Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
19 ώρες πριν, elifain είπε:

 

 

19 ώρες πριν, elifain είπε:

Κι εγώ αυτό έκανα! :lol9:

20161123_104314.jpg

 

Σπυρο, επειδή ψάχνω βάση πινακίδας σαν την δική σου, μπορείς να δώσεις πληροφορίες από που πόσο (φωτό...) . Αν θες στείλε προσωπικό μύνημα για να μην χαλαω το θέμα του Αντώνη. :sorry:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι ο hitchcock την εχει...περιπου 50euro με τα μεταφορικα.Απο ebay σιγουρα θα ειναι πιο φθηνη.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Γιωργο αν μπορω να καταλαβω σωστα ειναι αυτη...

 

images.jpg

Και κανει 57λιρες...οποτε κανενα 70αρι να υπολογιζεις.

Ψαξε στο ebay uk...tail light number plate royal enfield ισως να βρεις κι αλλες

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο, αυτή που έβαλε ο Αντώνης είναι αλλά δεν την είχα πάρει εγώ. Την είχε η μηχανή όταν την αγόρασα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Γιωργο αν σου κανει στην στελνω...

Ειναι η μαμισια,δεν ξερω αν εχεις την ιδια πανω.Εγω δεν την χρειαζομαι.Ομως δεν εχω κολοφαναρο(το εκανα κομματια)χι χι...

 

20161201_133913.jpg

 

20161201_133927.jpg

 

20161201_133945.jpg

 

20161201_133949.jpg

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Γιωργο αν μπορω να καταλαβω σωστα ειναι αυτη...

 

images.jpg

Και κανει 57λιρες...οποτε κανενα 70αρι να υπολογιζεις.

Ψαξε στο ebay uk...tail light number plate royal enfield ισως να βρεις κι αλλες

Α οκ ναι αυτή την έχω δει, μάλλον θα προτιμησω αυτή αν βγάλω άκρη με το σάιτ τους κ θα χρειαστεί βάψιμο και βάσεις για τα φλας:

 

Rear Number Plate, Universal, to suit L679 Rear Lamp

CIMG1568.jpg

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ Αντώνη! αλλά την ίδια έχω ήδη πάνω σε χειρότερη κατάσταση βέβαια, αλλά μου αρέσει αυτή του 50, η παλιά... αυτή που ποσταρα πιο πάνω την έχουν στις 25 λίρες περίπου 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και γιατι λοιπον δεν κοβεις τα πλαινα της δικιας σου...?Κανεις και δυο τρυπες πανω κι ετοιμη..!Ετσι θα αφησεις κι ενα κομματι για τα φλας..

Και το πιο σημαντικο,το εκανες μονος.

Δημοσιεύτηκε

λοιπον ,κοιτα Αντωνη τι βρηκα !!!! αντι να σκεφτεσαι τι σχεδιο να κανεις στην εργαλειοθηκη  , απλα ........κατηργησε την και βαλε αλλο ενα δερματινο βαλιτσακι σαν κι αυτο :geia:

 

  Αποτέλεσμα εικόνας για santa claus on royal enfield

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρηστο αν ηταν απο την αλλη πλευρα ναι..αλλα απο την στιγμη που ειναι στην ιδια πλευρα με το τσαντακι της μπαταριας θα του πεσει βαρη δυο τσαντακια μαζι...οποτε ή θα την βγαλω τελειως(αλλα ετσι δεν ξερω που θα μπουν η ηλεκτρονικη κ.τ.λ.)ή αυτο που σκεφτομαι ειναι να βαλω την 50's που ειναι ισια ωστε να μην πεταει πολυ εξω..Εχω σκεφτει και κατι αλλο,αλλα αυτο το επεξεργαζομαι...Να φυγει μονο το πορτακι της εργαλειοθηκης και να φτιαξω με λαμαρινα ενα οβαλ ισιο πορτακι αλλα αυτο θελει πανω αριθμο κατι το οποιο δεν ξερω αν το θελω...οποτε μαλλον ισια εργαλειοθηκη,βαψιμο μαυρη και ενα ομορφο αυτοκολλητο με το ονομα της..

Θελω καπως να γραφει Sunday και απο κατω με κεφαλαια και αλλη γραμματοσειρα TRIAL.Οταν το ολοκληρωσω στο μυαλο μου θα της το κανω.

Αλλωστε χρειαζετε πολλα ακομα και απο ηλεκτρολογικα και απο μηχανικα στοιχεια.

Τοσο καιρο απλα την διορθωνα εμφανισιακα με βαση τα δικα μου γουστα ωστε να αρχιζω σιγα σιγα να την νιωθω δικια μου.

Θελει πολλα ακομα απλα τα αλλα σιγα σιγα...

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

 και βαλε αλλο ενα δερματινο βαλιτσακι σαν κι αυτο :geia:

Ναι να βάλει και κρόσια στη σέλα, στα γκριπς, σπιρούνια στις μπότες και και και και και, (κρυφοχαρχαλιγδιάρη..) :tongue:

6 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Θελω καπως να γραφει Sunday και απο κατω με κεφαλαια

Αντί για σάντεϊ, γράψε σάντουιτς με το αντίστοιχο εικονίδιο.. :sfirigma:

Δημοσιεύτηκε

Τι έγινε Αντωνάκη, δεν μας αREσει..? :mad:

ΣπύRE, :bow: 

μόνο διόρθωσε το τρίφυλλο κάτω από το το Sunday

(είναι άσπρη η γέμιση).

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
5 ώρες πριν, elifain είπε:

sunday.png

Απο Δευτερα το φτιαχνω..

Σπυρο τι να πω re φιλε!!

Τελειο για την εργαλειοθηκη...

 

Θελω να μου κανεις κατι οταν κι αν μπορεις.

Το Sunday με χρυσα γραμματα κι εξω απο τον κυκλο στην πανω μερια και μακρητερο απο το στεφανι.

Μετα το στεφανι ως εχει ΑΛΛΑ  να γραφει ROYAL ENFIELD κι απο κατω το TRIAL.

 

Για να παρεις μια εικονα τετοιο περιπου εχει το GT στο τεποζιτο...

 

Screenshot_20161203_185725.png

 

Pleaseeeee...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
9 λεπτά πριν, noe είπε:

Cafe_racer_logo.jpg

 

Z91708__92535.1437676058.1280.1280.jpg?c

Που το βρηκες re...?Χα χα...

Οποτε πιο ευκολο ετσι...

Αντι για Continental θα γραψω Sunday

Απο κατω το ιδιο στεφανι αλλα μεσα αντι για GT θα γραφει           ROYAL ENFIELD

                             TRIALS

Αυτο το θελω για το τεποζιτακι βεβαια...

Πο πο re Σπυρααααααρα τι μου εκανες τωρα...!!

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Εγώ λέω μέσα στο στεφάνι να βάλεις μόνο τα αρχικά ΕΤ.

Εμείς θα καταλαβαίνουμε ότι σημαίνουν Enfield Trial

και οι άλλοι θα νομίζουν ότι σημαίνει ο εξωγήινος ΕΤ,

Έτσι που την κατάντησες την Κυριακούλα..:sfirigma:

Δημοσιεύτηκε

Σε μαύρο φόντο:

 

sunday-BLACK.png

 

Αν σου αρέσει σου στέλνω το αρχείο χωρίς το φόντο. Αν σου αρέσει και θες αλλαγές, πες μου κι όταν βρω χρόνο θα το φτιάξω. Αν πάλι δεν σου αρέσει δεν πειράζει!:happy-smiley41:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σπυρο ειναι φοβερο κι ευχαριστω για το χρονο σου...αλλα ειναι ετοιμα τα αλλα και θα τα παρω σε λιγο...

Εφτιαξα περιπου σαν το πρωτο που μου ειχες στειλει.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το λοιπον...

 

20161205_143120.jpg

 

20161205_144357.jpg

 

Φυσικα και στο κρανος για να γινει σετακι...

 

20161205_143626.jpg

 

Δεν ξερω αν αφησω αυτο στο τεποζιτο αλλα προς το παρων μου αρεσει...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.