Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε σημερα παραγγελθηκαν τα λαστιχα...Πηρα τα michelin μιας και τα dunlop δεν υπαρχουν και θα εκαναν 2μηνες.Οπτικα ειναι σχεδον τα ιδια.Η τιμη των dunlop 200 euro...ενω των michelin 250euro!Αλλα...

Επειδη ομως ειμαστε φιλαρακια με τον Βασιλη θα μου τα δωσει 200 μαζι με σαμπρελες!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα χα...κι επειδη δεν μπορω να περιμενω...αυριο μπαινει και η ηλεκτρονικη πανω!!:xara:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ωχ...ξεχασα την εξατμιση!!Η αλουμινοταινια στην αρχη εκανε δουλεια...ομως μεχρι να γυρισω την ειχε πεταξει εξω...ακυρο το πειραμα!!

Οποτε παραγγελνω την ψιλη απο hitchock.Και βουρ...

Δημοσιεύτηκε
22 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ωχ...ξεχασα την εξατμιση!!Η αλουμινοταινια στην αρχη εκανε δουλεια...ομως μεχρι να γυρισω την ειχε πεταξει εξω...ακυρο το πειραμα!!

Οποτε παραγγελνω την ψιλη απο hitchock.Και βουρ...

Μη πάρεις εξάτμιση που περνάει από ψιλά , θα το μετανιώσεις άκου τον παθών 

 

ασε που από eBay την βρίσκεις πιο φθηνά 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο δεν μου αρεσει καμια αλλη...οποτε!!Τωρα απο ebay δεν ξερω τι θα μου ερθει...ελπιζω και θελω να πιστευω πως απο hitchock θα ειναι σωστη και τσεκαρισμενη.Αλλωστε 50 πανω 50 κατω δεν σωνομαι..!

Δημοσιεύτηκε
41 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Οποτε σημερα παραγγελθηκαν τα λαστιχα...Πηρα τα michelin μιας και τα dunlop δεν υπαρχουν και θα εκαναν 2μηνες.Οπτικα ειναι σχεδον τα ιδια.Η τιμη των dunlop 200 euro...ενω των michelin 250euro!Αλλα...

Επειδη ομως ειμαστε φιλαρακια με τον Βασιλη θα μου τα δωσει 200 μαζι με σαμπρελες!!

 

ΠΟΣΟ;;;;:lol7:

 

Με 250 εβαλα λαστιχα Michelin στο Yaris μου:lol3:

Δημοσιεύτηκε

...ευτηχεις οι κατέχοντες Yarissssss...!!!

...πρόσχομεννννν...!!!:popeanim:

...Αντώνη προχώρα και βάλε καμιά φώτο καβάλα με το ατίθασο...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ενα απο αυτα τα δυο τιμονια θελω να του βαλω...Το δικο μου δεν ειναι ισιο κατι που δεν μου αρεσει και ειναι και ψιλο..βρηκα δυο,το υψος και το σχημα που θα ηθελα το βρηκα μονο στο μαυρο χρωμα,του παει αλλα δεν ειμαι σιγουρος(θελω γνωμες)Το χρωμε μου αρεσει γιατι ειναι χρωμε αλλα ειναι πολυ χαμηλο...

20161102_114253.jpg

Με χαμηλωτερο τιμονι θα γινει λιγο πιο flatruck κατι που μου αρεσει...

20161102_114301.jpg

 

20161102_114321.jpg

 

20161102_114336.jpg

 

20161102_114359.jpg

 

20161102_114416.jpg

Για πειτε...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
34 λεπτά πριν, mikezante είπε:

 

ΠΟΣΟ;;;;:lol7:

 

Με 250 εβαλα λαστιχα Michelin στο Yaris μου:lol3:

Τα trial Μακη ειναι πολυ πιο ακριβα...αμ πως!!

Δημοσιεύτηκε
On 10/27/2016 at 10:15 PM, bbk είπε:

Ευγε παλικαρημμμμμμμ...!!! 

...πολυ με αρεσε το πλησημο σου...!!!

Εμενα με αρεσει αυτο το στιλ στρετ τρακερ

8502636_orig.jpg?348

 

 

 

 

Καλημέρα!

αν θες γνώμη... αν το χρωμέ είναι σαν αυτό που είχε ποστάρει ο bbk (μου φαίνεται ότι μοιάζει αρκετά) τότε δείχνει αρκετά καλό πάνω στη μηχανή (και δεν το χαλάει που είναι χαμηλό), το μαύρο τιμόνι μάλλον δεν θα μου άρεσε... 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον σορυ αλλα εβαλα το μαυρο μιας και θα μπει μαυρο σχαρακι στο φαναρι...

20161102_130223.jpg

 

20161102_130249.jpg

Κουκλαααααρα λεεεμε...

20161102_130237.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

20161102_131100.jpg

Τα υπολοιπα φτερα,μονοσελα,λαστιχα και και και...τα θελω κι εγω ΤΩΡΑ.!

Δημοσιεύτηκε

...ΝΑΙ...!!!:xara:

...μου αρέσει...!!!

 

...ευγε νέε μου...!!!

 ...την αλουμινοταινία που έβαλες μήπως να έκανες ένα τύλιγμα ακόμα...???

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο θα αλλαξω εξατμιση και θα δεις οτι ολα θα ειναι οκ.Μετρησα τον λαιμο της εξατμισης και μαλλον αυτος εχει προβλημα λογο οβαλοτητας.Οσο για το τιμονακι...αν το δεις απο κοντα ειναι φοβερο...ταιριαξε με ολα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ουουουουου....:lol8:

 

Θα βαλω και καφε χερουλια...με καφε δερματινο τσαντακι στην μπαταρια!

 

Παιρνω στοιχεια και ιδεες απο οσα μηχανακια μου αρεσουν και ταιριαζουν στο δικο μου!

Νοε μηπως να του βαλω πισο την ιδια σχαρα που εχεις...??:tongue:

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εξατμιση...οκ!Παραγγελθηκε απο Hitchcock.Και το μονο που εμεινε ειναι κολοφαναρο.

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη θέλω μια χάρη μιας και σου έστειλα εν τάχη την Κούλα σου και δεν πρόκαμα.

Θέλω να μου βγάλεις ένα πατρόν με τις διαστάσεις και τις αποστάσεις τις ποδιάς,

για την κοιλίτσα στο κάρτερ της Enfield.

Αν δεν μπορείς δώσε μόνο τις διαστάσεις των μεγάλων επιφανειών και μοίρες κλήσης.

Με μία φωτογραφία οδηγό θα φτιάξω τα υπόλοιπα, ίσως από αλουμίνιο.

:geia:

Δημοσιεύτηκε
On 2/11/2016 at 11:53 AM, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ενα απο αυτα τα δυο τιμονια θελω να του βαλω...Το δικο μου δεν ειναι ισιο κατι που δεν μου αρεσει και ειναι και ψιλο..βρηκα δυο,το υψος και το σχημα που θα ηθελα το βρηκα μονο στο μαυρο χρωμα,του παει αλλα δεν ειμαι σιγουρος(θελω γνωμες)Το χρωμε μου αρεσει γιατι ειναι χρωμε αλλα ειναι πολυ χαμηλο...

20161102_114253.jpg

Με χαμηλωτερο τιμονι θα γινει λιγο πιο flatruck κατι που μου αρεσει...

20161102_114301.jpg

 

20161102_114321.jpg

 

20161102_114336.jpg

 

20161102_114359.jpg

 

20161102_114416.jpg

Για πειτε...

Καλαααα εε αυτό το τιμόνι με τρελαίνει θέλω και εγώ στην δικιά μου με το καλό

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.