Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα πηρα αντιτριβικο...

 

20161123_154039.jpg

 

Δεν το εβαλα ακομα...

Περιμενω σχολια μηπως εχει βαλει κανεις απο εσας.Τον τροπο απο οσο εχω διαβασει...ζεστενεις λιγο την μηχανη και στους δικους μας κινητηρες μπαινει περιπου 80ml.Το κανεις μια απολαυστικη βολτα να κυκλοφορισει και αυτο μενει στα μεταλλα...

Ας ευχηθουμε να κανει δουλεια!!

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη, η γνώμη μου για το αντιτριβικό είναι εδώ γραμμένη προ 4ετίας.

Από τότε χρησιμοποιώ το motorkote και δεν το αλλάζω με κανένα,

διότι τα σωθικά στις Enfield μου λάμπουν όσο καμίας.. :mpougada:

:tongue:

Καλά  ξαναδιαβάζω τη γνώμη μου τότε και ακόμη μέχρι σήμερα ισχύει ότι

δεν έχω ρυθμίσει βαλβίδες (εξαίρεση το ξεκαρβούνιασμα) ,

ανοίγω μόνο το παραθυράκι να ελέγξω τζόγους.

Αυτό δεν το χρεώνω ως θετικό στο αντιτριβικό, δεν είμαι σίγουρος,

απλά το παρατήρησα. Γιατί σίγουρα ρόλο παίζει η χρήση και το λάδι.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον εγω το εβαλα...την αφησα και 20λεπτακια να δουλεψει και βλεπουμε!

Εγω απο οσο ξερω το motorkote ειναι το ιδιο αλλα σε Ελληνικη παραγωγη μιας και δεν πουλιωταν παλια Ελλαδα παρα μονο Αμερικη.Τελος παντων οτι ειναι τωρα...οτι κανει...!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μιας και γυαλισα εχθες το μπροστα φτερο...ειπα να τελειωσω με τα γυαλιζματα για φετος!

Τα συνεργα και τα χερακια μου πηραν φωτια...

 

20161123_212133.jpg

 

20161123_211617.jpg

 

20161123_211657.jpg

 

20161123_211739.jpg

 

Πολυ αλουμινι re αδελφακι μου...!!

 

20161123_212029.jpg

 

20161123_211838.jpg

 

20161123_211808.jpg

 

Αντε να ερθει επιτελους και το κολοφαναρο να της το φορεσω κι επιτελους να την απολαυσω...!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η δικια σου σε 10λεπτα να ξερεις ειναι ετοιμη!

Εχεις μονο καπακι πρωτευουσας,μπανανα και σαζμαν...τι μου λες τωρα!Θα πρεπει να ειστε πανευτυχεις..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα χα χα...και για να γελασουμε!!

Το μηχανακι σιγα σιγα τελειωνει...

 

Αυτα ομως...ποιος θα τα μαζεψει??

 

 

20161123_212206.jpg

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ερωτηση...

Γιατι οταν ειναι κρυο το ρελαντι ειναι οκ,ενω μολις ζεσταθει ανεβαζει πολλες περισσοτερες στροφες..?

Το παλιο δεν μου το εκανε (φορουσε βεβαια αλλο καρμπυρατερ).

Ρωταω γιατι μου φαινεται μεγαλη διαφορα.Φαντασου πως μολις ζεσταθει γυρναω την βιδα του ρελαντι περιπου 1 ολοκληρη στροφη για να ερθει στα ισια του...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
39 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ερωτηση...

Γιατι οταν ειναι κρυο το ρελαντι ειναι οκ,ενω μολις ζεσταθει ανεβαζει πολλες περισσοτερες στροφες..?

Αν αφήσεις το ρελαντί όπως δουλεύει σωστά ζεστό, όταν είναι παγωμένη σβήνει?

Ίδια καρμπιρατέρ είναι με την παλιά σου. Κάτι παίζει με το μείγμα σου. Δες το μπουζί σου μετά από καλή βόλτα.

Αυτό που παρατήρησα στο βιντεάκι  είναι πως στο ρελαντί σου δεν είναι απόλυτα στρωτό, σε τακτά χρονικά διαστήματα σου κάνει φτερνίσματα (τσουφ, τσουφ). Κανονικά πρέπει να δουλεύει ραπτομηχανή. Είσαι σίγουρος ότι η ηλεκτρονική έχει ρυθμιστεί σωστά?

Ή μήπως έχεις πλούσιο μείγμα και τα τσαφ τσουφ τα άκυρα είναι σκασίματα της ηλεκτρονικής στους δεύτερους χρόνους? Γιατί η πλακέτα της ηλεκτρονικής δίνει σπινθήρα και στους δύο χρόνους του ΑΝΣ.

Υποθέσεις κάνω, αλλά αυτά τα τσουφ - τσουφ δεν μου άρεσαν, ακούγονται στο βίντεο όταν έρχεσαι από την μεριά της εξάτμισης.

Κατά τα άλλα κούκλα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο αυτα μου τα εκανε και πριν αν θυμασαι...αλλα εγω ακομα δεν εχω αλλαξει το κολαρο στο καρμπ.

Μετα την ηλεκτρονικη μου ρυθμισε και το καρμπ.κατι στο οποιο μου πεταει λιγο βενζινα στην εξατμιση το οποιο παρατηρησα προχθες.Οταν αλλαξω κολαρο θα το κανω πιο φτωχο.

Αυτα τα ρυθμιζω,δεν με νοιαζουν και πολυ...αυτο που μου σπαει τα νευρα ειναι στο ρελαντι.Φαντασου μια ολοκληρη στροφη διαφορα...αρα οταν ειναι κρυο το γυρναω παντα για να παρει και μολις ζεσταθει παλι τα ιδια!

Το παλιο μου enfield ειχε αλλαχτει με mickarb αν θυμαμαι καλα...

Δημοσιεύτηκε

Πριν βάλεις ηλεκτρονική κρατούσε σχεδόν αμέσως ρελαντί και δεν θυμάμαι αρρυθμίες κι ας φορούσε άλλη εξάτμιση.

Άρα κάτι παίχτηκε με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ, άρα θα το βρεις μόνος σου..:thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Τον σωστό τρόπο ρύθμισης καρμπιρατέρ τον έχει γράψει στο φόρουμ ο elifain, δεν μπορώ να βρω το άρθρο του.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδια δεν αντεξα...!

 

Εχω απορια...Στο βαρελακι που ειναι πανω η βελωνα του καρμπ.ειναι φυσιολογικο που παιζει και δεν ειναι σταθερη πανω του ήή αυτο φταιει?

 

Με το δαχτυλο μου κουναω την βελωνα σαν να παιζει...οχι πανω κατω αλλα αρ.-δεξ.

 

20161124_202111.jpg

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το κολλαρο ειναι πολυ καλο...

Ζιγκλερ και και...κομπλε...

Τωρα φραζω με μονωτικη ταινια την μιση χωανα μπας και φταιει κι αυτο,αλλα πριν δεσω περιμενω απαντηση σας για την βελωνα γιατι εμενα αυτο δεν μου αρεσει!Οσα καρμπ.εχω λυσει η βελωνα ηταν σταθερη στο βαρελακι αλλα απο δαυτο δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, noe είπε:

Τον σωστό τρόπο ρύθμισης καρμπιρατέρ τον έχει γράψει στο φόρουμ ο elifain, δεν μπορώ να βρω το άρθρο του.

 

Είχα γράψει για το mikuni υποπίεσης που φοράνε οι electra, δεν ξέρω αν ισχύουν και για τα καρμπ των παλιότερων bullet.

 

Πάντως και μένα μου το κάνει αυτό! Στην αρχή ανοίγω ρελαντί και μόλις ζεσταθεί το ξανακλείνω. Κάτι παίζει με το καρμπ μου αλλά δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω , έχω μάθει και ζω με τα χούγια της! :wallbash:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ρε παιδια μηπως φταιει η ηλεκτρονικη γι'αυτο..?

Δεν εννοω η κακια ρυθμιση...

Μην κοιτατε τα δικα σας που εχετε βαλει μπουζια ιριδιου και μπουζοπιπες-μπουζοκαλωδια πολλαπλασιαστες και και και...

Εμεις ακομα!Σιγα σιγα...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον περα απο την πλακα τωρα...

Η βελωνα δεν φταιει μιας κι οταν μπαινει στον θαλαμο του καρμπ.δεν παιζει οποτε λεω εγω τωρα οκ...

Το καρμπ.μου ηταν ρυθμιζ.στην μια στροφη(που για εσας σημαινει φτωχο μειγμα) και μιας κι ο Νοε μου ειπε στη μια και μιση και πανω το δοκιμασα και ηταν χειροτερα...Ειχα τσαφ τσουφ καθε 5 δευτερα περιπου αρα ηταν χειροτερα...ΑΡΑ φταιει το καρμπ.κι οχι η ηλεκτρονικη.

Οποτε το δικο μου συμπερασμα ειναι πως επειδη εχω χωανα περναει περισσοτερος αερας αααρα και περισσοτερο μειγμα,οποτε το ξαναεβαλα παλι στην μια στροφη  κι ενα τεταρτο και θα φραξω λιγο την χωανα με φιλτρο-σφουγγαρακι ωστε να παιρνει λιγοτερο αερα.(Το ιδιο ειχα κανει και στο προηγουμενο enfield)

Κανονικα θελει μεγαλητερα ζιγκλερ αλλα εγω δεν θελω να τα αλλαξω οποτε..

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Αμάν με το αμάλ... 

Αντώνη αυτή η σειρά που περιγράφει ο Σπύρος είναι ίδια και για τη ρύθμιση στα δικά μας μικαρμπ. 

Την ίδια ηλεκτρονική φοράω στην 350άρα και μου κάνει παρόμοια φταρνισματα,  στην 500 φοράω την mk4 digital και δουλεύει τόσα χρόνια ρολόι.  

Όταν άκουσε τα φταρνισματα ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι θέλει ρύθμιση η ηλεκτρονική,  αλλά βαρέθηκα κι εγώ να μπω στη διαδικασία με το στροβοσκοπικο πιστόλι.  Το προσπάθησα μόνο με την πλακέτα αλλά δε βρήκα καλύτερο σημείο.  Του χρόνου πριν την ξαναβγαλω θα ασχοληθώ με λεπτομέρεια. 

Κάτι ακόμη Αντώνη,  το κύριο ζιγκλέρ πρέπει να αλλαχθει με 117,5 μιας και τα έχεις όλα ελεύθερα. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κοιτα τι μου κανει παλι...

 

Νοε μονο το κυριο ζιγκλερ θελει αλλαγη ή και το αλλο.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.