Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον σημερα επιτελους εβγαλε ηλιο.Τα τσαφ τσουφ τελος...:xara:

Την πηγα ηλεκτρολογο για να τσεκαρουμε λεει το Αβανς για να ειμαι σιγουρος και μου λεει 《εισαι τρελος?Το μηχανακι ακουγετε τελεια.》

Τον ρωτησα για να βαλω παντου led λαμπες και μου ειπε οχι.Ο λογος...απο την στιγμη που ειναι μανιατο δηλαδη περνουν ρευμα απο το δυναμο κι οχι απο την μπαταρια πως τα led θα καιγονται συχνα οποτε τζαμπα λεφτα.Αν επερνε απο μπαταρια οκ αλλα απο δυναμο οχι.Μαλιστα μου προτεινε αν ντε και καλα θελω led λαμπες να το αλλαζαμε και να επερνε ρευμα πλεον απο μπαταρια κατι το οποιο δεν αξιζει...οποτε οκ με τα φωτα.Τα αφηνω οπως ειναι.

Και φυσικα πηγα να παρω και μπουζι ιριδιου κι εκει εφαγα ακυρο.Τα μπουζι ιριδιου τα προτεινουν ΜΟΝΟ σε μηχανες με ψεκασμο καθως παντα εχουν σωστο μειγμα ενω εμας λογο καιρου ολα αλλαζουν με αποτελεσμα το μπουζι ιριδιου να βραχικυκλωνει ενω το απλο οχι.Οποτε NGK BR8ES και ειμαστε αρχηγοι...

Κοιτα να δεις που θελω να της δωσω λεφτα κι αυτη δεν τα χρειαζετε...!!:lol10:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε τα μαζευουμε σιγα σιγα για να της βαλω inox ακτινες στους τροχους μιας κι εμενα εχει γαλβανιζε κι ακομα κι ο Χιτσκοκ δεν εχει inox για τις ζαντες μου.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδες πριν τον παραγγειλω...

Αυτον τον πολλαπλασιαστη μου λεγατε?

Κι αν ναι,τι μπουζοκαλωδιο και μπουζοπιπα να παρω.Πως θα τα ζητησω?Απλα να πω ενισχυμενα?

 

Screenshot_20161219_122729.png

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Αυτός είναι ο κλασικός 12V που φοράνε οι παλιοί σκαραβαίοι (έτσι τον είχα ζητήσει)  και πολλά άλλα οχήματα εκείνης της εποχής. Λέγετε ότι έχει τον καλύτερο σπινθήρα και συνδυάζεται ιδανικά με την ηλεκτρονική Boyer για τις Enfield μας.

Μπουζοκαλώδιο θα χρειαστείς περίπου μισό μέτρο 7mm (μέτρα το παλιό) και υπάρχουν λογιών - λογιών σε ποιότητα, χρώματα. Πίπα η δικιά σου NGK είναι καλής ποιότητας καρφωτή και δεν θα χρειαστείς άλλη, εκτός και ψάχνεσαι σε χρώμα. Ακροδέκτη για τον πολλαπλασιαστή μπορείς να βγάλεις τον παλιό από το μπουζοκαλώδιό σου με προσοχή να μη σου κοπεί, είναι κι αυτός καρφωτός, στα μαγαζιά δεν τον βρίσκεις εύκολα και πήρα από ebay (ή από Hitchcocks).

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο ο πολλαπλασιαστης αυτος καθετε σωστα στην υπαρχων βαση (κολιε)...εχει την ιδια διαμετρο? Ή θελει πατεντα.

Δημοσιεύτηκε

Όχι, αλλά αυτό είναι το πιο εύκολο για σένα, ή να διαμορφώσεις τον υπάρχοντα ή να φτιάξεις άλλον.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...πειραμα που το ξεκινησα απο την μερα που την πηρα μα φυσικα ακομα συνεχιζετε!

Το μπουζι αρσιστερα στην φωτο ειναι αυτο που φορουσε πανω οταν την αγορασα.Δεν ξερω ποσα χλμ ειχε κανει...

Το δεξι μπουζι ειναι ενα που ειχα παλιο στην παλια μου enfield το οποιο ειχε κανει 1000χλμ στο πρωιν enfield.Εε αυτο της το ειχα φορεσει πανω την μερα που εβαλα την ηλεκτρονικη εχοντας κανει αλλα 600χλμ. (Νομιζω αν θυμαμαι καλα)εως σημερα με πλεων σωστα ρυθμιζμενο καρμπυρατερ.(απο εχθες)

 

 

20161219_181545.jpg

 

Σημερα εχω 22.100χλμ. και της εβαλα καινουριο μπουζι που στο μυαλο μου ειναι ολα σωστα ρυθμιζμενα.

Ελπιζω να βλεπετε εως τωρα τις διαφορες...

Το επομενο και τελειωτικο πειραμα θα ειναι στα 23.000χλμ. να βγαλω το μπουζι που εχω να δω σε τι κατασταση βρισκετε η καυση μου και τοτε θα ξαναβαλω καινουριο μαζι με τον πολλαπλασιαστη bosch.

Καταλαβαινετε λοιπον οταν το μηχανακι θα εχει 24.000χλμ. με πλεον σωστα ρευματα να δουμε τις διαφορες.

Εχω να πω βεβαια πως σημερα προσθεσα 100ml λαδι στο καρτερ.Νικο θυμασαι ακριβως τα χλμ που την αγορασα...?

Τωρα εχω 22.100 ωστε να δω περιπου ποσο λαδι καιει καθε 1.000?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
8 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Τα μπουζι ιριδιου τα προτεινουν ΜΟΝΟ σε μηχανες με ψεκασμο καθως παντα εχουν σωστο μειγμα ενω εμας λογο καιρου ολα αλλαζουν με αποτελεσμα το μπουζι ιριδιου να βραχικυκλωνει ενω το απλο οχι.

Μια μικρη παρατηρηση οσον αφορα το μπουζι ιριδιου ,

στην 350αρα μου εχω φορεμενο μπουζι ιριδιου εδω και 2,5 χρονια  οχι μονο δεν εχει βραχυκυκλωσει αλλα επισης οποτε το λυνω για περιοδικο ελεγχο αυτο συνεχιζει να δειχνει τελεια καυση ,εχει αντεξει ακομη και νερομενες βενζινες οταν χρειαστηκε να αλλαξω ολη τη βενζινη απο το ντεποζιτο λογω νερων και παρολα αυτα το μπουζι παρεμενε αθικτο :xara:

το συγκεκριμενο μπουζι ειναι επανω στην μηχανη μου τουλαχιστον 3,5 χρονια ασταματητης χρησης  ( αν υπολογισουμε και την χρηση απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη της 350αρας ,τον φιλο sirag) .

θεωρω επομενως με ζωντανο παραδειγμα αυτα που βλεπω απο την 350αρα μου ,πως το ιριδιου ειναι το πλεον αξιοπιστο μπουζι και με τρελη διαρκεια ζωης :geia:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε μετα τα 24.000χλμ θα του βαλω κι εγω ιριδιου.Πρωτα ομως θελω να τελειωσω το πειραμα μου...:lol6::lol4:

Δημοσιεύτηκε

Το θεμα μπουζι το  εχουμε αναλυσει...!!!

...ο καλυτερος σπινθηρας σε ενα θαλαμο καυσης που εχει απο την μια πλευρα το μπουζι, ειναι σε σχημα τρουλου, και εχει χαμηλη συμπιεση μονο καλο μπορει να κανει...!!!

...εγω θα ελεγα να βαλεις μπουζι ιριδιου σαν τον Χρηστο, ιδικα τωρα που εχεις ηλεκτρονικη θα εχεις καλυτερη αποδωση...!!!

Δημοσιεύτηκε
12 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Νικο θυμασαι ακριβως τα χλμ που την αγορασα...?

τσούκου..!! :sfirigma:

10 ώρες πριν, χρηστος είπε:

το συγκεκριμενο μπουζι ειναι επανω στην μηχανη μου τουλαχιστον 3,5 χρονια ασταματητης χρησης 

Μπεηζάαααααανης..!! :lol3:

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το μπουζι ιριδιου το πηρα σημερα (18euro για οσους θελουν να βαλουν)

Παραγγειλα και τον πολλαπλασιαστη bosch και μολις μου ερθει θα φορεθουν(παει το πειραμα).

Μενει τωρα να εχω στα χερια μου τον πολλαπλασιαστη ωστε να του μετρησω την πολικοτητα για να αγορασω το σωστο μπουζοκαλωδιο (και μπουζοπιπα αν χρειαστει).

 

20170105_151429.jpg

 

Ελπιζω να μην μου τρυπησει το πιστονι...:lol9:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον το μπουζι ιριδιου μπηκε και μπορω να πω οτι το απολαυσα στην σημερινη μου βολτουλα...Παιδια βαλτε ολοι ιριδιου θα δειτε τρελη διαφορα(ευχαριστω Χρηστο).

Ακομα και στο ρελαντι ακουγετε αλλιως το μηχανακι...σταθερο και ωραιο!!

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα παρελαβα και τον πολλαπλασιαστη bosch αλλα δεν τον εβαλα ακομα.Πηγα και σε ηλεκτρολογειο για μπουζοκαλοδιο και μου ειπε πως δεν χρειαζετε μιας και το δικο μας ειναι συρματινο...αλλα μιας κι εχουμε καποια κακα αποτελεσματα λογο πολλαπλασιαστη της πηρα κι ενα πιο ενισχυμενο.Αλλωστε εκανε μονο 4ευρω οποτε αξιζει να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Ο πολλαπλασιαστης μου επιασε 33 ευρω.Το απογευμα θα τον βαλω...

 

20170111_124109.jpg

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα...απογευμα?Και γιατι οχι τωρα...

Μαλιστα με πατεντα τον εβαλα στο υπαρχον κολιε!

20170111_141152.jpg

 

20170111_141202.jpg

 

20170111_142747.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ποιος θελει τον παλιο...??

 

20170111_145116.jpg

 

Χι χι χι...

 

Εβαλα και βαζελινη στις επαφες για να μην παρουν νερα και οξειδωσουν και φυσικα μονοτικη ταινια για εξτρα προστασια στα λαστιχακια.Νομιζω απο ηλεκτρολιγικα τελειωσαμε.Θα δειξει με τον καιρο το μπουζακι τι καυση εχουμε.

Οποτε παει κι αυτο...

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βολτα οκ.Η αληθεια ειναι οτι δεν καταλαβα τιποτα...ας ελπισουμε οτι ειναι ολα πιο σωστα.Την πολυ διαφορα την ειδα με το μπουζι ιριδιου!Τωρα βεβαια συνεργαζοντε ολα σωστα στο θεμα σπινθηρα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Re κοπελια χρειαζετε μηπως τιποτε αλλο απο ηλεκτρολογικα για να γινει καλητερο ή σιγα σιγα να πιασω τα μηχανικα μεροι..?

Δημοσιεύτηκε

Δεν θες τίποτε άλλο από ηλεκτρικά, αν τρώγεσαι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι:

Έναν ανορθωτή γιαπωνέζικο και μια γεννήτρια Lucas, όχι τώρα όμως, όταν και αν σου χαλάσει κάτι.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

Τι τιμή έχει το μπουζί ?

Ποιος ο κωδικός για την δικιά μου ?

Εγω το πηρα 18ευρω...αλλα και μονο που αντεχει περιπου 30.000χλμ ενα μπουζι ιριδιου τα βγαζει με το παραπανω τα λεφτα του.Και στα 15.000χλμ να το αλλαξεις φτανει!

Για τον τυπο δες το πινακακι για electra.

 

Screenshot_20170111_222731.png

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πριν αγορασετε ιριδιου ριξτε μια ματια και σε αυτο...ειναι καινουριο και υποτιθεται καλυτερο απο το ιριδιου αλλα το λιγο που εψαξα στον γκουγκλι Ελλαδα δεν το βρηκα,ασε που φοβαμαι και τις πολλες φωτιες μην βγει το πιστονι και μου παιζει φαπες!

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.