Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πρωτα πρεπει να αλλαξει το σχολιο απο κατω και να γινει ομορφοπαιδο...και μετα.!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μιας και αναφερθηκαμε στον bbk...ενα μεγαλο ευχαριστω και στο προσωπο του γιατι στο ψαχτηρι μου για enfield ηταν κι αυτος παντου παρων.Ο bbk εχει ψυχη και σωμα enfieldα.!

Οπως βεβαια δεν μπορω να παραβλεψω φυσικα τον Μακη,τον Σπυρο,τον Χρηστο,τον Θαναση και τον Λεωνιδα για την βοηθεια τους.Οτι μπορουσε να προσφερει ο καθενας τους ξεχωριστα,ηταν παρων.

Οποτε μπραβο στην enfieldοπαρεα μας...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

...καλοταξιδος παλικαρημ...!!!

...εγω δεν εκανα τιπτα...!!!

...με αγωνια περιμενω φωτογραφιες απο την εξεληξη της ιστοριας της Κυριακουλας...(Ελληνιστη)...!!!

Δημοσιεύτηκε

Μεγειά σου πουλάκι μου! Καλα χιλιόμετρα!!!

Δεν μπορουσες να την παρεις δηλαδη ενα μηνα νωρίτερα, να μη με προσπερνάς στα βουνά της Ζακύνθου με εκεινη την πυραυλοκινητη βεσπα;; :bash:

 

Ποια πηρες τελικά;; την πράσινη;;

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, mikezante είπε:

Ποια πηρες τελικά;; την πράσινη;;

 

Πήρε ένα χωματερό βουνίσιο ΑΓΡΙΜΙ που περιμένε κάποιον να του αναδείξει όλή του την λασπερή ομορφιά!:crazy::default_cheers:

 

Αντώνη καλά (χωμάτινα) χιλιόμετρα! Η πρώτη φωτό που θα βάλεις επιβάλλεται να είναι με άλμα.:giouxou:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το λοιπον...ειμαι για καφε στο λιμανι μαζι της!Λαχταρουσα την στιγμη μα επιτελους ηρθε.Παιδια πηρα ενα μηχανακι που πραγματικα δεν με τρελανε στις φωτο αλλα το ηθελα λογο του οτι ηταν του 2007 χωρις μιζα,κατι το οποιο αναζητουσα.Οταν λοιπον το ειδα...εε τι να πω,ξανα ερωτευτικα!Δεν ξερω αν εχει να κανει το οτι ειμαι καλοβολος,αλλα ακομα και αυτο το ντεποζιτακι ειναι γλυκα.!

Οποτε προχωραμε με καλες βασεις ωστε να φτασει πλεον σε σωστα επιπεδα trial-scrambler.Δεν ξεχνω βεβαια τα λογια του Νικου...Με μιση μανιβελια παιρνει μπροστα...ε ναι Νικο,πηρε το πρωι με μιση!Γουσταρω.....!!:love:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre τωρα που εχω λυσει το μισο μηχανακι...το κοιταω,το ξανακοιταω και σκεφτομαι...bre μπας και να το κανω bobber?:lol8:Ειναι σχεδον ετοιμο!

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, elifain είπε:

με άλμα.:giouxou:

Μην τον ακούς, την καούκα σου να ακούς, το Sunday είναι αλφαδιά μοιρογνωμόνιο. 

Εντύπωση μου έκανε που ακόμη και στα 90 χλμ. περνάνε ελάχιστοι κραδασμοί στο πανέμορφο και ξεκούραστο τιμόνι trial.

Το μοτοσικλετάκι κυριολεκτικά σώθηκε και έπεσε σε άξια χέρια.

Έχω κι άλλα ανάμεικτα συναισθήματα, όπως η αγαπησιάρα ζήλια που νιώθω για κάθε Enfield. 

Αντώνη ευχαριστούμε για την ολοκληρωτική επιστροφή σου.

Καλορίζικο φίλε..!! :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Εεεεεεε, υπάρχουν και οι φίλοι να ασχολείσαι,  όχι μόνο το μηχανάκι, έπεσες πάνω της και δεν ξεκολλάς..:mad:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και ξεκιναμε...σιγα σιγα!!

Πρωτα μπηκε στην θεση του...

20161027_083500.jpg

Μετα βγηκαν ολα τα περιττα...και με οτι ειχα βολευτικα προς το παρων.

20161027_095133.jpg

Αλλαχτηκε και το φιλτρο γιατι μην πω πως το ειχε και βρηκα ενα που γουσταρω...

20161027_115743.jpg

Και φυσικα πετρελαιοθηκε με μπιστολι αερα βαφεις για να ξεκολλησουν ολα τα γρασσα απο πανω της...φυσικα μετα εβαλα και τα χημικα της...

20161027_115723.jpg

20161027_115756.jpg

20161027_115804.jpg

20161027_115814.jpg

20161027_115820.jpg

20161027_115834.jpg

Μενει να στεγνωσει και φυσικα μετα να γυαλιστουν τα αλουμινια με glanol γιατι με τα χημικα θολωσαν ολα...

Εχει και πολλα η Κυριακουλα μου!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο το μηχανακι τωρα που πλυθηκε δεν μπορω να σου πω σε τι κατασταση ειναι...Ολα τα παξιμαδια ειναι σαν καινουρια!!Ευχαριστω που με επεισες!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λαδακια αυριο...θελω να σε εχω λιγο στο περιμενε,ετσι για σασπενς..:tongue:

Δημοσιεύτηκε
54 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

 

Και φυσικα πετρελαιοθηκε με μπιστολι αερα βαφεις για να ξεκολλησουν ολα τα γρασσα απο πανω της...φυσικα μετα εβαλα και τα χημικα της...

Για δώσε λεπτομέρειες γιατί θέλω να το κάνω και στην δικια μου 

 

 

Υ.Γ. Το φτερακι το μπροστινό δεν ήταν άσχημο κακός το έβγαλες 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πολυ απλα...αντι για μπογια βαλε πετρελαιο στο μπιστολη βαφης του αερα(κομπρεσερ) και ψεκασε το παντου...μετα επειδη το πετρελαιο δεν φευγει με απλο πλυσιμο,εβαλα πλυστικο για να φυγουν τα πολλα και εκει που ηταν βρεγμενο πλεον εβαλα στο μπιστολι χημικο μισο φαρμακο με μισο νερο(κανονικα θελει 1προς3).Το αφηνεις λιγη ωρα και μετα παλι πλυστικο και βλεπεις ολα τα γρασσα κατω...σκ@τ@ εκανα την αυλη!Πλεων δεν υπαρχει λαδακι πουθενα οποτε wd40 παντου,ντιζες και και...μια μικρη βολτα για να ζεσταθει η αλησιδα και τελος σπρει αλησιδας ωστε να μην τα πεταει παντου και τωρα ξεκουραζομαστε!Να ξερεις ομως πως με τα χημικα θολωνουν ολα τα αλουμινια και μετα θελουν γυαλισμα.Το χημικο που εβαλα εγω λεγετε orbex.Ειναι απιστευτο..!Αλλα ειναι για μια φορα τον χρονο οχι για παραπανω...Αν βαλεις χημικο δεν χρειαζεται πρωτα πετρελαιο αλλα προτιμησα ετσι για να ειμαι σιγουρος οτι θα φυγουν ολα απο πανω της!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο το φτερακι το εβγαλα γιατι ολες οι αντιρηδες ηταν σπασμενες...οποτε οταν με το καλο προχωρησω στην παραγγελια θα ξαναμπει..Το μηχανακι δεν θα το κυκλοφορω τωρα,το χειμωνα θα κατσει,θα δω τι και τι χρειαζεται ωστε να κανω μαζικη παραγγελια!Βημα βημα ολα θα γινουν σωστα...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ασε που θα βγαλω και το πισο σιγα σιγα για να μπουν τα σιδερα του trial που πουλαει ο hitchcock.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το πιο ομορφο trial-scrambler που εχω δει εως τωρα ειναι αυτο...

 

Screenshot_20161025_011430.png

Screenshot_20161026_231050.png

 

 

Οποτε με βαση αυτο και το δικο μου προχωραω...και βλεπουμε!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Nikoss Rocket
Δες τις οδηγίες πως βάζουμε φωτό ώστε να μην βάζεις λινκ

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Μενει να στεγνωσει

- Στέγνωσε..?

- Πήρε μπρος πάλι με την πρώτη μανιβελιά..?

- Φλαντζούλα στην τάπα ρεζερβουάρ έβαλες μη πάρει νερά..?

- Τις πλατίνες τις σκέπασες..?

Το πλύσιμό σου είναι απίστευτο, αυτό με το χημικό δεν το ήξερα. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μεχρι και την χοανα τυλιξα με σακουλακι και μονωτικη ταινια...Πηρε μπροστα με την τριτη μανιβελια...εσβισε και ξαναπηρε αμεσως κι ολα κομπλε...Αυτο δεν παιρνει νερα στα κοκορακια...:tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
40 λεπτά πριν, noe είπε:

- Στέγνωσε..?

- Πήρε μπρος πάλι με την πρώτη μανιβελιά..?

- Φλαντζούλα στην τάπα ρεζερβουάρ έβαλες μη πάρει νερά..?

- Τις πλατίνες τις σκέπασες..?

Το πλύσιμό σου είναι απίστευτο, αυτό με το χημικό δεν το ήξερα. 

Μα τι μας λες που δεν το ηξερες...!Bre 'συ αφου οι δικες σου δεν χρειαζονται χημικα...

Δημοσιεύτηκε

Ευγε παλικαρημμμμμμμ...!!! 

...πολυ με αρεσε το πλησημο σου...!!!

Εμενα με αρεσει αυτο το στιλ στρετ τρακερ

8502636_orig.jpg?348

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.