Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Του Αλπικου ελεγε 0.012"-0.015" αλλα ηταν +20.Δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο και σε μενα.

Δημοσιεύτηκε

Είμαι δουλειά,  πόσο μεταφράζεται αυτό από ίντσες σε mm?

Αλλά μόλις πήρα τηλέφωνο και έμαθα κι εγώ.  

Ανοχες κυλινδρο πιστονι 0,08 - 0,10 και διάκενο ελατηριων 0,20-0,30. 

Αν μετρήσες κυλινδρο και έκανες χονιγκ βάζεις νέα ελατηρια στα τυφλά,  δεν μετράς τίποτα. 

Αν θες μέτρα τα από περιέργεια. 

Δημοσιεύτηκε

Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να πάρουμε φίλερ σε ίντσες για να έχουμε το κεφάλι μας σίγουρο , τόσα και τόσα έχουμε πάρει 

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Αυτες λες...?

 

image_0_02_05_6a81da677b6aa48c218a8902a0

 

Λοιπόν τώρα που έχω τον μετατροπέα από ίντσες σε mm.

Θυμάμαι πολύ καλά πως ο μάστορας επέμενε ρεκτιφιέ με ανοχή πιστονιού - κυλίνδρου 0.08mm

Βλέποντας τις οδηγίες του κατασκευαστή του πιστονιού (αγορασμένο από αντιπροσωπεία, βλέπε Α/20)

και έχοντας τις φοβίες μας με τους μαστόρους και τα μηχανουργία, εμπιστευτήκαμε τις οδηγίες.

Οι οποίες τι λένε?

Ανοχή κυλίνδρου - πιστονιού μετρημένη στο κάτω μέρος της ποδιάς του χιτωνίου 0.114mm - 0127mm

Αν θυμάμαι καλά το αποτέλεσμα δεν ήταν τέλειο, τσίμπαγε λάδι και ήταν να τραβάς τα βυζιά σου 

και εγώ βέβαια είχα στεναχωρηθεί πολύ. Νομίζω το είχαμε κάνει 0.11mm. και όχι 0,08mm που μας έλεγε ο μάστορας.

Ποιον να πιστέψεις όμως? Και ποιον να εμπιστευτείς? Από εκεί και έπειτα πήρα μικρόμετρα να ελέγχω μόνος μου.

Το κακό όμως είχε γίνει, ένας αποστάτης ακόμη γεννήθηκε και με το δίκιο του.

 

Πάμε όμως και στο διάκενο των δακτυλιδιών: 0.30mm - 0.38mm λέει το κουτί, ενώ ο μάστορας 0,20mm - 0.30mm

Κι εδώ απόκλιση προς τα πάνω οι οδηγίες στο κουτί.

 

Άρα καταλήγω στη συμβουλή της παλιάς καραβάνας, του μάστορα και θα μου γίνει μάθημα:

Ανοχές 0.08-0.10 και διάκενο 0.20-0.30 

 

Όμως προσοχή, αυτό για τα κοινά πιστόνια. Τα σφυρήλατα αν θυμάμαι καλά θέλουν ανοχή 0.13-0.15mm γιατί φρακάρουν σύμφωνα με τις οδηγίες του Χίτσκοκ. Ο Στέλιος (SSAV)  ήταν παθών και θυμάται.

 

Μη εμπιστευόμενοι μαστόρους και μηχανουργεία, η μόνη λύση φαντάζει η αγορά έτοιμα μετρημένα σετ κυλινδροπίστονα από Χίτσκοκ.

Δημοσιεύτηκε

Να λοιπόν γιατί δεν θέλω να ασχολούμε με μηχανάκια άλλων,

φοβούμενος μήπως και χαλάσουν φιλίες ή έστω να κατηγορηθείς.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
21 λεπτά πριν, noe είπε:

Να λοιπόν γιατί δεν θέλω να ασχολούμε με μηχανάκια άλλων,

φοβούμενος μήπως και χαλάσουν φιλίες ή έστω να κατηγορηθείς.

Αν μου χαλασει...δεν σου ξανα μιλαω:lol8:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
52 λεπτά πριν, noe είπε:

Λοιπόν τώρα που έχω τον μετατροπέα από ίντσες σε mm.

Θυμάμαι πολύ καλά πως ο μάστορας επέμενε ρεκτιφιέ με ανοχή πιστονιού - κυλίνδρου 0.08mm

Βλέποντας τις οδηγίες του κατασκευαστή του πιστονιού (αγορασμένο από αντιπροσωπεία, βλέπε Α/20)

και έχοντας τις φοβίες μας με τους μαστόρους και τα μηχανουργία, εμπιστευτήκαμε τις οδηγίες.

Οι οποίες τι λένε?

Ανοχή κυλίνδρου - πιστονιού μετρημένη στο κάτω μέρος της ποδιάς του χιτωνίου 0.114mm - 0127mm

Αν θυμάμαι καλά το αποτέλεσμα δεν ήταν τέλειο, τσίμπαγε λάδι και ήταν να τραβάς τα βυζιά σου 

και εγώ βέβαια είχα στεναχωρηθεί πολύ. Νομίζω το είχαμε κάνει 0.11mm. και όχι 0,08mm που μας έλεγε ο μάστορας.

Ποιον να πιστέψεις όμως? Και ποιον να εμπιστευτείς? Από εκεί και έπειτα πήρα μικρόμετρα να ελέγχω μόνος μου.

Το κακό όμως είχε γίνει, ένας αποστάτης ακόμη γεννήθηκε και με το δίκιο του.

 

Πάμε όμως και στο διάκενο των δακτυλιδιών: 0.30mm - 0.38mm λέει το κουτί, ενώ ο μάστορας 0,20mm - 0.30mm

Κι εδώ απόκλιση προς τα πάνω οι οδηγίες στο κουτί.

 

Άρα καταλήγω στη συμβουλή της παλιάς καραβάνας, του μάστορα και θα μου γίνει μάθημα:

Ανοχές 0.08-0.10 και διάκενο 0.20-0.30 

 

Όμως προσοχή, αυτό για τα κοινά πιστόνια. Τα σφυρήλατα αν θυμάμαι καλά θέλουν ανοχή 0.13-0.15mm γιατί φρακάρουν σύμφωνα με τις οδηγίες του Χίτσκοκ. Ο Στέλιος (SSAV)  ήταν παθών και θυμάται.

 

Μη εμπιστευόμενοι μαστόρους και μηχανουργεία, η μόνη λύση φαντάζει η αγορά έτοιμα μετρημένα σετ κυλινδροπίστονα από Χίτσκοκ.

Κι εδω Νοε εχουμε το ιδιο ακριβως.

Ο Σναιντερ και ο Χιτσκοκ λενε 0.015" που σημαινει 0.38mm το μικροτερο,κι απο 0.030" και εως 0.039" το περισσοτερο που σημαινει 0.76mm και πανω.Αρα ή παμε με βαση αυτους και λογικα τζιμπαμε λαδι αλλα δεν φοβομαστε μην κλεισουν τα ελατηρια...ή παμε με τα λεγομενα ολων των αλλων 20mm-30mm που λογικα δεν τζιμπαμε λαδι αλλα φοβομαστε να κλεισουν τα ελατηρια.

 

Το συμπερασμα μου ειναι...

Αφου η αντιπροσωπεια δεν τα μετραει ποτε οταν ειναι καινουρια αλλα απλα τα βαζει ετσι γιατι ειναι ηδη μετρημενα...

Εμενα λοιπον στον κυλινδρο τα δυο πανω ειναι περιπου 0.20mm και περιπου 0.25mm του λαδιου...Λεω περιπου γιατι τα μετρησα με κολλες Α4.Την Τριτη θα βαλω φιλερ να σας πω ακριβως.Αρα 0.20mm-0.30mm.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

...βάλτα στις διαστάσεις που είπε ο Noe και όλα θα πάνε καλα...!!!

...άσε που αν αρχήσει να τσιμπάει λάδι θα του την λέμε μάζι γιατι του έχω άχτη με τα σημερινα κοψίδια, τους καφέδες στην λέσχη και όλες της βόλτες...!!!:wallbash:

 

...δεν μπορω να θυμηθω τι μετρήσαμε στο Royalist...!!!

Δημοσιεύτηκε

Παντός ο δικός μου μάστορας (δεν ξέρω εάν μιλάμε για τον ίδιο @noe )  δεν ξέρω τι μετρήσεις έκανε  όμως η μηχανή πάει μια χαρά και δεν τσιμπάει λαδακι (φτου φτου φτου μην την ματιάσουμε).

Βεβαια δεν ξέρω άμα παίζει ρόλο ότι φοράω πιστόνι από γιαπωνέζικο (Honda xr) :tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
4 ώρες πριν, Nikoss Rocket είπε:

Παντός ο δικός μου μάστορας (δεν ξέρω εάν μιλάμε για τον ίδιο @noe )  δεν ξέρω τι μετρήσεις έκανε  όμως η μηχανή πάει μια χαρά και δεν τσιμπάει λαδακι (φτου φτου φτου μην την ματιάσουμε).

Βεβαια δεν ξέρω άμα παίζει ρόλο ότι φοράω πιστόνι από γιαπωνέζικο (Honda xr) :tongue:

Και τσιμουχακια στις βαλβιδες...

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως τα bullet πρεπει να καινε λαδι.Αν δεν το καψουν ή θα καουν πιστονια και ελατηρια ή οι βαλβιδες και οι οδηγοι τους.Εμεις θελουμε να τα κανουμε να μην καινε σταγονα...Εεε δεν γινετε...!!

Πρεπει να το δεχτουμε με οτι συνεπαγεται(ξεκαρβουνιασματα και παει λεγοντας).

Μην κοροιδεψει κανεις γιατι και ολοι οι turbo κινητηρες τζιμπανε λαδι απο την φυση τους...ετσι πρεπει!

Αρα να το δουμε καλοπροεραιτα....

Ειναι τουρμπατα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το μονο που θελω να μαθω με σιγουρια ετσι για το γ@μωτο ειναι τις σωστες ανοχες των ελατηριων.

Ολοι στο εξωτερικο λενε περιπου απο 0.30mm-0.50mm και βαλε...

Ολοι στο εσωτερικο λενε περιπου απο 0.20mm-0.30mm και μετα τα 0.30mm τα αλλαζουν.

Εγω θα τα βαλω με βαση αυτο που λεμε εμεις ΑΛΛΑ...

Αν κανω ζημια τα επομενα κυλινδροπιστονα που θα βαλω θα ακουσω τους αλλους κι ας μου καιει λαδι.

Δυστηχως με ολα αυτα που εχω διαβασει τωρα δυο μερες δεν βρισκω ακρη,οποτε θεωρητικα κουμπωνω τυφλα κι οτι γινει..!

Δημοσιεύτηκε
14 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Δεν τα ξερω εγω ακομα αυτα τα κολπα...βοηθεια!!

Εαν μιλάς την αγγλική κάνε μια εγγραφή και πήγαινε στο αντίστοιχο θέμα και ρωτά 

Δημοσιεύτηκε
On 28/1/2017 at 8:52 AM, noe είπε:

Όμως προσοχή, αυτό για τα κοινά πιστόνια. Τα σφυρήλατα αν θυμάμαι καλά θέλουν ανοχή 0.13-0.15mm γιατί φρακάρουν σύμφωνα με τις οδηγίες του Χίτσκοκ. Ο Στέλιος (SSAV)  ήταν παθών και θυμάται.

 

Μη εμπιστευόμενοι μαστόρους και μηχανουργεία, η μόνη λύση φαντάζει η αγορά έτοιμα μετρημένα σετ κυλινδροπίστονα από Χίτσκοκ.

 

Θυμάμαι και κλαίω τα ποσά που πλήρωσα για τις βλακείες, για να μην πω κάτι χειρότερο, που έκαναν άλλοι (και δεν εξαιρώ ούτε την αντιπροσωπεία επί Σαββαϊδη Μιχάλη εποχή).

Έτσι έφερα σετ αλουμινένιο κύλινδρο & σφυρήλατο πιστόνι από Hitchcock και ησύχασα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τα επομενα θα ειναι κι εμενα τετοια Στελιο...ας ελπισουμε ομως να γινει αργοτερα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ρωτησα τον Χιτσκοκ κι οριστε η απαντηση του...

 

Screenshot_20170130_153154.png

 

Εγω τι να κανω τωρα...!!...:lol4:

Δημοσιεύτηκε
33 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ρωτησα τον Χιτσκοκ κι οριστε η απαντηση του...

 

Screenshot_20170130_153154.png

 

Εγω τι να κανω τωρα...!!...:lol4:

 

 

...να παρεις Honda...!!!:tongue:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εν ολιγης μας λεει οτι το σωστο με βαση το μανιουαλ ειναι 0.38mm-0.50mm κι οτι τα ελατηρια ειναι ηδη μετρημενα με βαση τον κυλινδρο.Για να ειναι ομως και καλυμμενος λογο Ινδικης κατασκευης σου λεει πως κι ο κυλνδρος πρεπει να ειναι στις σωστες διαστασεις με βαση το μανιουαλ και πως αν για καποιο λογο ο κυλινδρος ειναι λιγο πιο σφιχτος θα πρεπει και τα ελατηρια να τα φας στις ακρες τους και να φερεις παλι τα ελατηρια σου σε αυτες τις ανοχες.

Οποτε τα βαζω οπως ειναι μιας κι ο κυλινδρος μου ειναι οκ.

Αυριο θα τα μετρησω για πλακα αλλα και λιγοτερο να μου δειχνουν δεν θα τα τριψω...

Αρκει να ειναι πανω απο 20mm με βαση αυτα που λεγαμε κι ας ειναι για καποιους μικρη η ανοχη.Κι ας ελπισουμε να μην κλεισουν απο την θερμοκρασια!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχω κανει ενα λαθος μιας και το διαβασα μια φορα...Σορυ!

 

Οποτε το σωστο διακενο με βαση το μανιουαλ ειναι 0.38mm-0.50mm με βαση τον κυλινδρο.

Δεν λεει για τον κυλινδρο αλλα πως τα ελατηρια ειναι μετρημενα κι ετοιμα τοσο στις ανοχες οσο και στο διακενο τους τοποθετημενα στον κυλινδρο,αλλα αν για καποιο λογο το διακενο ειναι μικροτερο τοτε θα πρεπει να τριψεις τα ελατηρια στις ακρες τους μεχρι να τα φερεις στο σωστο αποτελεσμα.Αρα μετραμε...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.