Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτο που με τρελαινει ειναι πως ολοι εξω λενε απο 38mm-50mm...

Ενω αντιπροσωπεια και ολοι οι αλλοι στην Ελλαδα που γνωριζουν απο enfield λενε απο 20mm-30mm.

Εγω ποιον πρεπει να πιστεψω...?

Στην πρωτη φαση λογικα θα καιει λαδια ενω στην αλλη θα εχεις φοβο μην κλεισουν και τα μαμησει ολα μεσα (μετα θα καιει κι ετσι λαδια...:lol2:)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και φαντασου τωρα και την αντιπροσωπεια που απο οσο μου ειπαν στο τηλ. να τα βαλω χωρις να τα μετρησω καθως ειναι καινουρια και πως αυτοι δεν τα μετρανε ποτε...

 

Μηπως δεν ειναι τοσο σημαντικο...?

Γιατι για εμενα ειναι πολυ.

Δημοσιεύτηκε
14 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Εγω ποιον πρεπει να πιστεψω...?

 

Αντώνη θα σου μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από τα 2 αποτυχημένα ρεκτιφιέ που ακριβοπλήρωσα πριν φέρω το σετ από Αγγλία.

Την 1η φορά ο τότε μηχανικός μου πήγε με βάσει τις ιαπωνικές ανοχές στις οποίες είχε δουλέψει και βέβαια υπήρξε πρόβλημα. Αφού θα πήγαινε για νέο ρεκτιφιέ, για επιβεβαίωση ζήτησα οδηγίες από Hitchcock, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα. Και τη 2η φορά ο τότε μηχανικός μου, αλλά και άτομο που ήξερε και ξέρει τις enfield πάρα πολύ καλά θεώρησαν ότι οι ανοχές ήταν υπερβολικές και πρότειναν να μην φτάσει στο μέγιστο νούμερο αλλά στο αμέσως μικρότερο.

Η κατάληξη γνωστή. 

Δεν ρίχνω ευθύνες στον άνθρωπο εκείνο, γιατί η ερώτηση του τέθηκε τελείως θεωρητικά και επειδή δεν είχε ανάμιξη στην επισκευή. Ο μηχανικός μου όμως τι μέτρησε? 

Θα έλεγα να βρεις έναν καλό μάστορα και να πας by the book που λένε και οι Άγγλοι.

Εγώ παντως θα ακολουθούσα τις οδηγίες που δίνει ο κατασκευαστής.

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πως μπορει ομως μια αντιπροσωπεια να λεει εως 30mm κι οτι απο εκει και μετα θελουν αλλαγη...

 

Ενω στην Αγγλια να λενε πανω απο 38mm και μετα τα 50mm αλλαγη...

 

ΠΟΣΟ λεει ο κατασκευαστης!!

Ολα τα μανιουαλ που εχουμε λενε αλλα το ενα αλλα το αλλο.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον το μονο που σκεφτομαι ειναι να μετρησω και τα παλια μου ελατηρια στο ιδιο σημειο ενα ενα ωστε να βγαλω ενα πιο κοντινο αποτελεσμα...

Αν ειναι απο 0.40mm και πανω εχει δικιο ο Χιτσκοκ.

Αν ειναι εως 0.30mm αντε και λιγο πιο πανω εχουν δικιο οι Ελληνες μαστοροι enfield και η αντιπροσωπεια.

Ειναι το μονο που μπορω να σκεφτω ωστε να βγαλω το δικο μου αποτελεσμα και με βαση αυτο θα προχωρησω..!Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο ουτε πλεον εχω εμπιστοσυνη σε καποιον αφου κανεις θεωρητικα δεν ειναι απολυτα σιγουρος.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Μη τρελαίνεσαι, έχεις ζωντανά παραδείγματα. 

Τα παλιά δικά σου ελατήρια που θα μετρήσεις όπως σου είπα σε τρία διαφορετικά σημεία του κυλίνδρου σου και όπως λέει ο Χίτσκοκ μία ίντσα από το κάτω μέρος του. Μέτρα μετά και τα καινούργια.

Μετά έχεις και τη δική μου μέτρηση όταν έκανα ξεκαρβούνιασμα στα 15.000 χλμ. Τα μέτρησα και το διάκενο ήταν στις συμπίεσης τα ελατήρια 0.20 και στου λαδιού 0.30 με το ζόρι. Και μιλάμε για τις εργοστασιακές ανοχές σε σχεδόν καινούργιο κινητήρα (και με τσιμουχάκια στις βαλβίδες περικαλώ).

Με αυτά τα δεδομένα προχώρα. Περισσότερο να σε ανησυχεί η ανοχή κυλίνδρου πιστονιού (0.08-0.10).

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το οτι εσενα ηταν απο 0.20mm-0.30mm δεν το γνωριζα...

Τωρα που ξερω ομως,τουλαχιστον δεν θα το φοβηθω!

Ευχαριστω κι απ'οτι φαινετε η ανασφαλεια μου με εκανε να πολυ ασχοληθω με το θεμα.Αει στο καλο...

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το εχω σφιξει στα 3.1κιλα...αυριο ή μεθαυριο θα τσεκαρω ολες τις βιδες και θα το βαλω για λιγο μπροστα.

Μετα θα ξανασφιξω σωστα στα 3.3κιλα,ρυθμισμα βαλβιδες...και βουρ!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Θα σας πω τις ανοχες...αν παρει μπροστα αυριο!!

Ενα θα σου πω...τα παλια ελατηρια ηταν απο 0.18mm-0.20mm του λαδιου!

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, elifain είπε:

Τώρα θα θέλει στρώσιμο; Και για πόσα χλμ;

Ναι θέλει στρώσιμο γιατί έχει νέο χονιγκ και ελατήρια, έτσι θα δεσουν αρμονικά.  Για 500 χλμ. μέχρι να γλυκανουν  σωστά οι κορυφές στις χαρακιες του χονιγκ. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre εγω ετσι οπως την ζεσταινω και την παω ειναι σαν να την στρωνω παντα.Μονο που θα αλλαξω αυριο και τα λαδια και παλι στα 500χλ.Μετα παλι στα 1000 εως οτου.

Παιδες τα εβαλα οοοολα εκτος το τεποζιτο.Ειναι ετοιμο...

Το εκανα 3.3κιλα,κολες δεν εβαλα ακομα στα ψευτοκαπακα ωστε αυριο μετα την βολτα να ξανατσεκαρω τα σφιξηματα μου και τοτε θα του βαλω κολα και εκει...Ολα good!...:xara:

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αααα ξεχασα...τα εξωδα ηταν περιπου 60λιρες και πολυυυυ δουλεια δικια μου.Χονινγκ εκανα τζαμπα που βρεθηκε γνωστος στο μαγαζι,αρα και μια μπυρα που του χρωσταω.Ευρω δεν ξερω,μιας και δεν χαλασα κανενα αλλα για μετατροπη λιρας σε ευρω τωρα βαριεμαι...

Παιδια το μονο που με ζορισε πολυ,πολυ ομως ηταν να ξανα βαλω τον πυρο του πιστονιου απο το πιστονι και να περασει στην μπιελα μιας και το εκανα μονος.Φαντασου οτι εδενα τον κυλινρο στον σκελετο ωστε να καταφερω να κρεμαστει στο υψος που ακριβως ηθελα ωστε να βλεπω απο την τρυπα του πιστονιου ελευθερα και ισια την τρυπα της μπιελας...ουφ...τελειωσε!

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Βre εγω ετσι οπως την ζεσταινω και την παω ειναι σαν να την στρωνω παντα.Μονο που θα αλλαξω αυριο και τα λαδια και παλι στα 500χλ.Μετα παλι στα 1000 εως οτου.

βRE μόνο μία αλλαγή λαδιών θα κάνεις, παλάβωσες? Δεν στρώνεις όλο το μοτέρ να χρειάζεται να διώξεις τυχόν γρέζια.

Βάλτου καινούργια λάδια και τα αλλάζεις κανονικά μετά από 2500 χλμ.

6 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Παιδια το μονο που με ζορισε πολυ,πολυ ομως ηταν να ξανα βαλω τον πυρο του πιστονιου 

Χα, χα, στο είπα, βREς βοήθεια, έστω και τη γυναίκα σου. Κι εγώ έτσι την είχα πατήσει μόνος μου, πρέπει να είσαι κωλόφαρδος να πετύχεις το μπαλάντζο της μπιέλας στο πέρασμα του πιστονιού. Εδώ και με δύο άτομα μπορεί να σου βγάλει την πίστη. 

Δημοσιεύτηκε

...ευγεεεεεεεεεεεεεε Αντώνη...!!!

...εμεις με την μία βάλαμε τον πύρο ως παλιόμουτρα στην πιάτσα...!!!:happy1:

...άντε τεπόζιτο και βουρ για στρώσημο...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre αν ημουν κι εγω "εμεις" με την μια θα τον εβαζα...Αλλωστε εγω αλλου ειμαι παλιομουτρο και ο πυρος μπαινει με την πρωτη.Χι χι..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον ομως περα απο ολα το εδεσα με πολυ μερακι και υπομονη.Δεν ξερω τι αποτελεσμα θα εχω ακομα,θα δειξει.Στο μυαλο μου τα εκανα ολα και τσεκαρα οσα πιο πολλα μπορουσα ωστε να ειμαι οκ αλλα συγχρονος εψαχνα και τον λογο που μου εκαιγε λαδι.Οι βαλβιδες μου ειναι σε τελεια κατασταση...ο κυλινδρος οκ,να εφταιγε το χονινγκ...?Λιγο λοιπον απο εκει λιγο ισως και απο τα ελατηρια τα παλια...Κατι αλλο ομως που μου ειπε κι ο μηχανικος μου ψαχνοντας απο που εκαιγε λαδια μου ειπε κατι που δεν ξερω αν και κατα ποσο ισχυει αλλα ετσι οπως το λεει μπορει...

Με τον καιρο λοιπον και τις θερμοκρασιες του κυλινδρου και την κεφαλης η φλαντζα τους λεπταινει με αποτελεσμα με την συμπιεση του πιστονιου να ρουφαει ο κυλινδρος λαδια απο τις τρυπες των ωστηριων.Εχει μια λογικη μιας και στην φλαντζα δεν βρισκουμε την κολα που ειχαμε βαλει πριν...(εκει ισως να ηταν καλο να ειχε ή να φτιαχναμε ποτηρακια στην ενωση ωστε να το γλυτωναμε κι αυτο αν ισχυει).Δεν ξερω αν φταιει που ειναι χαλκος αλλα το εχει δει κι αυτο.Εγω εβαλα την αλλη φλαντζα του Χιτσκοκ με blue hulomar κολα και βλεπουμε...Τα καινουρια μου ελατηρια ειχαν διακενο 0.15mm της συμπιεσης και 0.18mm του λαδιου.Εγω τα εβαλα οπως ηταν και γι'αυτο δεν ξερω τι αποτελεσμα θα εχω αλλα με βαση τα παλια ελατηρια αλλα και την αντιπροσωπεια που τα βαζει οταν ειναι καινουρια χωρις να τα μετρησει μιας και ειναι λεει παντα ετοιμα και σωστα μετρημενα,τα εβαλα ετσι κι εγω...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.