Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Για παμε στην πρωτευουσα μιας κι εφυγα απο την δουλεια νωρις...Κατσαρολα δεν ηθελες...οριστε!

 

20161027_215838.jpg

 

20161027_220344.jpg

 

20161027_220344.jpg

 

20161027_220655.jpg

 

20161027_220655.jpg

 

20161027_220819.jpg

 

20161027_220819.jpg

 

20161027_221027.jpg

 

20161027_222813.jpg

 

20161027_221027.jpg

 

20161027_221034.jpg

 

 

 

20161027_222045.jpg

 

 

 

20161027_222115.jpg

 

 

 

 

20161027_221703.jpg

 

 

 

20161027_222813.jpg

 

 

 

Αυριο αν τα καταφερω θα αλλαξω βαλβολινες στο σασμαν...πρεπει να παω και παρελαση!:happy-smiley41:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 hour ago, bbk είπε:

Ευγε παλικαρημμμμμμμ...!!! 

...πολυ με αρεσε το πλησημο σου...!!!

Εμενα με αρεσει αυτο το στιλ στρετ τρακερ

8502636_orig.jpg?348

 

 

Εμενα αυτο ειναι απο τα αγαπημενα μου...αλλα εχει και μπρος και πισο 19αρες ζαντες,χρωμε φτερα μαμισια,

μεγαλο ντεποζιτο και πατεντες για να μπει πισο το στηριγμα του φτερου που μπαινει στα electra.Αυτο bbk ειναι για καποιον που εχει κλασσικο και με λιγα πραγματα το αλλαζει...εγω αν ξαναγυρνουσα σε οοολα αυτα που ανεφερα,θα το ξανα εκανα κλασσικο.Ποτε μην λες ποτε...

Δημοσιεύτηκε

...χιμμμμμμμμ...!!!

...στο θκοσ τι ζαντες φορα...???

...εγω οπως ειν του θκοσ θα εβαζα και αυτη την εξατμηση...!!!

...η ουρα δεν ειναι απο ελεκτρα ειναι απο Χιστκουριδη για μετατροπη σε  τραιλμπλαστερ...δες και του λινκ...

http://www.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-kits-trailblaster

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εμενα εχει βαλει τις αλουμινενιες που ειναι για το trial.18" πισο και 21"μπροστα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο hitchcock παλι δεν μου ανοιγει να δω...παντως κι εγω προτιμω αυτην την ουρα απο την αλλη του trial αλλα νομιζα πως εμπαινε στα electra για να γινουν trial.Οταν μου ανοιξει θα το τσεκαρω.Αλλιως με βλεπω να φτιαζω ουρα μονος μου..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η εξατμιση κι εμενα μου αρεσει αλλα με το ντεποζιτακι που εχω φανταζομαι πως δεν θα ταιριαζει..

Δημοσιεύτηκε

...δεν νομιζω πως αξιζει να φτιαξεις, καλυτερα να καταναλωσεις τον χρονο σου σε αλλα πραγματα στο μηχανακι...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μου ανοιξε το site και bbk σορυ αλλα κανεις λαθος...Η βαση του trailblaster ειναι ιδια με αυτην που εχω σκοπο να βαλω απλα ειναι ασημι.Ενω αυτη στην φωτογραφια μιας και τις εχω δει και τις δυο εχει δυο λαμακια πανω για να κραταει το φτερο και δευτερον εχει νευρο κατω στο οποιο μπαινουν και τα φλασακια.Αυτην την δινει για τα electra αν θελουν να το κανουν scrambler σε λεω...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτη εχω σκοπο να βαλω εγω...ειναι ιδια με το trailblaster αλλα αλλο χρωμα.

Δημοσιεύτηκε

...και γω αυτη σε ελεγα, απλα το μηχανακι δεν μπορω να καταλαβω πια στο καλο εκδοση φορα, μπορει να ειναι και ιδιοκατασκευη αυτουνου που το εστησε...!!!...??? 

...οπως και να εχει στο στησημο συνοληκα μηλω και με την παραδοχη του αλλου τεποζητου που εχεις...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βεβαια δεν ξερω ποσα χλμ ειχε πανω του,οποτε εβαλα καινουριο και σε καμια 300αρια χλμ τσεκαρω!

Δημοσιεύτηκε

Ελατήρια Αντώνη θα θέλει άλλαγμα και ένα χόνιγκ. Τελικά τσιμπάει λάδια.

Μα όταν το έφερα σπίτι και το έβαλα μέσα αναμμένο εκεί μου μύρισε.

Οπτικά το σκασμένο δεν φαινότανε, δεν βγάζει μπλε καπνό.

Βλακεία μου, είδα όλα τα άλλα και το μπουζί δεν το έβγαλα να το δω..:faskelo:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο εχθες του εβαλα 250ml και ο δειχτης βιδωμενος ειναι στην μεση.Οταν του κανω 100χλμ θα το τσεκαρω να δω διαφορα...Απο την μια προτιμω να θελει ελατηρια για να του κανω και ξεκαρβουνιασμα γιατι αλλιως θα περιμενω να μην παιρνει μπροστα...

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη καλοριζικη! Πολύ ωραία ιδέα του πρότζεκτ το trial αν και νέος στις Ενφιελντ είναι από τις εκδόσεις της που θαυμαζω και λιγουρευομαι!! 

Επίσης θαυμαζω τις γνώσεις την μαστοριά και την ταχύτητα σου στο service ! Χεχε! Εύγε!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ηρθε η ωρα για να αλλαξω βαλβολινες στα σαζμαν...Καθως δεν ξαναειχα 5αρι δεν ξερω πραμα!Την κατω βιδα την βλεπω.Της υπερχιλησεις ομως οχι...ουτε την πανω!Πως στο καλο θα το γεμισω.Μηπως απο το καπακι που γραφει 5speed?Και της υπερχ.πιο ειναι?Αυτο κατω απο το καπακι?

Βοηθεια.........!!

Δημοσιεύτηκε

Την βίδα αποστράγγισης την βρήκες και έχεις αδειάσει την παλιά βαλβολίνη σου εντάξει?

Γύρε δεξιά - αριστερά τη μηχανή να αδειάσει όσο το δυνατό περισσότερο.

Τώρα βάλε τη μηχανή στο πλαινό σταντ να πλαγιάσει αριστερά και άνοιξε την τάπα Νο 10

2003sixty5pg108.jpg

 

Από εκεί βρες τρόπο να γεμίσεις περίπου 750ml βαλβολίνη. Βάλε λιγότερο και ευθυγράμμισε τη μηχανή χωρίς να κλείσεις την τάπα Νο10. Αν δεν ξεχειλίσει βαλβολίνη συνέχισε να γεμίζεις. Το σωστό (κατά manual) είναι να βγάλεις μία από τις αλενόβιδες που συγκρατεί το καπάκι, αυτή που βρίσκεται ευθύγραμμα αριστερά από την τάπα και μόλις ξεχειλίσει από αυτή την τρυπούλα είσαι σωστός. Όμως είναι κουτό μιας και βρίσκονται στο ίδιο ύψος.

Ευκολάκι δεν είναι?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://postimg.org/image/84ucrjapb/

http://postimg.org/image/4mmy8vz73/

http://postimg.org/image/dvp4j0833/

http://postimg.org/image/4cffpjkkv/

http://postimg.org/image/xsv1ryqy7/

650ml βαλβολινη πηρε...Χα χα εμενα το δικο μου ειναι πιο οικονομικο εκει...γιατι στα λαδια..!Χα χα..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μιας κι εχω χρονο...γυαλισα την μερια της πρωτευουσας.

 

http://postimg.org/image/vpkmkar5b/

 

Κοιταξτε διαφορα στην μερια της μπανανας...

 

http://postimg.org/image/l40r8aktr/

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κατι γινεται σιγα σιγα...

http://postimg.org/image/cob6qshyn/

http://postimg.org/image/lxdd0wqun/

http://postimg.org/image/p5hudyd4f/

 

Μου αρεσει που το δικο μου εχει και αλουμινενια φτερα και αλουμινενια στεφανια στους τροχους...Εμπλεξα...εμενα ετυχε αυτο!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ευτυχως εχει βαψει το αλουμινενιο ντεποζιτο!

Μου φαινεται πως θα τα βαψω κι εγω ολα τα αλλα μαυρα...:lol10:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...μενει τωρα να αλλαχτουν τα ελατηρια,χονινγκ,ξεκαρβουνιασμα και οπωσδηποτε να βγει η μπανανα για να τσεκαρω κοχλιωτο παξιμαδι,αξονα αντλιων και φυσικα αντλιες.Ελπιζω ανοιγοντας να μην δω τιποτα περισσοτερο...

Τωρα που το σκεφτομαι...αν αλλαξω ελατηρια θα πρεπει να ρυθμισω και το αβανς παλι εε..?Δεν εχω το ρολοι.:mad2:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.