Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οτι μπαινουν δυσκολα το ξερω...οχι ομως οτι υπαρχουν λογιον.

Αυτο δεν λεμε?Μην κανω και λαθος..?

 

Screenshot_20170124_150748.png

Δημοσιεύτηκε

Για αυτό σου είπα να πάρεις δύο ζευγάρια τσιμουχες. Στα παλιά μοντέλα μπαίνουν δύσκολα,  εγώ πιστεύω σε όλα.  Δηλαδή θέλει τεχνική να μπει σωστά χωρίς να τραυματιστει η τσιμουχα. 

Ήθελα να βάλω στην 350 που είναι του 1999 και ενώ τα κατάφερα στην εισαγωγής στην εξαγωγής την στραβωσα.  Δεν είχα ρεζερβα και την άφησα χωρίς τσιμουχα.  Παρηγορηθηκα πως η εξαγωγής τη θέλει την λίπανση μιας και λόγω υψηλοτερων θερμοκρασιών φθειρετε. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Δεν πειραζει..τωρα εχω παραγγειλει δυο οποτε θα το προσεξω!Θα την ζεστανω με πιστολακι πριν την βαλω κι ας ελπισω πως θα μπει.Οποτε περιμενω τα πραγματα,μεχρι τοτε ρεπο και μετα βουρ για δεσιμο και βολτες.

Ας ελπισουμε να πανε ολα καλα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
5 ώρες πριν, noe είπε:

Για αυτό σου είπα να πάρεις δύο ζευγάρια τσιμουχες. Στα παλιά μοντέλα μπαίνουν δύσκολα,  εγώ πιστεύω σε όλα.  Δηλαδή θέλει τεχνική να μπει σωστά χωρίς να τραυματιστει η τσιμουχα. 

Ήθελα να βάλω στην 350 που είναι του 1999 και ενώ τα κατάφερα στην εισαγωγής στην εξαγωγής την στραβωσα.  Δεν είχα ρεζερβα και την άφησα χωρίς τσιμουχα.  Παρηγορηθηκα πως η εξαγωγής τη θέλει την λίπανση μιας και λόγω υψηλοτερων θερμοκρασιών φθειρετε. 

Νοε τον προλαβα και προσθεσα κι αλλες...σου πηρα κι εσενα μια δωρο.Οταν με το καλο ερθει στην στελνω!Αν καταφερεις να την βαλεις χωρις να βγαλεις κεφαλη εχει καλος,αλλιως οοοοοποτε το ξανα ανοιξεις.

Δημοσιεύτηκε
9 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

σου πηρα κι εσενα μια δωρο.

Θένξ Αντώνη, αλλά θέλω να μου τη φέρεις εσύ χέρι - χέρι με ωραίο περιτύλιγμα..::):

Έχω ήδη πάρει τσιμουχάκια για όταν έκανα ξεκαρβούνιασμα στην 500άρα.

Είδα πως ήταν άψογες (μα καλά δεν καίγονται?) και δεν άλλαξα.

Γενικά  έκανα βλακείες γιατί τότε δεν γνώριζα.

Έπρεπε να τις αλλάξω (σιγά το έξοδο).

Έπρεπε να αλλάξω ελατήρια

Έπρεπε να κάνω χόνιγκ.

Παρασύρθηκα γιατί τα είδα σε καλή κατάσταση, αλλά τι κι αν βλέπεις το εργοστασιακό χόνιγκ? Το μάτι δεν είναι μικροσκόπιο για να καταλάβεις ότι οι κορυφές των χαρακιών έχουν καμπυλώσει (κοινώς γυαλίσει) οπότε όπου να 'ναι θα αρχίσει να τσιμπάει λάδια.

Δημοσιεύτηκε

Aντωνη  πουλα το trial που θα φτασει στο τετραχιλιαρο ,ασε το χωνινγκ και χωσε το τετραχιλιαρο στην swing να βρεις την υγεια σου να παρω και εγω μια με καλαθι ::):::):::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυριο θα ειναι τελικα ετοιμο το χονινγκ και αν δεν χρειαστω κατι αλλο το μηχανακι εως τωρα μου εχει παει 3.200 μαζι με αυτα που εχω παραγγειλει..

Οποτε για να παω στα 4.000 εχω ακομα ενα κενο 800ευρω που θα τα χαλασω στο κολλημα μετα το δεσιμο που θα τις κανω...:lol2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ασε και το αλλο...εδω δεν φευγει η δικια σου 4.000,θα φυγει η δικια μου!

Μην νομιζεις πως ξερουν πολλοι τι του εχεις κανει!Ασε και το αλλο..εγω απο οτι εχω καταλαβει ολοι ψαχνουν το φθηνο και κακο συντηριμενο μηχανακι λες και δεν θα τα δωσουν με το παραπανω στην πορεια...Απο την αλλη βεβαια κι εγω θα το σκεφτομουν πολυ να δωσω 4.000 για ενα enfield.Ειναι αλλιως αν σου τα τρωει σιγα σιγα κι αλλιως να τα δωσεις μαζεμενα!

Εγω το μονο που εχω να πω ειναι πως αγοραζοντας ενα enfield μεταχειρισμενο στα 2.000 φαντασου ποοοοσο θα του πιασει να το μαζεψει πηγαινοντας το σε αντιπροσωπεια αν δεν πιανουν τα χερια του..

Το δικο σου το πουλας πανω κατω στην τιμη που σου επιασε και σχετικα τα εκανες ολα μονος σου,αντε να το πηγαινες απο εδω κι απο εκει.Θα ειχε ξεπερασει τα 6.000.Οποτε Χρηστο υπομονη και για ολα υπαρχει αγοραστης.

Ααααα βρες μου να το δωσω εγω 4.000 και το παιρνω το δικο σου(ποιος ακουει τον Νοε τωρα μιας κι εχει τρεξει πιο πολυ αυτος για το μηχανακι μου!)

Δημοσιεύτηκε

...μην το ξανα πεις αυτο θα ερθει κολημποντας να σε πλακωσει στις φαπες...και μετα θα ξανα παει κολυμποντας να δεσει τον Χρησταρα σε καλαθι...:lol9:

Δημοσιεύτηκε

Και πολλά δώσατε :tongue:, εγώ την δικιά μου την πήρα με 450 ευρώ και με 850 την είχα έτοιμη μηχανικά.

Η εμφάνιση είναι γούστο του καθενός τα ποσά θα χαλάσει 

Δημοσιεύτηκε
19 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

Και πολλά δώσατε :tongue:, εγώ την δικιά μου την πήρα με 450 ευρώ και με 850 την είχα έτοιμη μηχανικά.

Η εμφάνιση είναι γούστο του καθενός τα ποσά θα χαλάσει 

καλα ,γραφε εσυ οτι την πηρες 450 και αν σε καμια διετια αποφασισεις να την πουλησεις θα δουνε τι εγραψες στο φορουμ και θα σου την ζητανε για 50 ευρω ::):::):::):

Δημοσιεύτηκε

πλεον στο car.gr στα royal enfield  η swing πωλειται στα 5500 !!!!!!! και τζαμπα την δινω ::):::):::): 40000 χλμ and the bike still rides like the wind!!!!!!

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 ώρες πριν, Nikoss Rocket είπε:

Και πολλά δώσατε :tongue:, εγώ την δικιά μου την πήρα με 450 ευρώ και με 850 την είχα έτοιμη μηχανικά.

Η εμφάνιση είναι γούστο του καθενός τα ποσά θα χαλάσει 

Χα χα...εσενα ειναι electra...!

Ααααααρα εσυ εδωσες πολλα...:lol2:

Δημοσιεύτηκε
5 λεπτά πριν, elifain είπε:

Άστους να λένε! Ζηλεύουν που δεν έχουν μαμά τσιμουχάκια στις βαλβίδες τους!:lol3:

Πες τα, πες τα, είναι ζουλιαριδες

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
21 λεπτά πριν, elifain είπε:

Άστους να λένε! Ζηλεύουν που δεν έχουν μαμά τσιμουχάκια στις βαλβίδες τους!:lol3:

Για ανοιξτε να τσεκαρετε καλου κακου...:magkas:

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Για ανοιξτε να τσεκαρετε καλου κακου...:magkas:

...ειστε συγουροι πως ο Ινδος εβαλε τα τσιμουχακια...???:lol9:

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, bbk είπε:

...ειστε συγουροι πως ο Ινδος εβαλε τα τσιμουχακια...???:lol9:

:eleos: ζουλιαριδες Electra έχουμε όχι bullet (η δικιά μου έχει σίγουρα ::):)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ελα βre πλακα κανουμε..κι εμενα οπως φανταζομαι καποιος Ελληνας ειχε βαλει το χερακι του κι οχι Ινδος!

Δημοσιεύτηκε
8 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ελα βre πλακα κανουμε..κι εμενα οπως φανταζομαι καποιος Ελληνας ειχε βαλει το χερακι του κι οχι Ινδος!

Μην το λες αυτό, δεν έχει Electra :oui: , bullet έχεις :lol2::ban:

Δημοσιεύτηκε
11 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ελα βre πλακα κανουμε..κι εμενα οπως φανταζομαι καποιος Ελληνας ειχε βαλει το χερακι του κι οχι Ινδος!

 

...και ποιος σε είπε πως έχει διαφορα...εεεεε...???

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κεφαλη ετοιμη...περιμενει τα τσιμουχακια και παμε!

 

20170125_132721.jpg

 

Πιστονι ετοιμο...περιμενει τα ελατηρια και παμε!

 

20170126_124554.jpg

 

Χονινγκ ετοιμο...μα και φυσικα η μετρηση κυλινδρου-πιστονιου εγινε και ειμαι στο 0,9.Εχει πολυ ψωμι ακομα...

Εως τωρα ολα τελεια!

 

20170126_124651.jpg

 

20170126_124737.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βρειτε μου τις ανοχες των ελατηριων που δεν τις εχω ωστε οταν φτασουν να ειμαι ετοιμος...!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.