Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...γεμησαμε παλιομουτρα και ντεντιμποιδες...!!!:tongue:

 

...αχ βρε παλιοκοσμε και παλιοκΕνονια...!!!:magkas:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το enfield πηρε μπροστα με την πρωτη σαν να μην της ειχα κανει τιποτα...Καλο ζεσταμα και μια μικρη και ομορφη βολτουλα 10χλμ.

Σε λιγο θα της αλλαξω λαδια μολις κρυωσει λιγο και ξανατσεκαρω ροπες.Ολα τελεια μεχρι τωρα...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον λαδια αλλαχτηκαν εχθες...

Σημερα της εκανα περιπου 50χλμ στρωτα κι ολα τελεια...

Με το να εχω ψεκασει ολες τις βιδες με wd40 πριν τις σφιξω  νομιζα πως ειχα διαρροες αλλα μετα την βολτα δεν εχω τελικα πουθενα.Στον δρομο ολα δουλευουν γλυκα και ομορφα.Συμπιεση σιγουρα περισσοτερη και τραβηγμα καλυτερο.

Παρτε κι ενα βιντεακι πριν την βολτα της.

 

 

Μολις κρυωσει εχει μπουγαδα για να φυγουν ολα τα περισια λαδια απο πανω της κι ετοιμο για εξερευνησεις..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι επιτελους η Sunday τελειωσε.Μου πηρε 3 μηνες και πανω απο οταν την αγορασα αλλα,οπως ελεγε κι ενας φιλος μας...

 

...........ΠΙΠΙΛΑ..........

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Πολύ το χάρηκα βRE Αντώνη όταν και πάλι αντίκρισα στο βίντεο σου την απαστράπτουσα κατσαρόλα σε πρώτο πλάνο.  Φυσικά χάρηκα κι όταν στο τέλος αντίκρισα το όλο καμάρι χαμόγελο σου.

Βέβαια κάπου ενδιάμεσα έκανε φασαρία μια Enfield,  αλλά δεν πειράζει. 

:crazy:

Δημοσιεύτηκε

Ξέρεις τι θέλω τώρα? Να δω την Κούλα με μεγαλύτερο μπούστο ρεζερβουάρ, όχι το κλασικό..:wink:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κατσε βre τωρα βγηκε ο ηλιος...

Εχουμε καιρο ακομα μεχρι να ερθει το καλοκαιρι.

Εχουν σειρα σκουλικια,αξονες και αντλιες μεγαλης ροης.Μετα θα θελει σιαγωνες.

Εεεε και αν ολα πηγαινουν καλα θα της (μου) το παρω δωρο...:sostos:

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...

Τοσες μερες μετα που το εφτιαξα με ετρωγε να μαθω γιατι μου εκαιγε λαδια!Οι βαλβιδες ηταν πολυ καλες,τα ελατηρια πιστονιου παλι πολυ καλα κι ελεγα μονο απο το χονινγκ αποκλειεται...

Οποτε ξεφυλισα τις φωτο την ωρα που του ανοιγα την κεφαλη.

Κι ομως παιδια ο μηχανικος μου ειχε δικιο.Τα λαδια τα εκαιγε απο την συμπιεση του πιστονιου τραβωντας το λαδι απο τις τρυπες των ωστηριων.Ο λογος φυσικα η κακια ή και καμενη φλαντζα.Αρα ισως κι αυτο μαρτυραει στο οτι δεν ειχα διαρροες απο την εξω μερια κυλινδρο κεφαλη.Αφου τα τραβαγε ολα στον θαλαμο καυσης.Ριξτε μια ματια στις φωτο που μολις εβγαζα την κεφαλη και ζουμαρετε στην φλαντζα να δειτε οτι ηταν τιγκα στο λαδι.

 

20170122_164209.jpg

 

Ακομα και την ωρα που βγαζω κεφαλη δειτε που σουρωνει το λαδι μονο εκει που παταει η φλαντζα...

 

20170122_163847.jpg

 

Ζουμαρετε κι εδω να δεις οοολο τα λαδακι στην φλαντζα...

 

20170122_163850.jpg

 

20170122_164011.jpg

 

Τελος παντων ολα καλα.Δεν νομιζω να εχει και πολυ νοημα πια αλλα εμενα μου λυθηκε η απορια.Οποτε παιδια παντα αλλαγη φλαντζας μετα το ανοιγμα.Μην νομιζετε βαζοντας κολλα πως ειστε οκ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μπορει να σκεφτει καποιος καποια πατεντα με καποιο σωληνακι να περασει απο την κεφαλη εως και τον κυλινδρο ωστε να αποκλεισουμε το ρουφιγμα λαδιου απο τα ωστηρια?Αλλα να δουλευουν κι ελευθερα τα ωστηρια....

Δημοσιεύτηκε

...εγω δεν μπορω να καταλαβω...

...η φλαντζα ειναι στεγανη, δεν εχει διαροη με την κεφαλη...

...πως σχετιζετε η ποιοτητα της φλατζας με τους οδηγους των βαλβιδων...???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οχι βre απο τους οδηγους των βαλβιδων...

Το λαδι που τρεχει απο τα κοκορακια και χυνετε για να παει στην μπανανα.Για να παει λοιπον στην μπανανα περναει απο τις δυο τρυπες που δουλευουν τα ωστηρια.Αυτες οι δυο τρυπες στην κεφαλη κι ενωση με κυλινδρο αν εχεις κακη φλαντζα με την συμπιεση του πιστονιου σου ρουφαει το λαδι με αποτελεσμα να πηγαινει πανω στο πιστονι.Εεεε αυτην την ενωση εννοω.Κυλινδρο με κεφαλη.Αν θυμηθεις καποια αλλα παλια μηχανακια ειχαν εξωτερικα δυο χρωμε σωληνακια που δουλευαν τα ωστηρια.Ενω εμας ειναι εσωτερικα αλλα οχι μονοκοματα,με αποτελεσμα αν εχεις κακη φλαντζα να ρουφαει το λαδι απο τις τρυπες ενδιαμεσα στην ενωση,να πηγαινει το λαδι πανω στην φλαντζα και μετα να περναει στον θαλαμο καυσης.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1d62041393ed6373148e946d2e14b88b.jpg

Δες αυτουνου του εργαλειου τα εξωτερικα σωληνακια που περνανε τα ωστηρια.Εεεε κατι τετοιο αλλα εμας να γινει εσωτερικα.Ετσι δεν θα φοβομαστε μηπως μας τραβηξει λαδι τουλαχιστον απο εκει...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μπραβοοοοο...

Αρα μπορουμε να σκεφτουμε ή κατι τετοιο με σωληνακι απο την κορφη της τρυπας εως κατω τον κυλινδρο ή ακομα και στην κεφαλη στην κατω μερια στις δυο αυτες τρυπες των ωστηριων να φτιαχναμε ενα χειλακι και να κουμπωνε στις τρυπες του κυλινδρου.

Ετσι θα ετρεχε ρευστο το λαδακι μας χωρις φοβο αναρροφησης απο την συμπιεση.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ενα τετοιο χειλακι αρσενικο εχει ο κυλινδρος και κουμπωνει στο θυληκο σημειο της κεφαλης.Εεε αν φτιαχναμε και δυο τετοια στην κεφαλη μας αλλα αρσενικα λογικα δεν θα ειχαμε προβλημα.Λεω εγω τωρα...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και το ερωτημα...το κανει αυτο κανεις στην κεφαλη του?ΟΧΙ.

Ενω δυο σωληνακια εγω θα τα εβαζα αν ηξερα οτι αντεχουν θερμοκρασιες και συγχρονος δουλευαν ελευθερα τα ωστηρια.Αλλα πως τα κολλας αυτα ή και ακομα πως τα σφηνωνεις?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Τα σφηνονεις οπως τα καινουργια κυλινδροχυτονια αλλα δεν ειναι ασφαλες και αυτο...!!!

 

...κατα την γνωμη μου το καλυτερο ειναι το προσεκτικο δεσιμο...!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.