Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ακυρο... πιστονι και κυλινδρος τρελα!

Απλα ειχε μαζεψει πολυ καρβουνιλα στην μια μερια με αποτελεσμα να φαινοταν σαν να λειπει κομματι.

 

20170122_172136.jpg

 

20170122_172232.jpg

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Μη σε ξεγελάει που φαίνεται το παλιό εργοστασιακό χονιγκ.

Μέτρημα, καινούρια ελατήρια και πάλι χόνιγκ.

ΕΥΓΕ

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ελατηρια πιστονιου βγηκαν...

 

20170122_173927.jpg

 

Το πιστονι να το βγαλω ή οχι...αλλα αν οχι θα μπορεσω να το καθαρισω σωστα ετσι..?

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα χα...κοιτα καρβουνο!

Και φαντασου οτι επερνε με την πρωτη μπροστα!Αααα re enfieldara...

 

 

20170122_175908.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε Νοε μετραω κυλινδρο για να δω τι ελατηρια χρειαζομαι ε?Λογικα τωρα πριν το χονινγκ.

Παει αυτο...

Φλαντζες εχω,κολλα θα παραγκειλω μαζι με τα ελατηρια απο Χιτσκοκ την blue hulomar αν την λεω σωστα...

Βγαζω και βαλβιδες και ξεκιναω ξεκαρβουνιασμα.

Αν ειναι κατι πειτε μου πριν το δεσω!Χι χι χι...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδια σορυ σας ανοιγω δουλειες αλλα...

Εχει κανεις (γιατι ο βλακας τα εδωσα) και τις ροπες σφιξηματος γι'αυτα?

Δημοσιεύτηκε

Μη βιάζεσαι,  μέχρι τις ροπές έχεις δρόμο.  

Είμαι δουλειά για να σου πω τώρα. 

Το πιστονι να το βγάλεις και πρόσεχε μη σου πέσει καμία ασφάλεια μέσα. 

Να το καθαρίσεις να δεις αν γράφει πάνω STD δηλαδή στάνταρ.

Δημοσιεύτηκε
On 18/1/2017 at 1:03 PM, Αντωνης Σταθακης είπε:

Εγω γιατι νομιζω οτι μπαινει ορυκτελαιο μονο και μονο επειδη εχουμε μαντεμι κυλινδρο...

Ο Ssav νομιζω πως εχει αλλαξει τον κυλινδρο βαζοντας του Χιτσκοκ και θελω να πιστευω πως πλεον μπορει να βαζει συνθετικα λαδια.

Παιδια με συνθετικα λαδια δεν θα εχουμε τοσο σημαντικο προβλημα σε υπερθερμανσεις!

 

Αντώνη εγώ συνεχίζω να χρησιμοποιώ ορυκτέλαιο.

Δες εδώ τι πουλά και τι χρησιμοποιεί ο Hitchcock.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
12 ώρες πριν, SSAV είπε:

 

Αντώνη εγώ συνεχίζω να χρησιμοποιώ ορυκτέλαιο.

Δες εδώ τι πουλά και τι χρησιμοποιεί ο Hitchcock.

Χωρις να ειμαι σιγουρος εχω την εντυπωση πως πλεον μπορεις να βαζεις και συνθετικο.Εγω στην θεση σου θα το εψαχνα και αν ναι θα της το εβαζα.Μονο καλο θα του κανεις και μετα δεν θα φοβασαι αν ζεσταθηκε η κεφαλη.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Χωρις να ειμαι σιγουρος εχω την εντυπωση πως πλεον μπορεις να βαζεις και συνθετικο.Εγω στην θεση σου θα το εψαχνα και αν ναι θα της το εβαζα.Μονο καλο θα του κανεις και μετα δεν θα φοβασαι αν ζεσταθηκε η κεφαλη.

 

Θα κάνω μία ερώτηση στον Hitchcock, γιατί αλουμίνιο είναι μόνο ο κύλινδρος. Η κεφαλή παραμένει της μαμάς, αν και έχω αλλάξει όλο το εσωτερικό.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι βre η κεφαλη ειναι αλουμινιο.Οτι μαντεμι ειχες το εβγαλες αλλαζοντας τον κυλινδρο σε αλουμινι.Ρωτα και πες μας και συγχρονος αν ειναι καλυτερα.Η δικια μου γνωμη ειναι πως θα εισαι πολυ καλυτερα σε ολα αλλα ρωτα να ειμαστε σιγουροι...

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ναι βre η κεφαλη ειναι αλουμινιο.Οτι μαντεμι ειχες το εβγαλες αλλαζοντας τον κυλινδρο σε αλουμινι.Ρωτα και πες μας και συγχρονος αν ειναι καλυτερα.Η δικια μου γνωμη ειναι πως θα εισαι πολυ καλυτερα σε ολα αλλα ρωτα να ειμαστε σιγουροι...

 

Εγώ θεωρούσα ότι είναι μαντέμι και ήμουν έτοιμος να παραγγείλω ότι βελτίωση είχε σε κεφαλή κυλίνδρου. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξερει εως τωρα κανεις να μου πει αν ειναι το γνησιο ωστε να παρραγγελνω τα ελατηρια του..?

Μεχρι τωρα STD δεν βρηκα παρα μονο το FRONT καπου αλλου v6 και αλλου ενα σκετο Α.Για ριξτε μια ματια κι εγω θα συνεχιζω το τριψημο...

 

20170123_182217.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω απ'οτι καταλαβαινω το μηχανακι εχει αλλαξει πιστονι.Ας ελπισουμε πρωτον πως ειναι απο τον Χιτσκοκ(αρα και Αγγλικο) και δευτερον που με ενδιαφερει να μην εχει μπει +10 ή +20.Αρα να μην εχει κανει ρεκτιφιε.Εεε δεν νομιζω μεγαλυτερο απο +20...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοεεεεεε βοηθεια...

Απο οσο ειδα στο ebay εκει που εμενα εχει το Α θα επρεπε να γραφει STD ετσι δεν ειναι..?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βre απο το 2009 ποοοοοτε προλαβε να του αλλαξει πιστονι??

Ααααααχχχχ enfield...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τωρα βεβαια κατι θυμαμαι παλια να λεει ο Στεφανος πως καποια πιστονια ειχαν αυτο το Α αντι για το STD.Τον παιρνω τηλ.αλλα τιποτα...Ψαχνω κι εδω μεσα μπας και το βρω αλλα παλι τιποτα...

Οποτε κι εγω δεν κανω ακομα τιποτα...!...::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι βre αλλα απο πανω κανονικα γραφει STD δηλαδη standard κατι το δικο μου δεν το εχει...

Κααατι θυμαμαι που το ελεγε σε μια συζητηση ο Στεφανος νομιζω με τον Νοε πως σε καποια μοντελα ειχε αυτο το Α που εχει και το δικο μου αλλα δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος.

Ο Χιτσκοκ πουλαει ακριβως το ιδιο σε Αγγλικο και σε στανταρ διαστασεις και +10 εως +60.Εε αυτο δεν ξερω ακομα...αν το δικο μου ειναι στανταρ ή εχει γινει καποιο ρεκτιφιε.

Οποτε αναρωτιεμαι αν το δικο μου λογο ελειψης γραφης STD μηπως εχει αλλαχτει ή και ακομα αν εχει μπει μεγαλυτερο ωστε να παρω και τα σωστα ελατηρια.

Δημοσιεύτηκε

καλά δεν ορκίζομαι κιόλας αλλά θυμάμαι πως  στην 350άρα και στην 500άρα μου έγραφε καραμπαμπάμ STD στην κορυφή.

Έχω και του Αλπικού το παλιό πιστόνι που του οβελίστηκε αλλά δεν το βρίσκω τώρα.

Έτσι μπακαλίστικα πάρε ένα παχύμετρο και μέτρα κάτω από τα δακτυλίδια το πιστόνι. 

Το στανταρ πρέπει να είναι μικρότερο από 83,96 mm

Αλλά να βρήκα φωτό από το πιστονάκι της 350 μου..

P1040887_small.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοε θυμασαι εσυ κατι σε μια συζητηση με τον Στεφανο πριν ενα χρονο..?Κατι μου θυμιζει εμενα αυτο το Α (και δεν ειναι Αντωνης).Θα παρω αυριο την αντιπρ.τηλ.να μου πει ο Γρηγωρης που την ξερει...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον το βρηκα...

Το πιστονι μου ειναι απο Χιτσκοκ.Εχει αλλες ασφαλειες πειρου δηλαδη τις ιδιες με εμενα.Τωρα μενει να μαθω αν ειναι μεγαλυτερο ή το standard.Ας ελπισω να ειναι το ιδιο.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.