Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 201214 χρόνια comment_5718 Αγαπητοί φίλοι, θέλω την συμβουλή σας στο εξής : Χρειάζομαι μια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξιδάκια το καλοκαίρι.Δηλάδη περίπου 20 χλμ κάθε μέρα και άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι. Τι λέτε τα βγάζει πέρα η EFI ή να πάω σε Γιαπωνέζικο ? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5778 η ψαξε να βρεις μια απο τις ενεα υπολοιπες ELECTRA που υπαρχουν στην ελλαδα !!!! :cheesy: :cheesy: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27, 201214 χρόνια comment_5779 [quote]Μιας και το έφερε η κουβέντα, στο ταξίδι Αθήνα - Βόλος - Αθήνα, την καταχάρηκα την Enfield, δεν ένιωσα ανασφάλεια στην εθνική αφού κινιόμουν μόνο στην βοηθητική λωρίδα κατά 80%. Δεν ενοχλούσα και δεν με ενόχλησε κανένας,[/quote] Συμφωνώ με τον ΝΟΕ ουτε και έγω είχα κάποιο αίσθημα ανασφέλειας. Σ' αυτό το σημείο θέλω να τονίσω ότι κι εγώ οδηγούσα στήν άκρη του δρόμου δεξιά (δεν ήμουν στο κομβόϊ είχα φυγει νωρίτερα κάποιες ώρες). Ισώς έαν τολμούσα να οδηγήσω αριστερότερα τότε μάλλον θα συμφωνούσα με τον ΒΒΚ, γιατί εφ' όσον οι άλλοι οδηγοί κινούνται με 140 με 160 + πιθανόν θα ερχόμουν με Ι.Χ. στην Αθήνα. Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201214 χρόνια comment_5782 Γιάννη αν προσπαθήσει κανείς να κινηθεί με 80km στην αριστερή λωρίδα, τότε είναι σαν να θέλει να αυτοκτονήσει. Noe και Γιάννη εγώ μιλάω με βάσει την εμπειρία του ταξιδιού στην Αθήνα όπου στα 500km χιλιόμετρα αυτά πολλές φορές ενώ κινούμασταν στην βοηθητική λωρίδα, μας πέρασαν φορτηγά με συρόμενα και νταλίκες σε απόσταση αναπνοής και με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα 80km ή και 90km που είχαμε εμείς στο κοντέρ. Η εκτόπιση που ένιωσα από τον αέρα που με χτυπούσε ήταν το κάτι άλλο. Στα Τέμπη, για όσους τα ξέρουν, από την άλλη που η ταχύτητα ήταν στα πλαίσια της Enfield ήταν όλα τα λεφτά και πολύ όμορφα. Από την άλλη και με παπάκι να ήμουν πάλι το ίδιο θα ένοιωθα σε ένα τέτοιο δρόμο. Όπως και να το κάνεις το να κινείσαι σε βοηθητική λωρίδα για πολλά χιλιόμετρα δεν είναι και το καλύτερο, έτσι? Επίσης για να μην αναλωθούμε σε μία τέτοια συζήτηση…… [size=24pt] ΚΟΥΡΑΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟ [/size]........... :cheesy: :embarrassed: :azn: :tongue: :laugh: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201214 χρόνια comment_5784 [quote author=bbk link=topic=674.msg6502#msg6502 date=1327734260] Επίσης για να μην αναλωθούμε σε μία τέτοια συζήτηση…… [/quote] Κοίτα Νικόλα, ο φίλος μας ρώτησε στο αρχικό μήνυμα για ταξιδάκια μέχρι το Ναύπλιο, οπότε έχει ενδιαφέρον για όλους να περιγράψουμε πως είναι το ταξίδι με μια Enfield. Να διορθώσω στο πιο πάνω μήνυμά μου ότι δεν κινείσαι συνεχώς στην βοηθητική λωρίδα, αλλά όσο γίνεται δεξιά της δεξιάς λωρίδας εναλασσόμενος με την βοηθητική, αλλά και η βοηθητική λωρίδα στην εθνική οδό έχει αρκετό πλάτος για άνετο ταξίδι, την χρησιμοποιούσα αρκετά για να οδηγώ χαλαρά. Πάντως μου/μας έτυχαν και κάποιες (2-3) νταλίκες - πούλμαν που είχαν ταχύτητα 80-90 και χρειάστηκε να επιταχύνω στα 100-110 για να προσπεράσω, ο λόγος προσπέρασης είναι ότι δεν μπορείς να έχεις για πολλά χιλιόμετρα μπροστά σου ένα κοίτος. Εκεί λοιπόν η Enfield υστερεί, ζορίζεται και μπορεί να πάρεις την μπιέλα παραμάσχαλα (πραγματικά τη λυπάσαι), είναι καλύτερα λοιπόν να κόψεις αρκετά ταχύτητα ώστε να φύγει από μπροστά το κοίτος ή να σταματήσεις για τσιγάρο στο πρώτο πάρκινγκ. Θέμα με τον αέρα δεν είχα ώστε να με φοβίζει (πάνω κάτω τα ίδια κιλα είμαστε). Δεν θέλω να σου πάω κόντρα, ίσως είναι πολύ διαφορετικός ο τρόπος οδήγησής σου, δηλαδή αγχώδης (στις εθνικές οδούς). Εμείς στο ταξίδι στον [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=347.0][b]Βόλο[/b][/url] (τέσσερις Enfield) είχαμε απόλυτη σύμπνοια, elifain και ssav εναλάσσονταν στην ουρά και ο tolis και εγώ στην κεφαλή. Είναι πολύ σημαντικό να γίνονται αυτές οι αλλαγές ειδικά στην κεφαλή, διότι για τον πρώτο είναι πάντα πιο κουραστικό το ταξίδι. Στην επιστροφή που προστέθηκε και ο Μάνος είμασταν ακόμα καλύτερα [url=http://www.youtube.com/watch?v=1s3peaKUY24][b]Πω, πω..!! πάλι μου άνοιξε η όρεξη για ταξίδι αααααααααααχ..!![/b][/url] Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201214 χρόνια comment_5785 Συμφωνω με τον συνελφιντα ΝΟΕ[Νικο] και να συμπληρωσω καβαλαω την ενφιλντ μου και δεν βιαζομε να φτασω στον προορισμο μου,απολαυμβανω το τοπιο την φυση ,ακουω ιδονιστικα τον ηχο της μονοκυλινδρης μπουλετ μου,συνηθως μ αρεσει να βλεπω την πλατη των συνελφινταδων στις εκδρομες μας κλπ. κλπ. κλπ....Αντε να ανοιξει ο καιρος να πεσει το κρυο να αρχισουμε τις εκδρομες συντροφοι.... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201214 χρόνια comment_5786 [quote author=bbk link=topic=674.msg6502#msg6502 date=1327734260] Επίσης για να μην αναλωθούμε σε μία τέτοια συζήτηση…… [size=24pt] ΚΟΥΡΑΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟ [/size]........... :cheesy: :embarrassed: :azn: :tongue: :laugh: [/quote] ………αυτό το σχόλιο δεν είναι για να σταματήσει η συζήτηση αλλά για να σας πειράξω και μόνο…… Ήταν και είναι άτυχο ως προς την διατύπωσή του……. :sad: Οπότε συμπληρώνω αν μου επιτρέπετε…………. :bs: ………το ταξίδι με μία Enfield θέλει πολύ ΚΟΥΡΑΓΙΟ για να ολοκληρωθεί……αλλλλααα έχει και αυτό την γοητεία του. Νίκο έχεις δίκαιο, ίσως τελικά να είμαι γεμάτος άγχος σε ένα τέτοιο ταξίδι σε εθνική οδό. Όμως πραγματικά όσες φορές βγήκα σε εθνική οδό, παρότι οδηγούσα όπως και εσείς αντιμετώπισα πάρα πολλές φορές πρόβλημα με οδηγούς φορτηγών και αυτοκινήτων, που δεν πρόσεχαν ή που με προσπερνούσαν με αντικανονικό τρόπο. Από την άλλη η οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητα ως και 90km είχε πολύ περισσότερη ασφάλεια μιας και ήμασταν μέσα στο μέσο όρο ταχύτητας των άλλων οχημάτων. Χωρίς να σημαίνει πως και πάλι δεν αντιμετώπισα/αντιμετωπίσαμε προβλήματα από ασυνείδητους οδηγούς(προσπέραση πάνω στην στροφή, αντικανονική προσπέραση με επιτόπου φρενάρισμα και πολλά άλλα). Τα έχετε ζήσει φαντάζομαι όλοι στους ελληνικούς δρόμους. Οπότε επιλέγω με την Enfield να πηγαίνω από επαρχιακό δίκτυο ακόμα και αν πρέπει να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα. Είναι πολύ ποιο όμορφα, έχει εναλλαγές στην διαδρομή που σε κρατάνε σε εγρήγορση χωρίς την συνεχή μονοτονία των ατελείωτων ευθειών. Δεν κουράζετε η Enfield από το να δουλεύει σε υψηλές γιαυτη στροφές για πολύ ώρα και έχω διαρκώς αλλαγές με το γκάζι και τις ταχύτητες που μου αρέσουν περισσότερο από το μονότονο συνεχές πατ πατ πατ των ευθειών. Φυσικά όταν οδηγάω την Enfield μου δεν βιάζομαι να φτάσω αλλά απλά κάνω υπομονή απολαμβάνοντας την διαδρομή έτσι ώστε με επιμονή και κουράγιο να καταφέρνω να φτάσω….. :laugh: Οπότε και πάλι ΚΟΥΡΑΓΙΟ. :tongue: Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 201214 χρόνια comment_5787 Εχει δικιο ο συνελφιντα ββκ. οσον αφορα την οδηγησει της ενφιλντ σε επαρχιακο οδικο δυκτιο,με στροφιλικια ειναι απολαυση.Η εθνικη οδος ειναι γεγονος οτι δεν της ταιριαζει. Αναφορά
Χρειάζομαι μια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξιδάκια το καλοκαίρι.Δηλάδη περίπου 20 χλμ κάθε μέρα και άντε μέχρι το Ναύπλιο το καλοκαίρι.
Τι λέτε τα βγάζει πέρα η EFI ή να πάω σε Γιαπωνέζικο ?