Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...η ηλεκτρονικη μπηκε!

 

20161104_095404.jpg

 

20161104_095424.jpg

 

 

Εδω εχω να πω(και να αναψω φωτιες)

Πως στις ρυθμισεις λεει μονο 0.8 πριν ΑΝΣ...εεε εκει λοιπον με το μπιστολι μας εδειχνε στην αρχη 16μοιρες ενω επρεπε 32 στις ψηλες στροφες.Οποτε φανταστειτε πως δουλευουν με τις πλατινες.Το μηχανακι παιρνει μπροστα με μιση μανιβελια τωρα που ρυθμιστηκε σωστα.:xara:

Θαναση ευχαριστω που μου την εδωσες...δεν περιμενα οτι ειναι τοοοσο σημαντικη μετατροπη!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μετα απο αυτο...ηρθε σιγα σιγα η ωρα για τα trial λαστιχα!!Ονειρο...

 

20161104_095341.jpg

 

20161104_095334.jpg

 

20161104_100543.jpg

 

Οπως ηταν πριν...αλλαχτουν!

20161104_100552.jpg

 

 

20161104_101344.jpg

 

 

20161104_101351.jpg

 

Κι επιτελους...παιρνει σιγα σιγα μορφη trial!

 

20161104_110314.jpg

 

 

20161104_110321.jpg

 

 

20161104_110330.jpg

 

 

20161104_110341.jpg

 

Και μια εικονα σιγα σιγα μονο απο μπροστα μεχρι να ερθουν οι αντιριδες του φτερου...μιας και καπως ετσι θα ειναι!

 

20161104_121616.jpg

 

20161104_121651.jpg

 

Το πισο μερος θελουν ακομα πολλα αλλαγη...τα περιμενουμε!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 hour ago, elifain είπε:

Απίστευτο! Άντε βγάλε κι αυτό το λουκάνικο και βάλε ένα μονοσελάκι!

:unhappy:...:ranting:

Παιζεις με τον πονο μου...!!

Κι εγω θελω να αλλαξω ντεποζιτο.Σιγα σιγα ομως...

Σελακι ερχετε...:xara:

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ααααα γιατι λουκανικο ειπε και ο γιος του Νοε το ντεποζιτο οταν το πρωτο ειδε..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και για οσους εχουν προβλημα στο διστεκο...οριστε την πατεντα που της εκανα μιας και το χρειαστηκε τωρα που μπηκε χοντρο λαστιχο πισο και δεν παταγε σωστα η μηχανη...

Εκοψα ενα λαστιχο ποτισματος που ειχα σπιτι Φ25 και το εσκισα στην μεση.

20161104_164851.jpg

 

 

14782711804221685885571.jpg

 

Μετα το περασα στην στεκα στην βαση εκει που παταει η μηχανη...

 

1478271267921114765828.jpg

 

Κι ετοιμο...πλεων παταει σωστα.Δεν ξερω ποσο καιρο θα αντεξει,αλλα νομιζω πολυ!

 

14782713512141538453464.jpg

 

Το αγκαλιασε ομορφα και σφιχτα.Θα του βαλω και λιγη κολλα μην μου φυγει (στα βουνα) κι ετοιμο!

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Λοιπον...η ηλεκτρονικη μπηκε!

 

 

και για να εχεις το ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΕΛΕΙΟ αποτελεσμα θελεις και αντιστοιχο μπουζοκαλωδιο-μπουζοπιπα ,και αναλογο πολλαπλασιαστη σαν της φωτο ( εναλλακτικα εναν της bosch ) και ακομη πιο αξιοπιστη η digital οπως η παρακατω

 

 

προσοχη στα κοκκινα και θα με καταλαβετε 

 

 

250x250_boyer_kit00300.jpg

Boyer Bransden Micro Digital Electronic Ignition for Royal Enfield India 350cc and 500cc, 12V Negative Earth.

What does it do ?

This is a microprocessor electronic ignition system, manufactured by Boyer Bransden, for the Royal Enfield India 350cc and 500cc single models. This will replace your existing points, condenser, and mechanical advance mechanism with an electronic pick-up, and a box to handle the processing and advance. It is supplied with a special digital coil which will limit the engine speed to approximately 5800 rpm, HT lead and the correct spark plug cap (5000 OHM).

 

What's in the box ?

Electronic Ignition Box Micro-Digital with wires and adhesive foam strips
Magnetic Rotor to replace existing mechanical auto advance
Stator to replace existing points
Ignition coil
Spark Plug Cap
HT Lead (not in photo)
Required wires and connectors
Comprehensive Instructions

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φαντασου οτι ειμαι πιο πολυ χαρουμενος και μονο που την βλεπω..Φαντασου να τελειωσει

(ποτε:love:) πως θα ειμαι καβαλα πανω της!

Δημοσιεύτηκε
9 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Λοιπον...η ηλεκτρονικη μπηκε!

20161104_095404.jpg

Ναι...? αλλά σου λείπει η μία βίδα από το καπάκι..:mad2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre την εχουμε βαλει...αυτο ηταν πριν τελειωσουμε!Βλεπω ομως μαθαινεις με τις φωτο.:tongue:

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο φιλε, ομορφη γινεται. Στην αρχη δεν σχολιασα γιατι δεν μου αρεσει το trial αλλα οτι εχεις στο μυαλο σου την ομορφαινει μερα με τη μερα. Ωραιος.

Και ποσο ομορφο δειχνει το αντρικο πισω λαστιχο...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Επειδη ξερω γιατι ρωτας...εμενα εχει 18"ζαντα πισο και 21"μπροστα...εσενα εχει μπρος πισο 19"οποτε μην ρωτας..?Χι χι....

120/100-18 πισο και

80/100-21 μπροστα.

Δημοσιεύτηκε
45 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Και παμε στο πισο σιγα σιγα...

Να διώξω τα παιδιά από το δωμάτιο..? :blink:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Απολαυση...

Με ξεπατωσε μεχρι να το βαλω...αλλα!!

 

20161105_173132.jpg

Παιδια απο κοντα δεν υπαρχει η ομορφια της...παλια ουτε εμενα μου αρεσαν τα trial...ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ.!!!

 

20161105_173006.jpg

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
10 λεπτά πριν, Nikoss Rocket είπε:

Ωραία μορφή παίρνει, η σέλα δεν μου κάθεται  καλά 

Νικο η σελα ειναι η μικρη...του trial!Αν την δεις απο κοντα ειναι κοσμημα!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.