Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

electra 500cc. μάι στορυ..

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και από μένα πάλι!

Πριν πολύ καιρό κοντά 6,5 μήνες είχα γράψει για ένα πρόβλημα που που είχα πάθει με την Ηλέκτρα στην Μονεμβασια! Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 

- πάντα γούσταρα να πάρω μια κλασσική -ρετρό μηχανή. Όποτε έβλεπα στο δρόμο μια Enfield χάζευα σας κοκοβιος όλο το σουλούπι και πάνω από όλα τον ήχο..φτάσανε τα χρόνια 25 πλέον να πάρω νε την σειρά μου μια Enfield. Είχα ήδη έμπειρα από steed και virago από φίλους που τις έχουν customαρει αλλά πάντα κάτι δεν με γέμιζε να πάω πάρω λαό εγώ μια αντίστοιχη. Όπως και να έχει άρχισα να ψάχνω από το car μια Enfield. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια από τις 2  τότε Ηλέκτρα που ήταν για πώληση. Με τα πολλά πολλά τις τις είδα και τις δύο από κοντά και τις οδήγησα. Η μία από τις δύο στη νέα Μάκρη ήταν σε πόλη μέτρια κατάσταση και δεν έδωσα πολύ βάση. Η δεύτερη α από την άλλη ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση  ( έτσι νόμιζα ) και σε καλή τιμή. Μετά από έλεγχο ενώς μάστορα που ασχολείται με moto guzzi στην Συγγρού ο οποίος την είχε για πούλημα την αγόρασα με κάποια λεφτά μπροστά και τα υπόλοιπα σε δόσεις. Μετά από 10 μέρες αφού είχαν βγει η άδεια καο η ασφάλεια και της είχα "πάρει τον αέρα" είπα να την δοκιμάσω για ένα πιο βαρβάτο ταξίδι. Προορισμός η Μονεμβασια. Ξεκινήσαμε με τον φίλο μου (yamaha fazer 600) από παλιά εθνική και φτάσαμε μετά από 4 ώρες Επίδαυρο. Την επόμενη μέρα πήγανε Ναύπλιο και μετά προς το μοναστήρι στον Παρνονα. Μετά το Ναύπλιο οι ταχύτητες δεν άλλαζαν και τόσο καλά και ιδιετερα από  3 σε 4, η δεν θα έμπαινε η 4 ή θα έμπαινε η 5 με αποτέλεσμα να μπουκώνει η μηχανή. Όταν φτάσαμε στο χωριό του Κοσμά 50 χιλιόμετρα πριν την Μονεμβασια η μηχανή βαράει ένα δυνατό "μπραφ" και έσβησε. Κρύος ιδρώτας με έλουσε. Την αφήνω να κρυώσει. Κοιτάω τα λάδια όλα κομπλέ, το μπουζί ήταν καινούργιο μόλις το είχα αλλάξει. Πάω να βάλω μπρος όλα εντάξει. Ξεκινάω κάνω 1 ιλι μετρό με 3 ταχύτητα άλλο ένα μπραφ. Με τα πολλά πολλά τότε γράφω στο group στο Facebook το πρόβλημα μου και με μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση από τον Αντρέα την αφήνω και παίρνω οδική. Όταν γύρισα στην Αθήνα η αντιπροσωπία θα ήταν κλειστεί για ακόμη δύο βδομάδες. Διάφοροι μάστορες είδαν την μηχανή και τελικά η Ηλέκτρα είχε βαρέσει μπιελα και συν είχε κάνει τον κύλινδρο θρύψαλα. Τι να κάνω τι να κάνω το παλικάρι που είχε την μηχανή συμφώνησε να μη του δώσω άλλα λεφτά και να φτιάξω την μηχανή. Έφερα κομμάτι κομμάτι τα νέα ανταλλακτικά από Αγγλία λόγω capital controls. Αφότου έφερα ότι ανταλλακτικό δεν είχε η αντιπροσωπία ξεκινήσαμε την κατασκευή. Η όλη διαδικασία μου πήρε ακριβώς σχεδόν 5,5 μήνες και αρκετά. .αρκετά λεφτά. Πλέον όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως η Ηλέκτρα μέσα σε 2 μήνες στα χέρια μου έχει κάνει 2000 χιλιόμετρα και συνεχίζουμε! Σιγά σιγά φτιάχνω και όλα τα φρού φρουράς το πούμε έτσι όπως εξάτμιση καθίσματα και την κάνω λίγο πιο scrambler style. 

Θα μου πείτε πολύ σωστά γιατί δεν μας ρώτησες πριν την πάρεις η γιατί δεν την τσεκαρες πριν την πληρώσεις και θα έχετε δίκιο. Στερνη μου γνώση να σε είχα πρώτα δε λένε; 

 

Υ. Γ όταν όταν την καβαλαω όμως αυτός ο ήχος που κάνει όταν παίρνει μπρος η κατεβάσω χιλιόμετρα μου "αποπληρωνει" όλη την ταλαιπωρία όλων αυτών των μηνών.

 

Υ.Γ2 Ευχαριστώ για το χρόνο σας που κάτσατε και διαβάσατε την ιστοριούλα μου. BBzKWgWuwvM

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ ελεκτρα έχω και την γουστάρω, ένα θα σου πω σε 30000 χιλ +- κοντά να έχεις τόνου σου ότι θα σου κάνει τα ίδια.

Ποσα έδωσες για την επισκευή ?

Δημοσιεύτηκε
11 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

Και εγώ ελεκτρα έχω και την γουστάρω, ένα θα σου πω σε 30000 χιλ +- κοντά να έχεις τόνου σου ότι θα σου κάνει τα ίδια.

Ποσα έδωσες για την επισκευή ?

Τι σιγουριά είναι αυτή ότι στα επόμενα 30χιλάδες θα ξαναβαρέσει;;;

Πώς βγαίνει αυτό;

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Υ. Γ όταν όταν την καβαλαω όμως αυτός ο ήχος που κάνει όταν παίρνει μπρος η κατεβάσω χιλιόμετρα μου "αποπληρωνει" όλη την ταλαιπωρία όλων αυτών των μηνών.

Χρήστο, αυτή σου η κουβέντα είναι το μεγάλο μυστικό της Royal Enfield, απλά η αίσθησή της είναι μαγική και δεν τιμάται η αξία της.

Καλά χιλιόμετρα να έχεις στο εξής και  ετοιμάσου για εκδρομές, πανελλήνιες, τη Σύναξη της Γερουσίας που κάνουμε κάθε βδομάδα, το σπίτι της Enfield που ετοιμάζουμε. Έλα  κοντά μας να γνωρίσεις κι άλλους τρελούς Ενφιλντάδες και Electroκαμμένους.

Τον από πάνω μην τον ακούς, ξέρω Electra με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα 30000 και ακόμα δεν έχει κάνει κιχ. Επίσης ένα πουλάκι μου είπε ότι έβαλες μπιέλα και κομβίο βελτιωμένα από Χιτσκοκ, οπότε να την προσέχεις και άντε γεια στα προβλήματα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι ναι όλο το μέσα είναι hitchcock. Ελπίζω να τα πούμε ξανά από κοντά με όλους σας.

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Pelucifer είπε:

Ναι ναι όλο το μέσα είναι hitchcock. Ελπίζω να τα πούμε ξανά από κοντά με όλους σας.

Ποιός μάστορης το έφτιαξε, αν δεν γίνομαι αδιάκριτος;;;

 

Δημοσιεύτηκε

Καλως ηρθες και παλι Χρηστο, τωρα ξερεις...!!! Καλα χιλιομετρα με το αναβαθμησμενο μοτορι...και μη μασας εισαι στην καλυτερη παρεα...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
25 λεπτά πριν, Gigas είπε:

Ποιός μάστορης το έφτιαξε, αν δεν γίνομαι αδιάκριτος;;;

 

Ο Γρηγόρης από την αντιπροσωπία. Έκανε πολύ καλή δουλειά. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 hour ago, Gigas είπε:

Τι σιγουριά είναι αυτή ότι στα επόμενα 30χιλάδες θα ξαναβαρέσει;;;

Πώς βγαίνει αυτό;

Φίλε μου δεν ξέρω για τα επόμενα 30000. Πάντως στο hitchcocks με τα αγγλικά αντικείμενα βεβαιώνει το site και ο κόσμος πως είναι καμπάνα η μηχανή. Ειδομεν. 

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο Pelucifer!

 

Εγω τον πέτυχα και στην αντιπροσωπία την περασμένη εβδομάδα με την Ηλέκτρα του.

Είναι μια κούκλα, πραγματικά!!

Δημοσιεύτηκε
20 ώρες πριν, Gigas είπε:

Τι σιγουριά είναι αυτή ότι στα επόμενα 30χιλάδες θα ξαναβαρέσει;;;

Πώς βγαίνει αυτό;

α. Μπορώ να το πω αυτο βάση στατιστικής  από την δικιά μου στα 60.000 είχε βαρέσει δυο φορές.

μπορει να είμαι και η μοναδική περίπτωση :think:

 

β. Σε αυτο το σημείο πονάνε η Electra κατα γενική ομολογία 

 

19 ώρες πριν, Pelucifer είπε:

Ναι ναι όλο το μέσα είναι hitchcock.

Έβαλες την ενισχυμένη μπιέλα ? 

5121d1313710478-unit-constuction-royal-e

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
20 ώρες πριν, Gigas είπε:

Τι σιγουριά είναι αυτή ότι στα επόμενα 30χιλάδες θα ξαναβαρέσει;;;

Πώς βγαίνει αυτό;

Φίλε μου δεν ξέρω για τα επόμενα 30000. Πάντως στο hitchcocks με τα αγγλικά αντικείμενα βεβαιώνει το site και ο κόσμος πως είναι καμπάνα η μηχανή. Ειδομεν. 

 

Ναι την ενισχυμένη 

Δημοσιεύτηκε
42 λεπτά πριν, Pelucifer είπε:

Ναι την ενισχυμένη 

Ηθελα να την βάλω και εγώ, τελευταία στιγμή από βλακεία μου έκανα πίσω.

Την επόμενη φορά (αν χρειαστεί) θα την βάλω και εγώ.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.