Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...παρατηροντας περισσοτερο θα ελεγα πως ΙΣΩΣ αν εμπαιναν μεγαλητερα σωλινακια οδηγοι που εχει ο κυλινδρος, οχι πολυ περισσοτερο 4 με 5 χιλιοστα θα ελεγα εκτημω πως ειναι καλα.

...αλλα γιατι να κανεις κατι τετοιο αφου πρεπει ξα εχουμε δεδομενο την αλλαγη της φλαντζας σε καθε λυσιμο του μοτερ...!!!

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Ριξτε μια ματια στις φωτο που μολις εβγαζα την κεφαλη και ζουμαρετε στην φλαντζα να δειτε οτι ηταν τιγκα στο λαδι.

 

20170122_164209.jpg

 

Ακομα και την ωρα που βγαζω κεφαλη δειτε που σουρωνει το λαδι μονο εκει που παταει η φλαντζα...

 

20170122_163847.jpg

 

Ζουμαρετε κι εδω να δεις οοολο τα λαδακι στην φλαντζα...

 

.Οποτε παιδια παντα αλλαγη φλαντζας μετα το ανοιγμα.Μην νομιζετε βαζοντας κολλα πως ειστε οκ.

- βRE Αντώνη θυμάσαι πόσο WD40 είχες αδειάσει μέσα στα μπουζόνια για να σου ξεκολλήσει η κεφαλή?

Μήπως για αυτό το λόγο είδες βρεγμένη τη φλάντζα και μπερδεύεσαι?

Διότι λόγω του ότι ο κύλινδρος έχει χείλος που θηλυκώνει στην κεφαλή, μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο από εκεί να το ρουφήξει. 

Εκτός και έχει μπει λάθος πάχος φλάντζα ή το πιο ηλίθιο να ανοίξεις κινητήρα και να βάλεις μεταχειρισμένη, την παλιά σου.

Πριν την τελική τοποθέτηση της φλάντζας μοντάρουμε δοκιμαστικά κεφαλή - κύλινδρο και μετράμε με φίλερ το κενό που αφήνουν για τη φλάντζα. Συνήθως είναι 0,50mm, οπότε όταν έχουμε την καινούργια φλάντζα τη μετράμε κι αυτή με ένα παχύμετρο μη τυχόν και είναι πιο λεπτή. 

Όταν παραγγέλνεις φλάντζες στον Χίτσκοκ έχει  πάχη 0,50 και 1,00 mm και η πιο σπέσιαλ είναι αυτή από περμανίτη με δακτυλίδι καύσεως.

42333c.JPG

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βρε αυτην εβαλα κι εγω μετα και ειμαι οκ.Αλλα δεν ξερω για ποσο.

Το οτι περναγε λαδι απο εκει μου το ειπε απλα ο μηχανικος μου κοιτωντας βαλβιδες και παλια ελατηρια πιστονιου και ηταν ολα ενταξει.Αυτος μου ειπε πως το πιο πιθανον να εφταιγε η παλια φλαντζα.Εε με το να μου το πει μου εβαλε την ιδεα κι εψαχνα στις φωτο μου.Κατι αλλο που πιστευω οτι εχει δικιο ειναι και η καρβουνιλα πανω στο χειλος του κυλινδρου αλλα και στο εσωτερικο χειλος του θαλαμου στην κεφαλη.Για το wd40 που ειχα ριξει δεν εχεις αδικο...δεν το σκεφτηκα αλλα παλι τοσο πολυ?Εγω δυο ψιτ εκανα σε καθε μπουζονι...:happy-smiley41:

Δημοσιεύτηκε
40 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Κατι αλλο που πιστευω οτι εχει δικιο ειναι και η καρβουνιλα πανω στο χειλος του κυλινδρου αλλα και στο εσωτερικο χειλος του θαλαμου στην κεφαλη.

Επειδή τα Enfield δεν έχουν την τέλεια εφαρμογή των γιαπονέζικων, αυτή η καρβουνίλα συσσωρεύεται και ουσιαστικά σφραγίζει (γεμίζει) το τυχόν κενό. Έτσι τουλάχιστον μου είχε δικαιολογηθεί ο μάστορας - για να με ξεφορτωθεί μάλλον μετά τις επίμονες ερωτήσεις μου. Ίδιες απορίες κι ακόμη περισσότερες είχα κι εγώ. .:crazy:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι αν ειναι ετσι λοιπον τα πραγματα...η κολλα της φλαντζας που παει?Ενω εξωτερικα υπαρχει,πανω στην φλαντζα ποτε.

Στα ιαπωνεζικα που σφραγιζουν και σωστα,μολις το ξανα ανοιξεις υπαρχει η κολλα στις φλαντζες.

Δημοσιεύτηκε
Just now, Αντωνης Σταθακης είπε:

Στα ιαπωνεζικα που σφραγιζουν και σωστα,μολις το ξανα ανοιξεις υπαρχει η κολλα στις φλαντζες.

Xμμμμ, εγώ ξέρω ότι όταν είναι καινούργια η φλάντζα κανονικά δεν θέλει κόλλες (στα σύγχρονα μοτόρια).

Το ίδιο θα έπρεπε και στα δικά μας, ειδικά στη χάλκινη. Που πάει η φλαντζόκολλα, εεεεεεε?

Μήπως αυτό σημαίνει πως τζάμπα την βάζουμε? πιθανόν με τόσο σφίξιμο την ξερνάει όλη έξω και στο εσωτερικό δακτυλίδι. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτο θα το μαθω οταν το ξανα ανοιξω.Η χαλκινη πες πως επειδη ειναι λεια η επιφανεια της ισως την πεταει ολη εξω.Η φλαντζα που εβαλα ειναι σαγρε σαν ανθρακονημα.Αρα στα λακουβακια της λογικα θα πρεπει να υπαρχει η κολλα.Αν οχι...?Τι να πω..μπορει και να λιωνει,αλλα γιατι οχι κι απο εξω?Γι'αυτο αναρωτιεμαι μηπως τα ρουφαει οοολα ο κυλινδρος?

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Nαι...ολα σχεδον ηταν κλειστα.Ανοιγουν μονο Σ.Κ. απ'οτι φαινεται!Αλλα εγω δεν πηγα γι'αυτος αλλα για να ακουσω τον θορυβο της εξατμισης στο φαραγγι.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εεε να το παρω...?!

Εχει προσφορες καποια πραγματα ο Χιτσκοκ και το πουλαει 50λιρες πιο φθηνα.

 

Screenshot_20170216_185536.png

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στο description εννοει οτι εχει ταπα εεε...?

Βανακι λογικα δεν δινει μαζι του ε...?Ή αυτο το karcoma tap type εννοει το βανακι?Ναι μαλλον αυτο ειναι.Οποτε κομπλε το εχει 180λιρες+φορους+μεταφορικα...!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το θεμα μου ειναι πως με το μικρο τεποζιτο εχω γινει κολητος με τον βενζινα...κι ολα αυτα για 4-5ευρω καθε φορα.Οπως και να'χει χρειαζομαι ενα μεγαλο για εκδρομες.Το μονο που μου αρεσει σε μεγαλο ειναι το αλουμινενιο αλλα κανει 700ευρω,βαλε και μεταφορικα..αστα αλλο ενα enfield οποτε δεν αξιζει το μεγαλο αλουμινενιο.Γι'αυτο προσπαθω να βρω λυση και μιας και το εχει 180λιρες απο 265 που το ειχε,ειναι περιπου 100ευρω λιγοτερα συνολο.Οποτε μηπως αξιζει...?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

300ευρω κανει περιπου με ταπα και βανακι ολα καινουρια.Ετσι κραταω και το μικρο...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre τρελε αν παρω καποιο αλλο μεταχειρισμενο,βαλε βαψιματα και δεν ξερω τι αλλο θα χρειαστω θα μου παει περιπου μια η αλλη και ΔΕΝ θα ειναι καινουριο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Δεν θελω απο ebay.Δεν εχω παρει ποτε ΑΛΛΑ φοβαμαι και να δοκιμασω...εως τωρα οτι εχω παρει απο Χιτσκοκ ειναι ολα ισια.Ελπιζω να ειναι κι αυτο που για εμενα ειναι πολυ σημαντικο!Αν ειναι να παρω απο αλλου και θα πρεπει φανταζομαι να βαζω 5ροδελες στην μια μερια και 10στην αλλη και παλι δεν θα ερθει στα ισια του να μου λειπει...χωρις βεβαια να ειμαι και απολυτος για την κατασταση του τεποζιτου απο Χιτσκοκ αλλα θελω να πιστευω πως θα ειναι ελεγμενο.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.