Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

allen βίδα καβούκι

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα 

είχα πάει για καλίμπρα πέρυσι το enfield μου τέτοια εποχή  και ο μηχανικός ο άσχετος 

δεν μου πέρασε την allen βίδα που μπαίνει κάτω από το καβούκι με αποτέλεσμα το καβούκι- τιμονόπλακα  να παίρνει κλήση 

προς δεξιά και ο μπροστά τροχός ελαφρώς αριστερά. Υπάρχει τρόπος να περαστεί η allen βίδα χωρίς μπροστινό λύσιμο?

γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει κανένα μηχανικό πλην αντιπροσωπείας που να μπορέσει να μου λύσει αυτό το ζήτημα?

αναμένω προτάσεις

ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Ανδρέας αθήνα 

 

 

  • Απαντήσεις 94
  • Εμφανίσεις 8,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • 5 λεπτά πριν, noe είπε: Μα γιατί ποτέ δεν έχω δει royal να κοιτάει αριστερά,  τόσο πια συνειδητοποιημένες είναι ?   Δεν εχεις οδηγήσει τη δικια μου   Αλλα τωρα που το σ

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    44 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε: πάντως ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρων σας κάποιος να προτείνει συνεργείο-τεχνικό για να μου λύσει το μπροστινό?  Στειλ

  • RE σύντροχοι τη μοτοσικλέτα πρέπει να την δούμε live, ακόμα και φωτογραφία να μας δείξει τα συμπεράσματα είναι επισφαλή.  royal enfield bullet 1976 σε έχουμε καλέσει κοντά ένα χρόνο να έρθεις να

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Την allen βιδα μπορεις να την βαλεις και τωρα απλα για κοντρα.Αλλωστε αυτος ειναι ο λογος που υπαρχει...

Αλλα δεν θα σου ισιωσει την κατασταση!Για να ισιωσει το μπροστινο θα πρεπει να λυθει και να δεθει σωστα με οοοολες τις βιδες και θα εισαι οκ.Αρκει να μην ειναι κατι απο ολα στραβο.

Δημοσιεύτηκε

Ανδρεα νομιζω ειχαμε ξανα μιλησει για το θεμα σου οποτε η γνωμη μου ειναι να σου προτεινει καποιος απο Αθηνα αν εισαι απο εκει εναν μαστορα εκτος αντιπροσωπειας αφου δεν θες να την πας εκει και να σου την φτιαξει σωστα...Εγω θα ηθελα να δω το μηχανακι σου στην λεσχη να το φτιαχνουν τα παιδια αλλα δεν μπορω να το προτεινω μιας και ειμαι μακρια.Αν καποιος ξερει και θελετε βουρ τωρα που εχετε και παγκο εργασιας παιδες!

Δημοσιεύτηκε

Δυστηχως Ανδρεα αν εχεις στραβη τιμονοπλακα πανε οοολα μετα στραβα.Γι'αυτο η γνωμη μου ειναι να το δει ενας που γνωριζει...

Δημοσιεύτηκε

Βre μηπως δεν θα σε ενοιαζε να το βαλεις καραβι..?

Αν δεν ειναι κατι στραβο σε μια μερα θα σου το εχω ετοιμο.

Αν θελεις εχω ρεπο 4μερες.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

γεία σου αντώνη 

ναι καλά θυμάσαι πως έχουμε ξαναμιλήσει για το θέμα κρίμα που είσαι μακριά κρήτη 

και μου είχες γράψει πολλές πληροφορίες και ευχαριστώ και πάλι που ανταποκρίθηκες 

έχω μια τιμονόπλακα μεταχειρισμένη σκέφτομαι να αγοράσω και ένα σταυρό τιμονίου απο ebay

μήπως και το σώσω γιατί για καλίμπρα ή τίποτα άλλο δεν με παίρνει

μήπως είναι τα καλάμια? εκ πείρας τι μπορεί να φταίει? οι περισσότεροι που διάβασα στο forum που έχουν το ίδιο πρόβλημα σχεδόν

καταλήγουν στο θέμα τιμονόπλακας  

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
13 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

γεία σου αντώνη 

ναι καλά θυμάσαι πως έχουμε ξαναμιλήσει για το θέμα κρίμα που είσαι μακριά κρήτη 

και μου είχες γράψει πολλές πληροφορίες και ευχαριστώ και πάλι που ανταποκρίθηκες 

έχω μια τιμονόπλακα μεταχειρισμένη σκέφτομαι να αγοράσω και ένα σταυρό τιμονίου απο ebay

μήπως και το σώσω γιατί για καλίμπρα ή τίποτα άλλο δεν με παίρνει

μήπως είναι τα καλάμια? εκ πείρας τι μπορεί να φταίει? οι περισσότεροι που διάβασα στο forum που έχουν το ίδιο πρόβλημα σχεδόν

καταλήγουν στο θέμα τιμονόπλακας  

 

επίσης είχα αλλάξει παλιότερα καβούκι το αγόρασα απο την αντιπροσωπεία ολοκαίνουργιο και όταν μπήκε μου έκανε το ίδιο σκηνικό. άρα μένει τ τιμονίου ή καλάμια να αλλάξω ή καλίμπρα?

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα σε ρωτησω κατι που ειναι σημαντικο..

Οταν πατας μπροστα φρενο παιζει το τιμονι ή οχι?

Ειναι σιγουρα σωστα σφιγμενα ολα πριν βγαζουμε λανθασμενα συμπερασματα,καλιμπρας κτλ.

Δημοσιεύτηκε

Αν ειναι ολα σφιγμενα το πιο λογικο ειναι να φταιει η τιμονοπλακα.Αν η τιμονοπλακα ειναι ισια φταιει ο σκελετος,(Αν ενα απο αυτα τα δυο ειναι στραβα ολα τα αλλα ακολουθουν)τιποτε αλλο...

Και κακο βαλμενες φωλιες των ρουλεμαν να ειχες δεν θα πηγαιναν ολα τοσο στραβα.

 

Αν μου ελεγες οτι μονο απο τον σταυρο και κατω ειναι στραβο θα σου ελεγα αλλα π.χ. καλαμια,σταυρος κτλ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Να προσθεσω και κατι αλλο...το οτι ειχες παρει αλλη καινουρια τιμονοπλακα μην το εχεις περιεργο να ειναι και αυτη στραβη!Το καθε κομματι ενος enfield ειναι ξεχωριστο και μοναδικο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Nikoss Rocket είπε:

Αλλαξετα γιατί είναι φθηνά , εμένα καλημέρα μου πήρε 100€ και καινούργια τα είχα βρει 80€ εαν θυμάμαι

γεία σου νίκο

100€ και 80€ εννοείς τ τιμονιού και καλάμια?

από που τα αγόρασες? αντιπροσωπεία ή απ;o internet?

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Εγω θα σε ρωτησω κατι που ειναι σημαντικο..

Οταν πατας μπροστα φρενο παιζει το τιμονι ή οχι?

Ειναι σιγουρα σωστα σφιγμενα ολα πριν βγαζουμε λανθασμενα συμπερασματα,καλιμπρας κτλ.

όχι δεν τρεμοπαίζει το τιμόνι απλά κατευθύνει τα χέρια μου και ελαφρώς προς τα δεξιά δηλ απο την μερία που με τραβάει και όταν οδηγώ  

Δημοσιεύτηκε
9 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

γεία σου νίκο

100€ και 80€ εννοείς τ τιμονιού και καλάμια?

από που τα αγόρασες? αντιπροσωπεία ή απ;o internet?

 

Εννοώ ότι είχα πληρώσει για καλημπρα 100€ για τα καλάμια και τον άξονα τις ροδας. Μου είπαν ότι όντος ήθελαν (δεν ήμουν μπροστά έτσι δεν έχω άποψη).

Για καινούργια δες ενδεικτικά εδώ εδώ  και εδώ .

 

δεν το είχα ψάξει πριν και θεωρώ ότι την πάτησα.

Δημοσιεύτηκε
7 λεπτά πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

όχι δεν τρεμοπαίζει το τιμόνι απλά κατευθύνει τα χέρια μου και ελαφρώς προς τα δεξιά δηλ απο την μερία που με τραβάει και όταν οδηγώ  

Αν και δεν καταλαβαίνω τι ακριβός εννοείς αν δεν κάνω λάθος όλες οι enfield ψιλό τραβάνε δλδ εαν είχες την δυνατότητα να αφήσεις τα χέρια καμία δεν πάει ευθεία.

Δημοσιεύτηκε

Εμένα πάει. Και άλλων πάει. Η καλύτερη λύση είναι να λυθεί και να ξαναδεθεί από κάποιον που ξέρει. Αν κάτι είναι στραβό θα το καταλάβετε στο δέσιμο. Γιατί να αγοράσεις τσάμπα ανταλλακτικά;

Δημοσιεύτηκε

Μα γιατί ποτέ δεν έχω δει royal να κοιτάει αριστερά,  τόσο πια συνειδητοποιημένες είναι ?:sfirigma:

Δημοσιεύτηκε
5 λεπτά πριν, noe είπε:

Μα γιατί ποτέ δεν έχω δει royal να κοιτάει αριστερά,  τόσο πια συνειδητοποιημένες είναι ?:sfirigma:

 

Δεν εχεις οδηγήσει τη δικια μου:happy-smiley41:

 

Αλλα τωρα που το σκεφτομαι, δεν νομιζω να αντέχεις τετοια ροπή :lol3:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
11 ώρες πριν, Nikoss Rocket είπε:

Εννοώ ότι είχα πληρώσει για καλημπρα 100€ για τα καλάμια και τον άξονα τις ροδας. Μου είπαν ότι όντος ήθελαν (δεν ήμουν μπροστά έτσι δεν έχω άποψη).

Για καινούργια δες ενδεικτικά εδώ εδώ  και εδώ .

 

δεν το είχα ψάξει πριν και θεωρώ ότι την πάτησα.

καλημέρα νίκο 

για καλίμπρα τα 100 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή που την έκανες? έχεις τηλέφωνο του συνεργείου μήπως?

 

 

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, royal enfield bullet 1976 είπε:

καλημέρα νίκο 

για καλίμπρα τα 100 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή που την έκανες? έχεις τηλέφωνο του συνεργείου μήπως?

 

 

Μου την είχε πάει μάστορας ((βαφεας) που έφτιαχνα την μηχανή δεν έχω το τηλ του. Άμα είναι να δώσεις 100€ γιατί δεν πέρνεις καινούργια με 80€ 

Δημοσιεύτηκε

Βre μηπως λετε αλλο πραγμα..?Νικο σε πιο σημειο της μηχανης ειχες κανει καλυμπρα?

 

Με 80euro τι θα παρει καινουρια?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Ρωταω γιατι για να κανεις καλυμπρα στον σκελετο θελει πανω απο 200ευρω ενω αν καλυμπραρεις μονο τα καλαμια αντε να δωσεις ενα 20αρικο.Τωρα εσενα γιατι σου πηρε 100 ευρω δεν ξερω.

Δημοσιεύτηκε

Εσυ παλι Ανδρεα γιατι σκεφτεσαι την καλυμπρα?Πρωτα λυνεις και μετα βλεπεις τι και πως...!!

Δημοσιεύτηκε
38 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ρωταω γιατι για να κανεις καλυμπρα στον σκελετο θελει πανω απο 200ευρω ενω αν καλυμπραρεις μονο τα καλαμια αντε να δωσεις ενα 20αρικο.Τωρα εσενα γιατι σου πηρε 100 ευρω δεν ξερω.

Εμένα Αντώνη μου έπιασαν το κολο, όταν έμαθα ότι θα δώσω 100€ είπα δεν έπαιρνα καινούργια 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.