Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αρα το διακενο ελατηριων στην θεση τους πανω στο πιστονι για τα 500αρια θα πρεπει να ειναι απο 0.038-0.076 μα φυσικα και για το δικο μου.

Ενω το ελατηριο του λαδιου 0.05-0.20.

Ωραια παει αυτο...τις ανοχες των ελατηριων μεσα στον κυλινδρο δεν βρισκω.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 hour ago, noe είπε:

Δεν ξέρω βRE Αντώνη, τι να πω, την μηχανή μου την είχα αγοράσει καινούργια,

ποιος της είχε βάλει τσιμουχάκια..! :erotimatiko:

Για να το λέει ο Γρηγόρης και ο Χίτσκοκ έχουν δίκιο.

Σε περίπου τρία χρόνια και βάλε που θα κάνω πάλι ξεκαρβούνιασμα θα το επιβεβαιώσω.

Όσο για τις ανοχές δες τα μανουαλ που σου έστειλα με ΠΜ.

Δεν ξερω re Νικο τι να πω...εγω δεν την πηρα καινουρια και δεν ξερω.Απο εκει και περα πως γινετε να εχουμε ζωντανο παραδειγμα εσενα και του Στεφανου αν θυμαμαι καλα κι ολοι οι αλλοι να μας λενε πως αυτα τα μοντελα δεν ειχαν.Τελος παντων αυτο δεν ειναι και τοσο σημαντικο απο οσο καταλαβαινω...εχει δεν εχει δεν παει να κανει οτι θελει!!

Εγω τις ανοχες ψαχνω κι εχω τρελαθει...:closed-topic:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μηπως ειναι αυτο που λεει piston ring end gap..?

Αν ειναι αυτο οι ανοχες ειναι ιδιες και στα τρια ελατηρια και γραφει 0.30-0.50 για τα 500cc.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Η ιστορία με τα διάκενα και η μετάφραση από ίντσες σε mm είναι δυσκολονόητες από manual σε manual.

Το μεταφρασμένο ελληνικό.

RINGS_open.jpg

και του snidal

RINGS_open2.jpg

 του snidal μεταφράζοντας τα διάκενα είναι 0.038 για νέο ελατήριο (0,04) μέχρι 0.0762 για φθαρμένο (0.08 - 0.10mm) 

Και αυτές οι πράξεις κατά προσέγγιση γιατί αυτό το έντυπο είναι δυσκολονόητο. Υποθέτουμε πως το .015" είναι 0.015" = 0.038mm και το .030" είναι 0.762mm. Άρα πάνω από 0.10mm διάκενο στα ελατήρια θα αρχίσουν να τσιμπάνε λάδι.

Τουτέστιν πρέπει κι εγώ να λύσω το μοτέρ μου..:wallbash: Πρέπει να ήμουν στον 0.20mm αν θυμάμαι καλά.. :cray:

Πως διάολο μαμώ τις ίντσες των Εγγλέζων, είχα μπερδέψει το 0.15-0.30 με mm, αααααααχ,  

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον εγώ βασίστηκα (τότε) στην ελληνική μετάφραση που λέει ότι το σωστό διάκενο πρέπει να είναι μεταξύ 0.08" - 0.12" που μεταφράζεται σε 0.20mm - 0.30mm κι έτσι έμεινα ήσυχος. Ποιο είναι το σωστό εεεεε?

Όποιος μάθει πρώτος ας το μαρτυρήσει..:anger:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πηρα την αντιπροσωπεια τηλ.και μου ειπε να τα βαλω χωρις να τα μετρησω μιας και ειναι τα Αγγλικα και ειναι μετρημενα παντα.Αυτοι οταν βαζουν λεει καινουρια δεν τα μετρανε...χα χα...αμ δε!

Το μονο που μου ειπε ο Γρηγορης ειναι πως πρεπει να ειναι ολα κατω απο 0.30mm μιας και δεν θυμοταν.Αντε τωρα βρες ακρη...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο Χιτσκοκ λεει για τα 500αρια 0.015"-0.039"...εχουμε τρελαθει..:lol4:

Πιο απ'ολα ισχυει?Κι εγω τι να κανω..?

Δημοσιεύτηκε

99,99% το σωστό διάκενο είναι του Χίτσκοκ, άρα 0.08mm - 010mm

Αν όμως μέτρησες την ανοχή κυλίνδρου με πιστόνι και την βρήκες σωστή (αλήθεια ποια είναι?) τότε βάλε μέσα τα νέα ελατήρια και μέτρησε με φίλερ να μας πεις.

Άντε γιατί και τα νεύρα μας έχουν ανοχές..:tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτος που μου εκανε το χονινγκ μου ειπε 0.09.Δεν τον ρωτησα να μου πει ακριβως γιατι μου αρκουσε αυτο που ακουσα(μ@λ@κι@ εκανα).Παντως μου ειπε οτι ειμαι οκ.

Οποτε Νοε να βαζω ενα ενα τα ελατηρια στον κυλινδρο και να μετραω με φιλερ το κενο της ενωσης των ελατηριων εε..?

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Για δες κι εσυ re Νικο το γραφει καπου στην μεση ωστε να ειμαι σιγουρος για τις ανοχες...

 

Screenshot_20170127_165726.png

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μαλιστα γραφει να το τσεκαρω στην κατω μερια του κυλινδρου και μιας κι εχω καινουρια ελατηρια να ειμαι στο ελαχιστο,οχι πιο κατω βεβαια..

Εγω θα τσεκαρω και κατω και μεση και πανω για να ειμαι οκ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο Χιτσκοκ μου ζητησε εκτος απο το μοντελο που ειναι του 2007 και μια φωτογραφια...

Εγω σαν ψωνιο του εστειλα...

Κι οριστε η απαντηση!

 

Screenshot_20170127_170620.png

 

Κι οπως καταλαβατε...αυτα τα μοντελα το λεει ξεκαθαρα πως δεν ειχαν τσιμουχακια κι οτι δεν θα τα εβαζε ουτε αυτος σε αυτον τον κινητηρα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε τσιμουχακια τελος.Δεν βαζω!!

Ειμαι ετοιμος να δεσω...μενει να μετρησω τις ανοχες των ελατηριων με φιλερ που δεν εχω...:lol2:

Οποτε Τριτη που εχω ρεπο απο την δουλεια θα το κανω και βολτα...

Δημοσιεύτηκε
27 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αυτος που μου εκανε το χονινγκ μου ειπε 0.09

Η ανοχή που δίνει ο snidal μεταξύ κυλίνδρου και πιστονιού είναι 0.004" - 0.010" = 0.10mm - 0.25mm Μεγαλύτερες ανοχές πας για ρεκτιφιέ +20, +40 και πάει λέγοντας.

Μάλλον οι ανοχές σου είναι σαν να είσαι κατακαίνουργιος, άλλωστε το μαρτυράνε το καθαρό πιστόνι και ο κύλινδρος σου δίχως αμυχές.

Προχώρα το λοιπόν. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οχι βre...Οι ανοχες πιστονι-κυλινδρος ειναι 0.075-0.011 οποτε ειμαι στην μεση.Η αντιπροσωπεια μου ειπε και 12 να εισαι ειναι οκ αλλιως μετα ρεκτιφιε λογικα +20.Ειμαι πανω στο ανοιγμα του κινητηρα σχετικα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
5 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Οχι βre...

δεν βγάζω άκρη..!!

 

piston.jpg

2 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Εεεε θελω και τα κιλα ροπης σφιξηματος της κεφαλης...

Αν θυμάμαι καλά πρώτο σφίξιμο 2,5 κιλά και μόλις βάλεις μπρος ζεσταθεί και παγώσει πάλι πας στα 3 κιλά.

Ψάξε βρε στα manual.

Συμβουλή μου είναι να αφήσεις τις κόλλες μια μέρα να στεγνώσουν πριν βάλεις μπρος, μη βιαστείς.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και πως γινετε τοτε να ειμαι εγω 9?

Εγω πηγα τον κυλινδρο για χονινγκ και μιας και τον πηγα του ειπα να μετρησει και το πιστονι για να μου πει τι παιζει...Ο Στεφανος μου ειχε πει ανοχες πιστονι-κυλινδρου απο 0.075-0.11παιρνω τηλ.και την αντιπροσωπεια και μου λεει το ιδιο αλλα και στο 12 να εισαι δεν πειραζει.Τα λεω λοιπον αυτα στο κοπελι την ωρα που τα αφησα και την αλλη μερα που τα πηρα μου λεει εισαι ακομα στο 9 μην ανησυχεις!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοε στου Σναιντερ λεει η κεφαλη 3.3κιλα.Οποτε να την σφιξω πρωτα 3 και μετα απο λιγο δουλεμα να το ξανακανω στα 3.3...τι λες!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πω πω εχω ζαλιστει απο τα νουμερα..

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Αν βρω τη φωτογραφία από το +20 πιστονι της ωμεγα που έβαλε ο ΑΛΠΙΚΟΣ έγραφε πάνω από 0.14

1 λεπτό πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Πο πο εχω ζαλιστει απο τα νουμερα..

Ναι έχω μπλέξει γιατί στην γκλάβα μου υπτανται τιμές από το 500 και το 350.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
9 λεπτά πριν, noe είπε:

Αν βρω τη φωτογραφία από το +20 πιστονι της ωμεγα που έβαλε ο ΑΛΠΙΚΟΣ έγραφε πάνω από 0.14

Ναι έχω μπλέξει γιατί στην γκλάβα μου υπτανται τιμές από το 500 και το 350.

Αυτες λες...?

 

image_0_02_05_6a81da677b6aa48c218a8902a0

 

image_0_02_05_72d1478fdbc574e7285060fc20

 

image_0_02_05_154bd7623c701d5b8cb6a3fa78

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.