Σε ένα ινδικό φόρουμ υπήρχαν κάτι φωτό από μια έκθεση της RE.
Αυτή είναι μια νέα έκδοση της G5 (παλιά electra) με καινούριο ψαλίδι, καινούρια εξάτμιση, διαφορετικό φανάρι και πίσω δισκόφρενο.
Κάτι έλεγε και για χαμηλωμένο ντεπόζιτο αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά.
Α, ναί.. και ο κινητήρας είναι μαύρος. :embarrassed:
Αυτή είναι μια νέα έκδοση της G5 (παλιά electra) με καινούριο ψαλίδι, καινούρια εξάτμιση, διαφορετικό φανάρι και πίσω δισκόφρενο.
Κάτι έλεγε και για χαμηλωμένο ντεπόζιτο αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά.
Α, ναί.. και ο κινητήρας είναι μαύρος. :embarrassed:
[url=http://postimage.org/image/cj7dn0jbr/][img]http://s15.postimage.org/cj7dn0jbr/Side_Male_WBG.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/8jowen0xx/][img]http://s10.postimage.org/8jowen0xx/Femal_Side_WG.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/3thovoxdh/][img]http://s18.postimage.org/3thovoxdh/IMAG0310.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/hy8m3nlax/][img]http://s12.postimage.org/hy8m3nlax/IMAG0308.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/g7dd4xxhf/][img]http://s13.postimage.org/g7dd4xxhf/IMAG0312.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/hc7fabjyb/][img]http://s13.postimage.org/hc7fabjyb/IMAG0311.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/8pdxdv1zr/][img]http://s15.postimage.org/8pdxdv1zr/IMAG0313.jpg[/img][/url]