Πριν πολύ καιρό κοντά 6,5 μήνες είχα γράψει για ένα πρόβλημα που που είχα πάθει με την Ηλέκτρα στην Μονεμβασια! Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
- πάντα γούσταρα να πάρω μια κλασσική -ρετρό μηχανή. Όποτε έβλεπα στο δρόμο μια Enfield χάζευα σας κοκοβιος όλο το σουλούπι και πάνω από όλα τον ήχο..φτάσανε τα χρόνια 25 πλέον να πάρω νε την σειρά μου μια Enfield. Είχα ήδη έμπειρα από steed και virago από φίλους που τις έχουν customαρει αλλά πάντα κάτι δεν με γέμιζε να πάω πάρω λαό εγώ μια αντίστοιχη. Όπως και να έχει άρχισα να ψάχνω από το car μια Enfield. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια από τις 2 τότε Ηλέκτρα που ήταν για πώληση. Με τα πολλά πολλά τις τις είδα και τις δύο από κοντά και τις οδήγησα. Η μία από τις δύο στη νέα Μάκρη ήταν σε πόλη μέτρια κατάσταση και δεν έδωσα πολύ βάση. Η δεύτερη α από την άλλη ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση ( έτσι νόμιζα ) και σε καλή τιμή. Μετά από έλεγχο ενώς μάστορα που ασχολείται με moto guzzi στην Συγγρού ο οποίος την είχε για πούλημα την αγόρασα με κάποια λεφτά μπροστά και τα υπόλοιπα σε δόσεις. Μετά από 10 μέρες αφού είχαν βγει η άδεια καο η ασφάλεια και της είχα "πάρει τον αέρα" είπα να την δοκιμάσω για ένα πιο βαρβάτο ταξίδι. Προορισμός η Μονεμβασια. Ξεκινήσαμε με τον φίλο μου (yamaha fazer 600) από παλιά εθνική και φτάσαμε μετά από 4 ώρες Επίδαυρο. Την επόμενη μέρα πήγανε Ναύπλιο και μετά προς το μοναστήρι στον Παρνονα. Μετά το Ναύπλιο οι ταχύτητες δεν άλλαζαν και τόσο καλά και ιδιετερα από 3 σε 4, η δεν θα έμπαινε η 4 ή θα έμπαινε η 5 με αποτέλεσμα να μπουκώνει η μηχανή. Όταν φτάσαμε στο χωριό του Κοσμά 50 χιλιόμετρα πριν την Μονεμβασια η μηχανή βαράει ένα δυνατό "μπραφ" και έσβησε. Κρύος ιδρώτας με έλουσε. Την αφήνω να κρυώσει. Κοιτάω τα λάδια όλα κομπλέ, το μπουζί ήταν καινούργιο μόλις το είχα αλλάξει. Πάω να βάλω μπρος όλα εντάξει. Ξεκινάω κάνω 1 ιλι μετρό με 3 ταχύτητα άλλο ένα μπραφ. Με τα πολλά πολλά τότε γράφω στο group στο Facebook το πρόβλημα μου και με μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση από τον Αντρέα την αφήνω και παίρνω οδική. Όταν γύρισα στην Αθήνα η αντιπροσωπία θα ήταν κλειστεί για ακόμη δύο βδομάδες. Διάφοροι μάστορες είδαν την μηχανή και τελικά η Ηλέκτρα είχε βαρέσει μπιελα και συν είχε κάνει τον κύλινδρο θρύψαλα. Τι να κάνω τι να κάνω το παλικάρι που είχε την μηχανή συμφώνησε να μη του δώσω άλλα λεφτά και να φτιάξω την μηχανή. Έφερα κομμάτι κομμάτι τα νέα ανταλλακτικά από Αγγλία λόγω capital controls. Αφότου έφερα ότι ανταλλακτικό δεν είχε η αντιπροσωπία ξεκινήσαμε την κατασκευή. Η όλη διαδικασία μου πήρε ακριβώς σχεδόν 5,5 μήνες και αρκετά. .αρκετά λεφτά. Πλέον όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως η Ηλέκτρα μέσα σε 2 μήνες στα χέρια μου έχει κάνει 2000 χιλιόμετρα και συνεχίζουμε! Σιγά σιγά φτιάχνω και όλα τα φρού φρουράς το πούμε έτσι όπως εξάτμιση καθίσματα και την κάνω λίγο πιο scrambler style.
Θα μου πείτε πολύ σωστά γιατί δεν μας ρώτησες πριν την πάρεις η γιατί δεν την τσεκαρες πριν την πληρώσεις και θα έχετε δίκιο. Στερνη μου γνώση να σε είχα πρώτα δε λένε;
Υ. Γ όταν όταν την καβαλαω όμως αυτός ο ήχος που κάνει όταν παίρνει μπρος η κατεβάσω χιλιόμετρα μου "αποπληρωνει" όλη την ταλαιπωρία όλων αυτών των μηνών.
Υ.Γ2 Ευχαριστώ για το χρόνο σας που κάτσατε και διαβάσατε την ιστοριούλα μου.
Καλησπέρα και από μένα πάλι!
Πριν πολύ καιρό κοντά 6,5 μήνες είχα γράψει για ένα πρόβλημα που που είχα πάθει με την Ηλέκτρα στην Μονεμβασια! Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
- πάντα γούσταρα να πάρω μια κλασσική -ρετρό μηχανή. Όποτε έβλεπα στο δρόμο μια Enfield χάζευα σας κοκοβιος όλο το σουλούπι και πάνω από όλα τον ήχο..φτάσανε τα χρόνια 25 πλέον να πάρω νε την σειρά μου μια Enfield. Είχα ήδη έμπειρα από steed και virago από φίλους που τις έχουν customαρει αλλά πάντα κάτι δεν με γέμιζε να πάω πάρω λαό εγώ μια αντίστοιχη. Όπως και να έχει άρχισα να ψάχνω από το car μια Enfield. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια από τις 2 τότε Ηλέκτρα που ήταν για πώληση. Με τα πολλά πολλά τις τις είδα και τις δύο από κοντά και τις οδήγησα. Η μία από τις δύο στη νέα Μάκρη ήταν σε πόλη μέτρια κατάσταση και δεν έδωσα πολύ βάση. Η δεύτερη α από την άλλη ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση ( έτσι νόμιζα ) και σε καλή τιμή. Μετά από έλεγχο ενώς μάστορα που ασχολείται με moto guzzi στην Συγγρού ο οποίος την είχε για πούλημα την αγόρασα με κάποια λεφτά μπροστά και τα υπόλοιπα σε δόσεις. Μετά από 10 μέρες αφού είχαν βγει η άδεια καο η ασφάλεια και της είχα "πάρει τον αέρα" είπα να την δοκιμάσω για ένα πιο βαρβάτο ταξίδι. Προορισμός η Μονεμβασια. Ξεκινήσαμε με τον φίλο μου (yamaha fazer 600) από παλιά εθνική και φτάσαμε μετά από 4 ώρες Επίδαυρο. Την επόμενη μέρα πήγανε Ναύπλιο και μετά προς το μοναστήρι στον Παρνονα. Μετά το Ναύπλιο οι ταχύτητες δεν άλλαζαν και τόσο καλά και ιδιετερα από 3 σε 4, η δεν θα έμπαινε η 4 ή θα έμπαινε η 5 με αποτέλεσμα να μπουκώνει η μηχανή. Όταν φτάσαμε στο χωριό του Κοσμά 50 χιλιόμετρα πριν την Μονεμβασια η μηχανή βαράει ένα δυνατό "μπραφ" και έσβησε. Κρύος ιδρώτας με έλουσε. Την αφήνω να κρυώσει. Κοιτάω τα λάδια όλα κομπλέ, το μπουζί ήταν καινούργιο μόλις το είχα αλλάξει. Πάω να βάλω μπρος όλα εντάξει. Ξεκινάω κάνω 1 ιλι μετρό με 3 ταχύτητα άλλο ένα μπραφ. Με τα πολλά πολλά τότε γράφω στο group στο Facebook το πρόβλημα μου και με μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση από τον Αντρέα την αφήνω και παίρνω οδική. Όταν γύρισα στην Αθήνα η αντιπροσωπία θα ήταν κλειστεί για ακόμη δύο βδομάδες. Διάφοροι μάστορες είδαν την μηχανή και τελικά η Ηλέκτρα είχε βαρέσει μπιελα και συν είχε κάνει τον κύλινδρο θρύψαλα. Τι να κάνω τι να κάνω το παλικάρι που είχε την μηχανή συμφώνησε να μη του δώσω άλλα λεφτά και να φτιάξω την μηχανή. Έφερα κομμάτι κομμάτι τα νέα ανταλλακτικά από Αγγλία λόγω capital controls. Αφότου έφερα ότι ανταλλακτικό δεν είχε η αντιπροσωπία ξεκινήσαμε την κατασκευή. Η όλη διαδικασία μου πήρε ακριβώς σχεδόν 5,5 μήνες και αρκετά. .αρκετά λεφτά. Πλέον όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως η Ηλέκτρα μέσα σε 2 μήνες στα χέρια μου έχει κάνει 2000 χιλιόμετρα και συνεχίζουμε! Σιγά σιγά φτιάχνω και όλα τα φρού φρουράς το πούμε έτσι όπως εξάτμιση καθίσματα και την κάνω λίγο πιο scrambler style.
Θα μου πείτε πολύ σωστά γιατί δεν μας ρώτησες πριν την πάρεις η γιατί δεν την τσεκαρες πριν την πληρώσεις και θα έχετε δίκιο. Στερνη μου γνώση να σε είχα πρώτα δε λένε;
Υ. Γ όταν όταν την καβαλαω όμως αυτός ο ήχος που κάνει όταν παίρνει μπρος η κατεβάσω χιλιόμετρα μου "αποπληρωνει" όλη την ταλαιπωρία όλων αυτών των μηνών.
Υ.Γ2 Ευχαριστώ για το χρόνο σας που κάτσατε και διαβάσατε την ιστοριούλα μου.