Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Με προλαβες...τωρα το ειδα κι εγω.Οποτε περιμενω να ανοιξει μπας και το δω κομμενο αλλιως το κοβω!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre 'συ...κατι σκεφτηκα!Ευρηκαααα....

Θα χτυπησω το καπακι απο την μεσα μερια προς τα εξω μιας κι εχω βγαλει τον αξονα!Απλα θελει προσοχη μην χτυπησω το εμβολο της αντλιας που ειναι ηδη μεσα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοε τωρα που καθαρισα με στουπι τον αξονα και φυγαν τα λαδακια μου φαινεται αρκετα καλος...και μιας και θελω πολλα αλλα πραγματα να της κανω θα τον ξαναβαλω πανω και το καλοκαιρακι θα τον αλλαξω...

Για δες κι εσυ..!!

20161029_221411.jpg

 

Δημοσιεύτηκε

Βαλε ολη την μπανανα στην κατσαρολα και βρασε νερο, ετσι θα ζεσταθει και πολυ πηθανο να ξεκολλησει...!!!

...εγω αυτο θα εκανα να σε πω...!!!

...απο την αλλη με εναν κοφτη/λαμα μπορεις οπως ειπες να κοψεις την φλαντζα...!!!

...αρς φουστημμμμμ να μην ειμαι κατα να σε βλεπω απο κοντα...!!!:wallbash:

 

:default_cheers:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αλλαχτηκε και το φιλτρο λαδιου...

20161029_232215.jpg

Και φυσικα η μπανανα μπηκε στην θεση της...

20161029_232221.jpg

Μιας και ημουν και με ανοιχτο καπακι ωστηριων για να βαλω λαδι στην μπανανα...οσο τα γραναζια ηταν σωστα χρονισμενα στο ΑΝΣ τσεκαρα και τα ωστηρια και ηταν τελεια ρυθμισμενα.Εως τωρα το μηχανακι ειναι σε πολυ καλη κατασταση...μαλιστα θα απορισω αν θελει ελατηρια,που θελει σιγουρα αλλα ασε να δουμε!

Εως τωρα φανταζομαι πως το μηχανακι εχει πραγματικα χλμ.πανω κατω 35.000 κι οχι 21.000 που γραφει το κοντερ,μιας κι εκει καπου επεζα στο μυαλο μου λογο σιαγωνων.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

20161029_204418.jpg

Τα δύο τρελά γρανάζια χρονισμού δεν είχαν ροδέλες για να μη τρίβουν στις φωλιές της μπανάνας..?

Είναι το Νο7 και μπαίνουν τέσσερις μπρος πίσω από τα δύο γρανάζια (2ο & 3ο από πάνω).

142145-03page36(4).jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εισαι φοβερος...ειχαν αλλα βγαζοντας την μπανανα με τα χωματινα λαδια ειχαν κολλησει στις φωλιες.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον πηγα στο καραβι και μολις παρελαβα τα δωρα του Θαναση...και τι να δω ανοιγοντας στο σπιτι το κουτι?

20161030_075345.jpg

Εεεεε...σαν να ηρθαν τα Χριστουγεννα..!!Ολες οι φλαντζες,μπλουζακι γ@μ@το beering...απιστευτο!Και φυσικα αυτα που περιμενα.Ρολογακι αβανς και ηλεκτρονικη.ΘΑΝΑΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον μιας κι εβαλα καινουρια λαδια στην μπανανα,πριν πατησω μανιβελα και μπερδεψουν με τα παλια θα της αλλαξω λαδια.Εβγαλα ταπα στροφαλοθαλαμου...ολα οκ.Εβγαλα την πισο ταπα κι εφυγε ολο το λασπομενο λαδι.Ολα οκ.Και ρωτω λοιπον...μιας και ειναι πολυ σφιγμενη η μεσαια ταπα(μιας κι εχει τρεις)αυτην χρειαζεται να την βγαλω?Θα τρεξει λαδακι απο αυτην ή να μην την ζορισω!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οοοοο....παω γιατι το παλιο μου ειχε δυο ταπες.Ομως η πρωτη εβγαλε πολλα λαδια,γι'αυτο ρωτησα!Thanks Χρηστο..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
6 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

βρε η μεσαια ειναι που εχει ολα τα λαδια της μηχανης !!!! πλακα μας κανεις ?::):

Την εβγαλα...

Χρηστο θα σε μαλωσω!Χι χι...η πρωτη ειναι του στροφαλοθαλαμου με σιτα,η δευτερη (μεσσαια) εχει κι αυτη σιτα και δεν εβγαλε σταλα λαδι και η τριτη ειναι του καρτερ.Τζαμπα την ζορισα αλλα δεν πειραζει..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ετοιμο...λαδακια λασπωμενα...ΤΕΛΟΣ!!Θα τα ξανα αλλαξω συντομα ωστε να καθαρισει τελειως!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τωρα απο κινητηρα...κατω απο τον κυλινδρο ειμαστε κομπλε!Μενει λοιπον να γινει ξεκαρβουνιαζμα,ελεγχος βαλβιδων,ελεγχος κυλινδρου και πιστονιου-ελατηριων.Εως οτου γινουν ολα αυτα...για πειτε πως θα μπει η ηλεκτρονικη?Μιας και δεν ξερω και συγχρωνος φοβαμαι αυτο να το κανω μονος...θα την παω σε ηλεκτρολογο να μου την βαλει.Τι να του πω...χρειαζεται κατι συγκεκριμενο?

Δημοσιεύτηκε
41 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

χρειαζεται κατι συγκεκριμενο?

Μέσα στο κουτί έχει ένα φυλλάδιο με οδηγίες, είναι απλό και η συνδεσμολογία αλλά και η αντικατάσταση των πλατινών με την πλακέτα που φέρει τα μάτια και τους μαγνήτες. Ο ηλεκτρολόγος θα την βάλει και σύμφωνα με τις οδηγίες θα την στρέψει τόσο ώστε να έχεις σωστή προπορεία στην ανάφλεξη. Δηλαδή θα την ρυθμίσει ακουστικά  ανοίγοντας το γκάζι αν δει ότι μπερδεύει θα μετακινήσει ένα τσικ την πλακέτα, μέχρι εκεί που θα δουλεύει ομαλά σε όλες τις στροφές, θα κατεβάζει όμορφα και δεν θα κάνει ενδιάμεσες άκαυστες (παφ - πουφ). Αυτός όμως είναι ο μπακαλίστικος τρόπος και οι σωστές οδηγίες δίνονται στον Χίτσκοκ για ρύθμιση ηλεκτρονικής πάνω στο στρόφαλο (στη γεννήτρια δηλαδή) με στροβοσκοπικό πιστόλι.

Αυτές τις οδηγίες ακολούθησα κι εγώ Αντώνη, βρήκα στο internet δίσκους με τις μοίρες, τον τύπωσα και τον κόλλησα σε χοντρό χαρτόνι και πήρα ένα πιστόλι στροβοσκοπικό (20€ έχει). Ο δίσκος βοηθάει γιατί δεν έχουμε σημάδια ΑΝΣ και προπορείας πάνω στον ρότορα της γενήτριας και άρα πρέπει να τα δημιουργήσουμε εμείς.  Αφού βρούμε το πραγματικό ΑΝΣ (με δυο τρεις επαληθεύσεις) με το ρλολόι του Πολωνού που σου έστειλε ο Θανάσης, πάνω στον στάτορα μαρκάρουμε με λευκό μαρκαδόρο (μπλάνκο) το σημείο 0 (μηδέν). Αν δεις το δίσκο τον έχουμε τρυπήσει με σκρόβια σε διαφορετικά ύψη της ακτίνας δίσκου. Το σημείο μηδέν είναι πιο ψηλά για να βρεις μια βίδα του στάτορα και να την βάψεις άσπρη. Το δεύτερο σημείο τρύπα στον δίσκο είναι πιο χαμηλά και 30 μοίρες πίσω που είναι η προπορεία ανάφλεξης. Αφού έχεις κεντράρει το δίσκο πάνω στο ρότορα μαρκάρεις πάλι με μπλάνκο το επίμαχο σημείο των -30 μοιρών πάνω στο ρότορα.

Βάζεις μπρος τη μηχανή, μαρσάρεις και περίπου στις 3000 στροφές βλέπεις με τη βοήθεια του στροβοσκοπικού ότι τα δύο σημεία μπλάνκο ευθυγραμμίζονται. Αν όχι, κάτι έχει γίνει λάθος.

Βασικό: το ΑΝΣ το βρίσκεις με τη βοήθεια του ρολογιού στο μπουζί, αλλά και με το δίσκο πάνω στον ρότορα, θα φτιάξεις ένα δείκτη από σύρμα που θα είναι σταθερός πάνω στη μηχανή και η ακίδα του θα δείχνει πάνω στον δίσκο οπουδήποτε. Αυτό θα σε βοηθήσει στις επαληθεύσεις του ΑΝΣ να δείχνει πάντα στην ίδια μοίρα.

Όλα τα παραπάνω για να τα κάνω μόνος μου με βοήθησε ένα βιντεάκι ρύθμισης παλιάς Triumph με στροβοσκοπικό, οπότε μπήκα στο νόημα.

 

Κι εδώ η τοποθέτηση της ηλεκτρονικής..

 

Μια τελευταία συμβουλή, αν το επιχειρήσεις με στροβοσκοπικό πιστόλι. Όταν τελειώσεις και πεις ΝΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ το σωστό σημείο και εφόσον ευθυγραμμίζονται τα σημάδια σου στις 3000 στροφές, μαρκάρισε το γαμοσημάδι πάνω στον ρότορα μόνιμα με μία πόντα, γιατί το μπλάνκο εξαφανίζεται για μελλοντική χρήση. Έτσι κι αλλιώς ο ρότορας αν θυμάμαι καλά μπαίνει πάντα στο ίδιο σημέιο πάνω στον στροφαλοφόρο άξονα.

Δημοσιεύτηκε

Αλλά Αντώνη η Enfield σου (τώρα) είναι τόσο καλά ρυθμισμένη και θα είναι αν τις ρυθμίζεις εσύ. Εγώ που έβαλα ηλεκτρονική τι κατάλαβα? Έχασα το παιχνίδι να ρυθμίζω πλατίνες και μάλιστα το έχω ξεχάσει.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω παλι θελω να το ξεχασω...και φυσικα να εχω και το κεφαλακι μου ησυχο!Τωρα βεβαια ετσι οπως το λες αν το κανει αλλος ΔΕΝ θα εχω το κεφαλι μου ησυχο,οποτε θα ψαξω εναν που ξερω οτι ασχολειται με παλιες μηχανες και φανταζομαι γνωριζει απο αυτα ωστε να ειμαι κι εγω παρων και για να τσεκαρω τι κανει αλλα και για να μαθω.Ετσι οπως το βλεπω δεν ειναι και τιποτα τραγικο αλλα να....μου παει να το κανω μονος.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Την εβγαλα...

Χρηστο θα σε μαλωσω!Χι χι...η πρωτη ειναι του στροφαλοθαλαμου με σιτα,η δευτερη (μεσσαια) εχει κι αυτη σιτα και δεν εβγαλε σταλα λαδι και η τριτη ειναι του καρτερ.Τζαμπα την ζορισα αλλα δεν πειραζει..!

 

η μπροστα ταπα με το φιλτρο ειναι του στροφαλοθαλαμου 

η μεσαια ειναι τα λαδια του καρτερ παλι με φιλτρο

η τελευταια ειναι χωρις φιλτρο και μαζευει την λασπουρια 

το οτι δεν εβγαλε λαδια η μεσαια σημαινει οτι δεν ειχε λαδια η μηχανη και οπως παρατηρησες πολλα απο οσα ειχε τα ειχε μαζεψει στον στροφαλοθαλαμο που σου εβγαλε πολλα η πρωτη ( ενω η πρωτη πρεπει να βγαζει το 1/3 σφινοποτηρου σε λαδι αν λειτουργει σωστα ενα μοτερ)

 

εχε μου εμπιστοσυνη , η μεσαια ειναι του καρτερ :geia: 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρηστο η πρωτη του στροφαλοθαλαμου μου εβγαλε 1κουταλακι του γλυκου(χωρις γρεζια)Μετα εβγαλα την τριτη και μου εβγαλε περιπου 1λιτρο λαδι και στο τελος η μεσαια δεν μου εβγαλε σταλα(λαδια της ειχα βαλει πριν μια μερα για να συμπληρωσω και δεν το ειχα βαλει μπροστα).Τι να σου πω...μηπως επειδη εβγαλα πρωτα την τριτη εφυγαν ολα απο εκει?Και τοτε γιατι εχει δυο ταπες?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.