Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5718 Αγαπητοί φίλοι, θέλω την συμβουλή σας στο εξής : Χρειάζομαι μια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξιδάκια το καλοκαίρι.Δηλάδη περίπου 20 χλμ κάθε μέρα και άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι. Τι λέτε τα βγάζει πέρα η EFI ή να πάω σε Γιαπωνέζικο ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5719 αν και δεν ειμαι σχετικός στο θέμα (θα σου απαντήσουν τα άλλα μέλη καλύτερά) πιστεύω οτι και η efi θα σε βγάλει οπως βέβαια και ο γιαπωνεζος το θέμα ειναι εσύ τη τραβά η όρεξή σου Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5720 Η καθαρά [u]προσωπική[/u] μου γνώμη: [quote author=FRED link=topic=674.msg6437#msg6437 date=1327395070] για καθημερινή χρήση [/quote] Ο TKM (Θόδωρος) ξέρω ότι χρησιμοποιεί την EFI του καθημερινά για να παέι και να έρθει από τη δουλειά του. Το ίδιο και ο Αλέκος Μαλτέζος (αντιπροσωπεία). Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι. Υπήρξε μια περίοδος (περίπου ένας μήνας) που κι εγώ την έβγαζα καθημερινά για 20 με 30 χιλιόμετρα και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Ότι είναι πιο ιδιότροπη από τα γιαπωνέζικα... είναι. Ότι θέλει πιο φροντίδα [s]και προδέρμ[/s]... θέλει. Αλλά αν είσαι διατεθιμένος να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις, δε νομίζω να έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. [i]Το θέμα είναι να το θέλεις και να το γουστάρεις. Από εκεί και πέρα όλα λύνονται.[/i] [quote author=FRED link=topic=674.msg6437#msg6437 date=1327395070] και κοντινά ταξιδάκια... άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι. [/quote] Στον τομέα ταξίδια, οι enfield (παλιές και καινούριες) έχουν αποδείξει ότι δεν μασάνε. Το Νάυπλιο το έχουν για προθέρμανση. Το 2011 πήγα 3 φορές Καλαμάτα, Βόλο και Λιβαδειά... Δεν είναι άνετες σαν τις γιαπωνέζικες, ούτε τόσο γήγορες βέβαια (η EFI ταξιδεύει άνετα με 95-110km/h). Το ερώτημα είναι αν θα έχεις και [s]συνεπιβάτη[/s] συνοδηγό. Εγώ συνήθως έχω μουρμούρα.. :embarrassed: δεν είναι και πολύ αναπαυτικές στα ταξίδια για το δεύτερο άτομο. Πάλι ισχυέι: [i]Το θέμα είναι να το θέλεις και να το γουστάρεις. Από εκεί και πέρα όλα λύνονται.[/i] Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5721 Ο προλαλήσας τα είπε τέλια….. ………..ταξίδι μπορείς να κάνεις με οποιοδήποτε μηχανάκι ακόμα και με παπάκι. Το θέμα είναι τι παραχωρήσεις είσαι έτοιμος να κάνεις σε ενεργητική ασφάλεια και άνεση. Στην πόλη δεν μπορείς να μετακινηθείς άνετα με οποιοδήποτε μηχανάκι που έχει πολλά κυβικά, τα λίγα κερδίζουν την σύγκριση σε ταχύτητα και ευελιξία, η Enfield κάνει γιαυτο αλλά δεν πολύ αγαπάει την κίνηση-μποτιλιάρισμα όπως άλλωστε και όλα τα αερόψυκτα, όποιας μάρκας και αν είναι…..ιντάξ????? …………η Enfield απλά δεν την αγαπά λίγο παραπάνω σε σχέση με τις άλλες….ξανά ιντάξξξξ. Είναι ευέλικτη, πεζοδρόμιο για πεζοδρόμιο δεν είχα αφήσει…….έχω την ποιο παλιά αλλά είναι το ίδιο ευέλικτη και η Efi, νομίζω πως κερδίζει η παλιά σε αυτό τον τομέα. Κατά τα τ’άλλα, ψάχνεις, βλέπεις, διαβάζεις, πάνε και σε καμία συνάντηση που κάνουν τα παιδιά στας πρωτευούσης……πρωτευουσιάνος δεν είσαι?........ :roll: Θα τις δεις από κοντά και θα έχεις καλύτερη γνώμη…..θα τι ακούσεις(μην σε παρασύρει αυτό….ιντάξξξξ?)….μπορεί να σε κάνουν και βολτουλα…… :roll: Να πάρεις μαζί σου και τουλούμπες να τους γλυκάνεις για να σου κάνουν βολτουλα ινταξξξξξ?….είναι λίγο ιδιότροποι :cheesy:…..αλλά πολύ καλά παιδιά… :cheesy: Τι είπα πάλι….είναι ιδιότροποι :roll: :tongue: :cheesy:…….λοιπόν είμαι έτοιμος…… :embarrassed: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5722 νομιζω,,,ο πιο καταληλος,,να παρεις γνωμη ,,,ειναι , νοε,, :cheesy:που εχει κι`αποτις δυο !!!!!!και για εγγλεζικη αν θες ???,,,,,λοιπον περα απο την πλακα,,σιγουρα σε καλυπτη,και για πολη και για ταξιδακια !!!με πολυ λιγες και μικρες παραχορησεις ,,,σε σχεση μ`ενα γιαπωνεζικο!!απο την αλλη ομως εχεις μια μηχανη,,που την ερωτευεσαι !!!(ασχετα αν μερικοι απο`δω μεσα τις,,,,,,,κερατωνουν !!!) :cheesy: :shake2: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5723 Για μενα φιλε αυτα που ζητας ,σε καλυπτει απολυτα η ΕΦΙ. και φυσικα δεν μοιαζεις με κανεναν ,και απο στυλ δεν παιζετε. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια Συγγραφέας comment_5724 Παιδιά ευχαριστώ για την άμμεση ανταπόκριση. Μου τονώσατε το ηθικό με τα γραφόμμενα σας. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5725 με πιανουν τα γελια γιατι εγραφα το πρωι για να σου απαντησω και τελικα βλεπω οτι δεν ΛΕΩ ΔΕΝ εστειλα το μηνυμα...χχχχχ αστα να πανε φταει η ηλικια μαλλον...παντως τα παιδια εδω με καλυψανε πληρως.....τα ειπανε ολα.....καλη αποφαση λοιπον φιλε να εχεις.. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5726 Αγαπητέ φίλε Fred όσα σου μεταφέρουν οι ανωτέρω φίλοι μου στο φόρουμ τα επικροτώ ανεπιφύλακτα, και σου τα επαναλαμβάνω κι εγώ. Από την δική μου πλευρά θα ήθελα όμως να σου προτείνω να μιλήσεις εσύ ο ίδιος με τον εαυτό σου, ν’ αναρωτηθείς τι ζητάς από μια μοτοσυκλέτα να εξετάσεις πως είναι ο τρόπος που οδηγείς την μοτοσυκλέτα σου, να ρωτήσεις τον εαυτό σου εάν είναι ένας ήρεμος άνθρωπος ή νευρικός, εάν εκνευρίζεσαι εύκολα όταν οδηγείς στους δρόμους, εάν είσαι οδηγός που τον συναρπάζει ή σπόρ μοτοσυκλέτα ή η κλασική, εάν στα ταξίδια σου είσαι γρήγορός ή περιηγητής μοτοσυκλετιστής, και εάν είσαι από τους ανθρώπους που αντικείμενα και πράγματα από το παρελθόν, έχουν θέση στην καρδιά σου. Νομίζω πως έτσι θα οδηγηθείς μόνος σου σ’ αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει. Είμαι σίγουρος και ας μη έχουμε μέχρι σήμερα γωριστεί ότι άτομα από το περιβάλλον σου που έχουν στην κατοχή τους μοτοσυκλέτες, δεν υπάρχει περίπτωση κάποια στιγμή λίγο πολύ να μη είχαν κάποιο πρόβλημα με αυτές. Εάν καταλήξεις στην αγορά μιας ενφιλντ να ξέρεις ότι και αυτή υπάγεται όμοια σ’ αυτόν τον κανόνα. Ο τρόπος συμπεριφόρας σου απέναντι της θα σου εκμηδενίζει ή διογκώνει το οποιοδήποτε πρόβλημα/τα. Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα ένα μπορούσαμε να έλθουμε σε επικοινωνία (εάν είσαι Αθήνα) και μιλούσαμε από κοντά. Εξέτασε και την περίπτωση να έλθεις στην κοπή της πίτας μας που θα γίνει στις 05-02-2011 και να γνωρισθείς με αρκετούς από εμάς. Φιλικά Ακριβοδίκαιος Ν. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5727 Γεια και χαρά και από εμένα, φίλε FRED, μπήκα και εγώ στον πειρασμό, να γράψω για την εφουλα,(EFI).είμαι ένα ευτυχής κάτοχος(και πολύ το χαίρομαι). Ακριβώς τα ιδία ερωτήματα είχα και εγώ όταν σκεφτόμουν να την πάρω, και ευτυχώς η απόκτηση της μας «βγήκε»(σε αρκετούς από εμάς) σωστή κίνηση. Σε άλλες σελίδες μπορείς να βρεις αναλυτικά ,πιθανά πλεονεκτήματα η μειονεκτήματα τους, που έχουν αναφερθεί σε διαφορές συζητήσεις μας.. Να λοιπόν μερικά EXTRA επιχειρήματα για την EFI: 1.Πρωτα θα ρωτήσεις την ψυχούλα σου, αν σου πει Ο.Κ. προχωρας ,(αν και μάλλον πρέπει να σου έχει πει την γνώμη της, για αυτό και ρωτάς EFI η γιαπωνέζο.) 2. Αν λέμε αν πάρεις γιαπωνέζο και σου βγάλει προβλήματα, που θα λες τον πόνο σου, ενώ με την EFI, υπάρχουν τόσοι συνελφινταδες ετοιμοι να σε ακουσουν. 3. Όπως, λες θελεις να κανεις και ταξιδακια, αρα θα χρειαστεις παρεα , με την Enfield θα έχεις την πιο απίθανη παρέα για να τα σχεδιάσεις και να τα πραγματοποιήσεις . Υ.Γ. Πάντως ότι χρειαστείς και θέλεις να ρωτήσεις για την efi, είμαστε στην διάθεση σου είτε με πμ. είτε με τηλεφωνική επικοινωνία. :bs: Υ.Γ.2 Ρίξε μια ματιά και εδώ[url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?board=33.0]http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?board=33.0[/url] Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5728 Γειά σου φίλε FRED, εγώ έχω μια bullet 500 mod 2000 δεξιοτάχυτη. Έχει πολλά πλεονεκτήματα όπως χαμηλό κέντρο βάρους και περιορισμένο πλάτος με αποτέλεσμα να είναι ευέλικτη στην πόλη. Απ΄την άλλη πλευρά το καλοκαίρι έκανα ένα ταξιδάκι μέχρι την Πύλο (μονοκάβαλος με κάποιες αποσκευές) και μπορώ να σου πώ ότι ήταν πολύ ικανοποιητικότερη απ΄'οτι την περίμενα. Σχετικά οικονομική και με αρκετά καλή αυτονομία (περίπου 250 χλμ). Στον τομέα της άνεσης σου προσφέρει το μέσο της κατηγορίας. Και να σκεφτείς ότι η EFI πρέπει να είναι σαφώς βελτιωμένη σε όλα της. Υ.Γ. Καμία άλλη δεν θα μαγνήτιζε τα βλέμματα όσο αυτή στο ταξιδάκι που έκανα! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5729 Εγώ δεν απαντάω, γιατί δεν θέλω να δω πάλι το ίδιο [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=273.0][b]έργο[/b][/url].. :roll: Αλλά πως να το κάνουμε, Enfield δεν είναι μόνο η μοτοσικλέτα. Ακόμα και να μην την αποκτήσεις κάτσε κοντά μας, έλα στις βόλτες μας, μοιράσου τις ιδέες σου και θα καταλάβεις πως Enfield στην ουσία σημαίνει η παρέα μας και το δέσιμό μας σαν άνθρωποι και μοτοσικλετιστές. Καλώς ήρθες λοιπόν και καλές περιπλανήσεις.. :bs: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5730 Νοε εγραψες παλι...απ΄το στομα μου το πηρες δλδ...σωστόοοοος Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25, 201214 χρόνια Συγγραφέας comment_5741 Ψάχνοντας για μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα βρήκα αρκετά «καλά» μηχανάκια, με «άλογα», με «άσπαστους» κινητήρες, με εύσημα στις κριτικές των περιοδικών, με μούρη για καφετέρια, με με με με .............. 'Ομως κανένα απο αυτά δεν μου έκανε κλίκ. Ως πρώην κάτοχος Enfield ήξερα που θα καταλήξω..... Όπως γράφει και ο Πανάγος η «ψυχούλα» μου έχει ήδη αποφασίσει. Προχωράω λοιπόν για EFI. Επί τι αποκτήση θα αναρτήσω φωτό. Αναμείνατε νέα μου. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25, 201214 χρόνια comment_5747 αντε με το καλο φιλε μας......περιμενουμε να δουμε και να μαθουμε νεα σου Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 201214 χρόνια comment_5750 fred,,,καλο κουραγιο !!!!! :cheesy: :cheesy: :cheesy:,,( να σε δουμε και σε πανεληνια !!!) Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 201214 χρόνια comment_5752 [quote author=FRED link=topic=674.msg6437#msg6437 date=1327395070] Αγαπητοί φίλοι, θέλω την συμβουλή σας.. [/quote] [quote author=FRED link=topic=674.msg6460#msg6460 date=1327494430] Ως πρώην κάτοχος Enfield ήξερα που θα καταλήξω..... [/quote] κ. Φρέντυ. Νομίζω μας πιλατεύεις ή είσαι κατάσκοπος.. :cool44: Ευτυχώς που δεν ξανοίχτηκα.. :roll: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 201214 χρόνια comment_5754 Fred κουράγιο… ΠΑΝΑΓΟ κουράγιο….. Electrobullet κουράγιο…… Noe κουράγιο…… Κουράγιο Κουράγιο Κουράγιο…… :cheesy: …….και στους λοιπούς κουράγιο…… :cheesy: Είναι δύσκολη η ανάβαση με Enfield….. :roll: :embarrassed: :cheesy: Κουράγιο… :drink Fred να τους πας και προφιτερολ……εγώ θα σας στείλω μπουγάτσα με κρέμα……ο Electrobullet μανιτάρια (από τα καλά όχι τα χρωματιστά)…… ο Πανάγος σπανακολαπατοφασουλοτυρόπιτα……… ο Noe θα φέρει πάπια Πεκίνου….για τους άλλους δεν ξέρω….. :tongue: Έ ρε γλέντιαααααααααα :azn: Fred κρυφοEnfieldακιας είσαι και δεν μας τα λες όλαααα…….μοντέλο, φωτογραφίες, ιστορικό. :cool44: ….πολλά είπα……εεεεεεεεε? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια Συγγραφέας comment_5768 Bullet 350 ,μοντέλο Β’ 99,Χρώμα νικελ-μπλέ, και μέχρι πέρυσι το Σεπτέμβρη που το έκαψα (πιστόνι-μπιέλα) σερνόμουνα στην Αθήνα για σχεδόν 3 χρόνια. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5769 [quote author=FRED link=topic=674.msg6488#msg6488 date=1327653897] Bullet 350 ,μοντέλο Β’ 99,Χρώμα νικελ-μπλέ, και μέχρι πέρυσι το Σεπτέμβρη που το έκαψα (πιστόνι-μπιέλα) σερνόμουνα στην Αθήνα για σχεδόν 3 χρόνια. [/quote] Το έχεις ακόμα? Γιατί αν το έχεις δεν θα έλεγα πως θα έπρεπε να πας σε EFI. Οι 350 είναι οι ποιο αξιόπιστες λόγο αρχικού σχεδιασμού και μπορείς με πολύ λιγότερα χρήματα να την κάνεις τέλια. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια Συγγραφέας comment_5770 Ναι την έχω.Έχεις να προτείνεις κάτι ? Σκεφτόμουνα το EFI γιατί πιστεύω ταξιδεύεις πιό άνετα. Με το 350 κανονική ταχύτητα ταξιδιού ήτανε στα 60-70 χλμ/ώρα, η οποία είναι απαγορευτική για την εθνική. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5771 Λοιπόν ξεκινάς και διαβάζεις την ενότητα [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?board=35.0]Τεχνικά θέματα / Service[/url] ¨Όμως αρχικά μας λες την έκταση της ζημιάς, αν μπορείς να την εκτιμήσεις. Έχει ανοιχτεί το μοτέρ? Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις σε όχι απαγορευτικό κόστος. Η ταχύτητα ταξιδιού της 350 είναι 80 με 90km…… Μην νομίζεις πως με την Efi θα πηγαίνεις πολύ ποιο γληγολα, το κοντέρ της κλέβει γιατί έχει μικρότερη ρόδα, 18΄΄ γαρ, οπότε μία η άλλη. Θα είσαι περίπου 10km κάτω τα οποία δεν είναι αμελητέα αλλά όχι και ο στόχος σε μία Enfield. Στην ταχύτητα αυτή γίνονται και οι περισσότερες αν όχι όλες οι εξορμήσεις μας. Από εκεί και πέρα αν θες περισσότερη τελική και ενεργητική ασφάλεια τότε αναγκαστικά πάς σε άλλη μάρκα. Αλλά κατά την γνώμη μου μπορείς να την κρατήσεις και με λίγα χρήματα(που είναι δύσκολο να βρεθούν αυτή την εποχή) να την κάνεις πλήρως λειτουργική. Για τα δεδομένα της Enfield πάντα….ιντάξξξξξ? Ααααα και μην ξεχνάς έτσι και αλλιώς με την Enfield δεν μπορείς να κινηθείς στις εθνικές οδούς με ασφάλεια, λόγο χαμηλής ταχύτητας. Η Enfield είναι μόνο για επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες το πολύ μέχρι τα 90km. Εκεί είναι το στοιχείο της. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5772 [quote author=bbk link=topic=674.msg6491#msg6491 date=1327659074] Ααααα και μην ξεχνάς έτσι και αλλιώς με την Enfield δεν μπορείς να κινηθείς στις εθνικές οδούς με ασφάλεια, λόγο χαμηλής ταχύτητας. Η Enfield είναι μόνο για επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες το πολύ μέχρι τα 90km. [/quote] Μιας και το έφερε η κουβέντα, στο ταξίδι Αθήνα - Βόλος - Αθήνα, την καταχάρηκα την Enfield, δεν ένιωσα ανασφάλεια στην εθνική αφού κινιόμουν μόνο στην βοηθητική λωρίδα κατά 80%. Δεν ενοχλούσα και δεν με ενόχλησε κανένας, πιστεύω και οι υπόλοιποι του κονβόι είμασταν στην κοσμάρα μας. Ααααα και παρά τις 12 ώρες ταξίδι (επί 2) δεν ένιωσα κούραση, αλλά μια χαλλλλλλλλαρώτητααααα..!! ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.... πότε θα το ξανακάνουμε..; πότε..; :cm: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5773 Noe…………… [u][b][size=36pt]ΚΟΥΡΑΓΙΟ[/size][/b][/u] Θα γίνει και αυτό….. :tongue: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια Συγγραφέας comment_5774 BBK ίσως έχεις δίκιο μπορεί και τελικά να αξίζει η επισκευή.Θα μιλήσω με τον μηχανικό για να δώ τι ακριβώς θέλει και βλέπουμε.............. Αναφορά
Χρειάζομαι μια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξιδάκια το καλοκαίρι.Δηλάδη περίπου 20 χλμ κάθε μέρα και άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι.
Τι λέτε τα βγάζει πέρα η EFI ή να πάω σε Γιαπωνέζικο ?