Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

https://imageshack.com/i/ex2WjM1ej. Και το κέντρο που λέγαμε!

 

[url=http://postimg.org/image/3ri5q3379/]kentro.jpg[/url]

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αυτές εχουν τα χρώματα της δικιας μου! Αγορα βάψιμο και δεςιμο θα εχουν τελική 250 που θα μου κοςτιςουν συνολικά...Περισσεύουν όμως οι κανονικές που φοράω τωρα, τις θες να πειραματιστεις στα δικά σου χρώματα επάνω τους? μου ξυπνάς τον Μπεηζανη που κρύβω μέσα μου! Χά! Χά! 150 τουςχρωμιωμενους τροχούς έτοιμους όπως ειναι με τα κέντρα τους και τις ακτίνες ανοξειδωτες μιας και ειναι του 2003 !δέχομαι και παζάρεμα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
50 και περιμένεις ο Μπεηζανης να δεχτεί? τέτοιες τιμές ούτε επί Μαρκεζίνη δεν είχαμε ! Με τιμές Μαρκεζίνη να τα υπολογίσουμε? Χά!χα! Χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Παρών κι ο Γίγας!!!!

Κοτζάμ'  ολόκληρος και δεν με βλέπατε;;; :)

Χρήστο, πολύ ωραία τα στεφάνια, πολύ ωραία και τα κέντρα από μόνα τους.

Θέλω όμως να τα δω όλα δεμένα και σαν σύνολο.

Είμαι σίγουρος ότι η κούκλα σου θα είναι ακόμη πιό κούκλα και σε βλέπω επίτημο δημότη Αγια-Βαρβάρας πολύ σύντομα!!!! :lol:

 

Οχι ωρέ... πλάκα κάνω και στο έχω πει ότι ήδη θεωρώ το μηχανάκι σου το πιό όμορφο της παρέας.... :bow:

Και δεν έχω κανένα πρόβλημα και με τους ... γύφτους :D

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Λοιπόν θα φτιάξω καρό σέλα με σεμεδάκια κεντητα γύρω γύρω και κανόνισε Γίγα να μου πεις πως δεν θα ειναι ωραία !
Δημοσιεύτηκε
Μηπως να του βαλεις και κλασικα λαστιχα με μπεζ προφιλ?Αν βρεις με μπεζ και οχι με λευκο προφιλ πιστευω οτι θα αξιζει.Χρηστο αν βαλεις μπεζ χερουλια στο τιμονι δες αν βρεις και το ιδιο χρωμα πατητηρια,μανιβελα,μοχλος ταχυτητων αλλα μετα θα βγαζεις και τα παπουτσια σου για να μην λερωθουνε.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Για ελαστικά λευκό προφίλ ψάχναμε αλλά υπάρχει μονο η ειδική μπογιά και εναλλακτικά κάτι τετράδες λευκών επιθεμάτων αμφιβόλου ποιότητας ...
Δημοσιεύτηκε

Xρήστο καλορίζηκα τα στεφάνια,πολύ ωραία!

Καθώς και τα κέντρα!

Αναμένουμε και φωτογραφίες πάνω στη μηχανή!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δυστυχώς η τοποθέτηση θα καθυστερήσει λόγω αγοράς σελών και συναγερμού ...τους τροχούς λογικά σε κανενα δίμηνο θα τους μοντάρω στον περιστερα με νέα λάστιχα !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς η τοποθέτηση θα καθυστερήσει λόγω αγοράς σελών και συναγερμού ...τους τροχούς λογικά σε κανενα δίμηνο θα τους μοντάρω στον περιστερα με νέα λάστιχα !

Περιστεράς εγγύηση!!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

5123873.jpg

 

 

 

 

παρατηρηστε το λογοτυπο royal enfield στην μπανανα του κινητηρα ,

το λοιπον ...με την βοηθεια οπως παντα ( εγινε συνηθειο  :D  :D  :D ) του φιλου Νοε ετοιμαζεται μια πατεντα με το λoγοτυπο royal enfield  που πιστευω θα πετυχει και θα εφαρμοστει επανω στην μηχανη μου και θα δωθει στην μπανανα αυτη η ρετρο αποψη οπως στην μοτο της φωτο  :thumbsup:

Λιζαααα μπαναναααααα !!!!! :D  :D  :D

συντομα νεα και φωτο !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά!!!
Πως γίνεται?
Θέλει να έχεις ψώνιο!
Και φαντασία!
Ένα μπρελόκ και ταινία διπλής όψης ,και να σου η 50's πινελιά!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

https://imageshack.com/i/pdQ0KG4pj

Κόστος κατασκευης:
Μπρελόκ χρώμιο με λογότυπο royal Enfield ... 5 ευρώ
Ταινία διπλής όψης διαφανή σιλικόνης ...5,70 ευρώ
Ψώνιο ιδιοκτήτη ...ανεκτίμητη αξία

 

[url=http://postimg.org/image/xgf0wrrt7/]swing_RE_logo.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Και τι σημαίνει να έχεις ψώνιο όταν ασχολείσε με μια ενφιλντ?
Δείτε τις δυο εικόνες απο την ενφιλντ την παλιά και απο την δίκη μου,
Δείτε το L απο το Royal οτι ειναι κατω ακριβώς απο την άνω κεντρική βίδα της μπανάνας,
Και τα NFI απο το Enfield ειναι ακριβώς πάνω απο την κεντρική τάπα της μπανάνας,
Έτσι κεντραρεται και τοποθετηται το σήμα οπως του πρεπει,
Θέλει ψώνιο για να τα παρατηρείς αυτά και να τα κανεις αλφάδι και όσο το δυνατόν πιο κοντα στο πρωτότυπο !!!
Αγάπη φροντίδα και ΠΡΟΔΕΡΜ!χα!χα!χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Είπαμε ,θέλει ψώνιο για να γίνει περεκετι!!!
Ευχαριστω φίλε Γίγα!
Εχω κι αλλά για την συνέχεια, μέχρι και χερούλια και απο βέσπα!!!
Χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε
Ρε Χρηστο πολυ ωραια ειναι ολα αυτα,αλλα η βιδα στο καπακι των ωστηριων γιατι δεν παει καθετα,ισια δηλαδη με την κεντρικη βιδα της μπανανας.Σε παρακαλω πολυ μην ξαναγινει.Σφιξε την ακομα 1/4.Χα χα ψωναρα...Ειναι τελειο,αληθεια.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τι απόγινε με τις δίχρωμες ζάντες;
Για πότε έχει μετατεθει η τοποθέτηση;


Με πήγε πίσω η κλοπή των μονοσελλων ,
Το χρήμα πήγε για αγορά νέων,
Οι τροχοί τον άλλο μήνα ίσως...
Δημοσιεύτηκε
τελειο ειναι μπράβο Χρήστο ..αλλά έχω μια απορία θα κράτηση η τενια διπλής οψης απο της θερμοκρασίες που θα έχει ...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.