Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

allen βίδα καβούκι

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα 

είχα πάει για καλίμπρα πέρυσι το enfield μου τέτοια εποχή  και ο μηχανικός ο άσχετος 

δεν μου πέρασε την allen βίδα που μπαίνει κάτω από το καβούκι με αποτέλεσμα το καβούκι- τιμονόπλακα  να παίρνει κλήση 

προς δεξιά και ο μπροστά τροχός ελαφρώς αριστερά. Υπάρχει τρόπος να περαστεί η allen βίδα χωρίς μπροστινό λύσιμο?

γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει κανένα μηχανικό πλην αντιπροσωπείας που να μπορέσει να μου λύσει αυτό το ζήτημα?

αναμένω προτάσεις

ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Ανδρέας αθήνα 

 

 

  • Απαντήσεις 94
  • Εμφανίσεις 8,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • 5 λεπτά πριν, noe είπε: Μα γιατί ποτέ δεν έχω δει royal να κοιτάει αριστερά,  τόσο πια συνειδητοποιημένες είναι ?   Δεν εχεις οδηγήσει τη δικια μου   Αλλα τωρα που το σ

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    44 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε: πάντως ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων σας κάποιος να προτείνει συνεργείο-τεχνικό για να μου λύσει το μπροστινό?  Στειλ

  • RE σύντροχοι τη μοτοσικλέτα πρέπει να την δούμε live, ακόμα και φωτογραφία να μας δείξει τα συμπεράσματα είναι επισφαλή.  royal enfield bullet 1976 σε έχουμε καλέσει κοντά ένα χρόνο να έρθεις να

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
8 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αυτο ειναι αλλο θεμα μην τα μπερδευουμε.Αν θελεις ανοιξε αλλο θεμα επι τουτου γιατι θα μπερδεψουμε τα μπουτια μας εδω μεσα.Παντα καλο προαιρετα σκεπτομενος τους επομενους που θα διαβαζουν το θεμα αυτο αργοτερα..

ναι εχεις δικιο σορρυ σου ανεβαζω φωτο απο καβουκι που λεω να βαλω

Δημοσιεύτηκε

Mωρε κουζουλε...

Βαλε πρωτα φωτο το δικο σου μπας και ειναι καλο ωστε να μην αλλαχτει κι αν οντως ειναι στραβο κοιταμε το μετα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Just now, Αντωνης Σταθακης είπε:

Mωρε κουζουλε...

Βαλε πρωτα φωτο το δικο σου μπας και ειναι καλο ωστε να μην αλλαχτει κι αν οντως ειναι στραβο κοιταμε το μετα.

το καβουκι το εχω εδω σπιτι αυριο που θα παρω την μηχανη θα βγαλω και θα σου στειλω την εχω κατω στο γκαραζ 

αυτο που σου εστειλα πωσ σου φαινεται?

Δημοσιεύτηκε

Σαν πρωτη φαση φαινεται πολυ καλο.Αν το εχεις τωρα στα χερια σου βγαλε το μια φωτο οοολο και ισια απο πανω.

Ριξε του και μια ματια στις τρυπες που μπαινουν τα καλαμια αν εχει καλα πασα.Και απο πανω που μπαινουν οι ταπες-βιδες και απο κατω που μπαινουν τα καλαμια.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αν και βλεπω η μυτη τησ αναποδης καρδιας οπως λες και εσυ δεν πεφτει ακριβως στην τρυπα του στεφανιου που ειναι για το φαναρι

Δημοσιεύτηκε

@royal enfield bullet 1976 Σε παρακαλώ ανέβασε τις φωτογραφίες εδω . Η gallery είναι να ανεβάζουμε φωτογραφίες μόνο από εκδηλώσεις και εκδρομές.

μετέφερε και αυτές που έχεις ανεβαση εκεί που σου λέω η σε έναν άλλον εξωτερικό παράγοντα γιατί αύριο θα τις αφαιρέσω από την Gallery .

 

ευχαριστω 

Δημοσιεύτηκε
7 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

large.DSC00003.JPG

Πολυ καλη ειναι μην τρελαινεσαι...

Δεν εχεις παρει ισια την φωτο γι'αυτο το νομιζεις αυτο.Φαινεται απο τον λαιμο οτι ειναι στραβο τραβηγμενη η φωτο.

Please βγαλε μια ισια και καθαρη ωστε να ειμαστε απολυτα σιγουροι

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
10 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

@royal enfield bullet 1976 Σε παρακαλώ ανέβασε τις φωτογραφίες εδω . Η gallery είναι να ανεβάζουμε φωτογραφίες μόνο από εκδηλώσεις και εκδρομές.

μετέφερε και αυτές που έχεις ανεβαση εκεί που σου λέω η σε έναν άλλον εξωτερικό παράγοντα γιατί αύριο θα τις αφαιρέσω από την Gallery .

 

ευχαριστω 

προσπαθησα να τισ σβησω και δεν μπορω πωσ το κανω?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Just now, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αστες θα τις σβισει ο Νικος αυριο..

οκ αντωνη χαιρετω παω για δω αρσεναλ μπαγιερν ευχαριστω και παλι

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

προσπαθησα να τισ σβησω και δεν μπορω πωσ το κανω?

αν μπορεις να τισ σβησεις ειμαι οκ δεν εχω προβλημα και παλι σορρυ 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
4 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

προσπαθησα να τισ σβησω και δεν μπορω πωσ το κανω?

αν μπορεις να τισ σβησεις ειμαι οκ δεν εχω προβλημα και παλι σορρυ 

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

προσπαθησα να τισ σβησω και δεν μπορω πωσ το κανω?

 

3 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αστες θα τις σβισει ο Νικος αυριο..

 

Δημοσιεύτηκε

Νικο σορυ αυτες οι φωτο ετσι κι αλλιος δεν μας κανουν.Αφου δεν ξερει να τις σβησει ο Ανδρεας σβησε τις εσυ.Εγω δεν τις χρειαζομαι..Ας ελπισουμε τις αυριανες να τις βαλει σωστα!

Δημοσιεύτηκε
13 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Νικο σορυ αυτες οι φωτο ετσι κι αλλιος δεν μας κανουν.Αφου δεν ξερει να τις σβησει ο Ανδρεας σβησε τις εσυ.Εγω δεν τις χρειαζομαι..Ας ελπισουμε τις αυριανες να τις βαλει σωστα!

Ναι βRE παιδί θα κάνω εγώ το καθάρισμα μην σας ανησυχούν αυτά 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.