Ενημερωθήκαμε από μέλος του φόρουμ (Βυρωνα ευχαριστουμε) ότι η παλιά αντιπροσωπεία δίνει έως τέλος του μήνα όλα τα ινδικά ανταλλακτικά που διαθέτουν στοκ με 50% έκπτωση.
Ειναι ευκαιρία να φτιάξετε απόθεμα σε κανένα φίλτρο λαδιού η ότι άλλο νομίζετε ότι μπορεί να χρειαστείτε.
Royal Enfield Club Hellas Team.
Παράθεση Nikoss Rocket από το φατσοβιβλίο.
Πέρασα την Παρασκευή μια βόλτα από την αντιπροσωπεία την παλιά και ενημερώθηκα ότι η έκπτωση 50% ισχύει μόνο για τα ινδικά ανταλλακτικά (όχι του Χίτσκοκ). Υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά ακόμη για τις καρμπιρατεράτες, και τις ψεκαστές. Ρεζερβουάρ, φτερά, κουτιά, μπότες, εξατμίσεις, σταυροί, ρότορες, ατέρμονες, και φυσικά ντίζες. Πάρτε τηλέφωνο αργά το μεσημέρι να ρωτήσετε τον Άλεξ. Ειδικά για όσους έχουν καρμπιρατέρ ένα μικρό στοκ με βασικά ανταλλακτικά πρέπει να υπάρχει μιας και η νέα αντιπροσωπεία δεν έχει σκοπό να μας υποστηρίξει. Βρήκα κι άλλους Ενφιλντάδες που είχαν σπεύσει στο "κάλεσμα". Ακόμα και Τραιουμφάς πήγε να δει τι γίνεται..?
Πέρασα την Παρασκευή μια βόλτα από την αντιπροσωπεία την παλιά και ενημερώθηκα ότι η έκπτωση 50% ισχύει μόνο για τα ινδικά ανταλλακτικά (όχι του Χίτσκοκ). Υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά ακόμη για τις καρμπιρατεράτες, και τις ψεκαστές. Ρεζερβουάρ, φτερά, κουτιά, μπότες, εξατμίσεις, σταυροί, ρότορες, ατέρμονες, και φυσικά ντίζες. Πάρτε τηλέφωνο αργά το μεσημέρι να ρωτήσετε τον Άλεξ. Ειδικά για όσους έχουν καρμπιρατέρ ένα μικρό στοκ με βασικά ανταλλακτικά πρέπει να υπάρχει μιας και η νέα αντιπροσωπεία δεν έχει σκοπό να μας υποστηρίξει. Βρήκα κι άλλους Ενφιλντάδες που είχαν σπεύσει στο "κάλεσμα". Ακόμα και Τραιουμφάς πήγε να δει τι γίνεται..?