Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Χρηστο καλη χρονια, χρονια πολλα και για τη γιορτη σου!

Με το project επαθα πλακα, μου αρεσε παρα πολύ και όπως λέει ο Νικος, για αυτο αξίζει η Enfield, για να τη κανεις μοναδικη και μεροςτου εαυτου σου.

με ενδιαφερουν επίσης 2 πραγματα, ανα μπορεις να βοηθησεις(ή ο Noe)

1)Θα ήθελα λεπτομερειες απο τa reτρο διακοπτακια, μιας και τα δικα μου, εχουν αριχισει να τα παιζουν, δηλ.φωτο και τιμες(και link)

2)Θέλω να βαζω το ντεποζιτο μιας μηχανης(όχι της Bullet), οπότε να τον εμπιστευτω για οτιδηποτε?, τα στοιχεια του ειναι αυτα που εχεις βαλει πάνω?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τα διακοπτακια μπορεις να τα δεις απο τωρα στις φωτο που εχει στο θεμα 50s project που τα φοραει ο brancaleone !!! οι τιμες παιζουν αναλογα απο που θα τα παραγγειλεις ( Ινδια η hitchcock ) και αναλογα θα παιξεις απο 60 εως 100 ευρω ( μανετες , αποσυμπιεστη , γκαζιερα , διακοπτη κορνας-φωτων ,διακοπτη φλας ) . Το ντεποζιτο θα παρεις τηλεφωνο τον Θοδωρη και θα σου πει τα παντα ( τα φτιαχνει ολα μη σε νοιαζει ) πες του οτι εισαι απο την παρεα με τα enfield !!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1950's project ειναι το θεμα και στην 4 σελιδα φαινονται τα διακοπτακια και τα συναφη απο την μοτο του george farmer και στhn 9 σελιδa θα δεις και του brancaleone .

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/1zs5.jpg/]1zs5.jpg[/URL]
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] και για οσους εχουν την δυνατοτητα να στησουν το εντελως ρετρο μηχανακι αυτο εδω με 800 περιπου ευρω απο Ινδια ....αχχχ!!! μακαρι να το βαλω καποτε στη δικια μου !!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

καλα αυτοι οι Ινδοι ειναι κλεφτες !!!! και εμεις οι Ελληνες χρονια μπροστα τους σε ιδεες !!! μολις ειδα στα νεα μοντελα efi του 13 εχουν μοντελο με το βαψιμο κρεμ-μπορντω ντεποζιτο ... ευτυχως δεν εχουν βαλει μπορντω φιλετο στο επανω μερος και θα ητανε ιδιο με αυτο που εβαψα ....

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/12/u3fl.jpg/]u3fl.jpg[/URL]
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] και για του λογου το αληθες
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/541/m6vs.jpg/]m6vs.jpg[/URL]

 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] και μια νυχτερινη φωτο της καλης μου
Δημοσιεύτηκε

...τώρα που την βλέπω από το πλάι με αρέσει περισσότερο...και ναι
εκείνη την ριμάδα την καμπούρα από την μίζα βγάλ’την να γίνει ποιο όμορφη...

…την εξάτμιση να την αφήσεις όπως έχει και να πας σε μικρολεπτομέρειες όπως π.χ. διακόπτες, τεμον, καθρεφτάκια…

Και φυσικά όλα αυτά είναι δικιάμμμ αισθητικη…!!!

 

 

Εγώ βασικά έτσι όπως την έκανες θα την έβαζα στο σαλόνι, αλλά τώρα τι να λέμεεεεε :sign0020: ….(πλάκα κάνω…τσιγκλάω τον Κουρου…!!!)

 

Noeeeeeee περιμένωωωωωωωω…!!!! :rolleyes:  :tongue0013:  :sign0020:

Δημοσιεύτηκε

 

τσιγκλάω τον Κουρου…!!!

 

Εγώ μπορεί να είμαι γκουρού, αλλά εσύ είσαι μπουγάτσα με γέμιση μπιφτέκι.. :ranting:

Τράβα τώρα να φτιάξεις κανά πλεξιγκλάς στο τζι-ες σου μη σου λασπώσει το σκαρπίνι.. :tongue0013:

Χρήστο μη του μιλάς τουτουνού, άστον να βράζει στο ζουμί του τον κιοφτέ, να γίνει γιουβαρελάκι.. :mad:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα εβαλα το κοντερ smiths και παρα λιγο το αμπερομετρο ( το σπασα :mf_popeanim:  ) :angry009:   !!!! παω για νεα παραγγελια αμπερομετρου !!! 

Δημοσιεύτηκε

 και παρα λιγο το αμπερομετρο ( το σπασα :mf_popeanim:  ) :angry009:   !!!! παω για νεα παραγγελια αμπερομετρου !!! 

 

Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι τα αμπερομετρα δε βγαινουν :wallbash: , ειναι μιας χρησης :thumbsdown: . Κ τι δεν ειχα ριξει για να βγει, αλλα μπα. αν ειναι παλια η μοτοσυκλετα δεν εχεις τυχη, αν ειναι καποιο μεταγενεστερο μοντελο ΙΣΩΣ.. :think:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

στην επομενη τοποθετηση δεν θα χρησιμοποιησω το λαστιχενιο κολλαρο αλλα θα τυλιξω μονωτικη ταινια στο κορμο του αμπερομετρου μεχρις οτου να μπαινει σφιχτα και θα ενημερωσω !!! 

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/14/vxn2.jpg/]vxn2.jpg[/URL]
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] Μπηκαν λοιπον και τα knee pads αντιστοιχα με αυτα που φορουσαν τα μοντελα του 50 συμφωνα με τις μπροσουρες του hitchcock !!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

βεβαιως !!! αφου καθε μερα επανω της ειμαι , μερα σαν την κοπη της πιτας και θα την αφησω μοναχουλα ?  :bike:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/198/v5jz.jpg/]v5jz.jpg[/URL]
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] και μια αισθητικη παρεμβαση κατω απο το φαναρι  ;))
Δημοσιεύτηκε

δεν βγαζεις και τις βιδες αυτες απο μπροστα να βαλεις με κεφαλι στρογγυλο νικελ η να νικελωσεις αυτες να δειχνει πιο ωραιο? νομιζω εχουν βγαλει και καπακια.

κουκλα παντος εγινε! πολυ καλο το χρωμα δεν το ειχα δει ξανα ετσι το μηχανακι.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το κακο με αυτες τις βιδες ειναι οτι εχουν στανταρ λαιμο και μηκος και αντε να βρεις ολοιδια σε χρωμιο η ινοξ , ετσι κι αλλιως εγω σκεφτομαι να βαλω στα κεφαλια των βιδων ειδικα καπακια χρωμιομενα ( η να τις βαψω μαυρες ) και να βαψω επισης την πλακα μαυρη αφηνοντας ενα μικρο οριο μπρουτζινο γυρω απο τα γραμματα και το κανονι , πιστευω το μαυρο με το μπρουτσο θα κανουν ωραια αντιθεση  :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 μετατροπων συνεχεια , κοντερ smiths και αμπερομετρο vintage !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.