Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον τα εβαλα κι ολα οκ.

Αλλαξα ολα τα λαστιχακια και τις φλαντζουλες του,ολα τα ζιγκλερ...και το ρυθμισα.

Τα βιντεο ανεβαινουν.Στα βιντεο παιδια επειδη δουλευα με το ενα χερι δεν ειναι και τοσο καλα...αλλα εκανα οτι μπορουσα.

 

20161216_153640.jpg

 

20161216_153656.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον δεξια main jet 117.5

Στην μεση pilot jet 27.5

Και αριστερα needle jet P0

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μεχρι να ανεβει το αλλο βιντεο το οποιο θελει μια ωριτσα..

Εχω να πω πως και μονο το main jet ζιγκλερ να αλλαζα λογικα θα ημουν οκ,αλλα αν βαλεις 117.5main jet κι αυτο συνεργαζεται,αφου βιδωνει πανω του,με το needle jet κι απο εκει περναει η βελονα προτιμησα να το αλλαξω κι αυτο.Αλλιως ισως να περναγε ενα σκουπιδακι απο το main jet λογο μεγαλυτερης τρυπας και να βουλωνε πιο ευκολα το needle jet κι αντε καθαρισε το αυτο στον δρομο.Εε το pilot jet αφου βγαζεις τα αλλα δυο,το αλλαζεις κι αυτο ωστε να εχεις καλητερο ξεκινημα με κλειστο τον αερα τις κρυες νυχτες του χειμωνα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ετοιμο και το δευτερο μερος...

Πο πο φωτιες βγαζει η εξατμιση!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Re ξεχασα να πω στο βιντεο πως αν θες να τσεκαρεις αν περνει απο καπου αερα το καρμπυρατερ σου,το τσεκαρεις κλεινοντας τελειως την βιδα την μικρη του αερα.Αν την κλεισεις τερμα και το μηχανακι δεν σβησει...παει να πει οτι απο καπου τραβαει αερα!(Απο καποια φλαντζα ή καποιο λαστιχακι).

Μετα την ξαναγυρνας στο ιδιο σημειο που ηταν αν σβησει και εισαι οκ.

Αν δεν σβησει ψαξε να δεις απο που περνει αερα...ενας καλος τροπος για να τσεκαρεις τα σημεια ειναι να ψεκαζεις σιγα σιγα με σπρει λαδακι ή φυσικα wd40.Δεν κανω διαφημιση.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα...κι επειδη η σπασμενη παλια μανετα συμπλεκτη που ειχα μου εσπασε το λαμπατερ μου...(επειδη ελειπε η μπιλια της)...

Την αλλαξα κι αυτην,ωστε να κρεμαω την λαμπα μου οποτε θελω!!

 

20161216_223318.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
5 ώρες πριν, noe είπε:

Αααααα καλά, για το ψηφιακό στροφόμετρο λες.

Νικο τωρα το ειδα...και δεν εννοω αυτο.Υπαρχει μετρητης που μετραει απο την εξατμιση τον αερα και το μειγμα ωστε να εχεις τελεια καυση.

Νομιζω ο Stekouros κατι τετοιο ειχε...

 

Αλλα η δικια μου γνωμη ειναι πως δεν μπορεις αναλογα με τον καιρο καθε μερα να τσεκαρεις την τελεια καυση λογο διαφορας θερμοκρασιας αερα...οποτε...αυτακι στο περιπου!!

Απο εκει και περα καλο ειναι να πεζεις στο κρυο-ζεστη 1/4 κλεισε-ανοιξε την βιδα του αερα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
9 ώρες πριν, noe είπε:

Αντώνη δείξε μας αν μπορείς με φωτογραφίες ποιο παπαράκι είναι το καθένα, που μπαίνει και τι δουλειά κάνει;

Εγώ λόγο ελεύθερης εξάτμισης και φίλτρου αέρα στην 350άρα και στην 500άρα το μόνο που έχω αλλάξει είναι το main jet σε 100 και 117,5 αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα παπαράκια δεν τα άλλαξα μιας και έχω μεσάνυχτα τι δουλειά κάνουν, αλλά και δεν μου το συνέστησαν ούτε στην αντιπροσωπεία (όταν πήγαινα) ούτε κάποιος άλλος μάστορας.

 

Το λοιπον...μιας που τελειωσα ηρθε η ωρα να σου απαντησω.

Το μικρο ζιγκλερ που δεν εχεις αλλαξει ειναι μονο για το ρελαντι.Αν μεχρι τωρα δεν εχεις προβλημα μην το αλλαξεις,αλλα αν εχεις ελευθερο φιλτρο και ελευθερη εξατμιση καλο θα ειναι μονο και μονο για να μην χρησιμοποιεις το τσοκ.Βοηθαει να περνει πιο ευκολα μπροστα στο κρυο.

Και σιγα τα κρυα που εχουμε στην Ελλαδα...

Το main jet δηλαδη το 117.5 που εχεις βαλει ειναι για να ψεκαζει περισσοτερη ποσοτητα καυσιμου στην γκαζια.Απο εκει περναει η βενζινα πλεον ανοιγοντας το γκαζι.

Περνοντας λοιπον απο αυτο το ζιγκλερ η βενζινα χυνετε μεσα στο μεγαλο ζιγκλερ που λεγετε needle jet στο οποιο δουλευει η βελονα μεσα.Αυτο για τον μονο λογο που ειναι καλο να το αλλαξεις ειναι γιατι περνοντας περισσοτερο καυσιμο πλεον απο το 117.5 θεωρητικα το φραζεις λιγο ή οι τρυπες σου που ειναι μικροτερες δημιουργουν πιεση.Για τον μονο λογο που το αλλαξα ειναι ο φοβος φραγης του απο σκουπιδακια.Το κυριο ζιγκλερ που ηδη εχεις αλλαξει,αν φραξει ποτε στον δρομο το ξεφραζεις ευκολα...ενω αυτο οπως ειδες οχι,οποτε μιας που το αλλαζεις καλο ειναι να βαλεις και το αντιστοιχο.Μαλιστα ο Hitchcock το προτεινει και χωρις να εχεις αλλαξει ολα τα αλλα και φυσικα χωρις εξατμιση ελευθερη και φιλτρο.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Στεναχωρήθηκα που σου έσπασε η λάμπα.

Τελικά είναι πολύ απλό και όμορφο το micarb.

Αντώνη σ' ευχαριστούμε, κάπου έχω το βίντεο του Χρηστάρα να τα βάλουμε παREα δίπλα - δίπλα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Re'σεις ερωτηση...

Η μπαταρια μου ειναι 12v και μονο 5ah,αυτην επρεπε να ειχε ή ο πρωην της ειχε βαλει μικροτερη?

Δημοσιεύτηκε

Αν ταιριάζει στο κουτί της τη σωστή έχει βάλει. Οι Enfield χωρίς μίζα μικρές μπαταρίες φοράνε, στην παλιά σου Enfield τι μπαταρίες είχες δεν θυμάσαι?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οχι δυστηχως...μια που ειχα την ειχα δωσει του Γιωργου στην Πανελληνια στα Χανια.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Την εβαλα λεει για φορτισμα για πλακα να δω και σε 10λεπτα εγινε φουλ οποτε οκ.Βεβαια ειχα κανει την βολτα μου πριν.Αλλα μηπως να της εβαζα μεγαλητερη ή και ακομα καποια καλητερη γιατι απο οτι ειδα αυτη κανει μονο ενα 20αρικο οποτε καταλαβαινεις τι ρολο βαραει.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...αλλη ερωτηση μιας που εχω παρατηρησει κατι που δεν μου κολλαει...

Το αμπερομετρο οταν κουνας μανιβελα δεν παει πανω κατω?

Ε το δικο μου παει κατω οταν το πιστονι ειναι στο ανς αντι για να ανεβαινει εκεινη την στιγμη.Το τσεκαρω λοιπον στο ανς,το αμπερομετρο κατω,οι βαλβιδες κλειστες...αρα τι στο καλο γινετε?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αυτος ηταν και ο λογος που ξεκινησα λεει να τσεκαρω την μπαταρια αλλα ειναι οκ.Αρα λεω εγω τωρα μηπως εχει να κανει αυτη η αλλαγη με την ηλεκτρονικη που μπηκε?Πριν μπει δεν θυμαμαι να ειχα παρατηρησει το αμπερομετρο.

Δημοσιεύτηκε

Είναι θέμα ηλεκτρονικής, τώρα πια δεν μπορείς να συμβουλεύεσαι το αμπερόμετρο πότε είσαι στο ΑΝΣ.

Μην την πειράζεις την μπαταρία, δεν  έχεις μίζα και τα φώτα σου ανάβουν απευθείας από την γεννήτρια, δε νομίζω να χρειαστείς περισσότερο ρεύμα. Βλέπω ο προηγούμενος είχε βάλει κλειστού τύπου, μια χαρά είσαι και τα χρήματά της λογικά για τόσο λίγα ΑΗ. Διαφορετικά η πιο εύκολη λύση είναι να αγοράσεις βάση, κουτί και μπαταρία 14ΑΗ από μιζάτη.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αει στο καλο και αγχοθηκα...

Και υστερα μου λες οτι το enfield ειναι εγκεφαλομυοχαλαροτικο!

Εγω ειχα τρελαθει μεχρι τωρα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.