Με τα πολλα, με τα λιγα, εχω βρει μια μηχανη λογικη σε τιμη, η οποια ειναι του 10' (και θελει ξεψαχνισμα για να δουμε αν το πλαισιο ειναι σωστο, η αν εχει την ταση να εκλεγει νεο παπα καθε τρεις κ λιγο (Λευκος καπνος).
Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι οτι υπαρχει αγγελια απο το ιδιο ατομο για sidecar.
Υπαρχει θεμα στην καταπονηση του μοτερ? Η ακομα χειροτερα του πλαισιου?
Ρωταω γιατι μηχανολογικα δεν γνωριζω, και θεωρω λογικο με μεγαλυτερο ρυμουλκουμενο φορτιο, και μαλιστα εκκεντρα, οτι ειναι λογικο να εχει "παρει σασι", ελπιζω οχι με την κυριολεκτικη εννοια.
Any thoughts?
Με τα πολλα, με τα λιγα, εχω βρει μια μηχανη λογικη σε τιμη, η οποια ειναι του 10' (και θελει ξεψαχνισμα για να δουμε αν το πλαισιο ειναι σωστο, η αν εχει την ταση να εκλεγει νεο παπα καθε τρεις κ λιγο (Λευκος καπνος).
Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι οτι υπαρχει αγγελια απο το ιδιο ατομο για sidecar.
Υπαρχει θεμα στην καταπονηση του μοτερ? Η ακομα χειροτερα του πλαισιου?
Ρωταω γιατι μηχανολογικα δεν γνωριζω, και θεωρω λογικο με μεγαλυτερο ρυμουλκουμενο φορτιο, και μαλιστα εκκεντρα, οτι ειναι λογικο να εχει "παρει σασι", ελπιζω οχι με την κυριολεκτικη εννοια.
Any thoughts?