Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Οι προσπάθειες του καθενός που φτιάχνει μια μηχανή στα μέτρα του και το δημοσιεύει στο φόρουμ μας θέλω να μένει καθαρό με σχόλια και παρατηρήσεις μόνο επάνω στο project ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος να παίρνει ιδέες και έμπνευση από τον κατασκευαστή.

Όπως κάναμε λοιπών στο θέμα του Γιάννη και του Νίκου το ίδιο ισχύει και για εδώ.

Είναι κρίμα μια ωραία προσπάθεια να έχει άσχετα σχόλια.

Αυτό πιστεύω και με αυτών τον γνώμονα έπραξα.

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η αποφαση παρθηκε  :D  :D  :D

η τρομπιτσα θα μπει κατω απο το ντεποζιτο οπως εδω στη βελοσετ,

το καπακι μεταδοσης θα βαφτει μαυρο αλλα θα περαστει περιμετρικα και χρυσο συριτακι,

η καμπουρα της μιζας θα παραμεινει γιατι μου θυμηζει οπως σε αυτη τη φωτο το εξτρα καπακι που εχει και η βελοσετ

ελα να παιρνουν ιδεες και αλλοι αρρωστοι σαν και μενα με τα 30s -40s !!! :bike:

 

Velocette1939MAC_013.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1936_Royal_Enfield_Bullet_136_1_L_Side_l

 

κλεβω ιδεες απο οτι φωτο βρισκω,

μαυρο καπακι μεταδοσης ,

μπορντω στο ντεποζιτο,

μπορντω στη ζαντα ,

μια χαρα δενουν ολα  ;))

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

$_35.JPG$_35.JPG

 

    $_35.JPG$_35.JPG        αυτο το φιλτρακι αερα ,πολλυ το χαλβαδιαζω :wub:  :wub:  :wub:

ειναι τυπου villiers$(KGrHqJHJBYE7)zGs+Y+BO+w!)pwLQ~~60_35.J

αυτο ειναι το αυθεντικο στις 35 λιρες ομως  :(

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

$_0.JPG

 

φορεμενο στο καρμπυρατερ δειχνει καπως ετσι ,

μια εξυπνη κινηση για παραπομπη σε ρετρο λουκ με το υπαρχον καρμπυρατερ ,

χωρις να χρειαστει αγορα αμαλ καρμπυρατερ που ειναι πανακριβο ;))

$_14.JPG$_14.JPG

ετσι ειναι και το αυθεντικο βιλλιερς τελικα ,εβγαινε και σε τετοιο σχεδιο :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ξεχασα να αναφερω πως η τιμη του ειναι ................ 9 λιρες τελικη !!!!

 
121481902906 κωδικος ebay

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

a7b4ed763a82e6b1d940ac6eec9e2c.JPG

 

 

οι εργαλειοθηκες πισω φτερου βρισκονται απο σημερα στα μαγικα χερια του Θοδωρη του βαφεα (αυτος που εβαψε και το ντεποζιτο αν θυμαστε) ,

το χρωμα τους θα ειναι τελικα διχρωμια κρεμ-μπορντω οπως και του ντεποζιτου (τιμη 80) ,

ετσι θα ζυγιστει στο ματι μπρος-πισω αυτη η διχρωμια ,

αποτελεσματα θα αναρτηθουν εντος 15μερου,

ευχαριστω για αλλη μια φορα τον φιλο Νοε που ξηγηθηκε ξανα και παραγγειλε τα αυτοκολλητα για τις εργαλειοθηκες  ;))

σειρα θα παρει το καπακι μεταδοσης (primary) που θα γινει μαυρο με χρυσο συριτι ( 50 ευρω).

και επειτα οι τροχοι ( στεφανια μπορντω-κρεμ και κεντρα μαυρα στα 100 ευρω ολα μαζι)

αυτες οι δυο δουλειες θα γινουν Δεκεμβρη.

αλλη δουλεια θα ειναι υδροκοπη να χαραχτει το λογοτυπο royal enfield στην μπανανα(καπακι χρονισμου) οπως φαινεται στη φωτο ,

αυτα .

καλα χριστουγεννα  :D  :D  :D

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ξεχασα να γραψω οτι 80 ευρω ειναι για σπρευ σιδηροστοκου να γινει αλφαδια το καθε καπακι,τριψιμο , ασταρωμα , βαψιμο 3 χρωματα ( το συριτι θα ειναι χρυση βαφη-οχι αυτοκολλητο) και βερνικι.

Δημοσιεύτηκε

επισης μιλαμε για εναν πολλαπλασιαστη που δεν διαφερει σε βολτ η αλλες παραμετρους ,ουτε και σε διαστασεις,

ιδιος ειναι με τον μαμισιο αλλα με καλλυτερα υλικα φτιαγμενος και πιο ανθεκτικος στο να μην υπερθερμενεται ( εκει πονανε οι απλοι πολλαπλασιαστες και αρχιζουν τα μπερδεματα στη παροχη ρευματος) ,

και με δυνατοτητες να δεχτει καλλυτερα μπουζι και την ενδεχομενη τοποθετηση ηλεκτρονικης ( αν καποιος το θελει)και επισης να μπορει να ακολουθησει οποιαδηποτε διακυμανση στα ρευματα κατα την λειτουργια του κινητηρα :)

 

Xρήστο τελικά τον έβαλες τον πολλαπλασιαστή???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ξεχασα αστεια αστεια να ενημερωσω !!!

ο bosch δεν μπηκε ακομη ,

ειναι στο σπιτι εδω και κανα μηνα ,

αλλα δεν αξιωθηκα να ασχοληθω γιατι επεσα με τα μουτρα στο βαφεα και αυριο παραλαμβανω και τις εργαλειοθηκες ,

πιστευω μετα και την βαφη του καπακιου μεταδοσης να αρχισω να τα μονταρω ολα μια και καλη ,

μαζι και με τα φλασακια ,το φιλτρο βιλλιερς ,τις μανετες ,το τιμονι triumph ανοιχτο 30's που μου ξηγηθηκε ο Σεριφης ( γεια σου ρε Σεριφη).

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Ξεκίνησε σαν ιδέα από ένα σκιτσάκι σε πρόχειρο χαρτί..

 

swing_00a.jpg

 

...και η swing έμπνευση του Χρήστου σιγά - σιγά πραγματοποιείται:

 

swing_04.jpg  swing_05.jpg

swing_01.jpg  swing_02.jpg  swing_03.jpg

..μπήκαν οι νέες εργαλειοθήκες, πρωτότυπες και μοναδικές και αναμένουμε τη συνέχεια.

ΕΥΓΕ Χρήστο.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
Μην τις λέτε εργαλειοθήκες! Ο κόσμος θα νομίζει πως πρέπει να έχεις πολλά εργαλεία σε μια ένφιλντ!....
Να τις λέμε "Επιπλέον αποθηκευτικό χώρο πανελληνίων συναντήσεων".. :)
Πολύ ωραίο γίνεται το μοτόρι. Τώρα Χρήστο πρέπει να αυξήσεις και την τιμή στο car.gr.. :P
Δημοσιεύτηκε

...είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ...!!!

 

ΜΠΡΑΒΟ Χρηστάρα...!!!

 

Για μία στιγμη νόμιζα πως θα την κάνεις τσίρκο αλλα εσυ κάνεις παπαδες...!!!

 

...εχω μερικες ερωτήσεις τεχνικης φύσεως...!!!

 

Παχος λαμαρίνας?

Το γύρισμα το έκανε κολλητα ή το κουρμπαρε?

Φωτογραφία εσωτερικη κυρίως απο τα καπάκια μπορεις να βάλεις...???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

...είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ...!!!

 

ΜΠΡΑΒΟ Χρηστάρα...!!!

 

Για μία στιγμη νόμιζα πως θα την κάνεις τσίρκο αλλα εσυ κάνεις παπαδες...!!!

 

...εχω μερικες ερωτήσεις τεχνικης φύσεως...!!!

 

Παχος λαμαρίνας?

Το γύρισμα το έκανε κολλητα ή το κουρμπαρε?

Φωτογραφία εσωτερικη κυρίως απο τα καπάκια μπορεις να βάλεις...???

απλο μαυρο σιδερο ,

κοματια κολλημενα με τιγκ,

σιδεροστοκος σπρευ,

εσω φωτο λιαν συντομως  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξεκίνησε σαν ιδέα από ένα σκιτσάκι σε πρόχειρο χαρτί..

 

swing_00a.jpg

 

...και η swing έμπνευση του Χρήστου σιγά - σιγά πραγματοποιείται

Νικο σε ευχαριστω για το ανεβασμα των φωτο  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 να σαι καλα ρε Μπρανκα   ;))  :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Μην του λες Χρήστο, ΟΧΙ μηηηηηη.
Άφτον να σιγοβράζει στο ζουμί του.. :devil:


Εσενα μεσιε σε τα πα και αποντο τελεφωνο...
Να σε φαει η Ερμιονη το φαει, να κοιμηθει στο μαξιλαρι σου και να σε ζαρτ προυτσ για να τσουζουν τα ματια σου 10 μερες....οι πορδες απο τις γατες ειναι κουφιες και θανατερες...!!!

Χρηστο οποτε μπορεις βγαλε φωτο ποιο καθαρες και απο το εσωτερικο τους...!!!

Τα σεβη μου...να μην την πουλησεις για να βλεπω εγω και να ζηλευω...καλα και απολαυστικα χιλιομετρα...!!!
Δημοσιεύτηκε

απλο μαυρο σιδερο ,

κοματια κολλημενα με τιγκ,

σιδεροστοκος σπρευ,

εσω φωτο λιαν συντομως  :thumbsup:

Χρήστο ενέδωσες και διασκορπίζεις πολύτιμες πληροφορίες σε αποστάτες.. :mB_faskelo: :ranting: 

Χρηστο οποτε μπορεις βγαλε φωτο ποιο καθαρες και απο το εσωτερικο τους...!!!

Μηηηηηηη σε* σου λέω δεν πρέπει.. :mellow:  Αν πάλι ενδώσεις στον γαλούφη,

τουλάχιστον μη του δείξεις τι βάζεις μέσα στο βαλιτσάκι.. :secret: 

 

 

*θα ξεχάσουμε και πως μιλάμε με τους βόρειους... [url=http://freesmileyface.net]others-034.gif[/url]

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Ο Χρήστος τοποθέτησε την τρόμπα με μία πολυ μερακληδηκη κατασκευη στο τεπόζιτο απο κατ...!!!

 

Χρησταρα ΄σ'ωραίος βρε...!!!

 

IMG_0310.jpg

 

IMG_0312.jpg

 

και εις άλλα με υγείαν...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

καμια βολτα πια δεν θα ειναι ιδια !!!

πλεον εχω την τρομπα μου να παιζω !!!

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

φιλε bbk σε ευχαριστω που ανεβασες τις φωτο ,μιας και ο η/υ μου μου κανει κορδελακια ακομα στις φωτο  :thumbsup:

τα στηριγματα ιδιοκατασκευη απο λαιμους 2 βιδων και ασημοκολληση παξιμαδι απο την μια ( στο οποιο βιδωνει το ενα βιδακι που κρατα την τρομπιτσα) και κομματι μεταλλο σε μεγεθος κερματος ( με ισχυρο αυτοκολλητο διπλης οψης κολλημενο στο ντεποζιτο). 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

η ιδεα τοποθετησης τρομπιτσας παρθηκε απο την φωτο κατω απο την δικη μου φωτο   :)

 IMG_0310.jpg

 

 

Velocette1939MAC_013.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

κοστολογιο μετατροπης ,

4 ευρω η τρομπιτσα ,

ολα τα αλλα γινονται απο εμας,

απαιτουμενα υλικα ,

δυο 6αρες βιδες με μακρυ λαιμο ,πριονι να κοπουν οι λαιμοι σε μηκος 3 ποντους και ετσι εχουμε ετοιμα 2 πυρακια,

δυο παξιμαδακια τα οποια τα ασημοκολλαμε ενα σε καθε πυρακι ,

δυο κομματακια μεταλλο στρογγυλα που τα ασημοκολλαμε στην αλλη μερια απο τα πυρακια,

εχουμε πλεον τις βασεις ετοιμες ,τις ασταρωνουμε και τις βαφουμε ( εγω εβαψα με μαυρο)

 

πριονι να κοπει κομματι της  μαυρης σωληνας της τρομπιτσας ετσι ωστε να εχει τοσο μηκος ολη η τρομπιτσα οσο χρειαζεται για να χωραει κατω απο το κενο του ντεποζιτου,

ανοιγουμε με τρυπανακι τρυπα στην κορυφη της ξυλινης λαβης,εκει  βιδωνει ενα βιδακι που την συγκρατει ,

στο πισω μερος της τρομπιτσας η τρυπαμε επισης και περναμε επισης βιδακι (ετσι ομως η τρομπιτσα ειναι απλα διακοσμητικη,γιατι ανοιγουμε τρυπα στον αεροθαλαμο στην ουσια) η βαζουμε βιδακι με 4-5σπειρες που το εχουμε τροχισει στο τελειωμα να γινει κωνικο ωστε να σφηνωνει στο κεντρο του πισω μερους της τρομπιτσας .

βαζουμε ειδικο ισχυρο αδιαβροχο αυτοκολλητο αυτοκινητων διπλης οψης( κοστιζει 13 ευρω ειναι  μεγαλο ρολο και θα το χρησιμοποιησουμε σε ενα καρο δουλειες επισης ,αξιζει να υπαρχει στο σπιτι) στο πισω μερος του στρογγυλου κομματιου απο τη καθε βαση και τις κολλαμε σε τετοια κλιση που μας βολευει ,επανω στο εσω πλαινο του κενου κατω απο το ντεποζιτο,

στηριζουμε την τρομπιτσα,

επισης για εξτρα ομορφια αν θελουμε κολλαμε και χρυσα συριτακια στο σωληνα της τρομπας ,

αυτα . :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

παραλαβη φιλτρου εχθες , ολα καλα ,ειναι ομορφο οπως το ηθελα σε διαστασεις και συντομα θα τοποθετηθει

$_35.JPG

 

σημερα αγορασα επισης και δυο μεταχειρισμενους τροχους μοντελου 2003 ( σε αψογη κατασταση , ευτυχως ) απο ενα παλλικαρη στη Νεα Σμυρνη ( απο την Ινδια ο φιλος) σε τιμη 100 ευρω και οι δυο , ο μπροστινος μαλιστα ειχε και το συστημα φρενου φορεμενο.

Παμε σιγα σιγα για βαφη στεφανια και κεντρα ,και θα εχω και τους μαμισιους να αλλαζω οποτε βαριεμαι τους βαμμενους ,

περιμενω λιαν συντομως και το μπροστινο καγκελακι να φτασει Ελλαδα ,να φορεθει και αυτο :) 

μετατροπων συνεχεια υπαρχει , πλησιαζω σιγα σιγα στην ολοκληρωση ομως του στησιματος επιτελους :D  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.