρα οι κινητήρες τους θα είναι ποιό δυνατοί και τα φρένα τους καλύτερα, αλλά και αυτές δεν προσφέρουν τα πάντα, και το κόστος συντήρησης τους είναι διόλου ευκαταφρόνητο.
[/quote]

Και πόσο δηλαδή είναι το κόστος συντήρησης μίας άλλης μηχανής…..ξέρουμε?
Και για πια μηχανή μιλάμε?
Πόσο είναι το κόστος συντήρησης στην αντιπροσωπεία, το service  στα 5000km και στα 10000km για την Enfield?
και πόσο για μία άλλη ή κάποιες άλλες μηχανές?
[quote author=Brancaleone link=topic=273.msg2117#msg2117 date=1300782847]

Υ.Γ.2. Με κόστος αγοράς απο 1500€-3000€ ένα παλιό μοντέλο μόνο υπερτιμημένο δεν το λές. Σκέψου ότι για να αποκτήσεις κάτι αντίστοιχο σε BMW θέλεις γύρω στα 8.000€ και με κόστος συντήρησης πολύ μεγαλύτερο. Μιλάμε πάντα για χομπίστες που γουστάρουν κλασσικά μηχανάκια.
[/quote]

Συμφωνούμε πως είναι για χόμπι….μόνο που με αυτά τα λεφτά και λίγα παραπάνω μπορείς να έχεις μία άλλη μηχανή που δεν θα είναι στην γραμμή παραγωγής μεν από 1955, θα είναι όμως πραγματικά κλασσική μιας και θα καλύπτει τις προϋποθέσεις για να ονομαστεί έτσι(ηλικίας, γνησιότητας, πιστοποίησης)…………..Honda ή Suzuki ή bmw…και άλλα πολλά.
Μάλιστα θα είναι αρκετά ποιο αξιόπιστη….. πάρα πολύ ποιο αξιόπιστη, και πιο λειτουργική.
Αν πάλι πας σε καινούργια ………Bonneville ή W800 ή V7…..τότε σίγουρα θα έχεις λυμένο το πρόβλημα της αξιοπιστίας…και ένα all time classic look……γιατί όχι.

Τελικά αν η Enfield δεν καλύπτει την ανάγκη της μόστρας, μετακίνησης, εξυπηρέτησης, γκομενοπαγήδας…….τι ανάγκη θα καλύπτει πέραν του ακριβού παιχνιδιού?
Του λύνω και δένω σπίτι μου αν έχω χρόνο, και αν δεν πάρει μπροστά δεν έγινε και τίποτα…?
Του βάζω συνέχεια λεφτά για να έχω κάτι να παίζω?
…..χόμπι δηλαδή και τίποτα άλλο…..
Δημοσιεύτηκε
Νομιζω ΝΙΚΟ ειμασταν κατατοπιστικοτατη με τον ΦΙΛΟ  τον ΜΠΙΛΥ.για τα υπερ και τα κατα μιας ΕΝΦΙΛΝΤ και τα υπερ ειναι περισσοτερα απο τα κατα ,γιαυτο και ειμαστε κατοχοι  ΕΝΦΙΛΝΤ Τωρα ο καθενας ερμηνευει κατα το δοκουν αυτα που γραφονται.Εμενα καποιοι μπορει να με κατηγορησουν οτι μεροληπτω υπερ της ενφιλντ ,και ειναι αληθεια αφου ειμαι καψουρης απο το1991 ασχετα αν για λογους που εχω πει την απεκτησα το 2008.
Δημοσιεύτηκε
[quote]Και πόσο δηλαδή είναι το κόστος συντήρησης μίας άλλης μηχανής…..ξέρουμε?
Και για πια μηχανή μιλάμε?
Πόσο είναι το κόστος συντήρησης στην αντιπροσωπεία, το service  στα 5000km και στα 10000km για την Enfield?
και πόσο για μία άλλη ή κάποιες άλλες μηχανές?
[/quote]
Το κόστος των ανταλλακτικών της Enfield είναι πολύ φτηνότερο απο τα αντιστοιχα άλλων εταιριών.
Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες 500cc που να βρίσκεις κύλινδρο και πιστόνι με 120€;

[quote]Συμφωνούμε πως είναι για χόμπι….μόνο που με αυτά τα λεφτά και λίγα παραπάνω μπορείς να έχεις μία άλλη μηχανή που δεν θα είναι στην γραμμή παραγωγής μεν από 1955, θα είναι όμως πραγματικά κλασσική μιας και θα καλύπτει τις προϋποθέσεις για να ονομαστεί έτσι(ηλικίας, γνησιότητας, πιστοποίησης)…………..Honda ή Suzuki ή bmw…και άλλα πολλά.
Μάλιστα θα είναι αρκετά ποιο αξιόπιστη….. πάρα πολύ ποιο αξιόπιστη, και πιο λειτουργική.
Αν πάλι πας σε καινούργια ………Bonneville ή W800 ή V7…..τότε σίγουρα θα έχεις λυμένο το πρόβλημα της αξιοπιστίας…και ένα all time classic look……γιατί όχι.[/quote]

Δεν διαφωνώ, αν μου έλεγαν σου χαρίζω μια EFI ή ένα Bonneville θα διάλεγα χωρίς σκέψη τη Bonnie για τους λόγους που αναφέρεις.
Έχω οδηγήσει άλλωστε τόσο την Bonneville όσο και τη Breva και τη Griso και όσο το θυμάμαι επιστρέφει το χαμόγελο που προσφέρει η ροπή τους...
Όμως δεν μου τη χαρίζουν και αν ήμουν υποχρεωμένος να διαθέσω 10.000€ για μοτοσυκλέτα πιθανότατα θα διάλεγα μια άλλη (BMW GS800 ή το TIGER800).
Θεωρώ ότι τόσο η EFI όσο και η Bonneville είναι υπερτιμημένες.
Για μένα η EFI θα έπρεπε να έχει το πολύ 5.000€ και η Bonnie 7.000€, αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το μάρκετινγκ των εταιριών.

Είναι πολλοί παράγοντες που καθορίζουν αν μια αγορά είναι συμφέρουσα ή όχι, άλλοι υποκειμενικοί άλλοι αντικειμενικοί.
Παρόλα αυτά η διαφορά 6.000€ με 9.000€ είναι μεγάλη. (περίπου όσο κάνει ένα καλό 300άρι σκούτερ! Τυχαίο; Δεν νομίζω....)
Επίσης εκείνοι που κοιτάνε απο Enfield μεριά ενδιαφέρονται συνήθως για κλασσικά ευρωπαϊκα μέχρι το 1960 και όχι γιαπωνέζικα 1970-1980 που είναι άλλο στύλ.

[quote]Τελικά αν η Enfield δεν καλύπτει την ανάγκη της μόστρας, μετακίνησης, εξυπηρέτησης, γκομενοπαγήδας…….τι ανάγκη θα καλύπτει πέραν του ακριβού παιχνιδιού?
Του λύνω και δένω σπίτι μου αν έχω χρόνο, και αν δεν πάρει μπροστά δεν έγινε και τίποτα…?
Του βάζω συνέχεια λεφτά για να έχω κάτι να παίζω?
…..χόμπι δηλαδή και τίποτα άλλο…..[/quote]

Για μένα καλύπτει την ανάγκη της χαλαρής βόλτας, όταν βρίσκω χρόνο να την κάνω (που δεν έχω συχνά και γι'αυτό και αποκτά μεγαλύτερη σημασία).
Πάντα παίρνει μπροστά, και αν κάτσει καμιά στραβή και δεν λειτουργήσει κάτι θα το βρώ σε 1 λεπτό, και δεν της βάζω λεφτά επειδή μου το ζητάει αλλά επειδή θέλω.
Δημοσιεύτηκε
Έχω την efi 2 μήνες περίπου.
Δεν είχα καμία εμπειρία από μηχανές πιο πριν.

Αυτό που με τράβηξε ήταν το κλασσικό british thumper στυλ και η ιστορία της (παράγεται από το '50!!!).
Η bonnie, to guzzi και το w800 απλά δεν συγκρίνονται σε στυλ κατά τη γνώμη μου, είναι άλλη κατηγορία.

Είχα ψάξει αρκετά πριν την αγορά και γνώριζα πως αγοράζω ένα ινδικό προϊόν, κάτι που έχει καλά (χαμηλό κόστος αγοράς, ανταλλακτικών και σέρβις συγκριτικά με άλλες μάρκες) και κακά (οι γνωστές τσιπιές των Ινδών).

Αυτό που έχω να πω στους επίδοξους ενφιλντοκαβαλάρηδες είναι πως το μόνο που μετράει στην αγορά μιας bullet classic (πάντα μιλάω για την efi) είναι να έχουν αποδεχτεί την φιλοσοφία της κλασσικής μοτοσυκλέτας (χαλαρή οδήγηση κτλ.).

Η μοτοσυκλέτα είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση ειδικά μετά το στρώσιμο και δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής (αν και είναι κάπως νωρίς για να το λέω αυτό).

Να κοιτάξουν επίσης και το topic στο mybike.gr σχετικά με τις enfield. Είναι κάπου 50 σελίδες, αλλά μπορούν να μάθουν πολλά.
Δημοσιεύτηκε
...και ναι, δεν είμαι καθόλου αντικειμενικός... την έχω ερωτευτεί τη bullet!  :roll:

Και λίγο bollywood για να γελάσουμε... :cheesy:

[youtube]http://www.youtube.com/v/9dL1p5Qt2XU?fs=1&hl=el_GR[/youtube]
Δημοσιεύτηκε
σε αυτό ή σε άλλο θέμα, διάβασα πως από τεχνολογικής άποψης, ποιότητας υλικών κ.τ.λ οι R.E γενικά υστερούν άλλων μοντέλων για τον λόγο ότι απευθύνονται κυρίως στο αγοραστικό κοινό της Ινδίας (με ο,τι αυτό συνεπάγεται) .
Με δεδομένο ότι η C5 military απευθύνεται στην αμερικάνικη και ευρωπαϊκή αγορά , αφού στην Ινδία οι νόμοι τους απαγορεύουν την military σε ιδιώτες, υπάρχει διαφορά ως προς την ποιότητα (καλύτερες επιδόσεις, καλύτερα υλικά κ.τ.λ) σε σχέση με τις άλλες R.E?
Δημοσιεύτηκε
Όλα τα χρώματα της C5 της ευρώπης είναι ίδιες μοτοσυκλέτες και απευθύνονται στην Ευρώπη και ΗΠΑ  και διαφορετικές (λίγο) από τις ινδικές (οι οποίες δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη). Απλώς εκτός Ινδίας κυκλοφορεί και η military έκδοση, που το μόνο που τη κάνει μιλιταρυ είναι το χακί χρώμα. Το χακί χρώμα απαγορεύεται στην Ινδία σε ιδιωτικά οχήματα.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Brancaleone link=topic=273.msg2125#msg2125 date=1300797704]
[quote]Και πόσο δηλαδή είναι το κόστος συντήρησης μίας άλλης μηχανής…..ξέρουμε?
Και για πια μηχανή μιλάμε?
Πόσο είναι το κόστος συντήρησης στην αντιπροσωπεία, το service  στα 5000km και στα 10000km για την Enfield?
και πόσο για μία άλλη ή κάποιες άλλες μηχανές?
[/quote]
Το κόστος των ανταλλακτικών της Enfield είναι πολύ φτηνότερο απο τα αντιστοιχα άλλων εταιριών.
Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες 500cc που να βρίσκεις κύλινδρο και πιστόνι με 120€;
[/quote]
Ναι είναι αλήθεια πως είναι φθηνότερα ο κύλινδρος και το πιστόνι από αντίστοιχα άλλων εταιρειών και πολύ ποιο κακής ποιότητας επίσης…….

Ξέρει κανείς πολλές μηχανές που θέλουν άνοιγμα της κιλυνδροκεφαλης και ξεκάπνισμα κάθε 10.000km ή μάλλον με  βάση το εργοστασιακό manual, που είναι οδηγία κατασκευαστή, κάθε 8000km?
Οπότε αν το υπολογίσεις σου έρχεστε μία η άλλη, μην πω και ποιο ακριβά, μίας και στα 30.000km θα πηγαίνει το μοτέρ για το τέταρτο άνοιγμα της κιλυνδροκεφαλης σε 2000Km στα 32.000km….με ότι συνεπάγεται σε κόστος…..
Σίγουρη αλλαγή ελατηρίων πιστονιού…..
πιθανή αντικατάσταση δεύτερου πιστονιού……
πιθανά τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή οδηγών ή και βαλβίδων,
τρίψιμο ή και αλλαγή των εδρών των βαλβίδων…..και και και και ….
Δουλειές που μπορεί να τις κάνεις και από το δεύτερο άνοιγμα, αφού όταν ανοιχθεί θα πρέπει ο τεχνικός να τα ελέγξει όλα αυτά και αναλόγως την κατάσταση να προχωρήσει.
Το υπολόγισε κανείς ποτέ αυτό το κόστος?
Ακόμα και αν κάποιος κάνει μόνος του την δουλειά, το μηχανουργείο δεν το γλιτώνει ούτε και το ένα τουλάχιστον ρεκτιφιέ…..
Έχει δει κανείς οβελισμένο πιστόνι στα 17.000km ……από υπερθέρμανσή?
Συν αν υπολογίσεις το κόστος βελτίωσης των αντλιών και την τοποθέτηση καλύτερων ελατηρίων στο πιστόνι…τότε τι γίνετε?
Το πιστόνι κάνει περίπου 60€ και τα καλύτερα ελατήρια περίπου 50€, εκτός αν βάλεις τα μανήσια που είναι αμφιβόλου ποιότητας και και και και ……αααα και οι τιμές χωρίς μεταφορικά…..και φπα…..εεεεε

Ξέρει κανείς πολλές μηχανές που στα τριάντα χιλιάδες χιλιόμετρα(30.000km) κάνει όλα αυτά και ακόμα περισσότερα……
Πόσο στοιχίζουν τα εργατικά, μόνο για το λύσιμο και το δέσιμο, χωρίς τα ανταλλακτικά-αναλώσιμα στην αντιπροσωπεία?
Ποιο είναι το τελικό κόστος?
……και φυσικά πιο το αποτέλεσμα?
Ναι αν την έχεις και την συντηρείς θα πηγαίνει, αλλά όλα τα προηγούμενα ή κάποια από αυτά δεν τα γλιτώνει ο κάτοχος μίας Enfield….παλαιότερης Enfield…….αν θέλει να πηγαίνει σωστά όχι απλά να τσουλάει…..γιατί η Enfield αν δεν σπάσει η μπιέλα και με λίγη συμπίεση θα τσουλάει…..
Για την καινούργια πολλά λέγονται …….γι’αυτό λέω τα χιλιόμετρα θα δείξουν και ο χρόνος…..αυτό και μόνο….
Παρόλα αυτά οι γνωστές της Αγγλικής αν διαβάσουν προσεκτικά τα link που ανέβασα από Ινδία, θα δουν διάφορα πράγματα για την EFI.
Το κόστος των 2500€ που έχει περίπου η EFI με την Bonneville θα αντισταθμιστούν με τον καιρό……..άσε που με το Bonneville θα μπορεί να κάνει κανείς και περισσότερα…..όπως και με το W800……
Ελπίζω η EFI να μην έχει τα προβλήματα της παλιότερης……αλλά έχει και αυτή τα δικά της όπως φαίνεται.

Για το Moto guzzi δεν λέω επειδή εκείνο έχει βγάλει κάτι ψηλό πράγματα.

Σίγουρα είναι πολλοί οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή του καθενός μας για αγορά μοτοσικλέτας.
Όμως μην βαφτίζουμε και την Enfield σαν την υπέρτατη συμφέρουσα αγορά…..
Δεν είναι σωστό να μιλάω για άλλους αλλά θεωρώ πως πρέπει να λέμε αυτό που είπε και ο Κίμονας πιο πάνω …..
Την καψουρεύτηκα και συνεχίζω, ότι και να βγάλει θα την έχω…..να με τυραννάει και να την τυραννάω
Να την αγαπάω και να με αγαπάει…με όλα αυτά που κάνει….
Είναι πάθος, …..πέραν του ότι είναι χόμπι.
Δημοσιεύτηκε
Γεια  χαρά  και  από  μένα , λοιπόν  προτείνω  να  χωριστούμε  σε  δυο  κατηγορίες  1. παλαιοελφινταδες :tongue:- 2. εφουληδες. :laugh:
Κάθε  φορά  που  διαβάζω  τον  ββκη,  κατεβαίνω  κάτω  να  βεβαιωθώ  ότι  έχω  αγοράσει  την  EFI.
Aπο  ότι  συμπεραίνουμε  τελικά  όλους  μας  ενώνει  το  «πάθος»  για  τις  κύριες  (άλλος  θέλει  να  την  ρίξει  στον  βυθό, άλλος  να  την  βάλει  στο  σαλόνι  του, μίσος η έρωτας,  και  τα  δυο  είναι  πάθη).
Επαναλαμβάνω  μότο  στιλ  50ς  (χωρίς  τα  προβλήματα  της  τότε  τεχνολογίας)  είναι  μονό  ROYAL  ENFIELD  CLASSIC  500  EFI. :roll:
Σήμερα  με  τιμή  βενζίνης  κοντά  στο  1,70/λιτρο,  και  κατανάλωση  3,5/100χλμ,  υπάρχουν  μόνο  παπάκια.!  !  !
ΧΑΛΑΑΑΑΑΡΩΣΤΕ    ΚΑΙ  ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ  ΤΟΥΣ    ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ  . (αλλιώς  βόλτα  με παπάκι  η  το  λεωφορείο  διαλέξτε)
Δημοσιεύτηκε
Γνώμη μου πάντως είναι ότι ο καθένας εχει πάρει την μοτοσυκλέτα του
για τους δικούς του λόγους.Αλλος για καθημερινή μετακίνηση,αλλος για
χόμπυ,γκομενοπαγίδα,κ.τ.λ.
το ότι επιλέξαμε αυτην και όχι αλλη ο λόγος είναι ο ίδιος για όλους:
[b]σου έκανε κλικ σου την βάρεσε για τα καλά[/b] :embarrassed:


οπότε όλα τα υπόλοιπα κόστος απόκτησής,συντήρησης,προβλημάτων κτλ
έρχονται σε δεύτερη μοίρα,ειναι όπως και με τα αυτοκίνητα  όλοι θέλουν να
πάρουν μερσεντές και αουντι αλλα
βγάζουν πιο πολλά προβλήματα απο τα χιουντάει και δεν τους νοιάζει.
Ολοι λοιπόν συνειδητά αποκτήσαμε την bullet μας και είναι άδικο να παραπονιόμαστε.
Δημοσιεύτηκε
Παιδια ο πρωτος λογος και κυριοτερος που διαλεξαμε αυτην την μοτοσυκλετα ειναι ο εμφανησιακος .σιγουρα μας εκανε κλικ η κλασσικη αισθητικη της ,η οποια υσχυει και για την Ε.Φ.Ι  Τωρα εμεις που εχουμε την παλια σιγουρα μας αγγιζει οτι μηχανολογικα ειναι η ιδια απο το 1948 και ας ειναι ηδιοτροπη σαν γυναικα.Πρωσοπικα μου αρεσουν ταπαλια αντικειμενα εως παλια αυτοκινητα μοτοσυκλετες  ανακατασκευασμενα και μη εως παλια νεοκλασικα αρχοντικα.Πως ηταν η ΑΘΗΝΑ την δεκαετια του 50 και πως την καταντησαν. Ειναι αληθεια οτι αρκετα παιδια αγορασαν ενφιλντ  μη γνωριζοντας οτι υπαρχει μια διαφορετικη φιλοσοφια σε αυτην την μοτοσυκλετα, και απογοητευτηκαν,δεν φταιει ομως ηενφιλντ γιαυτο, αλλα εμεις .Τωρα για την καινουργια κακα τα ψεματα μονο η εμφανηση απο την παλια εχει μεινη , ψεκασμος ,ηλεκτρονικη ,εγκεφαλος.,δισκοφρενο,αραια διαστηματα σερβις,αξιοπιστια,ευχαριστη και ευκολοδηγητη σιγουρα μπορει να συντροφευση καποιον για χρονια ,που ομως δεν τον ενδιαφερει να βγαζει 200χιλ αλλιως πρεπει να παει αλλου
Δημοσιεύτηκε
Θελω να συμπληρωσω επειδη ημουν κατοχος μπονεβιλ 790-του 2006 σερβις 6000χιλ σχεδον μονο αλλαγη λαδιων φιλτρο κοστος 220 ευρω ημαρτον.Καταναλωση ισως επειδη ειχα και τις ελευθερες εξατμισεις 7 λιτρα στα 100 χωρις τις εξατμιςεις 6 λιτρα.Επισεις γυρω στα 18000 ισως και πιο νωρις αναλογα πως την πηγαινεις θελου αλλαγμα ολες οι φλατζες γιατι τρεχουν λαδια απιστευτο ομως αλληθινο.Εγω την εδωσα περυσι με 17000 χιλ στα 13000 ειχα αλλαξει 1 φλαττζα στον κινητηρα η οποια εσταζε λαδια και επεφταν πανω στην αλλυσιδα.Βεβαια την εδωσα λογω ανεργιας και μουμηνε.το ενφιλντ το οποιο εχω απο καινουργιο 2008. Τα λεω γιατι ολες παιδια κατι παρουσιαζουνε αλλα κριτηριο αγορας μιας μοτοσυκλετας και οχι μηχανης η σκουτερ ειναι αλλα πραγματα ,μην τα ξαναλεω.
Δημοσιεύτηκε
Ρε Κίμωνα εμένα είναι 350cc  μοντέλο 2002 στην άδεια (κανονικά είναι 2001) και έχω κάνει 50,000 χλμ και δεν έχω κάνει ποτέ ξεκαρβούνιασμα...Κ το μηχανάκι είναι μια χαρά και έχω πολύ καλή συμπίεση!!'Η εγώ είμαι πολύ τυχερός,ή αντέχουν πολύ περισσότερο οι 350άρες ή την συντηρώ καλά ή έχει γίνει πολύς λόγος για το ξεκαρβούνιασμα!!!!Σιγά μην ανοίγουμε κάθε 10-15,000 χλμ το μοτέρ!!!'Ημαρτον!!
Δημοσιεύτηκε
Αντρικο πεστα γιατι θα μας τρελανουνε.Τωρα το μανουαλ για την 500 λεει οντως ξεκαρβουνιασμα καθε 15000χιλ. για την 350 δεν ξερω.Οντως η 350 ειναι αθανατη αφου ο φιλος ο Κωστας στο  350 που ειχε εκανε συνολο 95000χιλ. και 1 ξεκαρβουνιασμα στα 50000χιλ. τι να  πω μαυτα που γραφονται.Και μιλαμε για ταπροηγουμενα μοντελα και οχι για τα Ε.Φ.Ι. ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΞΕΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΣΜΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝΝ.....
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=273.msg2157#msg2157 date=1300879046]
Αντρικο πεστα γιατι θα μας τρελανουνε.Τωρα το μανουαλ για την 500 λεει οντως ξεκαρβουνιασμα καθε 15000χιλ. για την 350 δεν ξερω.Οντως η 350 ειναι αθανατη αφου ο φιλος ο Κωστας στο  350 που ειχε εκανε συνολο 95000χιλ. και 1 ξεκαρβουνιασμα στα 50000χιλ. τι να  πω μαυτα που γραφονται.Και μιλαμε για ταπροηγουμενα μοντελα και οχι για τα Ε.Φ.Ι. ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΞΕΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΣΜΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝΝ.....
[/quote]



(ή έχει γίνει πολύς λόγος για το ξεκαρβούνιασμα!!!!Σιγά μην ανοίγουμε κάθε 10-15,000 χλμ το μοτέρ!!!'Ημαρτον!!)





ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ !    ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ !  ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ ! :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=273.msg2151#msg2151 date=1300873367]
Το μανουαλ της ενφιλντ ΒΒΚ αναφερει ξεκαπνισμα καθε 15000 χιλ.γιατι λες 8000χιλ αλλο μανουαλ εχεις εσυ
[/quote]
Αν δεις το manual που είναι στα Ελληνικά στην σελίδα 8 πρώτη παράγραφο τρίτη σειρά……
Στο πρωτότυπη που είναι στα Αγγλικά πάλι το ίδιο λέει….στην σελίδα 14 πρώτη παράγραφο…..τρίτη σειρά….
Η αναφορά που γίνεται είναι ξεκάθαρη……
«Το ξεκαρβούνιασμα κανονικά είναι απαραίτητο κάθε 8.000χιλ. και αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να μετακινηθεί ο κινητήρας από το πλαίσιο.
Η συχνότητα του ξεκαρβουνιάσματος διαφέρει ανάλογα με την χρήση της μηχανής.
Μία μηχανή που χρησιμοποιείται συχνά για κοντινές διαδρομής το χρειάζεται συχνότερα από μία άλλη που κάνει μεγάλες διαδρομές.»
Αααα και στα δύο manual, το Ελληνικό είναι μετάφραση του Αγγλικού, είναι στο πρώτο κεφάλαιο….
Δηλαδή είναι τόσο σημαντικό.
Να και το link για να το καταβάσεις και να το δεις……

[url=http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,222.0.html]http://royalenfieldclub.gr/index.php/topic,222.0.html
[/url]

ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
……..ακολουθώ οδηγίες…….

Στο manual του Pete Snidal γίνεται επίσης αναφορά……
Αυτά τα manual έχω…..

Εσύ ποιο έχεις μπορείς να δώσεις κάποιο link?

Ανδρέα δεν ξέρω σε τι επίπεδο είναι η συμπίεση του μοτέρ…..
Tην αγόρασες με μηδέν χιλιόμετρα?
Καινούργια? Ή μεταχειρισμένη?

Αυτά όποιος πιστεύει πιστεύει……..δεν θα βγάλουμε και τα μάτια μας ……
Όσο αφορά την Efi Κίμων που γι’αυτήν άνοιξε η συζήτηση εδώ…….μπείτε και διαβάστε στα link που έβαλα…έχει και φωτογραφίες…… και θα καταλάβατε……δεν θα βγάλω εγώ τα μάτια μου ούτε θα συνεχίσω…..


Ο χρόνος θα δείξει και τα χιλιόμετρα για την EFI….
Σε άλλες χώρες που έχουν κάνει πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες με EFI πολλά περισσότερα χιλιόμετρα έχουν πολλά να πουν ………


Τα λέμε
Φιλικα Νίκος κατα forum bbk
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=273.msg2150#msg2150 date=1300872980]
Θελω να συμπληρωσω επειδη ημουν κατοχος μπονεβιλ 790-του 2006 σερβις 6000χιλ σχεδον μονο αλλαγη λαδιων φιλτρο κοστος 220 ευρω ημαρτον.Καταναλωση ισως επειδη ειχα και τις ελευθερες εξατμισεις 7 λιτρα στα 100 χωρις τις εξατμιςεις 6 λιτρα.Επισεις γυρω στα 18000 ισως και πιο νωρις αναλογα πως την πηγαινεις θελου αλλαγμα ολες οι φλατζες γιατι τρεχουν λαδια απιστευτο ομως αλληθινο.Εγω την εδωσα περυσι με 17000 χιλ στα 13000 ειχα αλλαξει 1 φλαττζα στον κινητηρα η οποια εσταζε λαδια και επεφταν πανω στην αλλυσιδα.Βεβαια την εδωσα λογω ανεργιας και μουμηνε.το ενφιλντ το οποιο εχω απο καινουργιο 2008. Τα λεω γιατι ολες παιδια κατι παρουσιαζουνε αλλα κριτηριο αγορας μιας μοτοσυκλετας και οχι μηχανης η σκουτερ ειναι αλλα πραγματα ,μην τα ξαναλεω.
[/quote]



Ναι  KIMON αλλά  δεν  τα  λες  όλα,  δεν  είχε  ούτε  μια  σκουριά !(που  να  σκουριάσει  με  τόσο ορυκτέλαιο αλειμμένη).φτηνό  σέρβις (μονο  220 ΕΥΡΑ :w00t:)
Χώρια  που  είχες  αυτόματη  λίπανση  αλυσίδας,  άσε  ο  βενζινάς  της  γειτονιάς  σου  τι  χαρές  :laugh: έκανε  όταν  σε  έβλεπε,  να  λέμε  και  τα  υπέρ  μην  είστε  κολλημένοι  με  τις  ENFIELD :roll:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=ΠΑΝΑΓΟΣ link=topic=273.msg2158#msg2158 date=1300889810]
[quote author=kimon delios link=topic=273.msg2157#msg2157 date=1300879046]
Αντρικο πεστα γιατι θα μας τρελανουνε.Τωρα το μανουαλ για την 500 λεει οντως ξεκαρβουνιασμα καθε 15000χιλ. για την 350 δεν ξερω.Οντως η 350 ειναι αθανατη αφου ο φιλος ο Κωστας στο  350 που ειχε εκανε συνολο 95000χιλ. και 1 ξεκαρβουνιασμα στα 50000χιλ. τι να  πω μαυτα που γραφονται.Και μιλαμε για ταπροηγουμενα μοντελα και οχι για τα Ε.Φ.Ι. ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΞΕΚΑΡΒΟΥΝΙΑ ΣΜΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝΝ.....
[/quote]



(ή έχει γίνει πολύς λόγος για το ξεκαρβούνιασμα!!!!Σιγά μην ανοίγουμε κάθε 10-15,000 χλμ το μοτέρ!!!'Ημαρτον!!)





ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ !    ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ !  ΟΧΙ  ΑΛΛΟ  ΚΑΡΒΟΥΝΟ ! :cheesy:




[/quote]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM[/youtube]
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=273.msg2150#msg2150 date=1300872980]
Θελω να συμπληρωσω επειδη ημουν κατοχος μπονεβιλ 790-του 2006 σερβις 6000χιλ σχεδον μονο αλλαγη λαδιων φιλτρο κοστος 220 ευρω ημαρτον.Καταναλωση ισως επειδη ειχα και τις ελευθερες εξατμισεις 7 λιτρα στα 100 χωρις τις εξατμιςεις 6 λιτρα.
[/quote]

[άσχετο] Δεν ξέρω αν υπαίτιο είναι το σύστημα ψεκασμού της δικής μου Bonneville, αλλά καταναλώνω 5,5 λίτρα ανα 100 χλμ. με εξατμίσεις ελευθέρας (όχι βοσκής). Το σέρβις που ανέφερες Κίμωνα (λάδια + φίλτρο) ισούται με 80 € 4 λίτρα Mobil 1 + 14 € το φίλτρο. Σύνολο 94 €. Ποιός σου πήρε 220 €? Σημειωτέον ότι η αλλαγή λαδιών και φίλτρου δεν χρεώνεται, αυτό έλειπε δηλαδή να χρεώνουν το άνοιγμα και κλείσιμο δύο ταπών. Η Triumph στις οδηγίες λέει αλλάγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ. και έλεγχος βαλβίδων κάθε 20.000 χλμ. Το σέρβις των 20.000 λοιπόν πλησιάζει το ποσό των 250 € λόγω εργασίας. [/άσχετο]

[quote author=bbk link=topic=273.msg2159#msg2159 date=1300890655]
Εσύ ποιο έχεις μπορείς να δώσεις κάποιο link?
[/quote]

Νικόλα δες τον πίνακα της σελίδας 27, είναι το manual που δίνουν μαζί μια καινούργια Enfield.. :cm:
Το έχεις μάλιστα στα Ελληνικά, εσύ μου το έστειλες σε pdf, διότι το δικό μου όταν αγόρασα καινούργια τη μηχανή είχε χαθεί, κατά  Σαββαΐδη δικαιολογία.. :angry
Αλλά είπαμε, ο έρωτας είναι τυφλός.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.