Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 20188 χρόνια comment_55401 ο κινητηρας απο τα 750 harley ξεραμε πως ηταν made in India , τωρα ομως ????? θα μας φερουν αυτον τον κινητηρα σε νεο μοντελο enfield???? Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 20188 χρόνια Συγγραφέας comment_55402 ειναι harley τελικα ,μετατροπη απο rajputana ( ο Ινδος που κανει καστομιες ) .... Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 20188 χρόνια comment_55403 ...χαλια δεν με αρεσει...μπλιαχ μπλιαχ...!!! Αναφορά
Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 20188 χρόνια comment_55404 Κάτι μου θυμίζει εμένα αυτή η πέτρα στο νύχι.. Το συνηθίζουν οι χαρχαλεάδες... Αναφορά
ο κινητηρας απο τα 750 harley ξεραμε πως ηταν made in India ,
τωρα ομως ????? θα μας φερουν αυτον τον κινητηρα σε νεο μοντελο enfield????