Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...ευγε παλικάρημ...!!!

...το πιστόνι καθαρήστηκε τόσο καλα που φαίνετε σαν βαμένο ή καινουργιο...!!!:wink:

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχει λαδακι πανω γι'αυτο γυαλιζει...

Με τον χωρο καυσης δεν ξερω τι να κανω.Εχει ψιλο σαγρε επιφανεια και θα ηταν καλυτερο να γινει καθρεφτης ωστε να γλυτωνω παλι την πολυ καρβουνιλα αλλα φοβαμαι να το τριψω με αλοιφη.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον πειτε γνωμες.

Μιλησα με τον Στεφανο και μου λεει να μην του βαλω τσιμουχακια και πως αυτα κανονικα ειναι για συγχρονους κινητηρες,πως και μαλλον γι'αυτο τα ειχε βγαλει ο πρωτος κατοχος.

Εχω μπερδευτει...να βαλω ή να μην βαλω.?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νομιζω Νοε πως στην 350cc εχεις κανει το καλυτερο που εβαλες εστω και κατα λαθος μονο στην εισαγωγης.

Δημοσιεύτηκε
30 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

 αυτα κανονικα ειναι για συγχρονους κινητηρες

Μα φυσικά, οι electrες είναι υπερσύγχρονες!:lol9:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα...πως θα μπουν οολα αυτα στην θεση τους!!

 

20170126_151544.jpg

 

Αυτη θα ειναι απο τις αγαπημενες μου φωτογραφιες.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre κουζουλοι,αφου απο της μανας του κι εμας ειχε τσιμουχακια!Τωρα ηρθαμε απλα στο σημειο να αναρωτιομαστε αν πρεπει ή οχι για το καλο των βαλβιδων.Εσας λογο αλλης κεφαλης ισως ειναι καλυτερα να εχετε...εμας ομως ισως οχι.

Εμεις εχουμε "κακα" κεφαλια,να το ξερετε!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοε θυμισε μου μιας και θα αλλαξω λαδια και θα βγαλω το προστατευτικο κατω του κινητηρα να σου φτιαξω πατρον.

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Μιλησα με τον Στεφανο

Ποιος είναι αυτός, τον ξέρουμε..? :think:

6 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

να μην του βαλω τσιμουχακια

- Μα καλά μαλάκες είναι Ινδοί να κάνουν αυτή τη βελτίωση? Η δικιά μου που φοράει τσιμουχάκια έχει οδηγούς μαμά κίτρινους από φωσφορούχο μπρούντζο, δες λοιπόν τι οδηγούς φοράς εσύ? Αν είμαστε ίδιας χρονιάς μοντέλα (2007) πιθανόν οι οδηγοί σου να μην είναι σιδερένιοι. Αν και δεν ξέρω από πότε οι Ινδοί χρησιμοποιούσαν κίτρινους οδηγούς. Παρένθεση: και οι οδηγοί θέλουν χόνιγκ, έκανες και μόνος σου το τεστ να δεις αν οι οδηγοί δεν έχουν φθαρεί (με λίγο λαδάκι στον κορμό της βαλβίδας και ελέγχεις αν βεντουζώνει στον οδηγό σα σύριγγα).

- Μα καλά μαλάκες ήταν οι Ινδοί και οι Εγγλέζοι παλιώτερα που δεν βάζαν τσιμουχάκια? Κατά την σεβαστή  άποψη μαστόρων αυτή η αμελητέα ποσότητα λαδιού που διαφεύγει στον οδηγό του κάνει καλό. Βάζοντας τσιμουχάκια δουλεύει στεγνά και φθείρεται. Ποιος οδηγός όμως? Ο σιδερένιος σίγουρα φθείρεται. Ο οδηγός από φωσφορούχο μπρούντζο μάλλον δεν έχει την ίδια απαίτηση σε λίπανση. Δεν είμαι σίγουρος και μια ερώτηση στον Χίτσκοκ θα μας έλυνε την απορία. Μιας και του έχεις αγοράσει τόσα και τόσα προσφάτως, κάνε του μερικές ερωτήσεις, ότι απορίες έχεις για να μαθαίνουμε όλοι μας.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι κι εγω τους κιτρινους εχω...

 

20170126_211856.png

 

Βεντουζωνουν μια χαρα,αλλα χονινγκ δεν τους εκανα,δεν γνωριζα καν οτι θελουν αλλα εγω απλα τους καθαρισα με μπατονετες βενζινα και αερα.Αν και να σου πω την αληθεια δεν θα τους εκανα γιατι στο μυαλο μου απλα ανοιγεις με το χονινγκ κι αλλο την τρυπα οποτε γιατι να το κανεις.Οτι λαδι περναει απο πανω ειτε εχεις κανει χονινγκ ειτε οχι το λαδι θα παει στον θαλαμο καυσης οποτε πιο το νοημα...

Οσον αφορα τον Χιτσκοκ αφου πουλαει τι θα σου πει πως οχι?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξερεις τι μου κανει εντυπωση...

Ο Χιτσκοκ σε ολα τα σετ για μετατροπη βαλβιδων δεν εχει τσιμουχακια μαζι τους ενω αν επρεπε να μπουν θα τα ειχε οπωσδηποτε.

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ναι κι εγω τους κιτρινους εχω...

Από την φωτογραφία δεν καταλαβαίνω αν είναι κίτρινος όπως του Χίτσκοκ:

s0285.jpg

14 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Βεντουζωνουν μια χαρα,αλλα χονινγκ δεν τους εκανα,

Ούτε κι εγώ θα έκανα, αλλά κάπου το διάβασα ότι το κάνουν για τον ίδιο λόγο όπως στον κύλινδρο, λιπαίνεται καλύτερα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λιπαινεται καλυτερα το στελεχος της βαλβιδας εεε...ααααααρα αν βαλεις τσιμουχακια?

Δημοσιεύτηκε
3 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ξερεις τι μου κανει εντυπωση...

Ο Χιτσκοκ σε ολα τα σετ για μετατροπη βαλβιδων δεν εχει τσιμουχακια μαζι τους ενω αν επρεπε να μπουν θα τα ειχε οπωσδηποτε.

Ρώτησε τον ντε, δεν έχεις άδικο.

Δημοσιεύτηκε

Να σου πω κάτι, μη βάλεις τσιμουχάκια, αν δεις πως σου ξανατσιμπάει λάδια τη λύνεις και της τα βάζεις.

Άντε να μαθαίνουμε κι εμείς..:sfirigma:

Βέβαια αν σου ξανατσιμπάει με τα τσιμουχάκια.. :anger:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εστειλα mail και τον ρωτησα γενικα για τα bullet,αν ειναι καλυτερα ή οχι με τα τσιμουχακια και τι αποτελεσματα θα εχουμε αν βαλουμε ή οχι.

Μεχρι να μου ερθουν θα μου εχει απαντησει και βλεπουμε.

Δημοσιεύτηκε

...το χονιγκκκκ το κανεις για να κρατα η επιφανεια ενα φιλμ λαδιου ωστε να λιπαινονται οι επιφανειες των μεταλλων που ερχοντε σε επαφη...

...τωρα αν ειναι καλο ή οχι να εχει τσιμουχακια...???

...εγω θα εβαζα στην εισαγωγης και δεν θα εβαζα στην εξαγωγης...!!!

...τωρα για το αν ειναι λαλακες ή οχι οι ινδοι, θα ελεγα πως γενικως εχουν κανει τις παπαριες του αιωνα εεεεεεε στα τσιμουχακια θα κολλησουμε...!!!...???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω παλι να σου πω την αληθεια σκεφτομαι να βαλω τσιμουχακια μιας και το στελεχος λαδονετε πανω απο αυτα και να ανοιξω μια τρυπα μονο στην πιανολα της εξαγωγης οπως ηταν στο παλιο μου ωστε να πιτσιλαει το στελεχος ψιλα και να λαδονετε ολο(ισως ετσι ψυχετε καλητερα).Αυτο βεβαια ισως αναγκαστηκα να χρειαστει και τις αντλιες υψηλης ροης λαδιου γιατι αλλιως ισως χασω ποσοτητα ροης λαδιου στο κοκορακι της.Οποτε θα τα βαλω(ασε βεβαια να δουμε τι θα μας πει και ο Χιτσκοκ)κι οταν με το καλο αλλαξω τις αντλιες θα τρυπησω και την πιανολα της εξαγωγης και την τρυπα της ροης αλλα θα του κανω και μια καινουρια στο πανω της μερος.

Χα χα το βρηκα...θυμαστε...?

 

 

Θυμαμαι και πως ηταν αυτη η τρυπα.Ξεκιναγε στο πανω μερος της πιανολας και κατεληγε λοξα πανω απο το κοκορακι με αποτελεσμα να πιτσιλαει ακριβως το στελεχος της βαλβιδας.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νεο ρεκορ παραγγελιας.Δευτερα τα παραγγειλα-Παρασκευη τα εχω στα χερια μου.Παω να τριψω βαλβιδες κι εσεις πειτε μου τις ανοχες των ελατηριων στο πιστονι.

 

20170127_110222.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και λοιπον η απαντηση του Χιτσκοκ.Μιας και δεν ημουν σαφεις του εστειλα αλλο ενα με το μοντελο μου για να μου πει.

Εγω ομως αυτο που καταλαβαινω ειναι πως εχουν μονο τα electra και τα efi κι οτι βγαζουν σαν εξτρα ΑΛΛΑ δεν τους προτεινει αν εχεις καλους οδηγους βαλβιδων.Μονο αν εχεις προβλημα διαρροης λαδιου απο τους οδηγους τους προτεινει...εγω αυτο καταλαβα.Ασε ομως να μου απαντησει πλεον και πιο συγκεκριμενα για το μοντελο μου.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω βRE Αντώνη, τι να πω, την μηχανή μου την είχα αγοράσει καινούργια,

ποιος της είχε βάλει τσιμουχάκια..! :erotimatiko:

Για να το λέει ο Γρηγόρης και ο Χίτσκοκ έχουν δίκιο.

Σε περίπου τρία χρόνια και βάλε που θα κάνω πάλι ξεκαρβούνιασμα θα το επιβεβαιώσω.

Όσο για τις ανοχές δες τα μανουαλ που σου έστειλα με ΠΜ.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.