Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

20161029_114744.jpg

 

Αντώνη θα έχεις πρόβλημα με τη ρεζέρβα, νομίζω πως το παλιό ρουμπινέτο έχει μικρότερο σωλήνα φίλτρο, άρα με το καινούργιο θα σου γυρίζει γρήγορα η ρεζέρβα που φυσικά θα είναι μεγαλύτερη. Το κακό όμως είναι πως θα τραβάς βενζίνη περισσότερο από τον πάτο, άρα κίνδυνος να φας σκουπίδια στο καρμπυρατέρ. Γνώμη μου να βάλεις φίλτρο βενζίνης πριν το καρπυρατέρ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τι λες καλε...η παλια μου ηταν τιγκα στο σαπουνι που ειχε το παλιο συστημα!Οποτε δεν εχει να κανει με αυτο.Τα enfield οπως ξερεις ειναι ολα αλουμινια..εχεις δει κανενα αλουμινενιο παραθυρο τις κρυες νυχτες του χειμωνα να μην ιδρωνουν μεσα οταν εχεις ζεστη εσυ στο σπιτι?Η ασπρη γλιτσα δημιουργειται απο τα λαδια με νερο.Για παραδειγμα αν στα αμαξια δεις σαπουνισμενα λαδια παει να πει οτι εχει καψει φλαντζα και περνανε τα νερα του ψυγειου μεσα.

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Τι λες καλε...

Ναι εεεεε, μα ο Χίτσκοκ γιατί μας τρομοκρατεί? Μπορεί εκείνο και μπορεί το άλλο..!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, noe είπε:

Αντώνη θα έχεις πρόβλημα με τη ρεζέρβα, νομίζω πως το παλιό ρουμπινέτο έχει μικρότερο σωλήνα φίλτρο, άρα με το καινούργιο θα σου γυρίζει γρήγορα η ρεζέρβα που φυσικά θα είναι μεγαλύτερη. Το κακό όμως είναι πως θα τραβάς βενζίνη περισσότερο από τον πάτο, άρα κίνδυνος να φας σκουπίδια και στο καρμπυρατέρ. Γνώμη μου να βάλεις και φίλτρο βενζίνης πριν το καρπυρατέρ.

Πρωτον ποτε δεν το αφηνω στην ρεζερβα και δευτερον εχω αλουμινενιο ντεποζιτο...κακο βεβαια δεν θα ειναι να του βαλω κι ενα φιλτρακι.Thanks γιατι μου διεφυγε..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Just now, noe είπε:

Ναι εεεεε, μα ο Χίτσκοκ γιατί μας τρομοκρατεί? Μπορεί εκείνο και μπορεί το άλλο..!!

Για να πουλαει προφανως..!

Ειναι ενας τρομοκρατης...:angry1:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
9 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

εχω αλουμινενιο ντεποζιτο...

Έχε RE δε ζηλεύουμε, όμως οι βενζινάδες έχουν σκουπίδια στις δεξαμενές τους. Το ντεπόζιτο (που δε ζηλεύουμε) είναι κούτσικο περί τα 5,5 λίτρα, άρα στα 14λιτρα ντεπόζιτα αν αυτό το ρουμπινέτο αφήνει υπόλοιπο 3 λίτρα, φαντάσου στο μικρούλι. Μόλις γεμίζεις μετά από 50 χλμ. θα γυρνάς ρεζέρβα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο τωρα ειναι σχεδον αδειο..και δουλευει μια χαρα και μην σε ξεγελαει το φιλτρακι...το μεταλλικο σωληνακι ειναι πολυ κατω απο το φιλτρο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον τωρα πηρα αλουμινοταινια(ξερεις απο αυτες που βαζουν στα μπουρια στις σομπες.

Θα βαλω λιγο στον λαιμο της εξατμισης και θα το στουμπωσω στην κεφαλη...δεν ξερω αν αντεξει!Θα δουμε,παντως ζημια δεν θα μου κανει.Μια δοκιμη θα μας πεισει..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον ή ειμαι αρχημαστορας και η ταινια αντεξει τις θερμοκρασιες...

https://postimg.org/image/w3r0h0hkf/

Τωρα αν δεν αντεξει θα ειμαι α.........δια μαστορας.

Ας το δοκιμασουμε,παντως δεν χανει καυσαερια πουθενα,αλλα δεν το ζεστανα ακομα για να ξερουμε.Το καλο ειναι οτι εντελει εκανα μονο μια στροφη με ταινια που σημαινει οτι ειμαι στην αρχη του προβληματος!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παει κι αυτο..!!

Τι μενει...??

Εκτος το look τα οποια θα παραγγελθουν μετα το ανοιγμα της κεφαλης,μηπως και χρειαστω κατι αλλο...αυριο πρωι παραλαμβανω ρολοι αβανς που μου το στελνει πισο ο Θανασης και μιας και ειμαι και πολυ ομορφος μου κανει και δωρο μια ηλεκτρονικη απο Αγγλια που ειχε παρει γι'αυτον,για να εχω ΠΑΝΤΑ σωστο αβανς.Θαναση σε ευχαριστω πααααααρα πολυ.Παιδια πολλα δωρα παιρνω και να ξερετε οτι με εχετε σκλαβωσει..!!Βενζινα θα μου βαλει κανεις...??

Λοιπον οποτε αυριο λογικα ανοιγει η μπανανα για αλλαγη φιλτρου λαδιου...που μου εκανε παλι δωρο ο Νοε...χι χι χι...και φυσικα ελεγχος κοχλιωτου παξιμαδιου,αξονα αντλιων και ελεγχος αντλιων.

Εως τωρα παμε καλα...

Παιδες ευχαριστω για την στηριξη που μου δειχνετε!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, noe είπε:

Χα, χα, δεν το καθαρίζω ποτέ και ανάθεμα αν έχω καταλάβει πως λειτουργεί, δηλαδή δεν έχω ασχοληθεί να δω ποια σωλήνα πάει που.

Από το στροφαλοθάλαμο τα φτύνει στο βαρελάκι, από εκεί τα λάδια επιστρέφουν στην μπανάνα με δεύτερη σωλήνα, υπάρχει και μία τρίτη που καταλήγει στο φίλτρο αέρα για να λιπαίνεται με άχνα λαδιού.

Αυτό το σύστημα είναι κλειστό κύκλωμα και δεν ξέρω για ποιο λόγο (φαντάζομαι δηλαδή) δημιουργεί υγρασία στα τοιχώματα του κάρτερ και κατ' επέκταση την άσπρη γλίτσα σα σαπουνένια μίξα στις τάπες και στα ωστήρια. Ο Χίτσκοκ στη σελίδα του εξηγεί κι άλλες αιτίες, σοβαρότερες που δημιουργούν τη σαπουνοποίηση. 

Στην 500άρα μου αυτό το πρόβλημα το είχα από καινούργια, το έχω δει και σε άλλη Enfield ίδιας χρονολογίας και τώρα το είδα και σε σένα Αντώνη που ο κινητήρας είναι του 2007. Στα παλιά μοντέλα που οι αναθυμιάσεις φεύγουν ελεύθερα στην αλυσίδα δεν βλέπουμε σαπούνι στα λάδια, όμως το φτύσιμο είναι τέτοιο που κάνει αίσχος τον κινητήρα πίσω από την πρωτεύουσα μετάδοση.

Στην 350άρα μου που είχε τον τετράγωνο συλλέκτη κάτω από την μπαταρία για τις αναθυμιάσεις τον κατάργησα, και έβαλα την πατέντα του Χίτσκοκ που επιστρέφει τα λάδια πίσω στο κάρτερ.

90060.jpg

 

Το σύστημα αυτό έχει παρόμοια φιλοσοφία με αυτό στα νεώτερα μοντέλα. Εεεε λοιπόν μετά την τοποθέτησή του είδα και στην 350άρα το ίδιο πρόβλημα σαπουνοποίησης. Πρόβλημα που συμβαίνει μόνο τον χειμώνα σε συνδυασμό με μικρές μετακινήσεις. Τους ζεστούς μήνες του χρόνου δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενο.  

Αυτός λοιπόν είναι ένας λόγος που επιλέγω τους έξι κρύους μήνες του χρόνου να κυκλοφορώ την Bonneville και τους υπόλοιπους του καλοκαιριού την Enfield.

Λοιπον εδω να δωσω και μια εξηγηση που μιας κια το ανοιξα ειδα τι γινεται...Λοιπον το ενα σωληνακι φευγει απο τον στροφαλοθαλαμο και παει στο βαρελακι για δυο λογους.Πρωτον για να αναπνεει σωστα και με την σωστη πιεση ο στροφαλοθαλαμος και δευτερον να ψεκαζει τα κατακαθια(μιξα)του λαδιου και να τα πηγαινει στο βαρελακι.Εκει εχει και κατι που πολυ γουσταρα.Μιας και αυτο το σωληνακι τα φτυνει με πιεση που σημαινει οτι τα πεταει στο (ταβανι)καπακι του βαρελακιου,εε αυτο που μου αρεσε ειναι οτι στην κορφη το καπακι εχει μια σιτα σαν φιλτρο ωστε να ξεχωριζει την μιξα απο τα λαδια.Η μιξα μενει στην σιτα και το λαδακι σουρωνει κατω.Το σωληνακι που φευγει απο ψιλα και καταλληγει στο φιλτρο(εργαλειοθηκη)ειναι καθαρα για να φευγει πλεων με φυσικη ροη ΜΟΝΟ ο αερας...και το τριτο σωληνακι που φευγει παλι απο κατω ειναι καθαρα για θεμα υπερχυλησης των λαδιων.Αν το ανοιξετε θα δειτε και θα καταλαβετε οτι εχει περιπου 4cm σωληνακι για τον λογο οταν μισογεμιζει να ξανακαταληγουν τα λαδια παλι στην μπανανα.Αυτο γινεται πρωτα για να μην ξεχυλησει και δεν το παρουμε χαμπαρι γιατι αν γεμισει λογικα με τον καιρο θα στουμπωσει το πανω σωληνακι με αποτελεσμα να μην αναπνεει σωστα και να εχουμε πιεση στον στροφαλο και για να μην τα ψεκαζει πλεων στο φιλτρο και εκει να βγαινει μονο ο αερας.Οποτε αν με ρωτατε ειναι πολυ σωστη μετατροπη και μπορω να πω πως ειναι καλητερο εννωειτε απο το παλιο κουτακι που επρεπε εσυ να το αδειαζεις καθε τοσο προληπτικα αλλα και καλητερο φυσικα και απο του Χιτσκοκ την πατεντα που πανε οοολα πισο.

Οποτε και ποτε να μην το ανοιξεις δεν υπαρχει προβλημα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τιι ειπα..?

Μπανανα αυριο..?

Και γιατι οχι σημερα..?

20161029_204418.jpg

Κοχλιωτο παξιμαδι...στην πενα!

20161029_204430.jpg

Λαδακια ομως...ολομαυρα!Δυο χρονια ειχε να τα αλλαξει.Θα μου πεις και γιατι να τα αλλαξει,αφου καθε 10μερες εβαζε ενα λιτρο μεσα εξτρα..!

Μπανανα στην πενα...

20161029_204449.jpg

Αξονας ομως χωρις να τον βγαλω βλεπω οτι θελει...κοφτεριζουν τα γραναζια το δαχτυλακι μου!Αντεχει καμια 10.000χλμ.αλλα θελω να ειμαι ασφαλης.

20161029_204457.jpg

Μενει να τον βγαλω εξω ωστε να δω και αντλιες...παντως δινουν ροη γυρνοντας τον αξονα.

Δημοσιεύτηκε
18 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αντεχει καμια 10.000χλμ.αλλα θελω να ειμαι ασφαλης.

βRE κουζουλάθηκες? Έτσι κι  αλλιώς σε 10.000 χλμ. θα έχεις ανοιγοκλείσει την μπανάνα τουλάχιστον 15 φοREς.

Αν και να σου πω, δοκίμασε να μετρήσεις το πάχος των δοντιών και σύγκρινε με τον καινούργιο άξονα.

Έχει πολυυυυυυυύ ψωμί ακόμη. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο αξονας βγηκε..οπως το ειπα και πριν.Αντεχει ακομα αλλα..!

20161029_211213.jpg

Αντλιες...Χα χα χα!Μονο το ενα καπακι ανοιξε.Ειναι ολοκαινουριες και βεντουζονουν τελεια!Μαλιστα και το χειλακι κατω δεν ειναι κομμενο.Να το κοψω για να ειμαι ασφαλης ή να το αφησω.?

20161029_211213.jpg

Η μια δηλαδη...γιατι την αλλη δεν μπορω να ανοιξω το καπακι της.Εχει κολησει...για πειτε καμια ιδεα.Εγω σκεφτομαι να το αφησω λιγο μπας και το πεταξει σε λιγο το ελατηριο της αντλιας.Αλλιως για πειτε...φοβαμαι να το χτυπησω!

20161029_211223.jpg

 

Δημοσιεύτηκε
10 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Εεεε...ξερει κανεις αν μπορω να βρω ελατηρια πιστονιου after market ωστε να τα ανοιξω ολα και να μην περιμενω αντιπροσωπειες και hitchcock?

 

Μα τι κ@υλες είναι αυτές? Και μου έκανες δήθεν πως δε σε νοιάζει αν το κρατήσω το κορίτσι λίγο παραπάνω...:love:

Αν το ήξερα θα σου πακετάριζα και τα εργαλεία, (χόνιγκ, μικρόμετρο, κυλινδρόμετρο, ρολόι ΑΝΣ.

Λέγε θες να σου τα στείλω? Σήμερα δεν προκάμω.

Αν μετρήσεις και δεις σωστές ή εντός ορίων ανοχές κυλίνδρου και ελατηρίων τότε το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα χονιγκ και νέα ελατήρια. Τα οποία να κάνεις υπομονή να σου έρθουν είτε από Χίτσκοκ, είτε από αντιπροσωπεία..., κάνε κράτει βRE..!! :bash:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω πιο σωστο βλεπω να σου στειλω κυλινδροπιστονα πανω να παιξεις κι εσυ με τα ρολογακια σου γιατι εγω δεν κατεω πραμα απο δαυτα..!::):

Δημοσιεύτηκε
7 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

.Εγω σκεφτομαι να το αφησω λιγο μπας και το πεταξει σε λιγο το ελατηριο της αντλιας.Αλλιως για πειτε...φοβαμαι να το χτυπησω!

Νομίζω στη μία αντλία είναι απαραίτητο να το κόψεις που είναι πιο λεπτό. Δεν θυμάμαι σε ποιά.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στο παρων τωρα...

Πως θα ανοιξω το καπακι της αντλιας.Δεν θελω ουτε να το χτυπησω,ουτε να το κατσαβιδιασω..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, noe είπε:

Νομίζω στη μία αντλία είναι απαραίτητο να το κόψεις που είναι πιο λεπτό. Δεν θυμάμαι σε ποιά.

Εγω νομιζω πως και στις δυο το ειχα κοψει παλια..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το θεμα μου τωρα ομως ειναι πως δεν ανοιγει ωστε να τσεκαρω την αλλη αντλια...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...το αποφασησα!Θα το αφησω μεχρι αυριο μηπως το πεταξει.Αν μεχρι αυριο δεν,θα κοψω την φλανζουλα με μαχαιρι.

Δημοσιεύτηκε

Ε ναι, άστο μέχρι αύριο να πάω να δω τις παλιές αντλίες μου, μη με κατεβάζεις τώρα κάτω..:mad2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κατσε μην κατεβαινεις...στο θεμα σκουλικη θυμαμαι ειχα βαλει φωτο εγω τις αλλες.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.