Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ψάξε στο eBay 

Zünduhr Zündzeitpunkt Zündpunkteinstellgerät dkw nsu simson mz bmw jawa sachs iz

eBay item number: 201696002056

29€ ας είναι καλά ο Στέφανος,  πολύ βολικό εργαλείο. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τι ειναι αυτα τα zunbc bccbvghbc gggcc gfdgrt rfsxzxdfgvhjkbjoppkbvxda cxfxgbnj που μου εστειλες?:lol2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδια αν βγαλω εξατμιση...στην τρυπα στην κεφαλη θα φανει η βαλβιδα εξαγωγης.Εε αν περναει λαδι απο τους οδηγους δεν θα φανει πανω στην βαλβιδα..?Παντα με φακο βεβαια.

Δημοσιεύτηκε
21 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αλλαξα και μπουζι...απο βαλβιδες φαινεται οκ απο λαδακι ομως!

20161027_212329.jpg

Μα αφού το μπουζί σου είναι καθαρό στο σπείρωμα δεν έχεις διαρροή από τους οδηγούς.

Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα πως φταίνε τα ελατήρια και φυσικά κάνε βόλτες να εξακριβώσεις πόσο καίει?

Δες τις αναθυμιάσεις μήπως είναι φραγμένες και δεν αναπνέει σωστά ο στροφαλοθάλαμος.

Αν τελικά παραγγείλεις από Χίτσκοκ οτιδήποτε να πάρεις και τσιμούχες βαλβίδων που φοράνε στους οδηγούς τα δικά μας τα "καλά" μονδέλα..:boss:

s0170.jpg

Να πάρεις 3-4 (90170 VALVE GUIDE SEAL, Sold Each (classic engine) 146680 γιατί κάποια μπορεί να αποτύχεις να την βάλεις ίσια και στρωτά (καλύτερα να το κάνει μηχανικός).

Αν όμως ανοίξεις κεφαλή και βγάλεις βαλβίδες ίσως διαπιστώσεις πως είναι σε καλή κατάσταση οι τσιμούχες και να μην μπεις στον κόπο να τις βγάλεις γιατί μάλλον χρειάζεται ειδικός εξολκέας. Εγώ στα 15000 που έκανα ξεκαρβούνιασμα τις είδα πως ήταν σε καλή κατάσταση και βεντουζώναν στον κορμό της βαλβίδας και δεν τις πείραξα. Τι λάστιχο είναι αυτό που αντέχει σε τέτοιες θερμοκρασίες και καταπόνηση?

Οι τσιμούχες αυτές είναι ένας λόγος για τον οποίο δύσκολα θα δεις διαρροή από τους οδηγούς, κάποιοι ισχυρίζονται ότι λόγω των τσιμουχών οι οδηγοί δε λιπαίνονται σωστά και φθείρονται πιο γρήγορα.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Τωρα που το σκεφτομαι...αν αλλαξω ελατηρια θα πρεπει να ρυθμισω και το αβανς παλι εε..?Δεν εχω το ρολοι.:mad2:

Αν δεν πειράξεις τα γρανάζια χρονισμού στη μπανάνα δε νομίζω ότι θα χάσεις την προπορεία 0,8

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Τι ειναι αυτα τα zunbc bccbvghbc gggcc gfdgrt rfsxzxdfgvhjkbjoppkbvxda cxfxgbnj που μου εστειλες?:lol2:

Top Dead Centre TDC Tool Triumph Harley Norton BMW Honda Royal Enfield BSA AJS

s_l1600.jpg

Αν έχεις ρολόι μπορεί ο Πολωνάκος να σου στείλει μόνο τον υποδοχέα  καβλιτζεκίου του ρολογιού.

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, Αντωνης Σταθακης είπε:

Οκ...

Νικο θυμασαι και σε αυτο το καρμπ. ποσες στροφες αερα εχει?

1,5 στροφές ανοιχτό με φίλτρο Κ&Ν σαν το μανίσιο, λίγο πιο ελεύθερο. Από καινούργια τη μηχανή εδώ και 24000 χλμ. τη βίδα του αέρα δεν την έχω αλλάξει θέση, μόνο το ζιγκλέρ άλλαξα σε 117,5

1 hour ago, Αντωνης Σταθακης είπε:

Και σιγα που δεν θα κοιτουσα..!

Μάλλον αυτό που σου έλειψε αυτόν τον ένα χρόνο δίχως Enfield είναι το παιχνίδι που σου πρόσφεRE..:wink:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Re μιλουσα  με τον Θαναση για το 350αρι και το καναμε για χαβαλε...

Θα σας τρελανω τελειος...!!...:lol2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εεεε...ξερει κανεις αν μπορω να βρω ελατηρια πιστονιου after market ωστε να τα ανοιξω ολα και να μην περιμενω αντιπροσωπειες και hitchcock?

Δημοσιεύτηκε

...μπορεις να παρεις το πιστονι στο χερι και να πας σε μαγαζι με ελατηρια να σου ταιριαξει απο αλλη μαρκα.

...θυμαμαι πως ειχαν ταιριαξει και απο Nissan...!!!

...αυτο που πρεπει να δωσεις μεγαλη προσοχη ειναι οι ανοχες που πρεπει να εχουν μεσα στο αυλακι του πιστονιου οπως και το μεγεθος της περιφεριας τους...!!!

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Re μιλουσα  με τον Θαναση για το 350αρι και το καναμε για χαβαλε...

Θα σας τρελανω τελειος...!!...:lol2:

εγω παντος θεωρω πως 4000 ειναι κανονικοτατη τιμη ,

γιατι μια enfield που εχει δεχθει την φροντιδα ενφιλντα απο το παρεακι μας ( ενας απο αυτους εισαι και εσυ Αντωνη ) ειναι μια αξιοπιστη μηχανη για την επομενη δεκαετια καθημερινης χρησης !!!!! αφου ξερουμε πια και τη τελευταια βιδα που μπορει να χρειαστει την φροντιδα μας !!!!

τι να το κανω να παρω μια enfield με 2000 και στους 3 πρωτους μηνες μου βγαλει θεματα αξιας 3000 για να την συνεφερω .....

αρα ,οπως λεει και ο σοφος λαος ....οτι πληρωνεις αυτο θα παρεις .....

εμπρος λοιπον στον δρομο που χαραξε ο Μπεηζανης !!!!!!

τα μηχανακια μας αξιζουν απο 4000 και ανω λεμεεεεεεεεε !!!!!!!!!!

:headbanger::bike:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι αφου αργησατε...χα χα χα να απαντησετε,βρηκα κατι αλλο να κανω.

20161029_114043.jpg

Οπως βλεπετε ειναι σπασμενο το κανουλακι οποτε αλλαγη...Κι οπως ξερουμε κανε φιλο να δεις καλο!Ε ναι ο Νοε μαζι με το μηχανακι Χανια μου εστειλε κι ενα καινουριο για δωρακι.Ευχαριστω Νοε!

20161029_114744.jpg

 

 

 

20161029_120808.jpg

 

 

 

Και μιας κι ασχοληθικα με βενζινες...

Εε ξερετε τωρα..!

 

20161029_111957.jpg

 

 

 

20161029_112307.jpg20161029_112307.jpg

 

 

20161029_112920.jpg

 

20161029_121245.jpg

 

 

 

20161029_121111.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
43 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

εγω παντος θεωρω πως 4000 ειναι κανονικοτατη τιμη ,

γιατι μια enfield που εχει δεχθει την φροντιδα ενφιλντα απο το παρεακι μας ( ενας απο αυτους εισαι και εσυ Αντωνη ) ειναι μια αξιοπιστη μηχανη για την επομενη δεκαετια καθημερινης χρησης !!!!! αφου ξερουμε πια και τη τελευταια βιδα που μπορει να χρειαστει την φροντιδα μας !!!!

τι να το κανω να παρω μια enfield με 2000 και στους 3 πρωτους μηνες μου βγαλει θεματα αξιας 3000 για να την συνεφερω .....

αρα ,οπως λεει και ο σοφος λαος ....οτι πληρωνεις αυτο θα παρεις .....

εμπρος λοιπον στον δρομο που χαραξε ο Μπεηζανης !!!!!!

τα μηχανακια μας αξιζουν απο 4000 και ανω λεμεεεεεεεεε !!!!!!!!!!

:headbanger::bike:

Χρηστο ξερεις πολυ καλα πως το να ασχοληθεις με enfield ισως να μην αξιζει οικονομικα και φυσικα κανεις δεν θα σου τα πληρωσει αυτα που εχεις δωσει και κανει!Ολοι πλεον θελουμε ενα με σκοπο να το κρατησουμε μια ζωη.Τωρα το αν το παρεις 1000 ή 2000 ή 3000 ξερεις οτι για πλακα θα σου φυγει κι ενα χιλιαρικο για να το συνεφερεις.Ποσα ειναι καλοσυντηριμενα...10..??Κι αν ειναι παραπανω κανεις δεν δινει 3.000euro.Οποτε το παιρνεις γυρο στο 1.500 με 2.000 και ξενυχτας μαζι του μεχρι να το φερεις εκει που θελεις!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

...εχω δυο ερωτησεις...!!!

...με τι καθαρησες το καρμπιρατερ...???

...ποια ειναι η συνταγη να χρησημοποιεις τα κουζινικα της γυναικας σου και να εισαι ακομα υγειης...???:think::crazy:

Δημοσιεύτηκε
8 λεπτά πριν, bbk είπε:

 

...ποια ειναι η συνταγη να χρησημοποιεις τα κουζινικα της γυναικας σου και να εισαι ακομα υγειης...???:think::crazy:

Έλα μου ντε......

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μοονο με βενζινα και πολυ τριψιμο...

Η γυναικα λειπει...κι εγω μαγειρευω!:tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδες...το βαρελακι πως καθαριζει?Ξερεις αυτο που αναπνεει ο στροφαλοθαλαμος.Το παλιο ειχε απο κατω μια βιδα και απλα το αδειαζες...Αυτο πρεπει να βγει ε?Φτου...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φτου...

Αδικα το εβγαλα!Μια χαρα ηταν αλλα δεν πειραζει καθαρισε λιγο κι αυτο κι εχω το κεφαλι μου ησυχο..

20161029_134052.jpg

 

 

20161029_134449.jpg

 

20161029_135554.jpg

Δημοσιεύτηκε

...να κανεις μια τιγανια με χοιρινο και μανιταρια και ξα την σβησεις με μπενζινα...!!!:crazy:

 

:beer:

 

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Παιδες...το βαρελακι πως καθαριζει?Ξερεις αυτο που αναπνεει ο στροφαλοθαλαμος

Χα, χα, δεν το καθαρίζω ποτέ και ανάθεμα αν έχω καταλάβει πως λειτουργεί, δηλαδή δεν έχω ασχοληθεί να δω ποια σωλήνα πάει που.

Από το στροφαλοθάλαμο τα φτύνει στο βαρελάκι, από εκεί τα λάδια επιστρέφουν στην μπανάνα με δεύτερη σωλήνα, υπάρχει και μία τρίτη που καταλήγει στο φίλτρο αέρα για να λιπαίνεται με άχνα λαδιού.

Αυτό το σύστημα είναι κλειστό κύκλωμα και δεν ξέρω για ποιο λόγο (φαντάζομαι δηλαδή) δημιουργεί υγρασία στα τοιχώματα του κάρτερ και κατ' επέκταση την άσπρη γλίτσα σα σαπουνένια μίξα στις τάπες και στα ωστήρια. Ο Χίτσκοκ στη σελίδα του εξηγεί κι άλλες αιτίες, σοβαρότερες που δημιουργούν τη σαπουνοποίηση. 

Στην 500άρα μου αυτό το πρόβλημα το είχα από καινούργια, το έχω δει και σε άλλη Enfield ίδιας χρονολογίας και τώρα το είδα και σε σένα Αντώνη που ο κινητήρας είναι του 2007. Στα παλιά μοντέλα που οι αναθυμιάσεις φεύγουν ελεύθερα στην αλυσίδα δεν βλέπουμε σαπούνι στα λάδια, όμως το φτύσιμο είναι τέτοιο που κάνει αίσχος τον κινητήρα πίσω από την πρωτεύουσα μετάδοση.

Στην 350άρα μου που είχε τον τετράγωνο συλλέκτη κάτω από την μπαταρία για τις αναθυμιάσεις τον κατάργησα, και έβαλα την πατέντα του Χίτσκοκ που επιστρέφει τα λάδια πίσω στο κάρτερ.

90060.jpg

 

Το σύστημα αυτό έχει παρόμοια φιλοσοφία με αυτό στα νεώτερα μοντέλα. Εεεε λοιπόν μετά την τοποθέτησή του είδα και στην 350άρα το ίδιο πρόβλημα σαπουνοποίησης. Πρόβλημα που συμβαίνει μόνο τον χειμώνα σε συνδυασμό με μικρές μετακινήσεις. Τους ζεστούς μήνες του χρόνου δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενο.  

Αυτός λοιπόν είναι ένας λόγος που επιλέγω τους έξι κρύους μήνες του χρόνου να κυκλοφορώ την Bonneville και τους υπόλοιπους του καλοκαιριού την Enfield.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.