Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο, για να μη σου την ματιάξει ο από πάνω,

θα εγκαταστήσω ένα ειδικό αντιμπιμπικικό πρόγραμμα στο φόρουμ.

Έτσι δεν θα μπορεί να βλέπει φωτογραφίες Enfield συνφορουμίτων,

αυτός και κανένας άλλος άπιστος..!! :mad:

 

Βάλε από δω και στο εξής άφοβα φωτογραφίες της καλής σου.. :)

 

μπου και ξανα μπου :ssmokeit:

 

ήρθε ο μπαμπουλας μπαρμπα Noe...!!!

κακε...!!! :sign0020:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

...φωτο απο τα πατηράκια 

ελα ντε το ξεχασα !!! λοιπον την Κυριακη θα συναντησω τα παιδια στο περιπτερο να τους χαιρετισω και εκει θα βγουν οι φωτο απο ολα ;))

ασε που στα πατητηρια εγινε τελειως αλλη πατεντα με τα ηδη υπαρχοντα ( τρελο κοψε ραψε εκανα) και ειναι περεκετι πλεον , ουτε εργοστασιακο δεν ηταν ετσι :D  :D  :D !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

a7b4ed763a82e6b1d940ac6eec9e2c.JPG

 

σημερα παρελαβα τις εργαλειοθηκες πισω φτερου οπως της φωτο ,

απομενει το βαψιμο η τοποθετηση και εν συνεχεια φωτο  :)

οσο για την τρομπιτσα και τα πατητηρια φωτο διαθετει ο Ανδρεας που μου υποσχεθηκε να τις ανεβασει  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

οσο για την τρομπιτσα και τα πατητηρια φωτο διαθετει ο Ανδρεας που μου υποσχεθηκε να τις ανεβασει  :)

 

Χρηστάρα αύριο βράδυ θα είναι ποσταρισμένα!!!

Δημοσιεύτηκε

Aφιερωμένο στον κύριο Μπιμπίκη!!!

Φώτο από τη μηχανή του Χρήστου στο Αττικό Ράλι...

 

10qb24k.jpg

 

 

vdohfr.jpg

 

w9bb7b.jpg

 

 

Aπό τη μετατροπή στα πίσω πατητήρια...

 

29wwiac.jpg

Δημοσιεύτηκε

όμορφααααααα...

αλλα βρε παλιόπαιδααααα μία φώτο απο την μερια της εξάτμησης δεν βάλατε....!!!

 

επίσης φήμες λενε πως η μηχανή σου χρηστάρα δεν είναι κλασικη επειδης η τρόμπα είναι μουφα, δεν δουλεύει δηλαδης...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

όμορφααααααα...

αλλα βρε παλιόπαιδααααα μία φώτο απο την μερια της εξάτμησης δεν βάλατε....!!!

 

επίσης φήμες λενε πως η μηχανή σου χρηστάρα δεν είναι κλασικη επειδης η τρόμπα είναι μουφα, δεν δουλεύει δηλαδης...!!!

29wwiac.jpg

 

αυτη ειναι απο εξατμιση μερια , και οπως βλεπεις για να ταιριαξει τροχισα την βαση του πατητηριου ημικυκλικα στο σημειο που συνανταει το παξιμαδι στο κατω μερος του καγκελου , επισης του αφαιρεσα ενα κομματι σαν ροδελα 4 χιλ. παχος στο σημειο που φωλιαζει στο πλαισιο για να χωραει στο πισω μερος της εξατμισης.

το πατητηρι απο την αλλη μερια το τροχισα ημικυκλικα παλι και στο σημειο που περνα απο πισω του η βεργα του πισω φρενου και εδωσα και στα δυο κλιση στη φορα της εργαλειοθηκης οταν κλεινουν ,

η τρομπα με κατεστρεψε και δεν θα γινω ποτε κλασσικος :mad: θα παω να γραφτω στο velamus club να γινω ποδηλατης , τουλαχιστον τρομπα εχω  :D  :D  :D  

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1951-royal-enfield-j2-image-760x570.jpg

 

τελικα δεν ηταν ξεμπαρκη η σκεψη μου στην royal enfield μου να βαλω εξατμιση velocette !!!

οριστε μια ιδια σκεψη που ειχε πριν 63 χρονια ενας Αγγλος κατοχος royal enfield j2 του 1951 !!!

 

31248-royal-enfield-g-350cc.jpg

 

να και τα βαψιματα στα στεφανια των τροχων royal enfield εποχης και παλι !!!

ολα γινονται τελικα και ολα επιτρεπονται στο customizing!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

με αισθημα ευθυνης απεναντι στους πονεμενους απο βλαβες κατα καιρους συνενφιλνταδες ( ενας απο αυτους ειμαι και εγω ) αποφασιζω να γραψω ( και πλεον θα γραφω μονο για τετοια ζητηματα) για μια αγορα των 38 ευρω η οποια βελτιωνει τα ρευματα των μηχανων μας δινοντας αμεσο ρευμα την στιγμη που πρεπει και χωρις μπερδεματα κανοντας την εκκινηση τσακμακι και το δουλεμα του κινητηρα ομαλο σε ολο το φασμα δουλεματος !!!

 

 boschcoil.jpg

ο ανωτερω πολλαπλασιαστης αγοραστηκε για να μπει στην καλη μου απο εδω Αθηνα μονο 38 ευρω και οπως βλεπετε ειναι ο γνωστος μπλε της bosch ( τον φορανε οι σκαραβαιοι και οι παλιες πορσε ),

μετατροπη που κανουν οι σωστοι μαστοροι στα ενφιλντ , αλλα εδω στο Ελλαντα δεν μας τα λενε !!!

εχετε το στα υποψιν σας  και θα δειτε μεγαλη βελτιωση στους κινητηρες σας!!!

αυτα λοιπον , θα επανελθω ισως συντομα ,ισως σε βαθος χρονου ,μενοντας πιστος στις ιδεες μου που ειναι η συναδελφικοτητα και τα ωραια παρεακια με μαστορεματα ( οπως πολλες φορες καναμε με τον φιλο Νοε και χομορατους και σσαβ !!!! )

παντα να ειμαστε ετσι και ποτε να μην βλεπουμε τον φιλο μας σαν του κασιδι το κεφαλι  :geia:

Δημοσιεύτηκε

με αισθημα ευθυνης απεναντι στους πονεμενους απο βλαβες κατα καιρους συνενφιλνταδες ( ενας απο αυτους ειμαι και εγω ) αποφασιζω να γραψω ( και πλεον θα γραφω μονο για τετοια ζητηματα) για μια αγορα των 38 ευρω η οποια βελτιωνει τα ρευματα των μηχανων μας δινοντας αμεσο ρευμα την στιγμη που πρεπει και χωρις μπερδεματα κανοντας την εκκινηση τσακμακι και το δουλεμα του κινητηρα ομαλο σε ολο το φασμα δουλεματος !!!ο ανωτερω πολλαπλασιαστης αγοραστηκε για να μπει στην καλη μου απο εδω Αθηνα μονο 38 ευρω και οπως βλεπετε ειναι ο γνωστος μπλε της bosch ( τον φορανε οι σκαραβαιοι και οι παλιες πορσε ),

μετατροπη που κανουν οι σωστοι μαστοροι στα ενφιλντ , αλλα εδω στο Ελλαντα δεν μας τα λενε !!!

εχετε το στα υποψιν σας  και θα δειτε μεγαλη βελτιωση στους κινητηρες σας!!!

αυτα λοιπον , θα επανελθω ισως συντομα ,ισως σε βαθος χρονου ,μενοντας πιστος στις ιδεες μου που ειναι η συναδελφικοτητα και τα ωραια παρεακια με μαστορεματα ( οπως πολλες φορες καναμε με τον φιλο Νοε και χομορατους και σσαβ !!!! )

παντα να ειμαστε ετσι και ποτε να μην βλεπουμε τον φιλο μας σαν του κασιδι το κεφαλι  :geia:

 

 

Ωραία ιδέα, κε Κασ... εεε.... Χρήστο!!!!

 

Πώς ξέρεις ότι θα βελτιώσει τα ρεύματα;

Ποιός σου σφύριξε το μεγάλο μυστικό  :)

Αν όντως βελτιώνει την κατάσταση με κάποιον τρόπο, το κόστος είναι προσιτό.

Τι πατέντα χρειάζεται για να μπει στο κύκλωμα;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

 

Πώς ξέρεις ότι θα βελτιώσει τα ρεύματα;

Ποιός σου σφύριξε το μεγάλο μυστικό  :)

 

Τι πατέντα χρειάζεται για να μπει στο κύκλωμα;

φιλε μου Γιγαντα , 

το λεει η ιδια η bosch στην περιγραφη του πολλαπλασιαστη , επισης ειναι bosch οπως και να το κανουμε ( οχι Ινδος) ,

μου το σφυριξε ο μαστορας που θεωρω top στα ενφιλντ και εμπιστευομαι 3 χρονια τωρα ( ξερετε ποιον εννοω  ;)) ) ,

πατεντα καμια , επειδη εχει και βιδακια για τις επαφες αριστερα και δεξια :thumbsup:

 

Ignition coils from Bosch, for contact-controlled ignition systems. More ignition energy to ensure that your engine starts well and runs smoothly: High-performance ignition coils from Bosch guarantee a reliable voltage from the start. 

$_57.JPG

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

για να ειμαι δικαιος ομως πρεπει να πω οτι την ιδεα για τον bosch μου την ειχαν πρωτοβαλει πριν κανα χρονο και βαλε οι δαιμονιοι επι μηχανολογικων και ηλεκτρολογικων μετατροπων φιλοι μου Νοε και Μπιμπικης !!! να σται καλα ρε μαγκες :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Από καινούργια που αγόρασα την 500άρα μου αυτόν έβαλα κι εγώ, όχι γιατί είναι καλύτερος (που σίγουρα είναι) αλλά γιατί είχαν κάνει μ@λ@κί@ οι Ινδοί στον Λούκας, δεν είχαν σφίξει τους πόλους με αποτέλεσμα να παίζουν και να έχω σκασίματα και κλωτσίματα. Φανταστείτε τώρα, σε καινούργια μοτοσικλέτα και να έχεις τον Μιχάλη ΣαββαΪδή να σου λεέι: "έλα μωρέ παιδικές ασθένειες είναι".

Ας είναι όμως, γιατί ο συνδυασμός του Bosch με την καλά ρυθμισμένη ηλεκτρονική πιστεύω κάνουν την διαφορά στην καύση άρα και στην μακροζωία.

Θυμάμαι το 2009 τον είχα αγοράσει 25 € από τον Σούμα που πουλάει μπαταρίες αυτοκινήτων στη Νίκαια.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

πηγα Νικο στον Σουμα ο οποιος δεν πουλαει πλεον τιποτα αλλο παρα μονο μπαταριες ...

η φθηνοτερη τιμη πλεον ειναι 38 εδω Αθηνα , οσο τον βρισκεις και στο ebay  :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Onparts.
Δαβάκη Πίνδου 71, Ν. Φάληρο, Πειραιάς
Τ.Κ.: 18547
Τηλ. Kέντρο: 801 111 2999 - 2104829799

 


 
 

 

11-255041_2.jpg
 

 

  • 11-255041_2.jpg
bosch.jpg
Πολλαπλασιαστής BOSCH - Κωδικός: 0221119027

Άμεσα Διαθέσιμο

 
Σχόλια: ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ

 

38,00 

 

απο εδω αγοραστηκε !!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Αν και σε τεχνικά θέματα δεν θέλω να κάνω παρεμβάσεις γιατί πάντα υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω, εδώ θα ήθελα να πάρεμβω όχι για να αναιρέσω την εφαρμογή του συγκεκριμένου εξαρτήματος αλλά για να οχλήσω την έρευνα από τα μέλη εκείνα του ιστότοπου που πιθανόν θα μπορούσαν να πληροφορήσουν πιο ολοκληρωμένα, στο εάν με την τοποθέτηση του εξαρτήματος της Μπός ίσως υπάρχει κάποια μεταβολή (πιθανόν αύξηση) του ηλεκτρικού φορτίου στα καλώδια και στον σπινθιριστήρα (μπουζί) με τελικό αποτέλεσμα τη μη εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα.  Πραγματοποιώ αυτή τη παρέμβαση μου γιατί πρίν από πολλά χρόνια (σ' αυτοκίνητο) άλλαξα το ίδιο εξάρτημα από Μάγκνετ Μαρέλλι εάν θυμάμαι καλά, σε ηλεκτρονικό της Μπός, που υποσχότανε πιο ισχυρή απόδοση. Πράγματι αυτό ήταν αλήθεια, αλλά η αιώνια μαστοράντζα θέλεις από άγνοια, θέλεις από συμφέρον, δεν με είχε πληροφορήσει για αλλαγές που θα έπρεπε να είχα πραγματοποιήσει, σε καλώδια, πίπες, και μπουζί αναλόγου φορτίου. Επί του προκειμένου, εάν η παραγομένη τάση φορτίου είναι η ίδια με την τάση που παράγει το εργοστασιακό εξάρτημα νομίζω πώς δεν χρειάζεται κάτι άλλο. θα παρακαλούσα όποιος άλλος γνωρίζει κάτι πιο ουσιαστικό ας το καταθέσει προς αποφυγή βλαβών.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

πολλυ σωστη η σκεψη σου Γιαννη!!!

η απαντηση ομως ειναι πολλυ απλη εξισου και την εδωσε ο Νοε που απο το 2009 που τον φοραει τον πολλαπλασιαστη η μηχανη του δουλευει αψογα !!!

ο συνδιασμος με ηλεκτρονικη σου δινει επιπλεον συν !!!

ενα μπουζι ιριδιου αλλο ενα συν !!!

το να μην τα εχεις ομως δεν κανει κακο μονος του ο πολλαπλασιαστης , ισα ισα που βοηθαει κιολας !!!με μπουζι και ηλεκτρονικη σου δινει το 100% των δυνατοτητων του!!!

κακο δεν παθαινει οκινητηρας με τιποτα , βοηθειεται ? ναι !!!

μου το ειπε ο μαστορας που ξερετε!!! και επισης εγω ναι εχω μπουζακι ιριδιου που θα το τοποθετησω επισης , και στην πορεια θα μπει και η ηλεκτρονικη και τα ρευματα θα ειναι περεκετι !!! :)  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

επισης μιλαμε για εναν πολλαπλασιαστη που δεν διαφερει σε βολτ η αλλες παραμετρους ,ουτε και σε διαστασεις,

ιδιος ειναι με τον μαμισιο αλλα με καλλυτερα υλικα φτιαγμενος και πιο ανθεκτικος στο να μην υπερθερμενεται ( εκει πονανε οι απλοι πολλαπλασιαστες και αρχιζουν τα μπερδεματα στη παροχη ρευματος) ,

και με δυνατοτητες να δεχτει καλλυτερα μπουζι και την ενδεχομενη τοποθετηση ηλεκτρονικης ( αν καποιος το θελει)και επισης να μπορει να ακολουθησει οποιαδηποτε διακυμανση στα ρευματα κατα την λειτουργια του κινητηρα :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 
ebay κωδικος ,231266842730
25.11+3.50 λιρες  για οποιον δεν τον βιαζεται και τον θελει λιγο πιο φθηνο ακομα μεσω Αγγλιας ;)) 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ετοιμα  για τοποθετηση ενα μπουζι ngk ιριδιου$(KGrHqV,!pUFBQjBymuLBQ,rebDIOw~~60_57.J :headbanger:  και ενα μπουζοκαλωδιο ngk επισης ,

περιμενουν υπομονετικα την Τριτη στην τοποθετηση του πολλαπλασιαστη bosch να συνεργαστουν ολα μαζι δινοντας απλοχερα τα ρευματα που ζηταει με τοση λαχταρα η καλη μου :)

 lets swing εσωτερικα και εξωτερικα της :D  :bike:

στην περιπτωση που δω διαφοροποιηση στην συμπεριφορα της θα ενημερωσω :thumbsup: 

παρολο που λειτουργει κανονικοτατα και με πηγαινει καθημερινα στις δουλειες μου απροβληματιστα ,θεωρω πως αυτη η αλλαγη της χρειαζεται :)  

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Εγώ το εκανα τριφασικό με Λουκας αλτερνειτορ απο τραιουμφ 180 Βαττ και ξενοιασα . Χρησιμοποιείς δε το μαμισιο ρότορα που ταιριάζει και ενα βολτπακ απο γιαπονεζικο τριφασικο και καλα χιλιομετρα.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το θέμα να παραμείνει καθαρό παρακαλώ

ωχχχ !!! προς αποφυγη παρεξηγησεων επειδη μολις διαβασα το ανωτερω μηνυμα του διαχειριστη ,

δεν το ζητησα εγω να καθαριστουν οσα λεγαμε ,

τωρα ειδα πως μεταφερθηκαν στο νεο θεμα μαστορατζες τα μηνυματα μας που ειχαν δοση χαβαλε !!!

ο χαβαλες απο μενα και σε μενα ειναι εννοειται ευπροσδεκτος !!!

αλλωστε ποιος θα εβαζε τρομπα στην μηχανη του και θα την φωτογραφηζε κιολας και θα κυκλοφορουσε επισης στους δρομους της Αθηνας και δεν θα δεχοταν το χαβαλε  :D  :D  :D  και ειδικα οταν  δεχομαι τη καζουρα και απο φιλους που ξερω οτι γουσταρουν τα αλληλοπειραγματα  ;)) :thumbsup:

Κυριε διαχειριστα παρακαλω να ξαναγυρισει η σελιδα ως ειχε αν ειναι δυνατον , με τα μυνηματα ολων των τελευταιων ημερων ,

η τουλαχιστον διευκρινηστε οτι η αποφαση μεταφορας των συγκεκριμενων μηνυματων  ηταν της διαχειρισης αποκλειστικα ,

μην εχω αλλα στο κεφαλι μου ,πανω που πηγαινα να ηρεμησω να χρεωθω νεες ιντριγκες :help:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.