Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

swing_1.jpg  [url=http://postimg.org/image/9prfrw1r3/]swing_2.jpg[/url]   swing_3.jpg

 

εχουμε και λεμε , ντεποζιτο βαφη απο ιδεα που πηρα απο royal enfield του 1931 ( 150 ευρω ),μονοσελλα (τιμη 110 ευρω), αγορα πισω φτερου τυπου 1950 ( 50 ευρω) βαφη και σηρητια διπλα (20 ευρω) αυτοκολλητακι royal enfield (δεν θυμαμαι τιμη) , μπροστινο φτερο προσθηκη επιπλεον σηρητακι χοντρο ( αγορα σηρητιου 9 ευρω ) ,κουτι μπαταριας και φιλτρο αερα και μπροστινη ταμπελα παλι προσθηκη σηρητακια , συνεχιζω με μετατροπη τιμονιου με ολα τα ρετρο διακοπτακια που αγοραστηκαν και συντομα θα μπουν ....

Δημοσιεύτηκε

Πραγματικα πανεμορφη..μ αρεσουν πολυ τα χρωματα που επελεξες!!!

 

ΥΓ1 Ελα να γυαλισουμε τα αλουμινια.

ΥΓ2 Χρηστο, εχω το φιλτροκουτι που μαλλον θες.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να ευχαριστησω τον φιλο Νοε  για την υπομονη του που καθε λιγο και λιγακι του τηλεφωνουσα και του ελεγα παραγγειλε κι αυτο παραγγειλε και κεινο ( χα!χα!χα!) τον φιλο homoratus που μου εδωσε ΔΩΡΕΑΝ το ντεποζιτο με την στρογγυλη ταπα ( γεια σου ρε George ) και τον φιλο Θοδωρα απο Ανω Κορυδαλλο για την υπεροχη δουλεια στη βαφη ντεποζιτου.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε

Αν και εμείς τα έχουμε μιλήσει εκτενώς, θα σου πω ένα μεγάλο μπράβο για την επιλογή σου.

Ο συνδυασμός των χρωμάτων είναι εξαιρετικός και επαληθεύεται αυτό που λέμε πάντα, ότι η κάθε Enfield μας είναι "μοναδική".

Με αυτή τη μοτοσικλέτα έχεις άπειρες επιλογές για μετατροπές, αρκεί να έχεις γούστο και το σημαντικό χωρίς εξωφρενικό κόστος.

 

Αυτό που έχω να πω σαν παρατήρηση είναι πως πρέπει απαραίτητα να μπουν στο ρεζερβουάρ knee pads για να τονίσουν τα φιλέτα τα οποία προσωπικά θα τα ήθελα με μεγαλύτερη την εσωτερική τους καμπύλη ώστε τα λάστιχα να έρθουν και να δέσουν πιο αρμονικά, φυσικά όταν τα τοποθετήσεις θα δούμε πως θα ταιριάξουν.

 

Πες μας που είναι ο βαφέας του ρεζερβουάρ να τον γνωρίσουμε.. θέλουμε τηλέφωνο και διεύθυνση. Γράψτα δημοσίως, οι καλοί επαγγελματίες πρέπει να διαφημίζονται.. ;))

 

Υ.Γ. Επιγόντως πρέπει να αφαιρεθεί η καμπούρα της μίζας.. :mad2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Tα knee pads ειναι καθ'οδον ( αφου κι αυτα εσυ μου τα παραγγειλες ...χα!χα!χα!) , ο βαφεας ειναι στον Ανω Κορυδαλλο στον περιφερειακο Σχιστο Κορυδαλλου και οποιος οποτε ενδιαφερεται για βαψιμο ας επικοινωνησει με τον βαφεα ο οποιος ονομαζεται Θοδωρης, το τηλεφωνο του ειναι 6972401296 ( ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩς ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑ) 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε

ο βαφεας ειναι στον Ανω Κορυδαλλο στον περιφερειακο Σχιστο Κορυδαλλου και οποιος οποτε ενδιαφερεται για βαψιμο ας επικοινωνησει με μυνημα να δωσω τηλεφωνο

 

Χρήστο γράψε δημόσια το τηλέφωνό του (δεν είναι πρόβλημα) και το όνομά του, όταν επιβεβαιωθεί και από άλλο μέλος για την ποιότητα της δουλειάς του θα του κάνουμε ειδικό αφιέρωμα. ΔΕΝ πρόκειται για διαφήμιση, έχω καεί αρκετές φορές από βαφείς.

Έχω σκοπό κι εγώ να τον επισκεφτώ για δικό μου προτζεκτάκι.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Επισης να σας ενημερωσω πως το ντεποζιτο ηταν γεματο βαθουλωματα και χτυπηματα και ηταν σκετο μεταλλο με σκουριτσες εξωτερικα ... το πηρε ετσι και το ετριψε , του καλυψε τα χτυπηματα , και το εβαψε τρια χρωματα ( τα σηρητια ειναι βαφη χρυσο που επεσε πρωτη και πανω το κρεμ με το μπορντω ) και ολα αυτα με 150 ευρω !!!! 

Δημοσιεύτηκε

 

Αυτό που έχω να πω σαν παρατήρηση είναι πως πρέπει απαραίτητα να μπουν στο ρεζερβουάρ knee pads για να τονίσουν τα φιλέτα τα οποία προσωπικά θα τα ήθελα με μεγαλύτερη την εσωτερική τους καμπύλη ώστε τα λάστιχα να έρθουν και να δέσουν πιο αρμονικά, φυσικά όταν τα τοποθετήσεις θα δούμε πως θα ταιριάξουν.

Γκρινιαααα... :mad: :mad:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ενημερωτικα στο google αν γραψετε royal enfield 1931 θα δειτε και το αυθεντικο κομματι του οποιου εκλεψα το βαψιμο !!! οποιος ξερει πως , ας την ανεβασει τη φωτο αυτη στο θεμα μας !!!

Δημοσιεύτηκε

όταν επιβεβαιωθεί και από άλλο μέλος για την ποιότητα της δουλειάς του θα του κάνουμε ειδικό αφιέρωμα

Μπορω να στο επιβεβαιώσω εγω σαν και έστειλα εγω των Χρήστο στων Ντοντο.
Το παιδι εχει βάψει αμέτρητα racing μηχανάκια με 3χρομιες και λογότυπα.
Κάπου υπαρχει ενα λινκ με την δουλεια του στο kawasaki bikers άμα το βρω θα το βαλω και εδω.
Δημοσιεύτηκε

ενημερωτικα στο google αν γραψετε royal enfield 1931 θα δειτε και το αυθεντικο κομματι του οποιου εκλεψα το βαψιμο !!! οποιος ξερει πως , ας την ανεβασει τη φωτο αυτη στο θεμα μας !!!

Υποθέτω λες για αυτήν
31roe500ccSVmodelHAL31_Verralls.jpg
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ααχχχχ!!! αυτή η κουκλα είναι η αιτια για όλα !!!! συντομα θα εχω και την εξατμιση της !!!! πανακριβη εξατμιση αλλα θα τα καταφερω να την αποκτησω ( την βρηκα κοντα στα 220 ευρω τελικη τιμη για Ελλαδα) .

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Iσως θα πρεπει τα στοιχεια του βαφεα να μπουν σε συγκεκριμενη ενοτητα π.χ στα συνεργεια ετσι ωστε να βρισκεται πιο ευκολα !!!

Δημοσιεύτηκε

Iσως θα πρεπει τα στοιχεια του βαφεα να μπουν σε συγκεκριμενη ενοτητα π.χ στα συνεργεια ετσι ωστε να βρισκεται πιο ευκολα !!!

 

Θα γίνει κι αυτό Χρήστο όταν μαζέψουμε περισσότερο υλικό για τη δουλειά του.

 

Γκρινιαααα... :mad: :mad:

 

Εεεεεε όχι δα..!! Δείτε τι εννοώ και θα με καταλάβετε:

 

Norton ντεπόζιτα..

 

[url=http://postimg.org/image/wlkvfbn6r/]00_1948_Norton.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/ah3tftwz1/]00_DSCN6511.jpg[/url]

 

Και δύο αγαπημένες Royal Enfield εκδοχές φιλέτων..

 

[url=http://postimg.org/image/vs4xebxf7/]00_58_a.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/qwy2yhxjt/]00_1938_350.jpg[/url]

 

ειδικά το τελευταίο έχω βάλει σκοπό για την 500άρα μου σε ασημένιο μαύρο.

Δημοσιεύτηκε

απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση

 

Εδώ φαίνεται πιο καθαρά η συγκεκριμένη εξάτμιση αλλά και η επιλογή χρωμάτων:

 

Royal_Enfield_19XX_3.jpg

Δημοσιεύτηκε

Όντως πολύ ωραία Χρήστο! Τελικά, αξίζει να κάνει κανείς μετατροπές. Πάντα είχα το δίλλημα αν κάνοντας μια δραστική αλλαγή, ουσιαστικά τη χαλάς. Εκ του αποτελέσματος, αναθεωρώ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

www.vintage-motorcycle.com είναι το σαιτ που υπαρχουν οι συγκεκριμένες εξατμισεις με την ονομασια bsa empire star silencer, επισης πολλυ ωραιες είναι και οι velocette silencer  με ωραιο fishtail τελειωμα

 

1 και 3/4 της ίντσας: 

 

[url=http://postimg.org/image/wmm8bj6jh/]FISH_TAIL.jpg[/url]

 

1 και 7/8 της ίντσας:

 

[url=http://postimg.org/image/xcefp075z/]FISH_TAIL3.jpg[/url]

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτη ειναι της velocette

 

[url=http://postimg.org/image/pojkqi62l/]FISH_TAIL2.jpg[/url]

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 [url=http://imageshack.us/photo/my-images/833/u58o.jpg/]u58o.jpg[/URL]

 
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] Nα και μια enfield με εξατμιση velocette thruxton !!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η ανωτερω cafe-racer royal enfield ειναι μια απο τις πολλες royal enfieldπου εχει μετατρεψει ο κυριος mc deeb ( στο google αν πατησετε mc deeb royal enfield photos θα δειτε και αλλες μετατροπες για ολα τα γουστα !!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Στην ανωτερω φωτο ειναι η εξατμιση της velocette 1938 φορεμενη , αραγε πως θα φαινεται πανω σε μια enfield ...( η τιμη της στα 220-230 ευρω )

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.